Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 03.07.2019 8:26

Kur ir ventilatora ''devējs'', tajā frontē jautājums var būt tik prozaisks, kā gaiss dzesēšanas sistēmā - man šāda iemesla dēļ arī ventilators neslēdzās iekšā.

Freijers 02.07.2019 10:41

Turos pie VW pielaidēm, uz doto brīdi 2.5tdi 5w-30, it kā arī 5w - 40 var, vecajam rindiniekam gan gāja 10w - 40 pussintētika.

Freijers 02.07.2019 9:07

Pārāk lielu "distanci" vienmēr kāds gudrinieks nozags - ko katru reizi pa bremzēm mīsi un nākamajam dāvināsi savu distanci ?

Freijers 01.07.2019 16:21

Kā jau te pareizi teica Bauskas, ne Jelgavas šoseja....bet neviens nerunā par to, ka tādas noslodzes ceļam ir nenormāli 1 josla (tās pusjolas ir diskutablas, it kā ērtāk apdzīt, bet tajā pašā laikā, ne visi atkāpjas un tur arī kāds stāvēt vai kādi ar velo braukt) ir vienā virzienā + visi smagie gāžās cauri iecavai un, ja uz Rīgu brauc tad Ķekavai (kur vispār pīķa stundās nav ko darīt). Jāsak ir ar atbilstošu infrastruktūru un tad var par kādiem tipiem šausmināties....bet šeit, kā jau LV kopumā viss no otra gala sākas !

Freijers 27.06.2019 12:31

Tad jau vajag kā senos laikos - karstā dienā apakšu ar autolu, kādu atrabotku + piķi apstrādāt un pa granti izbraukt.

Freijers 17.06.2019 16:37

Kur nav vilciena (ar dažiem izņēmumiem "lielajām" pilsētām) arī sasniedzamība ar jebkāda veida sabiedrisko ir vāja, līdz ar to, nekā pārsteidzoša...LV priekš sava iedzīvotāju skaita tomēr ir liela valsts līdz ar to arī atsevišķas infrastruktūras īpatnības - nevis kā piemēram Beļģijā, kur ir ciems pie pilsētas, kas ir pie citas pilsētas, kurai blakām ir ciems.

Veloinfra arī nav pat nosacīti bagātajā pierīgā...kas vietām izbrīna, jo tur pat pie hatu ciematiem gājēju ietves nav.

Freijers 17.06.2019 11:05

Ja brauc pa Vidzemes šoseju (tautā laikam vēl dēvē par Pleskavas šoseju), tad ir vērts iebraukt Zvārtavas pilī - pāris km Gaujienas un kādus 10-12 no šosejas pa kreisi.

Freijers 17.06.2019 10:01

Manuprāt ir jātaisa tripi, jeb jāsaliek vairākas vietas un tad jāapbraukā, es to dalītu virzienos, protams ar savām preferencēm :

1.Z Kurzeme, sākot ar manuprāt vienu no skaistākajiem ceļiem- Sloka- Talsi, tad pa jūrmalciemiem līdz Kolkai un pēcāk gar atklāto jūru līdz pat Jūrkalnes stāvkrastam.

2. Kuldīga - Jūrkalne - Liepāja.

3. Ergļu šoseja sākot ar skatu torni Kangaros (arī ļoti gleznains ceļš, neskatoties uz to, ka grantene), pēc tam var Gaiziņu un vēl šo to uz Madonas pusi pieķert.

4.Vidzemes krasts, sākot aiz Saulkrastiem (lai vairāk gaisa) līdz pat pašām randu pļavām, var piemest klāt Limbažus.

5.Cēsis un Valmiera, vēlams caur Liepai, iesaku iegriezties arī Ungurmuižā.

Freijers 07.06.2019 11:36

Ja nevar normāli izskūvēt, tad arī nevarēs pielikt klāt normāli lai ūdens iekšā netek, utt. tā kā jādaudza kopā vien būs. Likt iekšā vajadzētu korekti uz jēlgumijas.

Freijers 07.06.2019 11:35

Tas lipeklis saucas jēlgumija, dabūt var, pielīmēt arī labi pielīmējas, diemžēl nu daudzi līmē uz visādām stikla līmēm u.c. ķitēm, kad tiešam vairs veselu laukā nedabūt.

Freijers 31.05.2019 11:10

Tos lauku dīzeļus ne visam kam rekomendē liet, lielākoties tikai 20+ gadīgiem brīnumiem

Freijers 30.05.2019 9:52

msh rakstīja: Plašumi jo motortelpa paredzēta V8 vai R5 turbo. Attiecībā par šrotu - vecām plikākām mašīnām lielākoties cena ir lūžņu cena, tāpēc tas, vai nonāk tolmetā vai šrotā, atkarīgs no dažādiem citiem faktoriem.

Tā kā tagad radari priekšā un pakaļā, kā visādas robotizētās sodīšanas mašīnas, tad būtiski ir, kur par to bērīti dod papīru, ka var norakstīt to mašīnu nost, jo tāpat jau to izdarīt nevar, cēesdēdē neļauj, tas viens. Otrs visādi šroti jau ir skopi un nekas vairāk par to pašu lūžņu cenu (jeb kategorija auto) nesanāk + gaudošana, ka viņš nabags jau neko nenopelnīs (kad ko vajag tad ieslēdzas šrotinieku pretējais meldiņš par raritātēm) - labāk tad, lai ir uz tolmetu.

Par tām vietām...njā paskatoties sava 80kapotā - doma ir, ka 4.2 tur var iebāzt mierīgi , tas gan neozīmē, ka visam ir ērta piekļuve.

Freijers 30.05.2019 9:42

650 rakstīja: Ciks viņam vecs tas i40? Iepriekšējais aķis tam "nomira pakāpeniski"- varbūt tomēr "sakarā ar kādu iemeslu"? Drusku jocīgi ir šis- otrā dienā atklājas, ka salonā lampa bijusi ieslēgta.Startstopam domātais protams viss ir izturīgāks- tik nez kā ir tieši specifiski hundajam.Vienam otram japānim tas aķis mēdz būt vnk nožēlojama izskata,izcelsmes un ietilpības, ja salīdzināt ar to pašu Vag.

Es īsti neticu, lai tur varta vai xuiarta,ka tikai pats aķis būs vienpersoniski vainīgs.Cita lieta, ja šaubīga aķa kvalitāte, bet kopā ar sistemātisku nepilnīgu uzlādi.

Cits gudrinieks piem uzliek neatbilstoši lielākas ietilpības aķi, tipa lai ar rezervi- bet sanāk, ka to tas esošais suuda ģeņģeris nekad nespēj pielādēt.Kamēr jauns, viņš kādu pusgadu tāds puslādēts vēl kko tur klepo,bet pēc tam "pakāpeniski" nosprāgst.Atstāsi tādam pussprāgušam pat mazāko lampiņu salonā- viņš apsprāgs jau pēc stundas..

Tādā gadījumā jabrauc pie elektriķa, lai skatās, kādas strāvas tur cirkulē pie izslēgtas mašīnas, nomināli nevajag būt vairāk par 0.05- 0.1A...pie beigtiem devējiem vai kādiem strāvas parazītiem tukšu aķi var izēst pa pāris dienām mierīgi !

Freijers 30.05.2019 8:28

Tā ir CSN izprašana ar loģikas palīdzību, nevis burta kalpisms ar visādi svētākie Romas pāvesti te dižojās, un šajā gadījumā pilnīgi pareiza.

Freijers 27.05.2019 15:58

Piemetīšu savas 5 kapeikas - par sadalenēm un vēl šo to :

Sadalenes sets ar roļikiem, ūdenssūkni (t.s. "pompa") ~200 eiro + pārējās siksnas (ģenģeris, stūres sūknis un kondiška), beigās ar visu šķidrumu (tāpēc, ka tomāts) nomaiņu detaļām un darbu sanāca kkur eiro 600 kopā un sākās tas viss no tā, ka eļļa bagātīgi pilēja no vārstu vākiem (tās blīves jau nav dārgas, bet gemorojs liels).

Vilkt jau velk, bet lēts tas auto nu nav nekādīgi, iepretīm C4 simtniekiem un a6 rindiniekiem - bet arī tiem jau resursi ir pie beigām .

Freijers 20.05.2019 11:58

Un tad ziemā pie pirmām pārslām ir 60 braucēji kaudzēm...Nezinu ko tajās austoskolās māca tagad, bet man savulaik mācīja arī satiksmē iekļauties +/- 5km/h robežās, protams tagad pārsvarā ar +10 braucu, bet kā var pārvietoties tie, kas nemāk tuvu maksimālam turēt nesaprotu...Nav problēmas ar principiāliem, ja viņi ļauj citiem pārvietoties, bet to diemžēl dara reti, lielākoties savāc vagonus un tad brīnumi sākās...

Freijers 15.05.2019 16:15

Tādu nav...autiņi lēti - mazāks risks naudu pakāst, primitīvi - tas pats. Vizuālais un komforts jau šajā gadījumā lielu lomu nespēlē, citādāk jau tur 100% šie vecie paspēlē (ideālus auto nepārdod!).

Lai vien pērk, atmiņas ar vēl paliks...cik tad ilgi šie pa ceļiem vēl vagos !

Freijers 15.05.2019 15:49

Zinot, ka ļoti daudzi negrib arī ..irsties ar apakšas piemetināšanu visādiem rūsekļiem, piesauktās cenas ir labas, it sevišķi ja kaut minimāla metāla apstrāde tur iekšā iet, krāsošana protams atsevišķi.

Freijers 10.05.2019 21:42

+ stučīšana bija tikums, tiesa par drusku citām lietām, bet tomēr. Vēsture diemžēl iet pa spirāli, citādāk izskaidrot komunistikos stulbumus ar kontrolēm, koplietošanām un nemitīgām ierobežošanām diemžēl izskaidrot nevar. Un atrodas tak tādi, kam slapjas bikses no iedomas vien kādu paregulēt rodas....

Freijers 10.05.2019 16:16

Tieši tā, bet visādi tukšbļāvēji un citu regulētāji to nesaprot, tāpat kā visi tie, kam šāda citu (kad pašu sāk, tā sākas kviekšana) apgrūtināša varen pie sirds iet. Jo mazāk to auto ir uz ielām, jo arī tīrāk būs, bet tas ir gudri jāpanāk, nevis lobējot vides cūkošanu ar jaunu štruntu masveidīgu produkciju un LV importa bilances mīnusa veidošanu.

Freijers 12.04.2019 16:56

Ne viss, kas nāk no skandināvijas ir labs un kopējams - diemžēl Baltijā līdz tam vēl nav aizdomājušies, jo tas nav tikai bezrūpīgs dzīves līmenis un ūber standarti...un pat tur neņem no pirmā km.

+10 km/h ir saprātīgs kompromiss, lai satiksme nebūtu nervozi saraustīta, bet te jau derīgie idioti krapsīgajam atradīsies, kas sadzirdējuši vārdu drošība gulsies zem jebkādas cūcības apakšā.

P.S. kas no tās "skandināvijas" pēc migrantu pūļiem paliks, vēl varēs paskatīties.

Freijers 12.04.2019 16:53

Nu un ko, pēc sodīšana no pirmā km, šādi faķīri samazināsies ko ? Visticamāk ka nē, toties oi kā pieaugs "mazie" pārkāpēji..pāris ļimakus var droši plāna pierēķināt.

Freijers 12.04.2019 16:06

Mans minējums - tā ir atmazka, lai apgūtu - monetizētu - līdz +11 km/h zonu, kurā ir ļoti daudzi, +10 nav nekāds arguments pie tiem, kas brauc ar +40,50 un 60...toties, lai kasētu, sevišķi ar saviem "vidējā ātruma" posmiem, ir gan - vecos laikos vitroniks to pierādīja, jo ir tak izdevīgāk nosūtīt 100 kvītes pa 5cīti, nekā 1 pa 200.

Un arī šīs "Dieva dotās tiesības" tika panāktas ar manabalss.lv iesaisti un Timrota palīdzību un bija, kā sava veida kompromiss civilizētai FR ieviešanai...FR ir ieviesušies, nu jau arī vidējie, acīmredzot krapsim liekas, ka kompromisam var uzspļaut, lai plāns pildās ar uzviju. Bet tas nav nekas jauns - visādi gestapo idejiskie mantinieki arī citās valstīs grib sodīt un slaukt jau no pirmā kilometra...

Freijers 09.04.2019 11:47

Pēc atsauksmēm - mēsls - ne tik vien plīst, bet arī arodslimības var mierīgi iegūt, aptuveni 1:1 ko iciks teica

Freijers 08.04.2019 11:39

Tā ir detaļu cena, taisnība, iespējams, ka var vēl piecīti vai čiriku atkarībā no pārdevēja/brenda nost noskaldīt, bet klāt tam visam nāks vēl apmēram +/- tikpat darbs - ar maisteriem nu ir tā, ka viena daļa pamatā orientējās uz veco galu - tiem pašiem aužiem, vw, volvo un sazin ko vēl ne, otrs gals atkal sākās ar tiem, kas ar kompi nāk pie auto un principā neņem "negudrās" mašīnas.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti