Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
Ezits 03.05.2019 15:27

GB12 rakstīja: Esi pārliecināts, ka tā ir tiešām garantija tās izpratnē vai arī tāda pati good-will programma, kā pie mums, kas arī darbojas līdz 7 gadu vecumam, ja šos 7 gadus pie dīlera auto tiek apkopts?

Pagaidām pie mums 7 gadus esmu redzējis tikai hjundajam. Vai tiešām nissans arī tādu piedāvā? Cik es zinu, tad normālā garantija nissanam ir 3 gadi un pagarinātā pie mums tikai +2, tātad kopā 5 gadi. Tie +2 ir ļoti nosacīta garantija, piekrītu pilnīgi, jo tikko pats to izbaudīju. Vācijā sanāk, ka ir +4 gadi.

Ezits 08.05.2019 14:40

Šķiet ap 30 % jauno lietotāju šeit parādās cerot saņemt kādu informāciju par sev interesējošo auto, kas ne vienmēr izdodas, jo kā redzams sadaļā "Lasītāju pieredze" šeit esošo pastāvīgo lietotāju pieredze laikam beidzās ar pagājušo desmitgadi. Šobrīd tendences tomēr mainās un cilvēki biežāk izvēlas pilnīgi jaunus vai mazlietotus auto (2-3 gadi), par kuriem šeit lietošanas pieredzes un reālu viedokļu (pasmiešanās, ka ar tādu "miskasti gan nebrauktu" neskaitās) ir ļoti maz.

Ezits 15.01.2020 10:59

Arī aizvakar izmēģināju. Brauciens no dzirnavu ielas līdz vecmīlgrāvim 5,25 eiro. Neviens taksis nespēj šādu cenu piedāvāt par 13 km un 22 min. braucienu;) Bērniem arī patika, jo viņiem vieta aizmugurē pietika!

Te pat gada sākumā bija raksts par populārākajiem auto Baltijas valstīs un jau tad pabrīnījos par Lietuviešu iecienīto Fiat 500, jo nopirkto skaits pārsniedza 5000 vienību 2018.gadā ( iauto.lv/zinas/pasaule/30850-latvija-patik-volkswagen-golf-lietuva-fiat-igaunija-skoda-un-toyota ). Te nu arī ir skaidrojums, kāpēc šis bija top pirktākais auto LT. Pieļauju, ja no rūpnīcas iepērk kādus 2000 auto, kas varētu būt aptuvenais citybee kopējais auto daudzums Baltijas valstīs, tad auto cena varētu būt ap 6000-7000 eiro un ne vairāk! Malači lietuvieši, kas māk biznesu taisīt!

Ezits 11.04.2023 10:08

Krokodils rakstīja: Pirms mēneša iegādajos šādu aparātu, 2019g T32 2.0dci.(tatad iet ceturtais gads) odometrā 180k, nekas negrab neklab pat braucot pa 'veco' rīgas bruģi viss kluss.

Pēdeja gada laikā ir paņemtas vairakākas bolt drive u.c. firmu īstermiņa nomas automasīnas(Q3, Tiguan, corolla u.c. panelī pārdesmit tūkstoši- tātad galīgi svaigas mašīnas) bet tajās pa nelīdzeno veco bruģi daudz vairāk viss grabēja un klabēja salonā.

No degvielas patēriņa ir izbrauktas divas bākas uz (E) degvielas marķējuma ziemenēm kuras visticamāk šovasar noplēsīšu jo ap 6mm(tatad metamas priekš vēl vienas ziemas) un tad nākamogad domāsu par vasaras tupelēm uz saviem diskiem- lieki nespiežot un arī galīgi neaizmniegot pa pilsētu 8L, pa šosi 7L.

Jautājums man ir par TPM spiediena monitoriem, vai to ir iespējams piekodet lai otrs 'vasaras' pāris arī darbojas? Ir noskatīti arī oriģ. nissan diski, ir iekšā viņiem sensori, bet jautajums ir par šo lietu....

Vai sī tehnoloģija pa lielam strādā tikai uz vienu sensora komplektu? Un pa 15 gadiem, kad šo autorazotāji ieviesa(ap 2005 gadu) nekas nav mainījies?

 Savādāk bortēt nost no ziemenēm likt vasarenes diskos iekšā un otrādi ik sezonu nerealakais čakars un piķis, jo pa to riepu servisi plēš papildus.

Sencim ir xc60 2016 gada un šis tas protams volvo ir labāks kaut tas ir vecāks modelis. Piemēram kartes joprojām volvo piedavā bezmaksas atjaunot no sava datora iekača usb, iespraud un atjaunojas, nissan tikai pirmos 3 gadus dod uz SD kartes bez maksas, talāk plēš piķi(pie norde dīlera 300€ jau noskaidroju) Bet nu ir zināmi saiti... Pagaidīsu, ka iznāks šī gada ta to sakārtos. Jo patlaban ir pēdejā bezmaksas iedotā 21g karte.

 Volvo protams klusāks pats par sevi jo viņam dubultais stiklojums, zīmju atpazīšana strāda uz 2 zīmēm, nissan tik 1 nolasa. Panorāmas lūka gan lielāka ne kā xc60.

 Ā un vienīgais tāds ko vīlos, ka ir parastā kruīzkontrole, ne adaptīvā, cik noprotu šamējie vēl neieviesa pat pēdejos šajos 'facelift' T32 xtrailos. Jo pat krutākajā T32 modelī ko vācijā var atrast uz stūres nav nekādas papildus podziņas kruīzam lai speletos ar atālumu tikai standarta + un - kruīzam.

 Bet nesūdzos autiņš labs un man patīk! Uz sosejas ar 2L dci arī apdzīt nav problēma, iespied un ceļ ļoti raiti!

Dzinēja versija 1995cc jeb bez adblue, kas nākotnē atvieglos dzīvi jo par vienu gemoroju mazāk ko taisīt.

 Ar 1.6dci cik noprotu lai to xtrail masu iekustinātu tur bēdu ieleja ar lielu dzinēja mocīšanu un brēkšanu ja vajag iespiest, pat kaškajam, kas ir ap 200kg vieglāks... Nerunājot ja viņu piekrauj.

Gramatiņā rakstīts ka šim xtrailam ir 12gadu garantija pret nesošo konstrukciju caurrūsēšanu.

 Standarta nissan auto garantija ir 3 gadi vai 100tūkst. km ja paņem Nissan 5* paplasināto tad ir +2 gadi pielikti klāt bez nobraukuma ierobezojuma, bet tā paplašinātā strāda savādak ne kā parastā... Tātad Nissans dod maksimums 5 gadus.

Krāsojuma garantija ir 3 gadi.

 Bet vasarā protams tiks vests uz antikoroziju(ne eļļinu pūtejiem) Lai pēc 4..5..6 latvijas ziemām apakša būtu svaiga, dzīva, kā no salona.

Interesanti stradā CVT kārba, viņam ir kkāda Auto kārbas simulācija, ka ķip normāli braucot un gāzē ta viņš ta kā iet un nomet ātrumu it ka pārslēdzoties, kaut variators....

Skatoties vadošajās detaļu bodēs(trodo, ic24, autodaļas), OEM detaļas gan viņam ir pamaz un daudz kas nav.

 Kārbas filtrus, blīves oriģ. sūtiju no amayama, jo ar visu šipingu no japānas 46€ (+ muita 21%)

 Piebildīšu, dīleris par šādu pašu grozu paprasīja 160€, jeb kārbas konusa filtrs kas maksā 3.60€ 'norde' paprasīja 70€ u.t.t. 😅😅😅

 Visā visumā nenoželoju, ka paņēmu! 😍

Uh kur daudz komentāri un jautājumi...

Tā arī 2019. gadā nenopirku minēto x-trail modeli (vēl gadu braucu ar QQ), bet pēc gada 2020.gada vasarā paņēmu x-trail 1,7 dīzeli (150zs) ar 4x4 un variatoru.

Kopumā varu teikt, ka gan nožēloju, ka nepaņēmu ar 2.0 dīzeli, jo šis 1,7 ir pārtaisīts tas pats 2,0 litru uz mazāku kubatūru un vēl pielikts nelaimīgais adblue.

Piekare gan ir tāda pat līdz ar to rezultāts ir tāds pats, kā gaidīju pēc QQ, ka pagāja pirmie 25 tk. km un sākās piekares cietās reakcijas uz jebkādiem ceļa negludumiem - nolasa jebkuru plaisu... To ko rakstiju iepriekš, ka paliek grabošs un klabošs, laikam nebija pietiekami precīzi uzrakstīts, jo salonā tiešām nekas lieki negrab un neklab, bet biju domājis piekares cieto reakciju uz LV ceļu nelīdzenumiem.

Tieši tāpat ir nācies bieži izmantot nomas auto un jāatdzīst, ka toyota tomēr, arī pat mazie modeļi, pēc nobraukuma ap 30 tk. (kad tos galīgi nesaudzē) tiek labāk galā ar LV ceļu. Q2 ir un paliek audi ar savu izteikti specifisko (sīksto) piekari, kas ir vairāk tuva sportiskai braukšanai ne komfortam.

1,7 d vidējais patēriņš datorā rādās nemainīgi ap 8,5, jo braukts pārsvarā ir Rīgā un pierīgā.

Gan QQ, gan tagad x-trailam tiek izmantoti divi disku komplekti (ziema/vasara) un nav nekāda problēma ar diviem sensoru komplektiem, pie tam pēdējam ziemas komplektu nepirku oriģinālo, bet no KPP un vienīgais smieklīgais moments sanāca, ka džeki servisā bija sajaukuši diskus priekšu ar aizmuguri un datorā rādīja priekšējo riteņu spiedienu kā aizmugurējos pārpumpētos un aizmugurējos riteņus nepietiekoši piepumpētus priekšējos. Jautrākais, ka pēc tam apkope um riteņu maiņa ir viekta divreiz pie oficiālā dīlera un viņi šo nav nomainījuši..

Kartes neatjaunoju katru gadu, kas ir iekšā ar to arī braucu, jo līdz šim neesmu izcēlies nespēju noteikt savu atrašānās vietu un debess puses, attiecīgi neredzu vajadzību tērēt lieki līdzekļus, kā arī LV jau nu noteikti tik ātri nebūvē jaunus ceļus, lai kādā brīdī apjuktu un nezinātu kur braukt. Taču ja dzaudz jābraukā pā ārzemēm, tad varbūt vajag arī atjaunot.

Mna šķiet, ka saucamā zīmju atpazīšana nissanā ir butaforija, jo pārāk bieži nenolasa neko vai sāk uzrādīt visādus brīnumus - piemēram, rāda visu laiku vienā vietā Saulkrastos, ka var braukt ar 70 (apdzīvotā vietā), kaut gan tur 70 zīmi noņēma kādus 10 gadus atpakaļ.

Ja plāno braukt ar šo auto 8 un vairāk gadus, tad tiešām iesaku apakša apstrādi, ko veicu QQ, bet x-trailam nē, jo sapratu, ka 5-6 gadu laikā apakša iztur un tad jau, lai nākošais īpašnieks domā vajag vai nē.

QQ 6 gadu laikā problēma ar krāsojumu bija tikai vietā, kur bagāžnieka vāks spiedās pie kuzava ar gumijas buksēm un attiecīgi tur ātri to izberza. Pārējās vietās viss turējās. Arī šim x-trialam pēc 2,5 gadu braukšanas problēmas neredzu.

Tā kā garantijas auto, tad apkopes tikai pie dīlera, attiecīgi labāk, lai nebojātu noskaņojumu, uz cenām neskatīties...

Nu un tad beigās saldais ēdiens citiem - 1,7 d ar adblue, tiešām ir bēdu ieleja, jo pagaidām glābj tikai garantija, pa kuru auto jau ir stāvējis servisā kopumā vairāk par mēnesi, jo tika nomainīti visi iespējamie sensori un viss adblue vadības bloks, un cerība, ka pēc šīm nomaiņām atkal kaut kas nesajuks viņam smadzenēs.

Kopumā tiešām auto pietiekoši labs, par savu cenu, jo 20.gadā samaksātie 34 tk., šodien jau šķiet kā smieklīga cena, ja paskatamies uz jauno x-trail ar efource, kur pilnā komplektācija sanāks ap 54-55 tk....

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti