Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 20.05.2019 11:58

Un tad ziemā pie pirmām pārslām ir 60 braucēji kaudzēm...Nezinu ko tajās austoskolās māca tagad, bet man savulaik mācīja arī satiksmē iekļauties +/- 5km/h robežās, protams tagad pārsvarā ar +10 braucu, bet kā var pārvietoties tie, kas nemāk tuvu maksimālam turēt nesaprotu...Nav problēmas ar principiāliem, ja viņi ļauj citiem pārvietoties, bet to diemžēl dara reti, lielākoties savāc vagonus un tad brīnumi sākās...

Freijers 15.05.2019 16:15

Tādu nav...autiņi lēti - mazāks risks naudu pakāst, primitīvi - tas pats. Vizuālais un komforts jau šajā gadījumā lielu lomu nespēlē, citādāk jau tur 100% šie vecie paspēlē (ideālus auto nepārdod!).

Lai vien pērk, atmiņas ar vēl paliks...cik tad ilgi šie pa ceļiem vēl vagos !

Freijers 15.05.2019 15:49

Zinot, ka ļoti daudzi negrib arī ..irsties ar apakšas piemetināšanu visādiem rūsekļiem, piesauktās cenas ir labas, it sevišķi ja kaut minimāla metāla apstrāde tur iekšā iet, krāsošana protams atsevišķi.

Freijers 10.05.2019 21:42

+ stučīšana bija tikums, tiesa par drusku citām lietām, bet tomēr. Vēsture diemžēl iet pa spirāli, citādāk izskaidrot komunistikos stulbumus ar kontrolēm, koplietošanām un nemitīgām ierobežošanām diemžēl izskaidrot nevar. Un atrodas tak tādi, kam slapjas bikses no iedomas vien kādu paregulēt rodas....

Freijers 10.05.2019 16:16

Tieši tā, bet visādi tukšbļāvēji un citu regulētāji to nesaprot, tāpat kā visi tie, kam šāda citu (kad pašu sāk, tā sākas kviekšana) apgrūtināša varen pie sirds iet. Jo mazāk to auto ir uz ielām, jo arī tīrāk būs, bet tas ir gudri jāpanāk, nevis lobējot vides cūkošanu ar jaunu štruntu masveidīgu produkciju un LV importa bilances mīnusa veidošanu.

Freijers 12.04.2019 16:56

Ne viss, kas nāk no skandināvijas ir labs un kopējams - diemžēl Baltijā līdz tam vēl nav aizdomājušies, jo tas nav tikai bezrūpīgs dzīves līmenis un ūber standarti...un pat tur neņem no pirmā km.

+10 km/h ir saprātīgs kompromiss, lai satiksme nebūtu nervozi saraustīta, bet te jau derīgie idioti krapsīgajam atradīsies, kas sadzirdējuši vārdu drošība gulsies zem jebkādas cūcības apakšā.

P.S. kas no tās "skandināvijas" pēc migrantu pūļiem paliks, vēl varēs paskatīties.

Freijers 12.04.2019 16:53

Nu un ko, pēc sodīšana no pirmā km, šādi faķīri samazināsies ko ? Visticamāk ka nē, toties oi kā pieaugs "mazie" pārkāpēji..pāris ļimakus var droši plāna pierēķināt.

Freijers 12.04.2019 16:06

Mans minējums - tā ir atmazka, lai apgūtu - monetizētu - līdz +11 km/h zonu, kurā ir ļoti daudzi, +10 nav nekāds arguments pie tiem, kas brauc ar +40,50 un 60...toties, lai kasētu, sevišķi ar saviem "vidējā ātruma" posmiem, ir gan - vecos laikos vitroniks to pierādīja, jo ir tak izdevīgāk nosūtīt 100 kvītes pa 5cīti, nekā 1 pa 200.

Un arī šīs "Dieva dotās tiesības" tika panāktas ar manabalss.lv iesaisti un Timrota palīdzību un bija, kā sava veida kompromiss civilizētai FR ieviešanai...FR ir ieviesušies, nu jau arī vidējie, acīmredzot krapsim liekas, ka kompromisam var uzspļaut, lai plāns pildās ar uzviju. Bet tas nav nekas jauns - visādi gestapo idejiskie mantinieki arī citās valstīs grib sodīt un slaukt jau no pirmā kilometra...

Freijers 09.04.2019 11:47

Pēc atsauksmēm - mēsls - ne tik vien plīst, bet arī arodslimības var mierīgi iegūt, aptuveni 1:1 ko iciks teica

Freijers 08.04.2019 11:39

Tā ir detaļu cena, taisnība, iespējams, ka var vēl piecīti vai čiriku atkarībā no pārdevēja/brenda nost noskaldīt, bet klāt tam visam nāks vēl apmēram +/- tikpat darbs - ar maisteriem nu ir tā, ka viena daļa pamatā orientējās uz veco galu - tiem pašiem aužiem, vw, volvo un sazin ko vēl ne, otrs gals atkal sākās ar tiem, kas ar kompi nāk pie auto un principā neņem "negudrās" mašīnas.

Freijers 08.04.2019 9:34

Pareizi..tur tak kādi 80-90 eiro pēc mūsdienu kursa vēl bākā iet

Freijers 08.04.2019 8:33

šis ir samērā dārgi jau un nedomāju, ka būtu par etalonu ņemams - pa 800 jau var uz ko citu, kā 80ku skatīties.

Freijers 08.04.2019 8:32

Iespējams, tie jau retro tagad

Visi pārējie gan.

Cenā auto tomēr var variēt - atšķirībā no vairākiem apstākļiem - steigas (aizbraukšana, jauns auto, nav kur likt utt.), atliek tikai drusku tirgu papētīt.

Es uzskatu, ka tajā cenā var atrast pusgadu/gadu braucamu auto.

P.S. Visiem veco auto nodirsējiem...ja jūs zinātu cik daudz ir gadījies braukt aiz samērā jaunām (ap 10 g) miskastēm, kas smird, čīkst un ir izrūsējušas,utt.

Freijers 07.04.2019 18:30

Es savu 80ku paņēmu pa 350 eirām, pirms trim gadiem, daudz nebraukāju ar to auto, bet iet vēljoprojām, pirmā skate tā teikt uz iepriekšējā īpašnieka rēķina bija, jo auto kopts, labi, bija - tā kā var skatīties uz 80, 100iem, kādu otro golfu, ja ir, domāju, ka ko tīri normālu var dabūt.

Tad vēl nāk visādi ne pārāk populāri auto - mazdas, fordi, kāds ž oppelis utt. iespējams, kāds simts būtu jāpieliek, bet šajā kategorijā ir normāli auto par tādām cenām, turklāt vēl līdz rudenim točna

Freijers 02.04.2019 14:56

A ko...varbūt raznosā aizgājis - cilvēkam šķita

Freijers 01.04.2019 11:06

Pie stūres mobilais vispār nav jābaksta, tas nu ir CSN pārkāpums - pats jau mīlat pantus atreferēt. Ja veic manevru, tad par to ir SAVLAICĪGI jābrīdina citi satiksmes dalībnieki, nevis tad, kad pats ir gandrīz apstājies (arī tipisks "lēnbraucēju" netikums/csn pārkāpums). Un te nu mēs nonākam pie saldākā - divplākšņi bieži CSN ievēro selektīvi - pie kam ir lielākie bļāvēji par ātrumu/apdzīšanām, bet slinki visa CSN kompleksā ievērošanā...vienā vārdā īsi sakot - liekuļi

Freijers 01.04.2019 11:03

Man šķiet, ka rūdītiem demagogiem ir velti ko skaidrot...bet tomēr - tas brauc lēni, nenozīmē, ka ir traucēklis. Tas, kas to dara tizli gan, man nevajag nekādu paskaidrojumu - velcies, kaut slikti paliek, bet dari to tā, lai nekavētu citu laiku - par ko arī pa lielam ir šis posts - ka divplākšņi aiz saviem 100 iemesliem neprot otra laiku cienīt un arī tam otram nevienam nav jāpaskaidro, kāpēc viņam tobrīd ātrāk ir jābrauc. Punkts un āmen.

Freijers 01.04.2019 9:11

Tur jau tas joks, ka vilkšanās arī lielākoties ir agresija, drusku citādā formā, kā tās, kas ir jau Adm pārkāpumu kodeksā iestrādāta, bet tomēr agresija, klasika no filmas, ko pielieto daudzi planieri to tikai apstirpina un visa cepšanās par to, ka var būt 100 iemesli vilkties ievērojami zem atļautā, pa kreiso joslu, pēc iespējas tuvu viduslīnijai, kur tad kādam jāskrien, utt. to tikai spilgti apliecina....bet patiesībā Tev nav nekādas darīšanas kur kādam un kāpēc ir jāskrien - ļauj to viņam darīt un viss, nevis jāvāc aiz sevis vagoni. Es goda vārds ļoti reti neesmu redzējis, kad kāds tehniski vai garīgi saplīsis šāds egoists uz ceļa būtu bik malā pabraucis vai pieturā apstājies, lai palaistu garām savākušos kolonnu - nē cēli ripo, neko "formāli" nepārkāpjot, jo redz nenosaka taču minimālo ātrumu (tas, ka ir aizliegts braukt ar nepamatoti zemu ātrumu šiem csn pantu atreferantiem ir pofig).

Freijers 01.04.2019 9:03

uupis rakstīja: Tas ka jūs ne reizi neesat redzējis auto ar tehnisku ķibeli, nenozīmē ka tādu nav! Jeb jūs esat tik advancēts, ka momentā uz ceļa spējat detektēt errorlisti, nomest kļūdu, nomainīt bojāto devēju, iztīrat visus filtrus un to visu izdarat skaitītās sekundēs?

Ta pavācies malā ar savu ķibeli, nav pārdesmit cilvēkiem jāvelkās viena īpaši savarīgā dēļ - par šo arī tas posts, ka pills ceļš ar tādiem mūlāpiem, kas ne paši brauc, ne arī citiem ļauj braukt. Ķekavas satiksme vispār murgs ir, maksimāli no turienes cenšos izvairīties !

Freijers 29.03.2019 16:13

Ta pilns ar tiem feniņ..zējiem uz sliedēm un kur citur....tiesa gan pēdējā laikā ielas ir tādas, ka dragāt un reizēm par bremzēt pirms kurstiem ir grūti, vismaz Rīgā . Trakāk ir ar čakarētājiem pie zaļā...

Freijers 29.03.2019 14:16

Nē neesi vienīgais, vēl vakar aiz Dārziņiem bija ampļi, kas ar savu golf mk 3/4 miskasti nevarēja uzņemt ātrumu, kapitāli smirdināja, bet no kreisās joslas laukā nevācās...LV diemžēl nav cieņas pret citu laiku, uz ceļiem tas ļoti redzams. Cik ir būts UK - arī tur ir kreisās (t.i. labās) joslas aizņēmēji, mazākā īpatsvarā laikam.

Cik reizes Jūs kāds lēnākbraucējs ir palaidis garām ? Mani persnīgi nevienu...es gan tā esmu darījis vietās, kur kāds iesēdies astē, bet ātrāk nevaru/nevēlos braukt - jo man nav vajadzīga eskorta kolonna, daudziem diemžēl ir !

Bet tā kā galaktiski svarīgs uzdevums - misija samazināt vidējo ātrumu uz ceļiem, tad diemžēl krājiet pacietību - tizli izgājieni, vilkšanās, vagonnieki būs vēl vairāk, un līdz ar ko visādi bīstami manevri no tiem, kurus tas izvedīs no pacietības.

Nedari uz ceļa to - ko pats nevēlies piedzīvot !

Freijers 27.03.2019 16:35

Redz kāds gudriniex....bet kā jau visi vellomīļi nekad nepaskaidro visu līdz galam - paša attēlā pievienota paskaidrojošā zīme pa kuru pusi velo šim ceļam ir atļauts braukt, kā arī horizontālais apzīmējums, kas sadala ietvi gājēju un velo daļā, kur gājēju daļā mijējiem nav ko meklēt un otrādāk .

P.S.Šis ir iauto nevis ivelo forums...var kādā fb grupā izpausties.

P.S.2 Nesen vienai mijējai uz Dzirnavu/Satekles stūra zīmju valodā centos paskaidrot ko nozīmē sarkanā gaisma(kas vispār viņiem tāds stiepts jēdziens ir, jo no Juglas taču centrā vajag pusstundā atmīties)

Freijers 26.03.2019 11:06

A ko nē ? LT ir zemāka akcīze un nav tāda "auto ekspluatācijas nodeva", bet naudu ceļos liek un ir pat vērā ņemams bāņu garums, kur turklāt nepiečakarējās ar kādām vidējām kamerām, 90km/h u.c. "jaukumiem" - kāpēc nevar vienkārši cilvēcīgi pieiet satiksmes jautājumiem ?

Šāda pelnu bārstīšana un attianošajās komplektā ar vergu sindromu - vispirms no manīm pēc pilnas programmas un tikai tad es kaut ko varu atļauties varbūt paprasīt arī noved pie stulbumiem, kad visu ievieš no apakšas, bet dala no augšas.

Freijers 26.03.2019 8:58

Rīgas apvedceļš ir porno, kur jau 10 gadus atpakaļ bija 2 joslām katrā virzienā jābūt, tieši tāpēc cenšos no turienes izvairīties, tāds pats porno ar nebeidzamiem vagoniem ir A1 līdz Ādažiem....

Situācija, kad smagajam, turklāt tādam, kas nespēj uz likumīgajiem 80 pabraukt aiz tāda divplākšņa, ir nenormāla, turklāt vēl gaišā, saulainā un sausā dienas laikā. CP būtu jāpievērš kāda uzmanība tiem -15, -20 braucējiem šādos apstākļos - jo tas rada saraustītu satiksmi, vagona beigās jau ir -25 -30 km/h, līdz ar to arī riskus, jo cilvēki rēķina savu laiku un nevienam nav tiesības pisināt 15,20 un vairāk cilvēku ritmu, arī CSN punktu par rindas palaišanu garām neviens nav atcēlis, bet to nepielieto arī traktori, kas pārvietojas ar 25 km/h. Un par tām minūtēm...tik nevainīgi un nenozīmīgi kā divplākšņi to iztēlojas gluži nav - sevišķi iebraucot pilsētā, piemēram savulaik braucot cauri Ikšķilei bija ļoti būtiski cikos esi pie Dainām, jo ir ciet pārbauktuve brauciens automatiski ir +2,3 min (to laiku arī mājās pavadīt var), iespējams jau Dārziņos ir +30 sek štoperis un tā pa ķēdi, beigās tur var salasīties oi oi oi.

Man nav problēmu palaist garām, acīmredzot tiem, kas ar akmens kakliem lūr spidometrā un priekšējā stiklā braucot uz 75 km/h ir un tas jau ir vispārējas kultūras un sapratnes jautājums, kā arī kādi nerakstīti likumi.

Freijers 25.03.2019 12:48

Davai nevajag ....st ! Uz A6 vietām (kur vēl 2 joslas vienā virzienā) ir 100-105 un 110-115 vasarā, tas arī viss, nekādu skrējēju uz 135 tur nav, kad aiz Ogres ceļš sašaurinās vispār labi ja uz 95 plūsma iet.

P.S.Tajos retajos 2 joslu posmos varēja 100 turēt cauru gadu !

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti