Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
usaexperc 24.07.2018 9:08

Protams, ka viņu ir vairāk! Paskaties kāda industrija strādā uz vecajiem, nojātajiem dīzeļiem. Visās malās viņiem nelegālie šroti un servisi, speciāli ved iekšā uz izjaukšanu donorus, zog tepat vietējos priekš detaļām. Strādā bez čekiem un darba līgumiem, lai tikai apmierinātu klientu vēlmi pēc lētuma. Jauno detaļu un izejmateriālu sagatavošana šādiem vispār ir topā! Veselas valstis strādā, izgatavojot lētas orģinālo detaļu un izejmateriālu kopijas. Iepakojuma industrija strādā tā, lai šo detaļu pircējam būtu sajūta, ka nopircis kautko orģinālu un labu.

Valsts pat piespiež par nodokļu maksātāju naudu sagatavotos auto jomas inženierus un remonta speciālistus braukt uz ārzemēm vai strādāt šeit nelegāli, lai tikai samazinātu veco dīzeļu remonta izmaksas. Pat veselas propogandas brigādes sociālos tīklos pilnīgi bez atlīdzības un savu tiešo pienākumu veikšanas laikā ir gatavas atbalstīt šo pseidoporno industriju.

usaexperc 23.07.2018 20:27

Tak beidz dirst vienreiz!

3 gadīgu X5 par normālu ciparu notirgot ir praktiski neiespējami, kamēr Dacia Logan ar tādu pašu procentuālu vērtības zudumu aiziet dažās dienās. Spečuks, bļe. Cik auto vispār esi notirgojis? Es Rumbulā 3 gadus nostrādāju, kamēr širmis atvērās un sāku strādāt sev.

usaexperc 23.07.2018 20:22

Un? +20 EUR, ne vairāk. Darbs tur arī max 1 stunda. Bembim jau kārbu var 40 min nomainīt, a tur ta kardāns vismaz ir.

usaexperc 23.07.2018 20:01

Tam sūdam var likt jebkuru kārbu, kas der pēc stiprinājumiem, tāpat neiet. Kārbas maksā nedaudz virs metāllūžņu cenas. Žurkai jau kārbu pa 30 var dabūt, bet tas ir BMW.

usaexperc 22.07.2018 20:33

Saņemies, neraksti caur puķēm. Pat bābas raksta atklāti.

Un nelej tik daudz ūdeni, sāc atgādināt to googles viencexperc. Tāds pats tukšā mucā bļāvējs...

usaexperc 22.07.2018 19:16

ledus9 rakstīja: Katram savs. MSH viennozīmīgi izdevīgāks būs lietots auto. Izglītības sistēmas upurim, kam skolā fizika bija (ne)izvēles priekšmets, kam abas rokas kreisās un aug no dibena - tikai un vienīgi jauns auto.

Jauns auto ir tiem, kuri to var atļauties, biezajiem karoče! Lietots - nabagiem.

Bet dīvainākais ir tas, ka tie nabagi piķo vairāk par bagātajiem.

Kautkā tā, bez garas diršanas. Īsi un konkrēti.

p.s. vīrišķība, tā ir spēja nabagam atzīt sevi par nabagu un braukt ar lietotu auto. Ja tev tas neizdodas, tad esi vienkārši latvietis - skaudīgais.

usaexperc 22.07.2018 19:12

Brauc viņš ar muti, bet dročī uz 650-to, uz sliktāko no iespējamajiem dzinējiem.

usaexperc 22.07.2018 19:08

Par BMW nedris. Regulāri braucu ar e34 M5, izmaksas, ja neskaita degvielu, zemākas pat kā jaunai Fabia. Eļļu mainu ik pa 5 tkm, nemaksā neko, stūrī stāv 200l muca, par ko maksā klienti . Noliktavā 2 kārbas, 2,75 motori, kādi pieci donori citām daļām. Krāmē tik iekšā un kauj nost.

Kādu prieku var sagādāt cigārs!!! Veceni uz pakaļējā beņķa, jā, tas varētu arī būt vienīgais prieks.

usaexperc 19.07.2018 15:21

Voloģam tā roka ir diezgan gara...

usaexperc 19.07.2018 14:46

usaexperc 18.07.2018 11:28

Nu bet ko tu gribi no cilvēka, kurš tikai māk rapšu eļļu no Maximas plaukt grozā ielikt. I to vēl pēc vecenes skaidras norādes ar pirkstu.

Tā kā, neaizraujies ar diskusiju, vienkārši nodirs, lai cepjās...

usaexperc 17.07.2018 20:23

usaexperc 17.07.2018 20:10

Šito video vajadzētu Detroitā uzlikt uz lielā ekrāna:

Gandrīz kā etalonu amerikāņiem, neaizsniedzamu etalonu, ne vakar, ne šodien, ne rīt...

usaexperc 17.07.2018 17:58
usaexperc 17.07.2018 17:35

Es saprotu tikai to, ka jāņem parastais A3 un jāaplīmē ar S-line uzlīmēm. Vēl var uzmest ķīniešu bamperus un sliekšņus no S3. Tur tā starpība. Ja rakt dziļāk, tad tur apakšā ir Golfs V.

usaexperc 17.07.2018 15:32

Nāk, nāk. Ir pats speciāls maisiņš un vieta bagažniekā tās turēšanai. Nekas traks, rashodņiks moderniem auto.

usaexperc 17.07.2018 15:31

Naher vajag sevi ierobežot ar kautkādiem augļotāju grožiem! Vai tad vairs auto nevar nopirkt uzreiz?

usaexperc 17.07.2018 14:51

Traks neesi!

Viņam viena gada KASKO izmaksā vismaz divus gadus full KASKO taviem abiem kopā.

usaexperc 17.07.2018 14:06

Ja neskaita iegādes cenu, kas būtībā ir pie dirsas un neiet kopējā katlā (te drīzāk ir jāskaita starpība starp iegādes cenu un atlikušo vērtību pārdodot), tad tā 1,8 kEUR vērtā, tevis iecienītā, nojātā 2,5 TDI un 30 tkm gadā braucējs mēnesī ilgtermiņā izmetīs vairāk kā tas jaunā Jazz pircējs (180 EUR).

Un tādam jauna Jazz pircējam budžets ir pietiekams, lai to Jazz kaut reizi gadā nomainītu pret citu jaunu, iekļaujoties tajās pašās izmaksās, vai pat tās samazinot, ja pērk uz sitiena, neizmantojot augļotāju pakalpojumus.

Teorētiski var pat to Jazz mainīt īsi pirms lielās apkopes, kamēr tam nojātajam 2.5TDI lielā apkope izmaksā tikpat cik Jazz visas apkopes līdz lielajai kopā.

usaexperc 17.07.2018 12:52

Nē nu protams, par 18 kEUR ir jāpērk nojāts 2.5TDI premium, ja izturēs, tad 5 gadus tikai par auto jāmaksā 180 EUR mēnesī un katru mēnesi vēl vismaz 180 EUR jānoliek gaidāmajai apkopei, 180 EUR tekošajam remontam un vēl 180 krājkasītē dzinēja kapitalkai.

Ak jā, vēl jau apdrošināšanas, apskates u.t.t.

usaexperc 17.07.2018 12:44

Cits bampers un lampas, bet iekšas tās pašas:

usaexperc 17.07.2018 12:41

Tas ne tikai izklausās, bet ir idiotiski, jo tā ir Amerika. Salvage tur var dabūt pat par izsistu fortačku, lai nozagtu somiņu (vandālisms). Cietiem vārdiem, jebkurš apdrošināšanas gadījums uzliek salvage zīmogu un auto vairs nav, un nekad nebūs tīri papīri.

Tur pat ir vesela sistēma kā stipri sistos salvage pārtaisīt par nedaudz sistiem un tirgot par stipri augstāku cenu. Veseli kantori apmēram kā pie mums pērk šrotus, bet nevis pilnībā atjauno, bet uztaisa minišrotu, uzmet cenu un tirgo viencexperciem visā pasaulē.

usaexperc 17.07.2018 11:11

Nu bet protams ka viss ir kārtībā. To jau ražotājs ir ielicis saknē. Bija man kādreiz tieši šādas hondas, 2 sedani un 1 universālis. Katastrofa. Sēdi uz grīdas, motors jāgriež redlainā, uz zemes ceļa troksnis arkās tāds, ka galva sāp.

usaexperc 17.07.2018 9:51

Šitos tu varētu pacelt:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/ford/taurus/hgcnk.html

Viss tieši kā tev vajadzīgs, Salvage sertifikāti, pa tiešo no junkyard. Pat ejoša gāzes iekārta.

usaexperc 17.07.2018 9:31

1. Ieteiktu max 10 kEUR, pārējo atstāt rezervei (lielajai apkopei, hujasko, kautkādiem drošības pasākumiem).

2. (arī 5.) Nav iebildumu pret dīzeli, bet gribās klusāku auto par benzīnnieku!!! Budžets ir stipri par īsu, lai nopirktu klusu dīzeli. .

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/s320/geebb.html

3. Man arī nav iebildumu pret automātu, brieži brauc ciemos ar pilsētas braukšanas sekām.

4. Ja ar "ērti pārvietoties" jāsaprot braukšanas komfortu, tad tikai sedans, vismaz 5 sērijas BMW. Ja ar "ērti pārvietoties" jāsaprot dakuja vietas, tad strādnieku pasāts būs laikā.

5. Ar tavu budžetu labs sanāks tikai budžeta klases auto. Ja gribi skrūvēt, tad var ņemt kautkādu vidējās-lielās klases uz "kādreiz bija lux" velkošu.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/s500/eilom.html

Es ieteiktu izvērtēt esošo auto. Ja tehniski ir ok un nevajag pontus, tad uztaisīt esošajam kvalitatīvu skaņas izolāciju izmaksās super max gadījumā ne vairāk kā 1 kEUR.

Un nolēgumā ieteiktu:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gfbgn.html

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/bkkfmb.html

vai kautko tamlīdzīgu

Ja galīgi aiziet širmis, tad reāli kluss, ekonomisks, pilsētas auto:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/c5/dgjhf.html

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti