Nav jau tik slikti, šis modelis dodžam ir labi izdevies, labākais visā pastāvēšanas vēsturē:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nav jau tik slikti, šis modelis dodžam ir labi izdevies, labākais visā pastāvēšanas vēsturē:
Šito gan es nesaprotu. Kakova kuja vajag 18 ātrumus, ja reāli neizmanto pat trešdaļu:
Tas atgādina 18 ātrumu velosipēdu ar kuru pārsvarā tā arī nobrauc vienā ātrumā. Arhaisms pilnīgākais...
Uzreiz redzams, ka fūri savā dzīvē esi redzējis tikai no bildītēm.
Es pat nezinu, vai ir kāda fūre, kurai ir mazāk par 12 ātrumiem ( ieskaitot tā sauktās pusītes).
Vienkārši bieži ir automāti vai pusautomāti, bet ir arī mehāniskās.
Lūk 2010 gada Scania mehaniskā kārba 12 uz prieksu un vēl uz atpakaļu.
Bet tavā video pat ne 2000 gada auto.
Krievu imigrants Kanādā par Teslu. Kāpēc elektroauto labāks par citiem.
usaexperc rakstīja: Stāsts bija pavisam par citu lietu. Par mūsu gadsimtu un aizokeāna arhaismu.
Tu esi tur bijis? Esi padzīvojis kādu gadiņu vai divus? Esi bijis viņu veikalos un salīdzinājis piedāvājumu ar eiropā sastopamo?
Besī ārā tava krievu aprobežotība. 2 vietas pasaulē, kur var sastapt preces, kas eiropā nonāks pēc ātrākais 2-3 gadiem. Un tās ir Japāna un Amerika. Un to tev apstiprinās jebkurš, kuram vazāšanās starp kontinentiem ir ierasta lieta.
Uzreiz var redzēt seklā krievu genoma un liekās hromosomas pēdas.
Kas tad pie mums nonāks pēc 2-3 gadiem? Trīskāršie burgeri, divlitrīgās kolas glāzes vai kāds cits holesterīniem pārliets fastfuuds? Vai varbūt šādas rīšanas rezultāts - modernās tauku atsūkšanas tehnoloģijas un lielākais pasaulē antibiotiku patēriņš? Varbūt apšaubāmās tradīcijas koka karkasa māju būvniecībā? Davai ar konkrētiem faktiem? Ar nosacījumu, ka imigrantu ražotās preces vai sniegtie pakalpojumi neskaitās.
p.s. interesanti, ja tur viss ir tik labi, tad kādēļ imigranti sūta preces no mājām, taisa tur vaļā savu preču veikalus un ēstuves. Imigrantiem pat tur ir neskaitāmi daudz savu preču ražotnes sabūvētas.
Par pirmo daļu pat nav jēgas neko rakstīt, bet par otro daļu:
Atkal tevi māc skaudība?
Kas tad ir vietējie - indiāņi? Tad pasaki, kāpēc uz Krieviju neviens nebrauc būvēt raķetes un lektromobīļus? Vai kas krieviem neļauj piesaistīt pie sevis inženierus, lai tie atklāj kaut kādu tehnoloģiju? Tur jau tā lieta, ka ASV piedāvā labu augsni jauniem, gudriem cilvēkiem no visas pasaules.
Tu zini cik Silikona ielejā ir krievu? Kāpēc viņi tad nepalika savā - Skolkovā ( Krievu "silikona ieleja")? Aizbrauc tāds krievs ( vai vācietis, vai kāds cits) uz ASV, kaut ko uztaisa, bet tehnoloģija paliek ASV.
..
Tāpēc jebkurš tev pateiks, ka mūsdienās, notiek tehnoloģiskais un smadzeņu karš. Kura valsts nopirks, iegūs vairāk tehnoloģiju. Eiropa pagaidām zaudē, bet Krievija, vispār, iziet no smadzeņu tirgus, karo ar saviem 60.-to gadu ieročiem un nonāk izolācijā.
"Tur jau tā lieta, ka ASV piedāvā labu augsni jauniem, gudriem cilvēkiem no visas pasaules."
Uz cik procentiem imigrantu tas attiecas? Kādiem 10, ne vairāk?
tu esi stulbs vai tikai izliecis?
Kaut 1 procentam. Cik Latvijā procenti imigrantu var augt un attīstīties? Cik Eiropā? Visi tie dārzeņu lasītāji Anglijā aug un attīstās? Vai tie nēģeri kuri dzemdē bērnus un pirž dīvānos?
Vienkārši vajag apskatīties, kur ir visvairak atklajumu, un viss paliek skaidrs, kuri attīstās, kuri nē.
Lūk, 2017.ā gadā šī ASV firma saņēma balvu, kā gada labākā inovācija ( medicīnā)
Lūk, sīs firmas darbinieku saraksts:
Cik daudz tad tur vietējie?
Bet kas sponsorē?
..
Pietiek aplūkot jaunās tehnoloģijas, kur tās radušās, un uzreiz redzams, kurš attīstās, bet kurš maksā nēģeriem, lai tiem būtu silti un labi.
Bet es saprotu, tos, kuri liela Eiropas sociālismu. Tie, kuri paši ir tie nēģeri, kurus finansē ar pabalstiem. Tie, kuri tur dara tos darbus, kur citās valstīs dzīvotu vai nu kartona kastē, vai treilerī, vai pie māmiņas.
Kā attīsta Ameriku tie "jaunie un izglītotie" meksi, kubieši u.c. Dienvidamerikāņi? Kā attīsta bij. PSRS gasterbaiteri?
Amerikāņiem (tur dzimušajiem un augušajiem) savs prāts ir stipri par īsu, tādēļ jau piesaista prātus no malas, kuri nāk ar savām, ne-Amerikas zināšanām. Un arī melnstrādniekus, pat bandītus piesaista no malas, jo vidējam amerikānim ir grūti darīt smagus darbus...
Ja par balvu medicīnā, tad tikai strādājot ar slimu tautu to ir vislielākās izredzes nopelnīt...
Pat ja tā. Kas neļauj citiem tā darīt? Kāpēc tava krievija, lai pirktu zinātniekus ( kā Ķīna izpērk savus speciālistus no citām valstīm), izdomā karot ar 60.to gadu ieročiem un nonākt izolācijā, un vēl vairāk palielināt zinātnieku aizplūšanu.
Katram sava izvēle.
..
ir daudz atklājumu, ne tikai medicīnā. Tas bija pirmais piemērs, ko atradu. Redzi, kā tava skaudība tev čakarē smadzenes.
Kādēļ izgudrot kautko jaunu, ja no 60-to gadu kalaša mīž visi ienaidnieki?
Bet es tev ieteiktu iesākumā tikt galā ar tiem terminiem un peldošajiem apgriezieniem. Pēc tam var mēģināt rakt dziļāk. Mēģinot būt ekspertam visās jomās, tev sanāk būt loham katrā jomā...
un par to kalašu.
Nē, vairs neviens nemīž.
Mīztu, ja Krievija būtu saglabājusi savu potenciālu ( smadzeņu) līdz mūsdienām.
Bet ja pat Kipra pasūtīja krievu karakuģus dirst, neļaujot uzpildīties, vai Turki notrieca Krievu iznīcinātāju...
Vai Turki uzdrošinātos notriekt lidmašīnu 50 gadus atpakaļ?
Un tagad karu uzvar tas, kuram pieder gaiss. Un sabiedrotie.
Es arī esmu patriots. Es dzīvoju Eiropā un gribu, lai Eiropa būtu bagāta, attīstīta. Kāds man būs labums, ja Top 6 ekonomikas būs - Ķīna, Indija, Indonēzija, Pakistāna un Brazīlija?
Nekāds.
Tāpēc es rakstu, lai pievērstu uz to uzmanību. Saprotu, ka nekāda Merķele to neizlasīs, bet tik un tā. Bet tu, redzi faktus, redzi ciparus, bet sapņo. Turklāt, domā, ka ja apmelosi vai apdirsīsi, situacija uzreiz izmainīsies. Nē. Neizmainīsies.
Par pirmo daļu tiešām nav ko rakstīt, tā ir vairāk kā graujoša patiesība.
Tur es vēl nepieminēju viņu pusfāzes, precīzāk, pustumsonības standartu, kas automātiski padara viņu elektroierīces nelietojamas eiropiešiem, kam fāzes spriegums ir 230V.
Raksti kā angļi, kuri domā, ka idioti tie, kuri brauc pa ceļa labo pusi.
Agrāk, viss jaunais nāca no Eiropas... Nē.
Sāksim agrāk.
Savā laikā viss jaunais nāca no Tuvajiem Austrumiem, arābiem. Viņi atklāja ķirurģiju, astronomiju, matemātiku. Arābi apsteidza eiropiešus tādās lietās kā - antropoloģijā ,optikā, ģeoloģijā. Medicīnā arābi apsteidza eiropiešus par 1000 gadiem. Viņiem pat lauku hospitāļi bija tad, kad eiropā lai izārstētu, lika dēles.
Tad, arābus nomainīja eiropa. Tāpec tu vel joprojam atceries, kā eiropa dominēja visos zinātņu nozarēs... Bet tagad, jau viss pāriet uz tālajiem austrumiem, uz ASV ( kas patisībā turās uz izdvīgu politiku un ispējām, jo zinātnieki pārsvarā ir no citām pasaules daļām).
Tāda ir vēsture, tāda ir smadzeņu migrācija. Vajag pierast pie domas, ka pēc gadiem 50 eiropa būs kā tagad arābi, JA NEKO NEMAINĪS.
Bugatti var iet čučāt.
Rekur tev pierādījums, ka Eiropa gaida.
m.delfi.lv/bizness/article.php?id=50324745
Pēdējā rindkopa.
Un no personiskās pieredzes varu teikt, ka daudzas preces, ko amerikāņi lieto vai lietoja ikdienā- Eiropu tā arī nesasniedza.
Kā piemērs- Audi 200
Un kas attiecas uz 18 ātrumiem kravas vilcējam- cilvēkiem, kas nelieto BMW ir smadzenes. Un ja to daudzums ir pietiekams un tās ir arī galvā ne tikai kaulos un mugurkaulā- izskaidrojums nemaz nav tik sarežģīts. Amerikas vilcējus iepērk arī austrāļi, bet tiem ja nemaldos kravas sastāvā garums nav ierobežots un tādam sastāvam no x piekabēm 18 ātrumi ir tieši tas ko vajag..
usaexperc rakstīja: Šito gan es nesaprotu. Kakova kuja vajag 18 ātrumus, ja reāli neizmanto pat trešdaļu:
Tas atgādina 18 ātrumu velosipēdu ar kuru pārsvarā tā arī nobrauc vienā ātrumā. Arhaisms pilnīgākais...
Taaneko jau labi uzrakstīja, bet varu vēl paturpināt.
Eiropā, virs 40 tonnām ( 44 - ja garais, jūras konteiners) jābūt jau smagsvara atļaujai. Ja vilcējs + puspiekabe kopā sver ap 16 tonnām (+/-), tad krava nevar pārsniegt 24 tonnas.
Bet Asv 20 tonnas velk parastie pikapi, kuriem piekabināta puspiekabe. Traki velk jau stipri virs 40 tonnām no kopējās masas. Tāpēc ir nepieciešami tie daudzi ātrumi.
usaexperc rakstīja: Par pirmo daļu tiešām nav ko rakstīt, tā ir vairāk kā graujoša patiesība.
Tur es vēl nepieminēju viņu pusfāzes, precīzāk, pustumsonības standartu, kas automātiski padara viņu elektroierīces nelietojamas eiropiešiem, kam fāzes spriegums ir 230V.
Spriegums būtu mazākā bēda, pieliec trafiņu un miers, bet šiem ir cita frekvence, 60Hz.
Sadzīves elektronikai, kas strādā ar līdzstrāvu netraucē. Pietiek ar transformātoru. Vienīgie izņēmumi ir elektroierīces, kuru darbība sinhronizēta ar tīkla frekvenci. Vidējā sprieguma maiņstrāvas elektromotori piemēram.
Man 89-tajā gadā kontrabasa ceļā atveda no Kanādas AKAI maģi. Pārslēdzot uz 230V tīklu (tāda opcija bija viņam iebūvēta), vilka kasetes nedaudz par ātru, uz baterijām normāli.
Tad tāpēc tev radās psiholoģiska trauma pret Ziemeļameriku, ka izmantoji ne Eiropai domātu aparatūru. Visi klausījās Bon Jovi normāli, bet tu - Visocki - paātrinājumā.
Tas, ka tu pārslēdzi uz 230 ir viena lieta, bet Hercus taču nepamainīji. Tāpēc arī ātrums bija lielāks.
Jaunākais Ford braucēju ikdienas apskats:
Gavnomobīļa apskats:
Un tiešais konkurents, visos parametros labāks, daudz lētāks iegādē un ekspluatācijā:
Lielākais joks ir tāds, ka tu vari priecāties un raut kulakā par to, ka kāds krievs apdirsa vienu auto brendu un vienu modeli, bet TAS NEKO NEMAINA, lai vai kā tu sapņotu. Krievija kā galvenais noieta tirgus ir Renault grupas automašīnām un ķīniešiem, bet F150 kā bija iepriekš - OTRAIS PIRKTĀKAIS pasaules auto, tā arī paliks.
...
Un otrs mazs, interesants, sīkums. 2017.gads. Izsniegtie patenti.
Toyota - 2 015 patenti
FORD ( !!!!) - 1 876 patenti
Hyndai - 1 295 patenti
Mitsubishi - 1 142
GM - 1 043
Honda - 854
bet kur tad tie vācieši, un BMW?
BMW vēl nav, bet parādās Rolls royce ( BMW grupas sastāvā) - 359 patenti ( Fordam - 1876).
BMW - 174 patenti. ( Fordam - 1876)
Aizmirsu pieminēt katra BMW īpašnieka lielāko biedu - Audi
AUDI - 223 patenti ( BMW - 174, bet FORD - 1 876)
Ja tu kaut tuvumā būtu stāvējis BMW, tad zinātu, ka tam patentus nevajag, viņš jau no pirmā modeļa ir būvēts kā labākais un tāds ir joprojām.
A par patentiem es jau tev vienreiz izskaidroju, kas tas ir un kā tā sistēma strādā.
p.s. kā Fords ar tik daudz patentiem joprojām ir pats sliktākais auto? Varbūt tos patentus vajag salīmēt kā skaņas izolāciju?
Krieviem tik liela obida uz Amerikāņiem, ka pat saules gaismu apdirstu, ja zinātu, ka tā pirmā iespīdināja ASV.
Rēcīgi.
taaneko rakstīja: Sadzīves elektronikai, kas strādā ar līdzstrāvu netraucē. Pietiek ar transformātoru. Vienīgie izņēmumi ir elektroierīces, kuru darbība sinhronizēta ar tīkla frekvenci. Vidējā sprieguma maiņstrāvas elektromotori piemēram.
Uz zemsprieguma motrōriem pofig?
UScar apskati
Interesanti video