Kārtot: Augošā secībā
1 2
anoagask 19.11.2019 15:36

Bet nu kāds ar galvu nedraudzējas - riskēt ar kriminālu lai nokurinātu FR...

anoagask 19.11.2019 15:35

kādi sprinkleri? ja katram stabam būtu vēl ūdensvada pieslēgums, FR izmaksātu vēl lielāku kosmosu.

droši vien ka riepas

anoagask 14.11.2019 10:50

pilsētā nav jēgas, man pie 60-70 ļoti labi pūš nost. vissmalkāko smidzinātāju nepūš, pie treknāka jau stādā

anoagask 13.11.2019 17:35

par to cenu var nopirkt 2 pudeles rain x vai analoga - mazliet biežāk jāatkārto uzklāšanas procedūra, bet pietiks 2+ gadiem

anoagask 13.11.2019 17:31

ftorpolimērs

nevajag neko prikt no cilvēkiem, kas nezin, ko paši pārdod

anoagask 13.11.2019 14:47

pie tam ja tas auto ir ļurkāts īsos braucienos pa Rīgas korķiem, tad nodilumā tas ir x2 vai vairāk

anoagask 12.11.2019 16:40

sāc ar to, ka izmēri patēriņu pēc bākas metodes pa šoseju - tāda lieta kā patēriņš pilsētā neeksistē, pārāk individuāli maršruti, laiki, braukšanas stils.

Pie Rīgas pielej pilnu bāku, uz 89 kopā ar fūrēm (ne aizvējā) aizbrauc līdz Liepājai un atpakaļ, un atkal pielej pilnu bāku.

Īsos un sastrēgušos maršrutos dīzelis ne tuvu netērēs ne 4, ne 5 litrus.

anoagask 12.11.2019 16:32

man dīzelim ir spritmonitor -1 litrs, jo spritmonitor ir vācu projekts, līdz ar to daudzi lietotāji legāli var braukt 200+, līdz ar to cits patēriņš

anoagask 12.11.2019 14:52

ja jau viss tuvu perfektā stāvoklī, tad vaina ir braucējā.

Visticamāk noskrējiens ir nedaudz pāri 400k, kļūdu nav, jo tās ir izprogrammētas

Remonts izmaksās salīdzināmi ar tā auto vērtību, brauc kamēr iet un tad tolmets. Vai arī pārdod.

anoagask 06.11.2019 18:06

Uz papīra daudz sportiskāks auto par to pašu cenu kā Octavia VRS, kurus pietiekoši daudz var redzēt uz ceļa

anoagask 30.10.2019 14:08

nesalāpāms mīkstais kā reiz gadīsies pa ceļam uz lidostu, kad sieva dzemdē vai gludeklis nav izrauts.

Man bija vienai lietotai mašīnai kārtīgi ierūsējis domkrats - gandrīz nedabuju vaļā, sasmērēju un var lietot.

zem mašīnas piekarinātajiem pēc katras ziemas jāizkustina un jāsasmērē, citādi rez.rats ir, bet klāt netiek

anoagask 28.10.2019 13:35

var jau nepaslinkot un uzlikt velkošajai asij veselo ratu no otra tilta - nečakarēt diferenciāli, vismaz manuālī parasti tā ir rakstīts. Bet īsts latvietis manuāli nelasa

anoagask 21.10.2019 15:06

man Golf6 pie 260k vēl oriģinālais sajūgs. Bet auto vācijas tirgum taisīts un šosejas režīmā lietots

anoagask 16.10.2019 13:30

ja brauc uz 60, no centra līdz tērbatas ielai arī

anoagask 15.10.2019 14:02

zinātāji pēc katalogiem var pateikt - vai starp tiem diviem motoriem ir kāda atšķirība bez vadības programmas - iespējams, ka nav. Tāpēc arī civilos režīmos līdz 2.5k apgriezieniem atšķirību nejūti, jo viņas nav(7% tikai ar hronometru var izmērīt). Atšķirība parādīsies pēc 3k apgriezieniem, kad mazjaudīgais mirs nost, bet 150zs turpinās vilkt

visi ražotāji pārdod to pašu motoru, tikai par dažādām cenām

PSA 2.0 dīzelis pārdodas 122zs/340NM 150zs/370NM 177zs/400NM versijās

Renault 2.0 dīzelis 145zs/350NM 170zs/380NM

anoagask 10.10.2019 17:23

Audi A1 vai Audi S6

pa Rīgu vai pa laukiem

uz kalniem slēpot brauc vai nebrauc - radžotas vai neradžotas

anoagask 09.10.2019 13:29

ko nozīmē "pie vainas vadības bloks"? Nomaini servisu, citādi tev visu mašīnu pa detaļai nomainīs.

vadības bloks ir ieslēdzis avārijas režīmu, jo kāds no sensoriem ziņo par avārijas stāvokli. Tev droši vien tie gudrinieki "izprogrammēja" arī check engine lampiņu

anoagask 09.10.2019 10:36

Pie dīlera

anoagask 09.10.2019 9:08

lētas = lielo grupu 2. vai 3. brends, testā no līderiem atpaliek pāris metrus, bet cenā 2x.

Bet šādi tupi testi notrulina riepas veiktspēju līdz bremzēšanai. Vēl ir paātrinājums, šķērseniskā noturība, akvaplanēšana taisnē un līkumā - tur visādus brīnumus var atrast, kā ražotāji optimizē tikai dažiem biežāk testētajiem lielumiem.

anoagask 08.10.2019 18:27

es izdarīju līdzīgi, lētas eiropas tipa ziemenes braukšanai visu gadu. Bet ne pārāk patika īstā ziemā, tagad domāju nopirkt īstas ziemenes tiem 1-2 mēnešiem, kad viņas tiešām vajag. Otrs disku komplekts un 30min fizkultūra, ar hidraulisko domkratu vēl ātrāk.

anoagask 08.10.2019 18:20

šito vajadzēja ES līmenī noregulēt, ka var īslaicīgi uzturēties ar radžotām riepām Rietumos - nekādu ļaunumu tie daži tūkstoši radžoto nenodarīs

anoagask 08.10.2019 14:59

Sabiedriskā transporta palaišana ir slidens punkts - vienam ir jālaiž, otram ir jāpārliecinās.

Bet gājēju pārejas šķērsošana ir jāpārraksta, lai vaina viennozīmīgi būtu autovadītājam ( izņemot izskriešana un pārejas no slēpņa). Punkts, ka gājējam ir jāpārliecinās par šķērsošanu ir tikai tāpēc, lai būtu dubulta drošība, bet veikli advokāti to izmanto lai notušētu vadītāju bezatbildību.

anoagask 08.10.2019 14:03

vai nepietiekama eļļas spiediena dēļ nav iestājušās citas sekas?

anoagask 08.10.2019 13:59

tāpēc, ka optiku un spuldzes ražo ar pielaidi līdz mm daļai, uz lielākiem izmēriem relatīvā kļūda iznāk mazāka, un lukturis+spuldze iznāk tuvāk projektētajam.

auto luktura lēca maksā dažus eiro, kinoteātra projektora lēca ir 100 vai 1000x dārgāka. Pie tam kino visticamāk ir lēcu sistēma, kas izgatavota no optiskā stikla un pārklāta ar kosmiskiem pārklājumiem, nevis viena tupa lēca, kas izlieta no sasistām alus pudelēm.

Lētāk iznāk uztaisīt lielāku lukturi ar mazāku precizitāti, nevis mazāku, bet precīzāku - tāpēc arī fūres braukā ar 225mm diametra papildniekiem, nevis mikroskopiskiem lukturīšiem

anoagask 08.10.2019 10:53

Būs abpusējais - mikriņš krāsos savus sānus, mocim cerams regress no valsts par ārstēšanās izdevumiem

- mocis ievērojami (uz aci 2x ātrāk par automašīnām, ja tās brauca uz 30-40 un skatījās uz avāriju, tad 60-80) pārsniedz ātrumu un neskatās uz ceļu

- mikriņš nepārliecinās par manevra drošību, nepārtrauktā līnija

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti