tā nav megane, bet elektroSUV ar to pašu vārdu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tā nav megane, bet elektroSUV ar to pašu vārdu
pārāk mazs auto/pārāk plati ļaudis
tikai mk3 gti golfs jaunībā ir bijis žiperīgāks
1.0t ar DSG iekš kamiq ir pietiekami žiperīgs vismaz pilsētā - 10sek līdz simtam
ja cilvēks neinteresējas par tēmu - aiziet uz toyotas salonu un nopērc francūzi
bet SUV pērk. toyotas pirmais bateriju elektroauto arī būs SUV, kaut gan priusveidīga virsbūve būtu krietni piemērotāka
mans salīdzināma vecu morāli novecojušai Trafic salīdzinoši labāk uzvedas - atlīmējušās blīvgumijas durvīm un bremžu disks savērpies (hvz no kā - ar busu netiek gonkots, lai uzkarsētu bremzes)
kāds no sensoriem gļuko
www.topgear.com/car-news/electric/fiat-bringing-back-two-old-names-new-van-and-mpv
vienu un to pašu mizu varēs nopirkt ar aš 5 dažādām bļembām uz restes - peugeot, citroen, toyota, opel(vauxhall iekš uk) un fiat.
Forši, ka ir no kā izvēlēties
nez ko tas nozīmē dīlerservisam - jāpērk peugeot specinstrumenti un apmācības, vai arī pa kluso remontējammais auto tiek pārstumts pāri ielai uz pegija salonu?
sasmīdināji - 2015. gada 15k salīdzināt ar 2021. gada 15k. Nākamgad-aiznākamgad dacia sandero bāzītē bez kondiškas un blakussēdētāja krēsla tā maksās
dpf off jau arī labi strādā - ar citādi tehniskā kārtībā esošu dzinēju taču iziet.
Jauda uz riteņiem nedaudz lielāka, jo izplūdē mazāka pretestība.
jaunai Dacītei ir tikai katalogs ar cenu, varbūt var aptaustīt dīlera salonā un izbraukt ar demo. Bet reālu auto nav - var samaksāt tagad un dabūt pēc hvz cik ilga laika, sakarā ar pusvadītāju deficītu utt utjp. Ja vajag uzreiz - jāpērk lietotais par tirgus cenu.
sēdies-2, tā tirgus ekonomikā nevar būt. Inflācijas un deficīta apstākļos gan var būt, ka lietotu auto var pārdot dārgāk eur izteiksmē, nekā viņu nopirka jaunu
arī ja paskaidro, klikšķināt tikai uz zināmu domēnu, nevis kkādu malware linku
picu pievedējam pārkāpt csn un pieklājības normas ir ielikts darba līgumā, ja neapšļakstīs - maksās no savas kabatas par bezmaksas picu pēc 49.minūtes
parasti jau kreisā šaura, jo labā fūrēm
ja brauc maz un ekobraucējs, tad aizmugures bremzes praktiski netiek darbinātas
aizmugurē trumuļi, ja būtu diski - būtu jau 3x mainījis dēļ rūsas. Viss atkarīgs no braukšanas režīma un stila - šosejas ekobraucējs bremzes praktiski nelieto - izripošana vai piebremzēšana ar dzinēju
kontradmiral rakstīja: Elektrības cenas iet kosmosā ne jau tāpēc, lai audzinātu elektroautobraucējus. Lielā mēra kosmiskās cenas nosaka zemais ūdens līmenis skandināvijas HESos, Covid atbalsta naudas stimulēts pieprasījuma pieaugums un augstās gāzes cenas, jo daudz kur elektrību ražo no dabasgāzes (kaut vai Rīgas TECi). Savukārt dabasgāzes šā brīzā kosmosa cenām papildu iemesls ir politiskie aspekti. Izskatās, ka Krievija grib Eiropu paaudzināt.
vējš eiropā mazāk pūšot
zaļo plānprātiņu štelles - CO2 kvotu centas, ateja no atomenerģijas vācijā...
ezis71 rakstīja: Tad jau netirgotu ja nepirktu.Pieļauju kad MY cena tāda arī paliks kā līdz šim,varbūt vairak sāks pirkt kad fosīlā pietuvosies My cenai,laiks rādīs.
mārketings, tirgus tam sūdam nav un cena no pirksta izzīsta
vācijas autobāņa būvlaukumā vidējais vadītājs aptaisīsies, kad kreisā josla ir 10cm uz katru pusi platāka par auto, un plūsma uz 100kmh
ikdienas satiksmē uz 10 walām pietiek ar 1 sēni, lai plūsma sabremzētos. Bet realitātē uz 10 sēnēm ir 1 braucējs, kas apzinās savas kastes izmērus utt.
banānu cena sekos starpbanku kredītu likmēm - būs nedaudz negatīva
g.k. austrumslāvu/padomju tautas pārstāvjiem pastāvēt un paburzīties ir izklaide
lodžija jau ir 7vietīga