Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 17.04.2024 11:31

tieši tā, tiw 50Zs ir līdz ar nagiem, līdz ar ko motors pastāvīgi strādā max slodzē, piebērt (jā arī drošības reizēm vajag to darīt...) nav iespējams un noteikti arī patēriņš, piemēram sūda 1.3 žigulis patērē apmēram tikpat cik kāds VAG 2.0 vai agrīno Volvo japāņu 2.4 benzīna motori, par ilgmūžību nerunājot - joki par pulksteņa X apgriezieniem...nebija pamata, ja vien tur nebija t.s. kapitalka taisīta - lietas ar ko neviens praktiski vairs mūsdienās nečakarējās.

Freijers 16.04.2024 9:28

Nesen No Madonas Rīgas virzienā braucu, tas ceļa posms no Madonas līdz Ozolsalas aplim (kas tā padebīli šauri pārbūvēts...bet tā jau laikam laikmeta iezīme..) arī pārbagāts ar nepārslēdzējiem, automātiskajiem jeb aizmāršīgajiem tā ar nevar saprast, bet ja ieslēdz tālos bixenonus tad jau arī sanāk sarunāt sapratni, ka spīdināt acīs nav OK .

Par tiem Zs - tagad jau arī litrīgajām sulas pakām ir ap 130-140 ZēeS noņemti - tas ir apmēram tik cik gadsmintu mijas S80 ar 2.4 piecpodu atmozfēras benzīna degustātoru. Drīzāk jau debīlisms un jebkādā satiksmes izjūtas trūkums (kas daudziem nu jau piemīt, diemžēl) šeit būs pie vainas. Tas, kas tādai teslai vai jebkuram citam elektro nāk klāt ir lielā massa, kas potenciāli jebkuru ČP padara ne pārāk patīkamu.

Freijers 15.04.2024 17:02

Remaps ir labs, vien tad, kad ir jāpaska ir kāds šķībrocis čipsējis auto vai nav t.i. lai pārbauda garāžas maisteru (ne)darbus, par pārējo - īsti jau viņiem, tāpat kā vairumam, bez baigi biezās žūksnes čakarēties negribas. Pēc sindromiem šķiet, ka neuzkačā dīzeli pietiekami ātri, tad nu jāskatās, kas tur ar degvielas spiedieniem un aizdedzes momentiem ir, kā saka reāllaikā. 

Opju argumentiem šajā gadījumā ir vērtība tuvu 0

Freijers 10.04.2024 19:47

iekš CSDD ir arī VIDa kantoris, kas vērtē tādās un šādas rēgistrācijas, sevišķi ievestiem auto un par aizdomām, ja ir par lielu ke$$a apjoms pirkumā bijis...

Freijers 09.04.2024 9:06

Reāli vnk, kā tas bieži gadās, likumu pievelk pie faktiskā - tāpat smagie uz 89 vīlē pa šosejām un aizvien biežāk vagonus veido, kāds kas pirms smagā velkās - lūk kāpēc kāds pabraukt nevar, tas būtu jāskaidro.

Freijers 09.04.2024 9:04

GB12 rakstīja: Vācijā uz reģionālajiem ceļiem max atļautais ir 60 km/h. Satiksmi čakarē pamatīgi. Brīnums, kā mūsu progresīvie pajoliņi nav aizdomājušies līdz tam...

Vācija sen vairs nav satiksmes labais piemērs, sačakarēs ātrgaitas ceļus zaļie pajoļi, pārstās būt vispār.  Latvijā ir jāņem vērā, ka praktiski visu valsti, izņemot pāris posmus pie Rīgas klāj reģionālie ceļi un pārvietošanās ilgums starp Rīgu un lielākajām Rietumu - Liepāja/Ventspils un Austrumu pilsētām - Rēzekne/Dpils ir nesamērīgi ilgs, pat uz Valmieru sanāk pusotra stunda un tas vēl no Juglas, nevis Imantas izbraucot. Satiksmei ir jābūt saprātīgai un drošībai ari.

Freijers 12.03.2024 11:07

Neredzu jēgu pirkt "mazlietotus" auto virs 10K, tad labāk piemest un nullīti. Ar 3/4/5 K hlamiem, ja sūdīgs, beigās nogrūd un viss, par 20K jau esi ķīlā. Plaču spīdīgo sūdu piedāvājumus gan labāk ni ni

Freijers 22.02.2024 18:44

Sanāca no Krasta depo ar visu savu debīlo, pārbāzto stāvvietu, kas  jau tā ir pābruadījums, iepērties Maskačkas ceļu remontos - jei bogu tik stulbu organizāciju nav gadījies manīt, viss ķieģeļos (man uz centru vajadzēja), lai ka +/- Rīgas ielas atminos - to ķieģeli nevis autovadītājiem, bet pašiem būvniekiem un organizētājiem stiklā vajadzēja par to stulbumu, kas tur darās....

Freijers 22.02.2024 18:33

Tā "vācu slimība" nav daudz manīta, bet ar veciem VAGiem esmu braucis ļoti daudz, tiesa gan ne ar 1.9tdi traktoriem - verbūt tur izteiktāk.

Freijers 22.02.2024 18:31

Vienīgais no vecām dīzeļkastēm, kas jebkad man ir bijušas un ir vilkušas uz t.s. raznosu ir Reno (megane 1.9dCi), nezinu kas tām mašīnām ar tām ventilācijām/neventilācijām ir bet tas ir vnk psc, tai skaitā tās kartera ventilācija ir diezgan iidotiski uzbūvēta. Lec un brauc gan tādi mironīgi viltus motori uz urrā, pilnīgi neticami. Man gan atrakcija vēlme pēc 2. gadījuma ātri izbeidzās un pusšŗots tika par godīgām naudiņām (un ar godīgu aprakstu) ātri ssā jaunam ipašniekam atdots.

Freijers 20.02.2024 10:09

RS ielīda treknumā - centra ielu malās, ko "apsaimniekot'', jevroparkam tādā ziņā paliek tikai veikali un kkādi plači pilsētas nomalēs (lai atceramies Rīgas būvvaldes "akcijas" pret stāvvietu plačiem pēc pēdējā RS cenu lēciena), un nu iespējams arī kādi māju pagalmi. Nav jau it kā lielas pretenzijas pret jevroparku (konkurenti ir lielāki kretīni manuprāt), bet gan pret maucību, ka zeme par ko tiek maksāts, nevar šādi izmantot....Tas ir līdzīgi kā - pamēģiniet pagalmos papildus stāvvietas ierīkot - zonējumi, skaņojumi, utt. - praktiski tas ir nelegāls un nerealizējams pataisīts, bet še uztaisīt maksas stāvvietu uz "koplietošanas" zemes - aber lūdzu.....

Ne pa tēmu, bet līdzīga juridiski nihilistika maucība ir par saules paneļiem un jumta logiem - pirmajiem nevajag nekādu tur nahui saskaņojumu, bleķo, slēdz līgumu un liec, otrajiem jau skaitās "fasādes daļa" un vajag skices, skaņojumus un vēl piejāties var pēc pilnas programmas

Freijers 15.02.2024 9:30

Bradypus rakstīja: Ar "piebraukt" bija domāts apstāties - kaut tik daudz, lai kaut ko pievestu. Un kādēļ citur? Kādēļ pie mājas nevarētu būt stāvvieta iedzīvotājiem, nevis tranzīta maģistrāle viesstrādnieku ērtībām?

Bet vispār jau runa bija par konceptu. Nav ko čīkstēt par situāciju, kurā maksājot nomas maksu par dzīvesvietai pieguļošu teritoriju, par šo nomas maksu ir atļauts tikai pārvietoties ar kājām. Piebraukšana ar auto un stāavieta ir atsevišķi maksas pakalpojumi - valsts varas līmenī leģitimizēta pieeja.

Skoliņa tagad rokā un arī citos pagalmos var gaidīt jevroparkus un visus citus šakāļus, veikalu rūpals laikam vairs nerullē (vismaz pazuduši no daudzām vietām "stāvvietu apsaimniekotāji") Ka tikai drīz dzīvoklis nekļūst par virtuālu NI, jo viss pārējais ir "kopīpašums", kur šiverēt var tie, kam to pieļauj......

Freijers 12.02.2024 14:22

Neticās ka neatkarīgi no gada....tādas nodevas, kgna, kādēļ lai kāds vestu teju 20 gadīgu X5 uz Igauniju....teju 2 gadi atpakaļ man viens igaunis nopirka sievas veco Honda CRV, dikti priecīgs bij.

Lv jau arī plačinikiem neiet spoži.

Freijers 11.02.2024 18:12

imzz rakstīja: "Un pati galvenā lieta - tas ka auto nevar piedalīties ceļu satiksmē vēl nenozīmē, ka to kāds neizmanto kā piemājas "traktoru" ..."

Te ir tāds kā atspēkojums, ka ES jau nekonfiscēs un nenodos lūžņos jūsu auto, bet daudz kas no pārējā ir taisnība: cita starpā, vēlas novērst ES auto nelikumīgu eksportu, respektīvi jūsu auto tiek uzskatīts par vērtīgu lūžņu resursu un vienlaicīgi ir potenciāls dabas piesārņotājs, tāpēc ES vēlas turēt uzskaitē jūsu auto visā tā dzīves garumā. Ir ideja ieviest auto "aprites pases": “Šī ir aprites pase, kas attiecas uz aprites ekonomiku. Mērķis ir nodrošināt transportlīdzekļa izejvielu apriti: lai mēs tās izmantotu atkārtoti un veiktu labāku darbu to pārstrādē, ”viņš piebilda.

Kā aprakstīts 13. pantā, transportlīdzekļa aprites pase būs “digitāls rīks, ko izmantos, lai uzlabotu informācijas sniegšanu par drošu transportlīdzekļa daļu un sastāvdaļu noņemšanu un nomaiņu tādā veidā, kas atbilst citiem jau esošajiem digitālās informācijas rīkiem un platformām vai turpina attīstīties automobiļu nozarē”.

citāti no:

europeannewsroom.com/eu-not-working-on-law-to-seize-and-scrap-cars/

Nu visas zemes elektrifikācijai un sekojošam komunismam vajag daudz krāsainā metāla - tad nu sāk laizīties gar veciem lūžņiem.

Freijers 11.02.2024 18:09

Vairākas reizes gan pie t/c vai vienkārši stāvvietās Rīgā, Pierīgā un citur vēl redzu sekojošu ainu - iekāpj cilvēks auto, tūlīt prom brauks, bet huju, sāk kko dročīt un nekustas, it kā jau sīkums, bet stulbi - man kka liekas nesaprotami ko var pisties desmit un vairāk minūtes stāvvietā (šad tad vēl līdzīgi cipiņi, par laimi gan maz, arī DUSos līdzīgi izpildās)….

Freijers 02.02.2024 14:37

Padomu laikos bija druku citādāk - ar veķerāna kartiņu rindai pa priekšu un čekistiem specveikali, kā arī viņu klientiem (stukačiem) ceļojumi un labumi, pārējiem zaļais sovoka minimums ar lētiem sūdīgiem pakalpojumiem un dārgām sūdīgām precēm un pārtiku.

Tas par ko runā bradypus ir "iekļaujošā" sabiedrība, kurā gan nekā iekļaujoša nav vien labumu pārlikšana no vieniem (tiem, kas tos radījuši) uz citiem (kas vēlas patērēt un tajā brīdi ir noderīgi mainstrīmam). 

Šajā video gan neko tādu neredzu, drīzāk viens āmurs citam logu dauza un kko kreviski bļaustās.

Es nezinot situāciju esmu vienmēr rezervēts pret šiem "aculiecinieku" video un tādēļ esmu kategoriski pret jebkādām "tautas tiesas" formām, kur nu vēl vairāk sodīšanu pēc kkādiem iesūtītiem video, kas uzņemti ar kaut kādam nekalibrētām un sertificētām ierīcēm.

Freijers 02.02.2024 14:30

Bradypus rakstīja: Vēl viens stambulists. Tam nav NEKĀDA sakara tostesteronu. Ierkasti googlē "karen" un ieraudzīsi, ka tostesteronu šādai uzvedībai nu nekādi nevajag. 

Angliski ir termins "entitled". Nezinu kā pateikt latviski. Tas arī ir viss, ko vajag, lai šādi uzvestos.

Entitled ir tas pats kas krieviski "mņe položeno" jeb pienākās.

Freijers 31.01.2024 16:42

Par tiem sērijas Nr, nesaki vis, aķim ta nekāda starpība, bet blokam, kas to regulē/uzlādi, utt. ,kāds mēdz būt vēl pat visādos pavecākos prēmijumos, par jaunākiem auto nerunājot, gan varētu nebūt gluži vienalga.

Freijers 31.01.2024 16:36

Īsti negribas piekrist visos gadījumos, citreiz ir kā saki, bet praksē visriebīgāk smirds tāds viegli zils dūms - eļļas braucēji- tādiem smirdinātājiem gan nav ilgs mūžs, bet tomēr. Arī coal runneri dīzeļi smird....

Freijers 31.01.2024 15:03

ezis71 rakstīja: Sveiki!Vakar sanāca īsu brīdi pabraukt aiz Mercedes Sprinter,šausmīga smirdoņa nāca no viņa izputēja,ne pēc benzīna ne dīzeļa,drīzāk atcetona.Tad es atcerējos kur es saskāros ar šādu smaku,tas bija dažus gadus atpakaļ, uz Graudu ielas,tad man pa priekšu brauca Vito.Tikai toreiz man nebija kur sprukt uz sanāca aiz viņa kādas 10 minūtes pasēdēt,toreiz riktīgi saindējos ar viņa atgāzēm.

Priekš šiem smerdeļiem ir recirkulācijas poga. Bet vislabāk, ja protams iespējams ir tādiem garām paiet, daudzi arī uz šosejas smird tā ka vemt gribās. 

Par to vai vajag ar baltiem/melniem dūmiem vispār braukt jau ir cita tēma, citām iestādēm.

Freijers 23.01.2024 12:12

Tur jau pamatdarbībai - picu vadāšanai vajag instrumentu - auto un apliecību....

Freijers 16.01.2024 8:58

Šodien ceļi ir kādi tie ir, bet interesnatākais, kas dara bīstamību uz ceļa....ne jau ātrums, jo visi pa šosejām ~80, pilsētā uz 45-50 stūrē, bet no Ogres līdz Rīgai bija 3 (!) pipeles, kam vajag purna galā pārkārtoties, kādam vēl ielīst - jop tvaju maķ, ir netīrs un slidens ceļš - tā jau tie negadījumi rodas....noteikti līdēji, tāpat kā bazūnētāji šeit un ne tikai, svētā ātruma piekritēji un selektīvi CSN pantu striktie ievērotāji....

Freijers 11.01.2024 9:27

tikai vēl neizstiepies no paštaisnuma, krapsis konfektīti iedos....

Freijers 06.01.2024 15:34

Man šodien ir aktuāli ledainie ceļi - maukas tādi uzturētāji - nekas nav ne kaisīts, ne tīrīts, viss slīd (konkrēti par A6, bet līdzīgi gan jau citur), dižā pilsēta (msg vārdiem) šoreiz pozitīvi izceļas - ir ceļš apstrādāts, nekādu ledu nemanīju! Vēl pēc šā kādam noteikti nebūs kauna dirsties un prasīt šādas un tādas riepu prasības autovadītājiem un aicināt “braukt atbilstoši” ceļa apstākļiem….nav šajā ziemā pirmā reize ar ledu uz “valsts galvenajiem” auto ceļiem, bez nekādiem par dabiskiem laika apstākļiem - kad nozīme ka kāda resna dirsa siltā krēslā sen nav spērienu dabūjusi

Freijers 02.01.2024 13:21

Viss sākas ar lampu sjomiem, jeb štekeriem - vai tur nav zaļais vai korozija kā dažim lētākiem auto iemeties, tālāk jau slavenās vadu locījuma vietas. Ja nu vēl nav, tad var tālāk ārdīties...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti