plaisas šasijā jau noteikti dēļ baterijām, vai ne? Nekāda sakara ar sūdīgu inženieriju / ražošanu? Arī tas, ka 8 gadi mētājas pie sētas, nevis tiek apsaimniekoti kā pienākas, arī nav nekāds faktors, vai ne?
plaisas šasijā jau noteikti dēļ baterijām, vai ne? Nekāda sakara ar sūdīgu inženieriju / ražošanu? Arī tas, ka 8 gadi mētājas pie sētas, nevis tiek apsaimniekoti kā pienākas, arī nav nekāds faktors, vai ne?
Bradypus rakstīja:
Noklausījos līdz galam… Beigu daļā vispār murgains propagandas naratīvs un “mēs uzvarēsim”. Un visa analīze balstās uz diviem pamatpostulātiem “Tramps ir visvarens” un “Tramps nekad nemelo”
Dubultdomas auditorijai der.
tādus www pļāpas es nespēju klausīties ilgāk kā 5 min. Sausu faktu tur ir tik maz, ka tā šķiet īstākā laika nosišana!
Mana pieredze un statistika teic ko citu.
Neuztraucies, nekā personīga.
Tu neaizdomājies, kāpēc tas "labais cipars" tur bija "dabūjams"? Ļoti iespējams, ka iepr. braucējam bija vienkārši pieriebies dzēst to check engine visu laiku.
šoferētājam ir jāiziet cauri stadijai, kad viņš kalpo mašīnai, nevis otrādi. Ērtāk un lētāk ilgtermiņā, ja šī stadija ir max. īsa.
650 rakstīja:
Interesentam praktiski Nav iespēju iegādāt šadu pacmitgadu lietotu mašīnu bez apslēptiem defektiem.Pat ja tu skatīdams neredzētu "neko", pēc nedēļas ieraudzīsi realitāti.Mašīna ir jāsaved kārtībā un jābrauc, nevis nemitīgi jāmaina, cerot uz kādu arvien jaunu brīnumu.Marku/servisu maiņa, jaunāka/sarežģītāka auto iegāde- tas viss ir riskants passākums.
Īpašniekam nav jābūt pašam par speciālistu "uz visām rokām"- pietiktu, ja viņš māk pareizi spriest un būt par tādu kā "brigadieri",izvēloties to vai citu savu gājienu vai attiecīgā meistara apmeklējumu katrā konkrētajā gadījumā.
Kas vispār ir brigadieris kā tāds- viņš (iespējams) pats diezko nemāk strādāt,taču spēj saredzēt kopējo ainu.Vadīt procesus.Muldēt, izgrozīt,izmenedžēt.Norādīt "citiem",ko tiem darīt.
Nevajag lēkt augstāk par d. Ja ir naudas padsmit gadu vecam auto tad jāgādā max vienkāršs aparāts, nevis kaut kāds wannabe prēmijums.
tas apsveicami.
Bet tad nevajag gādāt vāģi ar izgrieztiem dpfiem!
Kā man šis viss būtu bijis noriebies. Ar auto ir jābrauc. Nevis jàjàjas.
to viņi jau ir izdarījuši. Atveras noderīgo idiņu pauris, un ārā veļas visādas šausmas - spēj tik neitralizierēt
Un tagad ir rakstīts
Nodokļa, nodevas un naudas soda apstrādes maksa
Bet neviens nav spiests to maksu maksāt - samaksājot nodokli no savas bankas uz valsts kases kontu tādas nav. Varbūt ir savas bankas noteiktā maksa, bet ir arī tādas bankas, kas par šādu maksājumu neņem samaksu.
1984 rakstīja:
Pavisam nesen CSDD maksājumā bija rindiņa - nodoklis par nodevas un naudas soda iekasēšanu
Nē, maldies. Tur bija rakstīts
Nodokļa, nodevas un naudas soda iekasēšana
atkal jau viens te aktīvi izrāda savu nesaprašanu par to, kas ir kļūdīties, un kas - melot.
Kovidlaikā begvielas cena nokrita līdz 77 centi par litru. Viss aizgāja valsts kasē, tirgoņiem netika nekas???
uupis rakstīja:
Runa iet par iepriekšēju pierakstu, kad tu pieraksties uz 12:00 Antenas ielā!
Tu atbrauc uz tiem 12:00 bet tev tik un tā ir jāstāv rindā, kura ir izveidojusies no tiem kuri pieteicās uz 12:00...
Tāds ir stāsts... 🤣
nezinu par Antenas ielu, bet Siguldā, ja piesakās uz 12, tad jau 11:55 paņem
Paklausies vēl visādus tiktok zvaigžņu šedevrālos domu graudus, bet nesauc tos par tēzēm!
te ar vienu otru personāžu ir tā, ka viņš novelk līdz savam propogandona, noderīgā idiņa līmenim, un tad sakauj ar ilggadējo daiļdirsēja pieredzi
Par ko tāds satraukums? JA pircējiem tas šķitīs nepieņemami, izvēlēsies tādus, kam ir pakaļ, piln, vai kaut vai sānpiedziņa.
pajautā volksvāgenam kāpēc.
Visticamāk - lai lētāk ražot, un lielāka peļņa.
Bet atkal forums dublē pašus rakstus - jeb jāsaka "tukšos rakstus nelasa, iauto liek uz konveijera vēl vienu klikšķu ģeneratoru"
Muļķības. Tā pati platforma, bāze kā visiem Stellantis mazajiem auto. Četriem itin labi.
kaut kas izdilis. Izjaukt, defektēt, nomainīt bojāto. Attālināti diez vai iespējams, nāksies pašam.
Es domāju, kā nekļūdīšos, ja teikšu, ka lielākā daļa tavu tekstu nav saprotami, un ne man vienam. Par kādiem meliem tu uztraucies? Tas, ka tu liec vienlīdzības zīmi starp meliem un kļūdām, jau ir zināms.
Bradypus rakstīja:
Oponēt - Apstrīdēt kāda domas, kādu uzskatu, iebilst pret ko, parasti publiski. © Tēzaurs
Kuros melos vārda “oponēt” definīcija ietver apmelošanu, sagrozīšanu un pēc tam SAVU MELU apstrīdēšanu?!
Aizej nu iedzer kaut ko nomierinošu.
WALA rakstīja:
Kārtējā ar BEV saistītā krāpšanās un vides sačakarēšana :
kārtējo reizi WALA redz tikai to, ko vēlas redzēt. Ja attiecīgā reģiona biznīša vide ir tik sačakarēta, tad arī naftu vai ogles rokot šamie nebūtu aiz sevis atstājuši sasmaržotu buduāru
Un tā nu vienkārši sanāk, ka neko jēdzīgu nespēj pateikt, tad nu nekas cits neatliek, kā oponēt.
latvijas tūrismam nav 'kirdikt', to jebkuŗš var apskatīties statistikās visvisādās, ja vēlas.
.
Bradypus rakstīja:
Kā var tik kretīniski visu sagrozīt, lai ietilpinātu savā varas režīma aizstāvības naratīvā? “Valsts” ir vainīga pie tā, ka ceļot gribošiem cilvēkiem ceļošanas iepējas ir jāmeklē CITUR un citu valstu ceļotājiem arī šeit nav adekvāta piedāvājuma, nevis pie tā, “ka ļaudis vēlas ceļot”. Tēmu pat nespēj izlasīt - “Latvijas tūrismam kirdik?”, cik ļoti esi apsēsts ar vēlmi apstrīdēt jebko, ko esmu uzrakstījis es.
Mēdzu oponēt klajām stulbībām, jā.
Bradypus rakstīja:
Tupa diršana. Tieši es maksaju nodokļus tas ielas malas “betonēšanai”, nevis tranzīta korķos sēdētāji, priekš kuriem iela ir labiekārtota.
jā, jā, ka tik ne arī. Iela pēc definīcijas ir domāta, lai pa to pārvietotos (un visi, gan auto, gan velo, gan kājāmgājēji), nevis uz tās glabātu dajebko.
Labākais nākošgada auto - jau šogad! Dosim piecgadi trijos gados!