Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 27.10.2020 20:45

Conqueror rakstīja: nu ko tik šausmīgi pārdzīvojumi, kurš kuru cik nikni ir apdzinis? man tas ir smieklīgi. cik minūtes iegūsti savai dzīvei, ātrāk braukdams Latvijas teritorijas robežās? lai vētrainā un kriminālā brauciena-mauciena beigās apstātos pie degvielas stacijas stāvlaukumā (protams! tieši tur!) un uzsmēķētu? un ierītu superduperburgeru vai cīsiņu mērcē par vismaz 5 vai cik tur eiro? ha ha ha. pie psihiatra pa taisno, tiesības un auto labprātīgi uz covid-19 laiku vēlams nolikt malā un ieturēt pauzi, kamēr prātiņš atnāk mājā

Tipiski stulba muldēšana. Pirmkārt, kā jau minējā, šeit runa ir par apdzīšanas manieri nevis jēgu kā tādu.

Otrkārt, ja reiz par jēgu - kko vidēji rēķināt ir tipiska feniņu ...zēju taktika, ignorējot vairākus apstākļus :

1)Braukt, kad kāds aizsedz skatu uz ceļu nav droši, nav nekāda sakara ar sekundēm/minūtēm. Tieši tāpat ar satiksmes dirsinātājiem - bremžu spaidītājiem, telefona glāstītājiem vai vienkārši nebraucējiem - nav visur, vienmēr un visos apstākļos kādam jāpielāgojas, lai brauc, kā vēlas.

2)Lai cik dīvaini nebūtu, bet braukt ir arī bauda. Kā nu kuram, bet man raustīties kādam līdzi nav bauda.

3)Visbeidzot par laiku, ko te un ne tikai tik ļoti mīl svešos pulksteņos skaitīt. Ilustrēšu ar gadījumu iz šodienas - vien švimpis taksī vai nu telefonu glāstīdams vai arī vārnas skaitīdams nočakarēja kādas 5-6 sek pie signāla (kad jau priekšējie bija iesākuši braukt) un protams pēc šādu dirsinātāju vissvētāka baušļa pats svinīgi pārbauca uz mirgojošo signālu, rezultātā pats jau gabalā, bet man +30--40 sek klāt un tā pa dienu savācās oi oi oi, sevišķi visādiem profesionāliem braucējiem. Līdzīgi ir ar šosejām it kā neicīgas sekundes ko nu tur iegūsi, bet tad dzceļa pārbauktuve, pilsētas luksofors pa vidu un rau beigās jau savācās ne vairs vidējās minūtes, bet gan minūšu desmiti.

Freijers 26.10.2020 9:55

650 rakstīja: Pag, gan jau pie mums arī ieviesīs "entuziastus" un privātos palīgus ar radariem.Nupat taču bija ziņa, ka kaut kādā tur anglijā tā esot.Filmēts tiks visur un ar jebkuriem lidzekļiem,tas jau sen skaidrs.Un kas var būt labāks no "ieviesēja" viedokļa- par Lohu naudu noorganizēt "programmmatūras iepirkumu".

Vēsture pa spirāli, atkal družžiņiki, stukači un noderīgie, maz jau tā laika vajadzēja - 20-30 gadus....

Freijers 21.10.2020 17:45

kreiso vietas uz šosejām vispār ir ... kkas (lai neteiktu rupji), un tas diemžēl ir dēļ tiem, kas nejēdz/nemāk spoguļos paskatīties un laicīgi par savu manevru brīdināt, jeb īsāk tiem, kam "pofig kas aiz manis notiek" un kaut kā dīviani sanāk, ka ir vietas, kur tos nīcina ārā, bet tajā pašā laikā ir pilns ar visādiem meža/krūmu/ciemu ceļiem, kur iegriezt iekšā tādos gadījumos.

Freijers 21.10.2020 17:40

Bradypus rakstīja: Man ir pieredze, ka meta riņķī pāri zālītei sadalošajā joslā starp Rīgu un Salaspili, lai izrakstītu rēķinu par +19 (89 mežā, kur atļauts 70). Laikam ļoti liels iztrūkums plānā bija mēneša pēdējā dienā.

Tad tur bieži kvītes būtu, brīnums vēl (cerams, ka nelasa....kāds), kā tajā mežā vēl nav trīskāji uzradušies, jo atvelk jau nu +15/20 tur gana bieži, nebūtu tas Dārziņu/Getliņu krusts neregulētais ar visiem nicināmajiem/iznīcināmajiem(dažu, lvc, prāt) kreisajiem, gan jau 90 būtu jābūt. Tagad prinicpā ir tā, ka brīvi var braukt aiz Salaspils pa A6, kur arī pēc visiem remontiem plūsma uz ~90 iet...

Freijers 20.10.2020 13:03

Ar CP reāli ir tā, ka esmu tikai viņus apsteidzis 100+ robežās - nekāda reakcija - un cik pieredze rāda, ja nav 20+ ārpus apdzīvotām vietām, neviens neķēpājās, rinķī nemet zilajiem mirgojot un nebrauc pasniegt Tev kvīti - ar visādiem viedajiem risinājumiem un kamerām, gan visādi var būt. Principā prevencija ir laba lieta un CP ekipāža, pamirkšķināšana, lai neaizraujās, utt. ir ļoti laba ceļu satiksmes drošībai vērtīga lieta, pretēji post factum datorizēti-robotizētajai radaru un kameru sodu mašīnērijai.

Freijers 19.10.2020 15:30

Nav dzirdēts, ka kāds būtu par ātrumu pie dziesmas apdzīšanas laikā paņemts ciet un vēl jo vairāk, ka bargi. Zirgam skaidrs, ka apdzīt ar atļauto nav īsti iespējams - par dažiem citātiem no vēsturiskas k/f nerunāšu - janu vienīgi apdzenamais ar 70 - 80 km/h brauc konstanti t.i. nesāk apzināti/neapzināti bērt virsū, tur tajā pašā kategorijā, kā ar iepriekš minēto citātu. Ja man parādās iespēja, apdzenu un apdzenu uzreiz cik tajā brīdī sanāk, lai nav jāčakarējās vēlāk un brīvs ceļš, grīdā neminu, jo motors virs 2 litri, kas pie lielākiem ātrumiem daudz ko dod, kādas reizes arī varbūt ir ~140 bijis, kas atņemot kļūdu ir drusku virs 130. Vajag arī cienīt apdzenamos un nemest pa bremzēm, kā garām, bet lēzeni nomest ātrumu - principā, cik dzirdēts tad to arī CP šāda gadījumā skatās, vai met nost vai nē un tas pēc būtības arī ir būtiski, tieši tāpat kā apdzīšanu paveikt pēc iespējas ātrāk.

Par to situāciju ar kreisajiem.....pirmkārt cilvēki naturāli nevēro situāciju aiz sevis spoguļos un ir algoritms - 2-3-4 s bremze un tikai tad virzienrādītājs, kas atkal ir tizli. Un trešais - ja aiz Tevis dīdās fūre, tas ir dīvaini pats par sevi un protams nedroši, un tādā situācija vajag darīt to, ko neviens praktiski nedara, pēc iespējas nodrošināt iespējas tai fūrei tikt garām !!!!

Freijers 19.10.2020 9:57

Ar kādu mērķi ir šī diskusija ar iepītu eko sektantu biedrību šeit uzsākta ?

Reiz viens šeit teica, ka prioritāte ir cilvēks, vienīgi cilvēkiem arī auto (ne mazums), ispējams velo un vēl kas, tādēļ šķirot un meklēt čakarējamos ir stulbi un neko citu kā papildus kašķi tas nenesīs, jo parasti jau darbojas pēc komunistu metodes, nevis ko uzlabot, bet gan alternatīvu sabojāt tiktāl, ka mērķis kļūt "pievilcīgs".

Otrkārt sabiedriskais Rīgā jau ir prioritāte labu laiku...kā RS ir problēmas kādā vietā, tā to pārtaisa viņiem atbilstoši un pofig par sastrēgumiem un liekām neērtībām citiem !

Freijers 15.10.2020 16:51

Kas ir noticis ar Bauskas ielas autostāvvietu (tā, kas pie daudzstāvenes), parādījies apstāties aizliegts...kāda suņa pēc ?

To, kas izdomāja apstabot Kurzemes prospektu Imantā pašu vajadzētu kādā stabā....tādu štoperi, kā bija pie nogriešanā uz Babīti nebiju nekad tur redzējis, pie Kleistu ielas krusta tagad reāli viena bīstama vieta vairāk !

Freijers 12.10.2020 11:03

650 rakstīja: Jā.Krievijā bija gadījums- velkošais vilka tik ātri, ka velkamais avarēja un vilcēju iesūdzēja tiesā.Kā beidzās, īsti neatceros.

Vēl gadījās, ka kāds labdaris nolēma palīdzēt divām nosalušām bābām.Pēc nedaudz metriem velkamais auto iebrauca tam vilcējam dsā- izrādījās, ka abas tās bābas ir apsēdušās aizmugures sēdeklī...

Vilkšana vispār ir pasākums, kas jāmāk - uz štrases varbūt viena lieta - arī gan nav kaifs..., cauri Rīgai otra lieta - vienreiz dabūju ar A80 štropē A6 pavilkt...nu i n..., otrreiz laikam samaksāšu tos 30-40 eiro pie evakuācijas zēniem (neplēsējiem) samaksāt un nervus un laiku ietaupīšu.

Freijers 07.10.2020 13:39

Csdd, ja viņi vispār pa tādām lietām interesējas vajadzētu uzsākt kampaņu - nebaksti telefonu ejot/taisoties iet pār gājēju pārejām. Drusku par daudz uzkrītoši šie digitālie zombiji ir palikuši un visi šoferi var nebūt vērīgi (arī uz ietves var kāds šūmaherpedālis uzskriet) !

Freijers 28.09.2020 17:53

Labāk nepateiksi ! + vēl tas, ka tos guļošos mēslus nekrāso, kas savukārt nozīmē to, ka ar 20-30 km/h cik nu tajā posmā atļauts var pannu ar zemi iepazīstināt....Pēdējā laikā, kas tiek veidots satiksmē, nu jau diemžēl arī pierīgā - laikam arī tur ir ekoāmuri uzradušies - ir vnk vāks !

Freijers 28.09.2020 14:03

Tak iebrauc "dižās pilsētas'' Imantas rajonā pa Kurzemes prospektu un paskaties, kā "daiļi" nobremzēta (ķipa "mierināta") satiksme.

Freijers 28.09.2020 12:49

Kas mani izbrīna ir visādi haluji no šī foruma, kas vēl par šo idiotisko ideju, ko virza visādi pilsēta cilvēkiem (cilvēkam nedrīkst būt auto !!!) pļūrzaki un mērķis ir skaidrs - ne jau kaut kāda drošība, bet pusslēpta auto čakarēšana, pēcāk izradīsies, ka 30 ar par daudz, vajag visā pilsētā dzīvojamo zonu, pēc tam, ka vajag vispār visiem uz lidojošiem paklājiem pārvākties...līdz ar to čakarējot arī cilvēku mobilitāti un kolhozu veidošana - lai sēž visi čupā un sūc 5 eiro aliņu Tērbat ielas svētkos. Nupat jau pusrīga ir ar stabiņiem pieķēzīta - bet vadītāji tikai klusē un haluji māj ar galviņām !

Freijers 23.09.2020 11:30

Secinājums no Granīta ielas un tās pieslēgumiem (tur kur 90 atļautais) - ir daži, kas naturāli nesaprot ko nozīmē dot ceļu un gāzes pedāli arī neatrod, laikam jau satraukumā. Varētu kādreiz par šo CP arī paskatīties, sods it kā ir, nezinu vai kāds kādreiz dabūjis.....bet vajadzētu, tik nekaunīgu priekšā izlekšanu sen nebija nācies redzēt.

Freijers 23.09.2020 11:28

+ Valdemāra ielā aš 2 tādas točkas ir, kur nodzen labo nost, zinātāji jau laikus ieņem kreiso pusi (principā jau iezīmēta Valdemārenē ir tikai viena josla).

Freijers 21.09.2020 9:49

Sestdien sanāca pa Valmieras šoseju Rīgas virzienā braukt, jāsaka patīkami pārsteidza ritms - plūsma ~100 km/h līdz Raganai, kur objektīvi Murjāņu pudeles kaklā sabremzējās. Vidzemē naskie zēni ? Kaut gan diez vai, jo aiz Siguldas līdz Cēsīm vienmēr kādi sabiezējumi, tāpēc vēl jo vairāk izbrīnija uz tās šosejas redzētais - kaut kas līdzīgs viengad pirms Jāņiem uz Kokneses šosejas manīts - masa ir, bet plūsma normāla, neraustīta ar distancēm, var braukt brīvi.

Freijers 16.09.2020 11:26

Tādā gadījumā ļoti vienkārša atbilde - kas Tev par daļu, cik ietaupu un vai neietaupu, reducēšana līdz kādām mistiskām minūtēm ir 80-85 zonas knauzeru "izgudrojums" - brauciet kā Jums patīk un citiem mieru lieciet. Brauciens nav tikai laiks, sevišķi ārpus Rīgas, tas ir arī zināms baudījums, ko nevar izbaudīt sēžot auto vagonā un/vai ostot kāda zilos eļļas dūmus, tas arī nav droši, bet distanci ievērot pie ātruma raustītājiem ir nereāli.

Laika aprēķins arī tipisks vidējais fufelis...kas neņem vērā, tādās lieta kā piemēram dzelzceļa pārejas - hops, aiz velkoņa (kam vienmēr tendence uz pussarkano, pussekudīti vai kā savādāk izlīst pēdējam kaut kur) paliec pie tās un nu jau hops 2-3-4-5 minūtes klāt, vai pie kāda sarkanā, vai pie abiem un nereti mijoties pilsēta/šoseja kā tas praktiski uz visiem mūsu A ceļiem ir, savācās beigās krietni vairāk tās minūtes, nekā kaut kāds demogogs, kuram nebūtu vispār savs deguns manā laikā jābāž, sarēķinājis.

Freijers 14.09.2020 11:37

Vēl viens weekenda novērojums - ja kāds guļ, lietojiet signālu joptvai, Ogrē divi marinē zaļo signālu (vēl pirms paspēju piebraukt), maz kas, pēc pāris sekundēm par to atgādināju...vēl pēc kādām 5ām master dirsinātājs izkusētējas un pēc satiksmes čakarētāju galvenā likuma bija arī pēdējais kas pie dzeltenā pārbrauca krustojumu.....

Tad vēl kādām ir jautājumi par caurlaidību....taisnības labad šādi stulbumi, kā novērotais gadās relaītivi reti, par laimi !

Freijers 14.09.2020 11:34

1 iespējas "likums", ja neizmanto, tad nākamā, kuras vietām nav daudz, lai droši apdzītu, apdzenu pats - tādi nereti arī fūrēm pašā pakaļā sež, protams līdz ar to redzes lauks šaurs .

A1 posms līdz Gaujas tiltam ir nebeidzams murgs, kur tiešām praktiski nav ne iespēju, ne arī jēgas apdzīt, un kur tāpat kā Rīgas apvedceļam jau sen vajadzēja 2 joslas vienā virzienā !

Freijers 14.09.2020 11:11

weekendā interesants skats tika novērots uz A10 "slavenā" posma līdz Tukumam. Ierastie vagoni, bet kaut kā normālāk, nekā brīvdienu raustītāji, iet 95-100 vidēji, nu vismaz tos, kurus sanāca noķert. Priekšā palielāks burbulis, kāds apdzen, drusku izklīst, bet tad paliek interesants pārītis, sākumā likās, ka brauc kopā, bet pekšņi sāk ātrumu raustīt (klasika, norauj uz 70), priekšejam kreisais lukturis, aimugurējais neko, gribēja apdzīt, norimās, pēc brīža pagrieziens izdziest, priekšējais velkās drusku ātrāk, pēc brīža apdzinējs sāk iet garām, divplāksnis izdomā meža ceļā tomēr pa kreisi griezt - pēdējā brīdī laikam spoguļos apskatījās un drusku nometa, kādi 5-10 palika un abi sveiki un bez skrambām, kreisinieks beigās apmeta Rīgas virzienā. Reāli situācijā viss tizluma komplekts, spoguļos ni ni, rausta satiksmi, te grizīs te ne, otrs ar drusku nenovērtēja un protams ideāla vieta, kur ripā uz šosejas apmest kreiso kādā krūmu ceļā metot. Es reizēm nesaprotu tos nezinīšus, kur ielīst - kas traucē malā nobraukt un izdomāt, nevis dirsināt kinga stilā visus, kas aiz muguras + visādi kaktu pieslēgumi diemžēl uz šosejām ir par daudz, jo arī izgriežoties nav iemācīti pilsoņi uz ABĀM pusēm paskatīties un izdomāt vai spēsi iekļauties pirmajam braucējam nebūs jābremzējās (ja brauc saprāta robežās protams) !

Freijers 14.09.2020 10:52

Lauku jeb reģionālie ceļi ir baudāmākie - tā pati viena josla, kā visādiem A ceļiem, bet auto 10 un vairāk reizes mazāk, līdz ar to var kaifā baudīt ceļu, bez nekādiem vagoniem !

Freijers 11.09.2020 14:35

Ja Tev paliek vieglāk, ziņo ! Tikai daudz parasti tad jēķer būs, tāpēc ka nereti visa plūsma tā brauc. Ja kāds paiet man garām, es to neuztveru, kā kinga tēlošanu, viņš ir garām un miers, ja kāds iedomājas, ka regulēs plūsmu un man aiz viņa ir jābrauc, tad nereti tā ir diagnoze (mazvērtības visbiežak).

Freijers 11.09.2020 14:32

Man arī vienmēr tā ir bijis, līdz vienam busam šogad, kur caurrūsējušo izplūdes gofru neatrda ne meistars, ne arī otrs inspektors pēcāk. Tāds pārcentīgs savā apziņā pārsipies kadrs trāpījās, reti tā notiek (par Rīgas TA runāju), bet tomēr.

Freijers 11.09.2020 11:49

Par tādiem āmuriem CP jāziņo, ka neadekvāta reakcija - iepriekš jau komentos bija laikam līdzīgs keiss. Ja grib mērīt savu .... ar savu veco mizu, lai dara to savā pagalmā, bet uz ceļa nevienam nav tiesību tēlot karali. Ja kādreiz tie 3šie, 525 bembji bija spico rokās, tad pēdējā laikā ar tiem bieži dažādi provinces un ne tikai dīvainīši brauc, sen vairs nevelk, bet kinga sajūta uhh vēl kāda.

Freijers 11.09.2020 11:20

Skatīties inspektoriem līdzi ir nozīmīgi arī tāpēc, lai neliek bezjēdzīgus 2kus, kurus pēcāk servisā nevar sameklēt un arī cits inspektors brīnās atkārtotā TA. Tā gan kopš "jaunās" kārtības ir gadījies vienīgi vienreiz, bet man šādi nepatīk ļoti, sevišķi jau tāpēc, ka vietas vienam auto īpašniekam pie tiem kratīkļiem pietiek pa 2-3-4 metri atstatus no tiem inspektoriem. It kā jau pa tām durvīm var ko redzēt, bet manuprāt, ja ir strīdīgi divnieki, lai ceļ uzreiz atpakaļ augšā (t.i. nebraukt ārā ). Un ārā cilvēki jau stāv uz tā paaugstinājuma pārsvārā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti