Protams, ka viņu ir vairāk! Paskaties kāda industrija strādā uz vecajiem, nojātajiem dīzeļiem. Visās malās viņiem nelegālie šroti un servisi, speciāli ved iekšā uz izjaukšanu donorus, zog tepat vietējos priekš detaļām. Strādā bez čekiem un darba līgumiem, lai tikai apmierinātu klientu vēlmi pēc lētuma. Jauno detaļu un izejmateriālu sagatavošana šādiem vispār ir topā! Veselas valstis strādā, izgatavojot lētas orģinālo detaļu un izejmateriālu kopijas. Iepakojuma industrija strādā tā, lai šo detaļu pircējam būtu sajūta, ka nopircis kautko orģinālu un labu.
Valsts pat piespiež par nodokļu maksātāju naudu sagatavotos auto jomas inženierus un remonta speciālistus braukt uz ārzemēm vai strādāt šeit nelegāli, lai tikai samazinātu veco dīzeļu remonta izmaksas. Pat veselas propogandas brigādes sociālos tīklos pilnīgi bez atlīdzības un savu tiešo pienākumu veikšanas laikā ir gatavas atbalstīt šo pseidoporno industriju.
3 gadīgu X5 par normālu ciparu notirgot ir praktiski neiespējami, kamēr Dacia Logan ar tādu pašu procentuālu vērtības zudumu aiziet dažās dienās. Spečuks, bļe. Cik auto vispār esi notirgojis? Es Rumbulā 3 gadus nostrādāju, kamēr širmis atvērās un sāku strādāt sev.
Tam sūdam var likt jebkuru kārbu, kas der pēc stiprinājumiem, tāpat neiet. Kārbas maksā nedaudz virs metāllūžņu cenas. Žurkai jau kārbu pa 30 var dabūt, bet tas ir BMW.
ledus9 rakstīja: Katram savs. MSH viennozīmīgi izdevīgāks būs lietots auto. Izglītības sistēmas upurim, kam skolā fizika bija (ne)izvēles priekšmets, kam abas rokas kreisās un aug no dibena - tikai un vienīgi jauns auto.
Jauns auto ir tiem, kuri to var atļauties, biezajiem karoče! Lietots - nabagiem.
Bet dīvainākais ir tas, ka tie nabagi piķo vairāk par bagātajiem.
Kautkā tā, bez garas diršanas. Īsi un konkrēti.
p.s. vīrišķība, tā ir spēja nabagam atzīt sevi par nabagu un braukt ar lietotu auto. Ja tev tas neizdodas, tad esi vienkārši latvietis - skaudīgais.
Par BMW nedris. Regulāri braucu ar e34 M5, izmaksas, ja neskaita degvielu, zemākas pat kā jaunai Fabia. Eļļu mainu ik pa 5 tkm, nemaksā neko, stūrī stāv 200l muca, par ko maksā klienti . Noliktavā 2 kārbas, 2,75 motori, kādi pieci donori citām daļām. Krāmē tik iekšā un kauj nost.
Kādu prieku var sagādāt cigārs!!! Veceni uz pakaļējā beņķa, jā, tas varētu arī būt vienīgais prieks.
Es saprotu tikai to, ka jāņem parastais A3 un jāaplīmē ar S-line uzlīmēm. Vēl var uzmest ķīniešu bamperus un sliekšņus no S3. Tur tā starpība. Ja rakt dziļāk, tad tur apakšā ir Golfs V.
Ja neskaita iegādes cenu, kas būtībā ir pie dirsas un neiet kopējā katlā (te drīzāk ir jāskaita starpība starp iegādes cenu un atlikušo vērtību pārdodot), tad tā 1,8 kEUR vērtā, tevis iecienītā, nojātā 2,5 TDI un 30 tkm gadā braucējs mēnesī ilgtermiņā izmetīs vairāk kā tas jaunā Jazz pircējs (180 EUR).
Un tādam jauna Jazz pircējam budžets ir pietiekams, lai to Jazz kaut reizi gadā nomainītu pret citu jaunu, iekļaujoties tajās pašās izmaksās, vai pat tās samazinot, ja pērk uz sitiena, neizmantojot augļotāju pakalpojumus.
Teorētiski var pat to Jazz mainīt īsi pirms lielās apkopes, kamēr tam nojātajam 2.5TDI lielā apkope izmaksā tikpat cik Jazz visas apkopes līdz lielajai kopā.
Nē nu protams, par 18 kEUR ir jāpērk nojāts 2.5TDI premium, ja izturēs, tad 5 gadus tikai par auto jāmaksā 180 EUR mēnesī un katru mēnesi vēl vismaz 180 EUR jānoliek gaidāmajai apkopei, 180 EUR tekošajam remontam un vēl 180 krājkasītē dzinēja kapitalkai.
Tas ne tikai izklausās, bet ir idiotiski, jo tā ir Amerika. Salvage tur var dabūt pat par izsistu fortačku, lai nozagtu somiņu (vandālisms). Cietiem vārdiem, jebkurš apdrošināšanas gadījums uzliek salvage zīmogu un auto vairs nav, un nekad nebūs tīri papīri.
Tur pat ir vesela sistēma kā stipri sistos salvage pārtaisīt par nedaudz sistiem un tirgot par stipri augstāku cenu. Veseli kantori apmēram kā pie mums pērk šrotus, bet nevis pilnībā atjauno, bet uztaisa minišrotu, uzmet cenu un tirgo viencexperciem visā pasaulē.
Nu bet protams ka viss ir kārtībā. To jau ražotājs ir ielicis saknē. Bija man kādreiz tieši šādas hondas, 2 sedani un 1 universālis. Katastrofa. Sēdi uz grīdas, motors jāgriež redlainā, uz zemes ceļa troksnis arkās tāds, ka galva sāp.
3. Man arī nav iebildumu pret automātu, brieži brauc ciemos ar pilsētas braukšanas sekām.
4. Ja ar "ērti pārvietoties" jāsaprot braukšanas komfortu, tad tikai sedans, vismaz 5 sērijas BMW. Ja ar "ērti pārvietoties" jāsaprot dakuja vietas, tad strādnieku pasāts būs laikā.
5. Ar tavu budžetu labs sanāks tikai budžeta klases auto. Ja gribi skrūvēt, tad var ņemt kautkādu vidējās-lielās klases uz "kādreiz bija lux" velkošu.
Es ieteiktu izvērtēt esošo auto. Ja tehniski ir ok un nevajag pontus, tad uztaisīt esošajam kvalitatīvu skaņas izolāciju izmaksās super max gadījumā ne vairāk kā 1 kEUR.
Protams, ka viņu ir vairāk! Paskaties kāda industrija strādā uz vecajiem, nojātajiem dīzeļiem. Visās malās viņiem nelegālie šroti un servisi, speciāli ved iekšā uz izjaukšanu donorus, zog tepat vietējos priekš detaļām. Strādā bez čekiem un darba līgumiem, lai tikai apmierinātu klientu vēlmi pēc lētuma. Jauno detaļu un izejmateriālu sagatavošana šādiem vispār ir topā! Veselas valstis strādā, izgatavojot lētas orģinālo detaļu un izejmateriālu kopijas. Iepakojuma industrija strādā tā, lai šo detaļu pircējam būtu sajūta, ka nopircis kautko orģinālu un labu.
Valsts pat piespiež par nodokļu maksātāju naudu sagatavotos auto jomas inženierus un remonta speciālistus braukt uz ārzemēm vai strādāt šeit nelegāli, lai tikai samazinātu veco dīzeļu remonta izmaksas. Pat veselas propogandas brigādes sociālos tīklos pilnīgi bez atlīdzības un savu tiešo pienākumu veikšanas laikā ir gatavas atbalstīt šo pseidoporno industriju.