Kāda starpība, kuru no peškām Voloģa ieliks? Lemtspējas un pašcieņas nav nevienam no viņiem, abi locīsies zem lāča ķepas...
Kāda starpība, kuru no peškām Voloģa ieliks? Lemtspējas un pašcieņas nav nevienam no viņiem, abi locīsies zem lāča ķepas...
Iesākumā pabeidz pamatskolu. Ja vēl tad nav prāts atvēries, var aiziet uz izstādi "Skola", kur var atrast n-tos kantorus, kas piedāvā interesējošā zināšanas. Tā varēsi vēl uz pāris gadiem atrast attaisnojumu nožēlojamajai eksistencei, ķipa, es vēl mācos, kā pabeigšu, tā uzreiz piķis ripos kasē.
Kā rāda statistika, tad pasaules bagātāko cilvēku (uzņēmēju) sarakstā Krievijas Sambo skolu audzēkņi stabili dominē pār Hārvardas un citu "superaugstskolu" produkciju.
Nekas īpašs nenotiek, 43188 joprojām uzvelk jebkuru inomarku. Pie Trumpīša ir daudz jautrāk, bakladžāni negrib dzīvot pa vecam. Un no tā točna ir jābaidās.
Vari droši savu sauso statistiku sarullēt un aiznest savam saimniekam, Vaņķam. Varēsiet kopā kādu jaunu sazvērestības teoriju izstrādāt.
Vari pat pārdziedāt Trumpītim:
Pipec, kādam loham ir jābūt, lai klausītos minoritāšu kanālu viedokļos. 200 k abonentu un knapi 9k laiku (atbalstītāju), tas pat ir zem minoritāšu grīdlīstes.
Tad jau Davidicha viedoklis par amerikāņu auto ir pielīdzināms Trumpīša runai no tribīnes, ne tā?
Piemēram:
Tā gad audi var tikai sapņot par šādu salonu:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s80/helbi.html
Vienkārši drausmas:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bjcehx.html
bet quattro
Kāds skaistums piektdienas vakaram, pat letiņi tikuši izlasē:
Ja auto ir jāpērk par pēdējo naudu, tad šie noteikti nav labākie varianti. Ja nu vienīgi auto ir ideālā stāvoklī (tur cena nebūs zema) vai ir gals šrotā. Ņem benzīnnieku golfu un gāz tik.
Ņem to, kurš mazāk rūsējis. Ja volviķim ir VAG dīzelis no VW LT, tad maksimālais ieberziens būs uz 800 EUR. Tik aptuveni maksā cits dzinējs ar maiņu. Par audi nezinu, vai tajā gadā tas bija PREMIUM nabagmotors?
Es ņemtu volvo, tams vismaz dizains mūsdienīgāks. Audi atkal ir kvatro, ja ir.
Ja mašīna ir apkopta pie dīlera vai autorizētā servisā, tad visdrīzāk atjauninājums būs uzinstalēts. Jo tā ir obligāta prasība. Arī kautkādu motora problēmu gadījumā dīleris pirmkārt atjauno softu.
Problēma nav degvielas sistēmā, bet nepareizā attieksmē pret auto un nepareizā tā ekspluatācijā. Problēmas var rasties ar sprauslām, kas sāk tecēt un var izkausēt virzuļus. Sīkāk neko nezinu, jo dīzeļi smird un mans lauciņš nav smirdīgi auto.
Labu lietotu dzinēju fonds nemaz tik liels nav. Un tāpat tam dzinējam būs jātaisa lielā apkope u.t.t. Iesākumā var aizbraukt kaut tepat uz Ciemupi apskatīties piedāvājumu.
Kamēr amerikānis patentē, krievs jau ir kauju uzvarējis:
Kāda tauta, tāds vadonis:
www.tvnet.lv/6431648/kartejais-trampa-dzentlmena-izgajiens-atstat-sievu-lietu
Citiem vārdiem, gatavojies iegāzt tajā audi pirmo iemaksu par jaunu škodu.
Uz tādas konservu bundžas pat lētākās ķīnietes 5 gadi izturēs. Uz normāliem auto komplekts iet 2 gadus, pēc tam var tikai driftam izmantot.
Labāk pārdod un nopērc BMW, tam lūzt tikai tas, ko pats salauzīsi.
Kas traucē vasarā gāzt ar ziemenēm? Tāpat viņas vairāk par 1 ziemu neiztur. Vasarā var atlikumu noplēst. Tas no ikdienas BMW braucēja viedokļa. Emkai nedaudz grūtāk, tur var 6 riepas vienā vīkentā noplēst.
Ar to mazohistu konservbundžu jau nemaz braukt nevar, tāda bomzīga pakaļas pārvietošana vien ir, tāpēc arī nelūzt.
Redz kur tev mantiņa:
Chevrolet ir kā veca ielene. Tik daudzi ir pāri gājuši... Tagad ir laimīga, ja var zelta lietu dabūt.
Nu bet tu jau arī esi cilvēks-parastais, kam sava daudz cietusī pakaļa ir jāpārvieto no viena saimnieka līdz otram...
Pats tu esi galīgi garām! Subaru liek variatoru uz turbo motoriem un pilnpiedziņu, un tas ir izturīgākais mezgls šajā savienojumā.
Noskaties šo video, uzmanīgi klausoties tekstu! Sapratīsi, kādu auto jāpērk!