Vai atbilde būtu gāzē? Jaunāks auto ar gāzi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai atbilde būtu gāzē? Jaunāks auto ar gāzi?
Kāpēc nē? Vai ir kādi tehniski ierobežojumi, neatmaksājas vairs likt iekārtas utt? Vai vnk tāpēc, ka ss.com 80% ir dīzeļi? Kā variants nopirkt kādus dažus gadus vecu benzīnnieku (pieņemot, ka var atrast tādu, kā vēlies) un likt gāzes iekārtu pavisam jaunu? Vai tāpēc, ka, ja gribi ekonomiski, tad pērc vecu un meklē detaļas šrotā, citādāk nebūs ekonomiski?
Kaut kas šāds, ja?
Nu lietots auto tirgus diezgan liela laimes spēle, ņemot vērā, ka daudzi auto ievesti no sazin kurienes un sazin kas ar tiem ir darīts.
Ļoti zolīdi! Kur nu vēl mazāk dabūt! Ar dīzeli droši vien nekāda milzīgā starpība vairs nemaz tur nebūtu, kāds puslitrs varbūt - cik tad maz vispār var dabūt bez hibrīdiem utt?
Oficiālais jazz kādi 5l? tad jau nav nekāda milzīgā novirze reālajā dzīvē nemaz.
10 gadi baterijām? Tas jau drusku labāk izklausās, agrāk biju dzirdējis par 5-6 gadiem, bet nu tehnoloģijas jau noteikti iet uz priekšu. Nu tur jau dikti jārēķina, jo bateriju nomaiņa pēc vienalga cik tur tiem gadiem ir kā pamatīgs kapitālais remonts. Baterijas sastāda kādu 1/3 no auto cenas?
Igauņiem pirms gadiem bija valsts atbalsta shēma tieši uz līzingu nevis auto pirkšanu - nobrauc tur tos 5-6 gadus un dod atpakaļ, lai dīleris skatās vai vajag jaunas baterijas likt iekšā.
Ja runā par degvielu, vai būtu vērts parakāties dziļāk pa saitiem, kā, piemēram, www.spritmonitor.de ? Protams, ej un sazini cik kuram kāja smaga, kādi korķi, paradumi un degviela jau ar visur nav vienāda...
Paldies, jā, labprāt dzirdētu arī viedokli par citām lietām. Ok, automāts parasti būs dārgāks (cik saprotu, tad divsajūgniekiem ar sava regulārā apkope nepieciešama), tātad manuālis.
Kā ar apkopēm - ir kādas būtiskas atšķirības starp dīzeli, benzīnu, turbo vai bez utml?
Apdrošināšanas riska grupas - droši vien tur būs BMW, audi, Volvo - ok, uz tiem nemaz neskatos. Kādas citas markas tur varētu būt vai pēc kādiem principiem? Kādi vēl knifiņus uz apdrošināšanu būtu noderīgi zināt?
Tici vai nē, bet es neesmu tipiskais latvietis, neskatos uz kādu 5-10 gadīgu A4/A6 vai ko citu tādā stilā "tikko no Vācijas, viens īpašnieks, visas apkopes pie oficiālā dīlera servisa". Drīzāk tiešām uz ko mazlietotu.
Remontēt? Nezinu jau ar tik sīki, bet sākotnēji biju nopratis, ka baterijas vnk brutāli maina, līdz ar to, kā būsi pabeidzis vienu kredītu maksāt, būs jāņem nākamais remontam. Ja var "remontēt/uzpildīt", tad jau, protams, cita runa un labāk!
Jā, Tevis iepriekš liktie linki jau, protams, drīzāk uz mazlietotiem velk. Pavisam cita lieta. Es savā komentārā norādīju uz vidējo ss.com sludinājumu, kur vienalga 5 gadi vai 15 gadi, bet nobraukums visiem ap 200k
Var jau saprast cilvēku aizdomas, ko tur slēgs klāt, mazums kas, visādi cilvēki apkārt. Krāsas mērītāji - jā, gan jau Rumbulas tirgoņiem apnikuši un lietots auto ir lietots (tas jau visiem skaidrs)... Vnk problēma jau ir tur, ka pārdevēji ļoti bieži melo, visi auto ir ideālā stāvoklī, nav sisti utt. Ja jau pateiktu godīgi, tad jau var skatīties vai cena ir adekvāta, kas sagaida nākotnē utt., bet nesakot jau vnk iesmērē tālāk citam.
Par sistajiem auto vēl tāda pieredze iz dzīves - paziņai bija neliela avārija, nācās mainīt spārnu, bamperi arī laikam. KASKO apdrošinātājs aizdzina uz kaktu servisu (te akmens auto īpašnieka dārziņā ar sliktu KASKO izvēli), saremontēja pa lēto, pēc 2 gadiem spārns normāli rūsē. Es teiktu diezgan nepatīkami nopirkt auto, kas pārdevēja vārdiem ir ideālā stāvoklī un nav sists, lai pēc gada attaptos ar rūsu un papildus izdevumiem...
Dreipis rakstīja: Pašam bija līdzīga problēma. Pēc dažādu variantu izskatīšanas beigās tika iegādāts LV jauns pirkts un lietots 3 gadīgs 7 golfs ar 120t uz odometra. 1.4Tsi motors ar 122zs. Manuālis. Universāls.
Nobraukti ~35tkm ~14 mēnešu laikā. Remontēts nav nekas, ja neskaita divas spuldzītes nomainītas un logu slotiņas. Apkopes turpinu iet Moller, bija ~180 EUR.
Rij vidēji 6.2litri. Pilsētā ~7-7.5, uz šosejas ~5.2. Man ikdienā sanāk daudz pilsēta darba darīšanās, šoseja ~60km dienā, neskaitot garākus braucienus. Nav jaudīgs? Nav, bet ikdienas braukšanai man pilnībā pietiek, jo apzinos, ka par to maksāju ~6.2 litrus nevis 9 vai 10 litrus uz 100km . Nezinu kas būs, kad odometrs sasniegs 200 000km atzīmi, iespējams sāksies kaut kādas problēmas, bet pašlaik viss apmierina. Pietiekoši ietilpīga un ja godīgi, tad salīdzinot ar iepriekšējiem auto (jauns Kia Sportage, jauns Hyundai IX35) tad ir sajūta, ka viss ir nostrādāts daudz precizāk. Viss strādā kam jāstrādā. Pašlaik skatoties, iespējams ņemtu pilnīgi jaunu golfu pa tiem ~21-22tEUR un nerēķinātos ar iespējamiem remontiem, bet toreiz negribējās izmest tādu piķi un attiecīgi lēmums tika pieņemts tāds.
Kā ar aprīkojumu, nav papliks tas golfs? Kaut kad iepriekš skatoties likās, ka priekš tās cenas diezgan švaki ar aprīkojumu golfam, jo lēti jau viņi nav.
Nedēļas nogale, nedēļas nogale, nevar jau visu laiku pie datora sēdēt ;)
Vai tad vispār kaut kas vēl paliek pāri? Nākotni, protams, nevaram prognozēt.
Jo vairāk skatos un meklējos internetā, jo vairāk sanāk atgriesties pie škodas (fabia, rapid, octavia - combi versijas visiem). Šiem auto ir gan mazlietotas opcijas, gan arī pat jauni auto (fabia un rapid; octavia ir augstākā cenu kategorijā).
Vai ir kādi nopietni iemesli kāpēc tas nebūtu labs variants? Domāju, neskaitot "argumentus", kas aprobežojas ap vizuālu nepatiku vai "draugi par tevi smiesies" utt. Nākotni jau, protams, nevaru paredzēt, bet ticamāks būtu variants, ka es brauktu tuvāk 10 gadiem ar vienu auto, nevis skriet mainīt auto ik pa 3 gadiem.
Paldies! Kas vainas piekarei un ESP?
Tikuntā diezgan pamatīga laimes spēle. Kolēģis pirms kādiem 4 gadiem nopirka ~ 9-10 gadus vecu V70, pusgadu/gadu pabrauca un viss bija zaibis, tad sākās problēmas vienas pēc otras (ok, šis tas pa vidu varētu būt vēl norakstāms uz mūsu ceļiem). Pēc samērā regulāras ņemšanās kādu 2 gadu garumā un vairāku tūkstošu ieguldījumiem atmeta ar roku un atdeva dīlerim, kā pirmo iemaksu par jaunu auto...
Jā, ok, citam atkal viss baigi labi ies vēl daudzus gadus.
Par tām plikajām mašīnām un ekstrām jau tīri gaumes lieta. Cits brauc ar papīra karti, cits no aliexpress pasūta telefona turētāju, bet cits tomēr grib vismaz android/apple savienojamību info sistēmai (ja ne iebūvēto navigāciju).
Diemžēl samērā izteikta LV biznesa pazīme un domāšana: ja Tev bizness uzreiz jau nākamajā gadā nenes baigo peļņu un pa dažiem gadiem nevari uzcelt sev māju un nopirkt krutu mašīnu, tad značit bizness ir neveiksmīgs (vai arī nodokļi par lielu). Zīmēšanās tomēr Latvijā ir ļoti izteikta - jauna māja, liela mašīna, zīmolu drēbēm jābūt, pilns instagrams utml.
Kas notiek pie mazākajām krīzēm vai izmaiņām ar šādiem biznesiem ļoti labi zinām...
Ok, ja tiešām tos 4 litrus pilsētā pa korķiem var dabūt, tad jau tiešām arī atpelnītu, ka sarežģītāks un drusku dārgāks auto.
Interesanti kā ar ilgmūžību un izmaksām ilgākā termiņā? Auto jau tomēr sarežģītāks - līdz ar to lielākas iespējas, ka būs nepieciešams kaut ko remontēt/mainīt un nebūs arī pašas lētākās izmaksas?
Kad gāja diskusijas par progresīvajiem ienākumu nodokļiem, šur tur jau cilvēkiem sāka rasties idejas, ka tik pēkšņi visādiem 9-5 biroja darbiniekiem masveidā neparādītos jaunas darba mašīnas. Maksā drusku mazāk algu, lai neiet pāri sliekšņiem un lielāki nodokļi, bet toties darbs uzsauc auto.
Ne obligāti. Kaut kādam audi/volvo/utt visticamāk tā būs, jo pa tūkstoti pārdodas jau tiešām veci auto. Bet dažādi mazākas klases auto, mazāk ekstrām, bez tur ādas salona utml jau krietni ātrāk nonāk šādā cenu grupā. Paziņas pārdeva škoda fabia pa 900 eur, tīri tāpēc, ka nebija bagātīgākā komplektācija, benzīns. Gadi jau nemaz nebij tik daudz - zem 15 un nobraukums tiešām arī bija 200 kkm ar astīti. Vienīgā problēma nedaudz rūsas, bet nekas traģisks.
Bet tā piekrītu, ka nobraukums ir krietni svarīgāks jaunākiem auto.
Ir vietu secība, bet nav jau %. Circle un Neste tur stabili ir nospiedošais vairākums. Lukoil un Virši vēl drusku. Pārējie jau tur ir 0, procenti. Tanku daudz, bet praksē jau 2 uzņēmumi dominē tirgu.
Jā, kaut kā mazliet aizdomīgi lēti liekas šāds sludinājums. Superb asociējas ar tuvāk jau premium klases pusi. Kā ar citām škodām? Octavia, rapid, fabia combi versijām?