Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
JurisK 29.06.2020 15:00

Lambda ir tāda kā paredzēta konkrētajām auto.

Izskatās problēma ir tajā, ka lambdai pienākošais spriegums ir par mazu apmēram 10 volti, papētīju nedaudz sīkāk, izskatās problēma ar nulle(ground) pienākošo vadu, kā rezultātā veidojas zemāks spriegums, kā nepieciešams pašai lambdai .Nenotiek pilnvērtīga uzsilšana, jo sensors aktivizējas tikai pēc lambdas uzsilšanas. Kad katalizātors uzsilst, tā zonde sāk strādāt un rādīt minimālus rādījumus, bet ne pietiekošus, lai nodotu signālu pārslēgties uz slēgto ciklu (closed loop). Vadi ir savienoti bez lodēšanas.

Kādi varētu būt iespējamie risinājumi Ground vada problēmai no ecu, vai problēmai ar zemo pienākošo 10v spriegumu zondei?

JurisK 22.06.2020 22:47

Par shēmu runājot, vēlos precizēt: shēmas krāsas:

Heat:

Sarkans ar violetu +

Balts ar zilu -

Ecu:

Brūns + jeb signāla vads

Sarkans -

Vēl varētu būt teorija, ka nav 100% perfekti vadu savienojumi, kuri nav salodēti, vnk savīti vads ar vadu, kuros iespējams var zust signāls, nav tādas iespējas pašam salodēt, bet vai tas ko radikāli maina?

Ielriekš paldies!

JurisK 22.06.2020 15:35

Auto ir skoda superb 2009, 1,8tsi. Ir arī jauna Metzger lambda, bet tā neatrisina problēmu.

JurisK 11.06.2019 16:17

Te bija vairāk jautājums par lambdas štekeri! lambda paliek tur kur viņai jābūt, bet savienojuma štekiri kāds ir nogriezis un salodēts pa taisno( vads pret vadu-bez štekera).

Kļūdu uzrāda: O2 sensors jāmaina. Vai šāds risinājums ir pieļaujams, ka vadi vienkārši tiek salodēti?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti