Un automātiskā kārba viņam beidzot ir?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un automātiskā kārba viņam beidzot ir?
Dusteram automāts pieejams tikai ar 110 zirgspēku dīzeļmotoru un priekšpiedziņu.
Nu un kam tāds porno vajadzīgs? 2018 gadā ta.. Kad raķetes lido uz Marsu.. Nespējam ielikt automātu +4x4 kas Nissan X-Trail (no kura ir aizlienēta Duster 4x4 funkcija) bija jau 2000 gadā!
Nu bet kam tāds porno ir vajadzīgs - dusteris ar pseidopilnpiedziņu un tomātu? Tomāts ir vajadzīgs tiem, kas nemāk braukt vai kas taisās to dusteri izmantot tam, kam tas nav paredzēts - lai stumdītos pa dižo pilsētu - abās situācijās pseidopilnpiedziņa nah nav vajadzīga. Kamēr tie, kam vajadzēs ar to dusteri nobraukt no ceļa, braukt mācēs un priecāsies ka nevis kaut kāds sūdomāts pa savam kruķī robus, bet pats vadītājs to var darīt.
Bez tam vēl tas mazais sīkumiņš - tomāts nozīmē lielāku cenu.
Un vispār - tālajā 2000. gadā pseidodžipi tikko bija parādījušies un kotējās kā "džipi", nevis kā pilsētas dranduļets sievietēm un tiem, kas nemāk braukt - attiecīgi viņiem nācās piedāvāt tomātu xtreilī kopā ar pseidopilnpiedziņu, jo tolaik par pseidodžipu kas ir divritenis visi būtu gardi pasmējušies...
Tādas nu ir pasaules tendences - es pat nezināju, smieties vai raudāt, uzzinot, ka Jeep piedāvā FWD Grand Cherokee
VWfans rakstīja: Ļoti laba liela un vienlaikus ekonomiska auto izvēle ir atjauninātais Dacia-Duster: ar 90 zirgspēku dīzeļmotoru, pievienojot dažas ekstras, dabūjam jaunu auto par 14 tūkst.eiro. Ilgos gados pārbaudītais Renault 1,5 dCi motors - tā ir vērtība!!!
Nezinu par citām lietām, bet apskatoties dacītēs esošo vagīnas 1.5 ķīseļ-nemotoriņu sarakstu, es biju šokā - nedomāju ka šodien vēl eiropas ražotājs varētu piedāvāt ķīseli ar nemaināmas ģeometrijas turbīnām, tā ka tam dusterim noteikti starp tām dažām ekstrām būtu jāieķeksē jaudīgāks ķīseļnemotoriņš, lai vismaz ir tā VNT turbīna.
Nortel rakstīja: Vai šie motori ir ar atslēdzamajiem cilindriem? Cik liels ir apkopju intervāls?
Nē, parastie ķēdes motori bez atslēdzamajiem cilindriem. Apkopju intervāli ražotāja noteiktie, kad iedegas paziņojums. Plus mīnus 30kkm, apkopes dīlercentros.
Par 1.2TSI jettu un caddy motoru labāk neizteikšoš, tiem ķēdes pārlec regulāri un turbīnas spēj tik remontēt.
Var būt, ka jaunie motori ar siksnas piedziņu ir kripatiņu labāki, bet es vw grupas auto par savu naudu nepirkšu nekad.
Tad tas ir vecais dzinējs ar turbīnu un kompresoru, kam pārlec kompresora ķēde un motoram kaput. VW to ir atzinis kā bezmaz pašu sliktāko savu dzinēju.
Tagadējais 1.4 TSI 150 zs ar kodu EA211 ir ar siksnu un tikai turbīnu, būvēts pēc modulārā principa. Jaudas versijas savā starpā atšķiras vienīgi ar turbīnas izmēru. Viņam ir "īpašā" versija ar 2 atslēdzamiem cilindriem. Kā tā dzīvos, nav zināms, bet, piemēram, Passat tā nāk bāzes modelī, kamēr Škodai tikai kā papildaprīkojums.
Ja vajag mazu, dinamisku un ekonomisku motoru, tad es ar abām par 1.4 TSI. Iepriekšējais golf 6 ar 1.4 TSI 122 zs un turbīnu aizgriezās bez problēmām līdz 300 tkm. Nākamā īpašniece joprojām bauda.
Jaunajam dzinējam pat standarta garantija ir pagarināta līdz 4 gadi vai 120 tkm.
EA211 vispār ir nevis kods, bet sērija. Kods jaunajiem motoriem parasti ir 4 burtu kombinācija - deviņdesmito un nullto gadu motoriem 3 burtu kombinācija - astoņdesmito gadu motoriem - 2 burtu vai cipara un burta kombinācija.
Tas viss man reāli interesē, jo, saklausījies viedās tautas stāstus pirms kāda laika, arī domāju, nekad man nebūs VW. Taču, ir gan! Un patīk ārkārtīgi! Sanāks man ar savu pieredzi atspēkot to visu? Redzēsim reālajā dzīvē tuvākajos gados
P.S. Vienam uzņēmumam bija mega stāsts par jauniem BMW arī, tad jau arī to marku nevar pirkt sev nekad Ja reiz dzinēji noklapē pie 100tkm utt.
msh rakstīja: Nu bet tāpēc jau arī tie stāsti ir - ka ražotājs koncentrējas nevis uz mašīnu izturību, bet gan uz to, lai tam, kas izbrauc mašīnu no salona, rastos patīkamas sajūtas.
Kaut kā slikti ar to koncentrēšanos sanāk - ja vēl ārēji mašīnas pēc kaut kā izskatās, tad interjera dizains pēdējā laikā vispār ir katastrofāls. Bet ko brīnīties nav - cilvēki mašīnas pērk nevis sev, bet lai pazīmētos apkārtējiem. Jo nekā citādi nevar izskaidrot vēlmi pēc lieliska ārējā dizaina un plašas krāsu izvēles mašīnai, uz kuru pats visu tās lietošanas laiku skatīsies no iekšpuses un principā krāsu pat neredzēsi
Nu nu? Kas tad ir ar tiem saloniem? Saloniem neesmu pievērsis dižu uzmanību, jo tādos sēdēt nesanāk; redzu ka tur ir daži jauninājumi, par kuriem labāk nespriedīšu, jo nav sanācis izmēģināt, savādāk saloni kā saloni. Vot par to ārējo dizainu - citiem ražotājiem kā kuram, bet fofāgena grupa pirms kādiem 13 gadiem izlaida samērā smukus jaunos modeļus, kuri kopš tā laika ārēji pakāpeniski sapisti - škoda šobrīd laiž laukā vislielākos kropļus.
Kas ir? Absolūts prastums. Piedevām vēl sajūta, ka visi kļuvuši par gotiem. Gaiši saloni ir tik reta vēlme, ka daži ražotāji tādus pat vairs nepiedāvā izvēlēties jaunam auto. Topā viss pēc iespējas melnāks, ar indīgi zilām gaismām.
Jā, ir mode pēc visa melna - es to jūtu, redzot kā forumos 25 gadus vecu mašīnu lietotāji savām mašīnām baltus griestus mēdz pārvilkt ar melniem audumiem... Panelim un visādiem ķiņķēziņiem, manuprāt, jābūt pieklājīgi melniem, griestiem gan baltiem.
Tevis ārēji nīstā Škoda gan vēl pilnībā (gaišs priekšējais panelis laikam ir aizliegts ar likumu) nav atmetusi gaiša salona pieejamību. www.novocar-skoda.ru/pics/view-model-new-octavia-combi2/octavia-combi-design-detail-05.jpg
Nu nah tādu baltu paneli Panelim jābūt melnam, durvju apšuvumu pamatmateriālam arī - koka uzlikām, protams, jābūt brūnām un virsū esošā āda var būt arī, teiksim, balta - ķebļi arī var būt balti.
Arī acīmredzot esi no tiem, kas bauda sēdēšanu nēģera pakaļā
Nēģera dirsa ir tad, kad griesti ir melni. To modi es neatbalstu, bet panelim gan ir jābūt melnam, gan lai pieklājīgi izskatītos, gan lai mazāk gaismas tumsā atstarotu, gan lai nemaisītos pa acīm. Nekad neesmu sapratis tos hipsterus kam patīk īberīgo krāsu saloni - toties es redzu ka ar tādām mašīnām notiek tas pats, kas ar mašīnām, kam tomāti - vai nu tās ātrāk nonāk šrotā, vai arī piedzīvo nepareizā aprīkojuma izvākšanu.
Man nu jau daudz gadus ir bijušas mašīnas ar gaišiem paneļiem un pastāstīšu tev noslēpumu - nekas tur neatstarojas un nemaisās pa acīm. Saulainā laikā vienīgi mazāk sakarst. Daudz vairāk acīs krīt indīgais zili sarkanais paneļa elementu izgaismojums, kas tagad modē - īpaši VAG grupas mašīnām. Bet vienu problēmu gaišās ādas salonam tiešām varu atzīmēt - pieņemu, ka tev būtu aktuāli. Ar tirgus džinsiem tādā kāpt nevar.
Man savulaik iekš audī bija baltas ādas ķebļi. Nekādu problēmu, neskaitot vispārējo ādas problēmu ka nav patīkami tādā ķeblī sēdēt plikam...
Nē nu... Šim nevaru nepiekrist. Sēdēt plikam ādas sēdekļos nav komfortabli. Tikai šaubos vai vajadzība tajos sēdēt plikam ir tik vispārēja
Es visus savus auto vienmēr esmu centies pirkt ar gaišiem saloniem. Neuzrunā tie melnie, nepraktiskie saloni. Sajūta, ka jau dzīves laikā jāsēž zārkā.
Esi pirmais manā pieredzē , kas saka, ka melnie ir nepraktiski. Pat es uzskatu, ka baltajam kopšana ir nepieciešama nedaudz vairāk. Bet noteikti ne tik daudz, lai tādēļ samierinātos ar sēdēšanu melnā. Par zārku arī nepiekritīšu - tie, ka likums, iekšpusē ir ar baltu audumu.
Balts ir gaišs, bet ne visi gaišie ir balti. Melnu, tumšu audumu var tīrīt gandrīz katru dienu. Uz tā paliek traipi pat no slapjas jakas.
Piemēram, šie sēdekļi:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/ehnbn.html
vai šie (visvairāk smērējās, precīzāk, ir redzami netīrumi tieši uz tās vienkrāsainās, tumšās sēdekļa malas)
Lūk melna paneļa priekšrocība:
Bilde no ASV?
Domāju ka jā.
1) fonā bildēs auto raksturīgi ASV
2) Eiropietis jau būtu nošāvies, ja uz viņa "prēmiuma" uzlītu kaut kas tāds.
Izskatās pēc medus vai iesala zaptes
Iepakojums no Haribo lācīšiem, gan jau tā tie izskatās pusšķidrā agregātstāvoklī
Izlasīju un sasmējos. Liekot bildi, man pat prātā neienāca, ka kādam liksies svarīgi, kur tā uzņemta vai kā kāds neatpazīs haribo lācīšus. Laikam jau dažas cilvēku īpašības nekad nevajag novērtēt par zemu. Tādēļ paskaidrošu, ko vēlējos ar šo pateikt: melnā paneļa acīmredzamā priekšrocība ir saulainā laikā sakarst pietiekami, lai izkausētu uz tā atstātas konfektes.
Tie lāči izkustu arī uz gaiša paneļa, vasarā vari pamēģināt
Man reiz uzsprāga šķiltavas, kas bija atstātas starp priekšējiem sēdekļiem.
Es arī domāju, ka paneļa krāsa šeit nespēlēja lomu.
Ja būtu skolā mācījies fiziku, tad zinātu, ka krāsai ir nozīme. Protams, pastāv iespēja, ka arī gaišais panelis izkausēs konfektes, bet tas notiks vēlāk. Bet kopumā - ši noteikti ir vērtīgāka priekšrocība, nekā murgošana par kaut kādiem atspīdumiem.
Krāsai ir nozīme, bet zem haribo paciņas jau panelis nesakarsa, saule uzsildīja pašu paciņu. Tu vispār zini līdz cik grādiem vasarā uzkarst salons? Un ja vēl paciņa stāv tiešos saules staros? Tas panelis varēja būt kaut pilnīgi balts, rezultāts būtu tāds pats.
Tu vispār zini, kas ir sarkasms?
Bet pat tieši uztverot lietas, tu raksti muļķības. Nav starpība, līdz cik grādiem uzkarst salons - balts vienmēr uzkarsīs mazāk nekā melns un rezultāts atšķirsies. Elementāra pamatskolas fizika.
Bet tā vispār par grādiem - mans personīgais rekords, pēc auto iekšējā termometra ir 92 grādi. Sicīlijā sanāca, ka auto bija jānoliek vietā, kur nekādu ēnu atrast nevarēja. Atgrižoties pie auto, uzmanīgi, cenšoties nekam nepieskarties, iedarbināju un pēc 15 minūtēm kondicionieris bija nodzesējis līdz tādai temperatūrai, lai vispār varētu iekāpt. Ak jā - tajā dienā gaisa temperatūra arī dienas vidū sasniedza 48
Es jau nestrīdos par to ka melns uzkarst vairāk, tik saku, ka šajā situācijā, izskatās, tas neko nebūtu mainījis
"Es jau nestrīdos, tikai izsaku kaut kādus nepamatotus pieņēmumus " Tev nav ne jausmas, vai tieši tā temperatūras starpība starp baltu un melnu paneli nebija izšķiroša.
STEIDZAMI PĀRDODU SAVU MĪLULĪTI BMW E60 ĢIMENES APSTĀKĻU DĒĻ PAR NIEKA 3500 EUR. VAIRĀK INFO ŠEIT: goo.gl/Y734WJ . UN LŪDZU HEITERUS NEHEITOJAM, JO ĻOTI STEIDZAMI VAJADZĪGA NAUDA.
Kurā brīdī mēs te par paneļu krāsām sākām spriest? Tēma - auto ekonomiskums. Tātad, par dzinēju veidiem, modeļiem utt. Kaut vai bez paneļa vispār vai arī - ar dabīgi spalvainu zvēra kažoku apvilktu
Aizdomājos, man ļoti tīk tā ideja, kas Opel Ampera, kad ar elektrību ripo tos 50-60km, bet pēc tam - ar benzīnu. Piemēram, vidējai ikdienai Rīgā) man tas būtu pat ārkārtīgi ok, ģimenes auto - teju vienmēr sanāktu ar elektrību Jautājums - kāpēc ideja neiedzīvojās masveidā?
Jo labākajā gadījumā tur sanāk mašīna ar jūtami lielāku "mirušo masu" pēc tiem 50 kilometriem nekā prīmusam uz šosejas.
jautājuma cena?
liekas ka par to naudu ierindas piekto varētu nopirkt?
Manam ikdienas maršrutam arī ļoti labi derētu tāds izklājums, tikai pie mājas nebūtu, kur lādēt. Pie darba vēļ varētu. Pieļauju, ka lielākai daļai arī pie darba nebūtu, kur ieštepselēties, tāpēc arī nav populāra tāda izvēle.
Lai tas tiešām strādātu, jādzīvo privātmājā. Cik % Rīgas iedzīvotāju dzīvo privātmājās? 5% būtu?
Atbalstu, jo arī man tā ideja patīk, jo nedēļu pavadu Rīgā, bet weekendā jābrauc lielie gabali. bet tam jau ir risinājums - plug-in hibrīds ar bateriju līdz 50km (vairāk nevajag). Diemžēl 5-gadīgu RWD premium mašīnu ar šādu komplektāciju nopirkt nevar, līdz ar ko braucu pa vecam.
Minētais Opel, šķiet, bija tāds risinājums, ka auto piedziņa ir no elektromotora. Iekšdedzes dzinējs tikai lādētu bateriju.
Un shēma elektromotors + ģenerators IMO ir perfekta. Jo elektromotoram maz zudumu pie dažādiem braukšanas stiliem un iekšdedzes ģenerators strādā visu laiku visoptimālākajā režīmā. Perfekti.
Vairāk gan nav saprotams, kādēļ pat teslai joprojām ir klasiskā transmisija ar visu diferenciāli. Nevienam nav noslēpums, cik jaudas tiek zaudēts zobratos. Vai tiešām pie mūsdienu tehnoloģijām nav iespējams beidzot uzprogrammēt elektronisku "diferenciāli", lai piedzītu katru riteni atsevišķi. Bet baterijas vietā noteikti derētu daudz lētākais un ekoloģiskākais kondensators - plug-in nesanāku, bet dzinēja darbības optimizācijai un reģeneratīvai bremzēšanai pilnībā pietiktu.
Tāpēc ka tesla ir esošās tehnoloģijas sakrāmētas mašīnā - par kādu naudu tad masks lai izstrādā riteņu motorus, ja tie miljardi jānotrallina veikalingā?
Tie hibrīdi ir izmirstoša suga. Kolīdz baterijas sasniegs price/performance attiecību, vazāt līdzi divus motorus būs bezjēga.
Nepietiks ar price/performance, vēl nepieciešama gana ātra uzlāde. Teiksim tā pati Tesla ar 85kWh bateriju, ātrai uzlādei(zem 20 minūtēm) vajadzēs diezgan brangu enerģijas avotu, kamēr tas(ātra uzlāde) nebūs iespējams paliks visvisādi ekonormu nomocīti iekšdedzes dzinēji vienā vai otrā variantā
Ne tuvu. Jau tagad dīzeļi ir konkurētspējīgi efektivitātē ar elektroenerģiju, tikai nav mīlēti dēļ kvēpiem. Ja Mazdai izdosies Skyactive X projekts, tad Tesla varēs visus auto uzšaut kosmosā, jo bez nopietnas revolūcijas elektroieguvē tā nebūs konkurētspējīga. Par elektroauto varēsim runāt tika tad, kad būs jaunas tehnoloģjas baterijas UN kodolsintēze (vai kas līdzvērtīgs). Ar saules kolektoriem un vējģeneratoriem, kuru ekoloģiskums arī ir apšaubāms, masveida auto elektrifikācijai nepietiks.
Mierīgi. Elektro variantam ir ui ui cik labāks lietderības koeficients. No naftas un oglēm arī (pagaidām) var ražot elektrību.
Ražot jau var, tikai sanāk neekoloģiskāk. Laikam jau neesi sapratis, ka elektro variantam tas lietderības koeficients ir jārēķina, skaitot jau elektrostacijas efektivitāti, nevis tikai mašīnā. Gāzes/naftas TEC ir jārēķina koeficientu, bet ogļu stacija ir netīrāka par dīzeli.
Tad papēti vēlreiz. No enerģijas ieguves vietas līdz ceļam, ja naftas gadījums, elektro auto ir 2x efekt8vāks. Ja izmanto hidro, utt, tad vēl vairāk.
Nu jā - divreiz efektīvāks, jo nav akcīzes, kas to cenas starpību sastāda... TECa + elektropārvades līniju lietderības koeficients ir vienāds ar ķīseļa lietderības koeficientu. Bet hidroelektrostacijas vari nepiesaukt - tām pieejamais ūdens tiek 100% izmantots arī bez neviena elektromobīļa.
Dīzelis ir miris...daļa autoražotāju jau noteikuši termiņus, kad pārtrauks izlaist auto ar traktoru dzinējiem.
Elektromobīļa ātra uzlāde būs ātra tad, kad tā neprasīs vairāk laika kā šobrīd bākas piepildīšana ar šķidro degvielu. Variants - ātri un viegli nomaināmas baterijas, tukšās pret pilnām.
Tas nav nepieciešams. Lielākā daļa auto naktī stāv un nekur nebrauc. Lādēs tad.
Laikam jau nesaproti - lielākā daļa auto īpašnieku mēdz reizēm braukt garākus gabalus nekā elektroauto var nobraukt bez garas uzlādes. Ja šajās reizēs vajag citu auto, tad to elektromēslu var iesālīt.
Nē. Lielākā daļa auto brauc 2-3 stundas 24h ciklā. Baterijas kļūst aizvien ietilpīgākas un lētākas.
Problēmas ir ar akumulatoru kalpošanas laiku. Ja agrāk, nopērkot piecgadīgo aķi, tas normālā režīmā nokalpoja pat 11 gadus, tad tagad tie "lētākie un ietilpīgākie" neizvelk pat paredzētos piecus. Protams, ne visi. Brendi joprojām ir brendi, nepaliek lētāki un ietilpīgāki.
Nē? Lielākā daļa auto īpašnieku to ciklu nekad nepārtrauc? Arī brīvdienās un atvaļinājumā? Auns, kas auns
Pilnīgi piekrītu. Pat ja auto izmantotājs ir tipisks dižās pilsētas ofisa planktons ar dažu km ikdienas braucienu uz darbu, tāpat jau reizumis uzrodas vajadzība aizbraukt nu kaut uz radu bērēm kādus 200 km tālāk. Ko tad? Jāīrē auto vai tamlīdzīgi, jo stāsts "Jēkabpilī vai kaut kur citur pa ceļam uzlādēšos" neizklausās nopietni.
Un tad vēl visi atvaļinājumi u.t.t.
Liekas, kas gan tas ir - varbūt dažas reizes gadā kāda vajadzība, bet tas rada problēmas. Personīgi es nelabprāt dotos atvaļinājumā ar auto, kas ar lielu ticamības % varētu noplīst. Tāpat es nelabprāt dotos ar autiņu, kam noteikti nepietiks degvielas, kuru pa ceļam pieliet īsti nevar (benzīnu vai dīzeli vismaz teorētiski var paņemt līdzi kanniņā. Kā ar elektromobili?).
Bradypus
ka elektro variantam tas lietderības koeficients ir jārēķina, skaitot jau elektrostacijas efektivitāti, nevis tikai mašīnā.
....
Tā gan . Zudumi no TEC lidz kontaktam , baterijā , pašā elektromotorā .
Mūsu klimatiskajā zonā vismaz ziemā var apkurināt mājas palielinot lietderību . Bet kur liks to siltumu , it sevišķi vasarā ,ja TECi būs 2-3 vai vairāk reizes vairāk
Klimatiskā zonā nekādu pienesumu nedod. Arī mašīnai ziemā siltuma pārpalikums ir nepieciešams apsildei. Un motori ir tik efektīvi, ka ar pārpalikumu nepietiek - jāliek vēl autonoma apsilde, kas papildus dedzina degvielu sildīšanai Bet elektroauto ir jāsilda ar elektrību, nevis atlikuma siltumu!
Pirmajam auto sēdekļi bija velūra zaļgan pelēksi . Vis ideāliekie sēdekļi . Gan uz sajūtām , silti ziemā ,vasarā neuzkarst . Traipus nemana
Tad stipri gaiša smilšu krāsas āda , paldies vairs negribu ne gaišu ne ādu .
Pašlaik tumša drēbe .
Bet sapņoju par velūru ( piebilde ,ja vien pareizi sapratu kas ir velūrs nu tāds kā zamš ?? )
iciks rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Pat ja auto izmantotājs ir tipisks dižās pilsētas ofisa planktons ar dažu km ikdienas braucienu uz darbu, tāpat jau reizumis uzrodas vajadzība aizbraukt nu kaut uz radu bērēm kādus 200 km tālāk. Ko tad? Jāīrē auto vai tamlīdzīgi, jo stāsts "Jēkabpilī vai kaut kur citur pa ceļam uzlādēšos" neizklausās nopietni.
Un tad vēl visi atvaļinājumi u.t.t.
Liekas, kas gan tas ir - varbūt dažas reizes gadā kāda vajadzība, bet tas rada problēmas. Personīgi es nelabprāt dotos atvaļinājumā ar auto, kas ar lielu ticamības % varētu noplīst. Tāpat es nelabprāt dotos ar autiņu, kam noteikti nepietiks degvielas, kuru pa ceļam pieliet īsti nevar (benzīnu vai dīzeli vismaz teorētiski var paņemt līdzi kanniņā. Kā ar elektromobili?).
Mums, piemēram, ģimenē ir divi auto - abi faktiski iegādāti atbilstoši brīvdienu vajadzībām un ne tuvu nav pilsētas auto. Abi tiek izmantoti darba dienās braukšanai uz darbu, bet brīvdienās tikai viens (konkrētajām brīvdienām piemērotākais) un tāpat "darba" nobraukums, kam varētu būt derīgs elektroauto, sastāda absolūti mazāko daļu nobraukuma. Tās degvielas (neko citu nav jārēķina, jo auto jau IR!) izmaksas, kas nepieciešamas braukšanai uz darbu, nekādi neattaisnotu elektromobīļa eksistenci pat tad, ja būtu kur lādēt un auto un elektrību dotu par velti (stāvvieta vien maksā dārgāk).
Mja,man arī ikdienai pietiktu ar elektroauto. Bet, šodien pat - pāris zvani, un izrādās ka plānoto 60km vietā būs jābrauc vismaz 2x vairāk. Ja būtu lētais elektroauto - šādā salā nekas nesanāktu. Un tā nav vienīgā diena gadā, kad pamainās ikdienas plāni.
Ekonomiska auto izvēle
Sveicināti,
Ņemot vērā, ka tuvējā nākotnē plānota pārvākšanās ārpus Rīgas, bet darbs paliek Rīgā, ļoti aktuāls jautājums būs tikšana uz darbu.
Šobrīd rēķinu, ka dienā tie būtu 80km, kas tiktu nobraukti. Tīri uz darbu un atpakaļ caur veikalu. Lielākā distances daļa pa šoseju. Tātad mēnesī tie ir kādi 1700km tikai uz darbu vien.
Līdz šim esmu braucis krietni mazāk un pamatā esmu braucis ar manuāliem benzīnniekiem. Bet kādu īpašu preferenču man nav, esmu gatavs apskatīt visus variantus.
Konkrētu auto marku preferences man nav. Bet skatos drīzāk uz jaunākiem auto lētās un vidējās cenu kategorijās. 10+ gadīgi "premium" man neinteresē. Lielas ģimenes man nav, līdz ar to milzīgs katafalks man nav īsti vajadzīgs, bet nu praktiskumam pavisam mazie hečbeki nebūs īsti tas, ko meklēju. Finanses līdz 15k.
Tāpēc kādi būtu zinošāku auto braucēju ieteikumi uz kādiem auto skatīties un meklēt sludinājumos, kuri ikdienas lietošanā sanāktu ekonomiski (ne jau tikai degviela, bet arī citas izmaksas)?