Man jau ir šoks, auto brauc uz ātruma! Kas tas par murgu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man jau ir šoks, auto brauc uz ātruma! Kas tas par murgu?
Tieši tādēļ mums valsts ir pakaļā, kad šitādi viencexperc tā vietā , lai darītu savi pamatdarbu - tīrītu caurtekas un raktu grāvjus, nodarbojās ar batonu spraušanu citiem par lietām, no kurām nav ne mazākās sajēgas. Ja vēl par politiku un militārismu viņam izdodas kādu līdzskrējēju atrast, tad uz tehniskām lietām pat bomārs šmigā neuzraujās.
Tas velosipēda pielīdzinājums auto vispār ir konfekte! Saki uzreiz, ka brauc ar pedāļu dodžu. Īstajam nav brīvrumbas. Jeb braucot no kalna tu noslāpē dzinēju?
Lai nomainītu 300 tkm nogājušu sporta režīmā pret 13 tkm mācītāja režīmā, ir vērts atbraukt.
Kur izrāvi tik dārgu servisu, 61 EUR?
Ble, gandrīz aplējos ar kafiju lasot kārtējos viencexperc murgus.
Varbūt vienreiz saremontē to salvage dodžu! Sajūgs slīd ne pa jokam...
Nu, nu! Pastāsti kā tu kalnā braucot maini MASU? Noliec kluci pa ceļam? Vai varbūt + ar - samaini aķim?
p.s. nevajag te locīties kā piedāram uz sētas mieta, bet esi vecis un atzīsti savus tekstus par mainīgajiem apgriezieniem pie vienāda ātruma par slimas kuces murgiem...
Šitas tavai autospeciālista karjerai pielika punktu:
----------------------------------
viencexperc
31.03.2018 9:11
nekā. Nafig tas vajadzīgs?
Ja pretestība ir liela, tad tu spiedīsi vairāk gāzi.
Piemēram: augstkalnos, kur spiediens mazāks, tu brauksi 95km/h pie 2900 apgriezieniem minūtē ar 5 ātrumu. Bet braucot citur, kur vēja pretestība lielāka, lai sasniegtu tos pašus 95km/h tev vajadzēs žmiegt gāzes pedāli stiprāk, tāpēc tev jau būs 95km/h bet apgriezieni būs 3000, pie 5.ātruma. Vot sanāk, ka otrajā gadījumā patēriņš būs lielāks.
Bet tu laikam domā, ka automašīnā uz katra cilindra stāv speciāls skaitītājs caur kuru tas viss tek.
Nu tu lūzeris!!!
www.iauto.lv/forums/topic/26383-celojumi?pnr=4
-----------------------------
p.s. deviņas klases vismaz izdevās ar sekmju izrakstu pabeigt?
Kā tev beidzās tas stāsts ar mainīgajiem apgriezieniem pie konstanta kustības ātruma un pārnesuma? Psihiatrs spēja saregulēt?
kasinsh79 rakstīja: Tad nu tā, lētais auto ģimenes vajadzībām patlaban - iegādāts. Un tas ir ļoti kopts un maz nobraucis 2002. gada melns Audi A6 2,5Tdi V6 Quattro universālis Atgādāja man to no Vāczemes, nav nekāda pamata neticēt auto stāvoklim, jo no pirmās dienas saglabātas visu DEKRA TUV atskaites. Salons izskatās apbrīnojami svaigi, ādas sēdekļi ne izsēdēti, ne nolietoti. Un tas pie 230tkm. Ja arī kaut kas ir notīts, tad ne vairāk par pārdesmit tkm, kas man pieņēmami. Izmaksas sanāca dārgākas nekā pirkt caur ss.com no perekupiem (pats tā protu), bet būs tā vērts. Ar visu reģistrāciju, signalizāciju ar imobilaizeru (tikai jau rezerves daļu kārotājiem (ne visa auto - veca, protams), jo to konkrētā AUDI aprīkojumā ir lērums, jaunām Pirelli riepām, jauniem bremžu klučiem utt. - 3k eur Rīgā. Vēl atlika TA un slavenās zobsiksnas. Tātad, būs 3,5k eur finālā. Bet, auto būs ļoti tīkams gan braucot, gan vizuāli (man patīk joprojām, kaut gadu daudz). Un, protams, tie nebūs regulāri tēriņi, bet gan vienas reizes investīcija - es to saucu par "savest kārtībā ekspluatācijai". Nekas vairāk man nav būtiski - degvielu tāds ēd padaudz, akcentējot pilsētu (bet braucam savukārt - maz), brauc diezgan sparīgi un stingri, "let it snow" Quattro pilnpiedziņas dēļ utt. Viss, kādu laiku auto trikiem tiks liks punkts. Noteikti, ka pēc laika ņemsim ko labāku (jaunāku, noteikti - ekonomiskāku), bet - ne tagad.
Nu tad turi kabatā 1.5 kEUR motora kapitalkai, kas šitajiem var pienākt jebkurā brīdī. Tāpat kā BMW 3.0D.
Un ar visu to sūdīgo statistiku uz (amerikāņu propogandas papīra, protams) tā valsts tur bailēs visu pasauli un var iedot iekšās ikvienam pa vienam...
p.s. kā tev beidzās tas stāsts ar mainīgajiem apgriezieniem pie konstanta kustības ātruma un pārnesuma? Psihiatrs spēja saregulēt?
Mani klienti pārsvarā nāk no 1. pasaules valstīm. Sankcijas viņiem ir pie kājas.
Tā arī ir!
Bet ja cilvēks ir gatavs pats atbraukt gandrīz 2000 km, lai X5 nomainītu motoru, tad ar izmaksām un kvalitāti laikam viss ir ok. A diedelnieki lai iet nah, samarieši un salavecis te nestrādā.
Un kādas tad ir tās pārdabiskās funkcijas, ko nevar izveikt Duster vai Ņiva? Pamatā lēni braucošu šrotu kolonnu pavadīšana. Un mums nav bruņojumā tādas tehnikas, ko nevarētu noķert ar Ņivu, ja kāds salaga šmigā izdomās ar to pavizināties. Poļi šajā ziņā ir gudrāki, viņi nečakarē satiksmi, bet pārvadā tos H1 šrotus uz treilera, pa diviem uzreiz. Nošauj 3 zaķus - samazina patēriņu par kādām 10 reizēm, palielina kustības ātrumu un līdz 0 samazina remontu izmaksas, kas būtu ja tie šroti brauktu paši.
p.s. kā tev beidzās tas stāsts ar mainīgajiem apgriezieniem pie konstanta kustības ātruma un pārnesuma? Psihiatrs spēja saregulēt?
Kas tev tā par rapšu eļļu?
Trāpīji tu servisā parastajā, pie Vajas pilsētas brālēna. Pie manis darba stunda maksā nu jau 50 EUR ar PVN. Un tad vēl tauta rindā stāv. Diagnostika maksā tikpat, bet minimālais darbs 1h. Par diagnostiku ir jāmaksā jebkurā gadījumā, sataisa kautko vai nē, jo tā ir DIAGNOSTIKA.
Saukt par baudāmu šļuru kartona krūzē ar plastmasas vāku no 50 kEUR vērta automāta un to vēl prpogandēt var tikai totāls lūzeris, kam dzīvē nekas labāks par padomju laika miežu kafiju nav trāpījies.
To es saku kā rūdīts kafijas eksperts.
Es teiktu, ka vecums nenāk bez sekām. Pašam jauda ar gadiem nezūd?
Un kādas tad ir tās pārdabiskās funkcijas, ko nevar izveikt Duster vai Ņiva? Pamatā lēni braucošu šrotu kolonnu pavadīšana. Un mums nav bruņojumā tādas tehnikas, ko nevarētu noķert ar Ņivu, ja kāds salaga šmigā izdomās ar to pavizināties. Poļi šajā ziņā ir gudrāki, viņi nečakarē satiksmi, bet pārvadā tos H1 šrotus uz treilera, pa diviem uzreiz. Nošauj 3 zaķus - samazina patēriņu par kādām 10 reizēm, palielina kustības ātrumu un līdz 0 samazina remontu izmaksas, kas būtu ja tie šroti brauktu paši.
p.s. kā tev beidzās tas stāsts ar mainīgajiem apgriezieniem pie konstanta kustības ātruma un pārnesuma? Psihiatrs spēja saregulēt?
Sarkanā krāsa ir visu krāsotāju ļaunākais murgs. Es ieteiktu vai nu visu pārkrāsot vai aplīmēt ar karbona imitāciju.
Nu redz, pat tavā listē pirmie divi ir premuim - BMW un MB. Pārējie tā - pupu mizas un divminūšu pontojamie, pēc kuriem jāiet vemt.
Izrādās, ka staķiks ne tikai ir appisis klientus, bet arī pats sevi. Man uz galda stāv apmēram 4 gadus vecs profesionālais karaliskais saeco ar visādām pirms un pēc sildīšanām, putošanām u.c. funkcijām, kas patreizējā b/y tirgū maksātu ap 1 kEUR. Viņš spēj saražot vienkārši ideālu kafiju, pret kuru staķika piedāvājums tiešām ir 3in1 un ar papīra/plastmasas piedevām. Tiesa, lietoju es kontrabasa pupiņas, kādas diezin vai staķikam ir pieejamas. Bet nu no 50 kEUR aparāta iegūt tādu šļuru, tas būtu kauns pat īstajiem norvēģiem... Vai arī tu kautko esi pārpratis...
Bet kautkā jau tos bomārus ir jāpiesaista, nu tad ielika Audi80 par 3 bakšiem dārgāku salonu. Jo kam tad būtu vajadzīgs Audi80, ja tam būtu tāds pats salons kā BMW?
Nezinu kāda līmeņa kafejnīcās tu apgrozies, bet kafija tur ir gavno. Kautkāds nedaudz uzlabots 3 in 1 pulverītis, ko var nopirkt par pārdesmit centiem jebkurā veikalā. Cena, protams, staķika cienīga (kā jau norvēģiem). Da pat ūdenim tur cena ir 2-3 augstāka.
arba rakstīja: Interesants salidzinajums
Audi a3 nav, bet bmw vai mb ir premium
Super
Mb a un c klase super premium
Un bmw x1 vai pat 3 serija premium
BMW un MB ir premium defaultā. Noliec tai pašai A-klasei vai X1 blakus līdzvērtīgu pēc klases, ne cenas (ja vispār tādu var atrast) cita ražotāja auto un salīdzini.
Pietiek tērēt laiku ar to jefiņu, vēl pāris šeftes jāsabīda pirms lielās riepu utilizācijas.
Slapjus Līgo visiem!
p.s. viencexperc lai skrūvē sajūgu, topiku var slēgt, jo TG/AM.