Kārtot: Augošā secībā
1 2
anoagask 19.02.2020 15:45

Tur arī sodu vai 45min pīppauzi var dabūt par 99, tāpēc ainažos igauņi kā no ķēdes norāvušies

anoagask 18.02.2020 12:25

ja avāriju ir vairāk, kā statistiski pēc plūsmas vajadzētu būt, tad vaina ir satiksmes organizācijā

anoagask 18.02.2020 12:04

G6 divas atsperes salūzušas, 1x priekšā, 1x aizmugurē. 260kkm un EGR ar DPF vēl oriģinālie (vai arī vācijā/pirms pārdošanas izņemti - šaubos, pirku 3g ar 150kkm).

Neesi gadījumā dabujis atgāzu skandāla "atjauninājumu", pēc tā birstot nost EGR?

anoagask 18.02.2020 11:57

IMHO UK nav labās/kreisās rokas likuma

neregulējams krustojums labi strādā tur, kur ir maza plūsma, bet slikti strādā lielas plūsmas apstākļos. Pa apli gan ir arī jāmāca braukt, lai būtu efekts.

4-way stop droši vien nav vīnes konvencijā un Latvijā nav pielietojama

anoagask 18.02.2020 10:59

4-way stop kaut kur eiropā ir?

tukšā aplī tomēr nav pilnīgi jāapstājas, iepretī 4-way stop. Aplis amerikāņu milzauto iznāktu milzīgs

anoagask 18.02.2020 9:23

Aplī tomēr ātrums mazs, ja vien nav aizmidzis un pilnā ātrumā velk cauri. Aplis būtu lēti un visiem drošāk, protams 5sek ilgāk

anoagask 18.02.2020 9:00

Nabadzīgais mārupes novads, starp citu

anoagask 18.02.2020 8:57

Ideāla vieta priekš mini apļa. Izmaksas - 4 zīmes un spainis krāsas+vidū pieskrūvējama zema apmale, lai fūre var pārbraukt pāri. bet priekš kam iespringt, 1960.gadā krustojumu izprojektēja, un tā jums būs dzīvot

anoagask 17.02.2020 11:43

Droši vien ir labas autoskolas, kas māca visu ko vajag, un sliktas - kas māca "iziet" eksāmenu.

Principā CSN jau ir perfekti - jābrauc atbilsoši ceļa un auto apstākļiem. To punktu parasti izlaiž, un tad maksimālais ātrums kļūst par normu vienmēr un visur

anoagask 17.02.2020 9:42

Katrs VAG spainis no kompaktklases un augstāk ir projektēts, lai pa bāni pieklājīgi uzvestos pie Vmax.

Dažiem modeļiem pat sākot no 2.0 140zs tdi dzinējiem nāk lielās bremzes, kas lv nopūst, jo viņas nav kur uzsildīt, mierīgi braucot.

Par riepām gan varētu būt taisnība, ar hi fly vai dingdong pie ātruma var iznākt ziepes

anoagask 17.02.2020 9:36

Crashtestus netaisa ar izpuvušiem sliekšņiem un frankenšteiniem, kas sametināti no daļām

anoagask 15.02.2020 22:28

nu autors ļoti gribēja CNG.

Igaunijā arī, salīdzinot ar LV ir pašķidri ar LPG

anoagask 15.02.2020 16:59

Nav CNG

anoagask 15.02.2020 14:14

Mežu dienests kā jau valsts iestāde ir bomži - cik tiem dasteriem ir nobraukums, pusmiljons vai vairāk?

anoagask 15.02.2020 14:12

LVM bija dusteri un paņēma atkal jaunus. Tas tomēr skarbs lietojums, daudz bezceļa

anoagask 14.02.2020 14:23

Lai nomainītu no viena izmēra uz otru, ražotājam/servisam jāuztur stock abiem izmēriem - 2x lielāka noliktava

anoagask 14.02.2020 12:31

Tradīcijas - kurš ražotājs piekāpsies??? Gan jau viss beigsies, kad ES aizliegs kvēlspuldzes arī iekš auto

anoagask 14.02.2020 8:43

Brīdinājumā ir arī laika sods, 15-20min "uz soliņa"

anoagask 14.02.2020 8:41

Tas vairogs gan arī atstaro atpakaļ

anoagask 14.02.2020 7:57

H4 izstaro mazāk gaismas, plus lukturis projektēts gan tuvai, gan tālai gaismai. Kas der visam, neder nekam

anoagask 14.02.2020 7:54

Lv ir tik reta kontrole, ka uzrauties atkārtoti ir jācenšas īpaši. Vairàk pelni, brauc ar labāku auto, ēd dārgākos restorānos, maksā lielākus sodus - viss godīgi.

anoagask 14.02.2020 7:50

Uz 10 gadiem atlikusī vērtība baigi svarīga nav, ja vien pēc 3 gadiem nemainās plāni.

Rezerves daļas gan.

Bet renault vai PSA ir problēmas ar analogajām daļām? Varbūt VAG populārākais ir uz vietas, nevis centrālajā noliktavā

anoagask 13.02.2020 21:44

Dacia piekare ir taisīta austrumeiropas bezceļiem, kamēr golf labi tur lielus ātrumus un līkumus.

Un cik maksā kasko, octa un apkopes - ievērojami lētāk

anoagask 13.02.2020 19:15

Un zaķis ar x6 neko nepelna. un uzņēmējs arī nepelna, bet dzīvo no dividendēm.

Mašīnas vērtība ir daudz vienkāršāk.

anoagask 13.02.2020 18:25

Pat tagad var rūķi mašīnā iesēdināt un nomainīt zīmi 1x dienā - laika prognozes ir diezgan uzticamas

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti