Kārtot: Augošā secībā
1 2
anoagask 07.02.2024 0:47

Mašīnai nevajadzētu aiziet šķērē tāpat vien - manevrs, rises, savirze vai tml. Riepas adekvātas vai Liepājas tipa ziemenes?

anoagask 24.01.2024 15:45

WALA rakstīja: Nū šitas ar ir baigais pārspīlējums - īpaši kontektsā ar visām "čurūdeņu utml. eko sistēmām". Auto ekoloģijas kļūdas dēl nekust uz priekšu, kaut no auto darbības viedokļa tam nekaiš absolūti nekas ... 

Un tas tipa "pieprasa" lai tādu auto evakuē, tas nekas ka tagad jau konkrēto to pašu ceļa gabalu veic jau 3 reizes vismaz kamēr nodrošina "ekoloģijas normu ievērošanu", tas nekas ka auto kurš tevi evakuē iespējams ir ar 20 reizes lielāku pieļaujamo izmešu normu, nekā tava kaste pat bez visām DPF/AdBlue utml. sistēmām ...

Čurūdeņu problēmas arī  diez vai risina, dzēšot kļūdas

anoagask 24.01.2024 11:44

Kļūda parāda, vai problēma meklējama priekšā, vai pakaļā.

Problēmu atrod, ejot cauri sensoru rādījumus salīdzinot ar normālajiem/reālajiem.

Mašīnu labot, dzēšot kļūdas - tāpat kā iespert pa riepu.

anoagask 23.01.2024 10:44

Kas nebija brūnajā armijā, bija sarkanajā, lielākā daļa nebija sarkanie partizāni vai tml ideoloģiskie.

anoagask 19.01.2024 22:24

GB12 rakstīja: Otrdien sanāca paraut adrenalīnu visai ziemai. Tieši tajā trakajā puteņa dienā izdomāju vakarā braukt mājās ar vienu no uzņēmuma mašīnām, tīri izkustināšanai, jo auto nebija sen lietots, stāvēja kā ledus klucis stāvvietā, turklāt tas auto tiek tirgots šobrīd. Sāku braukt (netālu no IKEA), braucu pa Biķernieku un jūtu, ka auto ne tā uzvedas, it kā iet stabili, bremzē, bet tomēr spolē vairāk kā vajadzētu. Vēl pie sevis nolamājos, ka taupot sūdīgas riepas uzlikuši, bet kopumā norakstīju uz "stulbo Rīgas domi", kas atkal ceļus netīra normāli. Pāri Dominas tiltam vēl gāju ar 60 km/h pa kreiso garām visai rindai, kas ar apmēram 40 km/h čunčināja... Čaka/Pērnavas stūrī piestāju staķikā ūdeni nopirkt. Sāku braukt un auto nekust ne no vietas - spolē. Domāju, kas par nah... izkāpju ārā un konstatēju, ka esmu pusei Rīgas izbraucis cauri ar... vasaras riepām ziemas žļurā. Jopcik, bija pārliecība, ka visām mašīnām ir ziemenes, bet šo vienu kaut kā kolēģi bija palaiduši garām. Tad nu, cik droši vālēju centra virzienā, tikpat ar trīcošām kājām, kā opītis, čunčināju atpakaļ... bija pat doma likt uz evakuatora, bet pazīstams, kuram piezvanīju, pateica, ka var tikai pēc 2 stundām labākajā gadījumā... Paldies Visaugstākajam, viss beidzās labi un tiku cauri ar mācību rūpīgāk pārbaudīt auto pirms braukšanas.

Riepas mietpilsoņu platuma, vai platās ūdensslēpes?

anoagask 11.01.2024 23:26

msh rakstīja: Te piesauktā selective unlocking fīča ir salīdzinoši sena, jau no deviņdesmitajiem gadiem - nesen uzzināju ka vēl senāka kā man likās; man likās ka tā VAGmobīļiem bija pieejama tikai sākot ar deviņdesmito beigām, bet nē - izrādās ka ceškā tā bija pieejama jau deviņdesmito pirmajā pusē - tur gan tas notiek elementāri primitīvi - lai atslēgtu durvis ar centrālo, durvīs atslēga jāpagriež divreiz, griežot tikai vienu reizi, tiek fiziski atslēgtas vadītāja durvis. Bet deviņdesmito otrās puses audī centrālās atslēgas sūknim [lietoja mk1 A3, B5f un pēdējajam C4 gadam] šīs funkcijas dēļ sūkņa korpusā ir divi sūkņi - viens slēdz vadīāja durvi un benzīna bākas vāciņu, otrs pārējo mašīnu.

Acīmredzot centrālā atslēga toreiz nāca ar līdzīgām kriminālām blaknēm kā bezkontakta atslēgšana/iedarbināšana mūsdienās

anoagask 10.01.2024 17:08

Konuss rakstīja:

Krokodils rakstīja: B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)

 Esot jaizvēlas aizslēgt visas.

Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet. 

  Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.

 Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉

Šis uzstādījums borta datorā VW modeļiem ir par atslēgšanu, nevis aizslēgšanu. Var izvēlēties, vai uzreiz atslēgs visas durvis vai tikai šofera. Ja izvēlēts pēdējais režīms, tad ar pulti viens pogas spiediens atver šofera durvis, divi - visas durvis. Neesmu mēģinājis, kā ir ar fizisko atslēgu šajā režīmā - vai atslēdz tikai šofera, vai visas. Bet nu tur tad principam jābūt tādam pašam, ka jāslēdz vaļā divas reizes.

Tas ir zaglīgo valstu režīms, lai neizrauj kaut ko no salona/grabažnieka, kamēr šoferis sēžas auto

anoagask 07.01.2024 19:02

Atslēgas caurums ir ārpusē, pie šofera durvju roktura, noslēpts zem plastmasas vāciņa - aizslēdz/atslēdz kā žiguli

anoagask 07.01.2024 17:43

Izlasi manuālī, jābūt backup variantam - atslēga paslēpta pultī, caurums zem plastmasas vāciņa

anoagask 30.12.2023 19:05

marcisb rakstīja: Vari precizēt to vietu?

Visticamāk vietā, kur lokās vadi, taisot vaļā/ciet grabažnieku. Bet tāpat jāņem nost salona  apšuvums un jādabū ārā vadi visā garumā no lukturu vadības bloka līdz lukturiem

anoagask 28.12.2023 16:05

Žiguļa klīrenss ir vairāk kā vidējam SUV mūsdienās. Ķeblis žikā arī galīgi nav uz zemes - sēdekļa augstums no zemes būs gluži paliels

anoagask 28.12.2023 10:37

msh rakstīja: www.facebook.com/KarossChiptuning/posts/pfbid02tABvRpn3PoqBUxATUEidVjB4K2medJDzFrxyv5vTgXKmJe3YkmhqLfqjk58uQreml vai šis derēs? Un tas nav nekāds "uz dullo", tieši otrādi - lai grāmatvedības dokumentos ražotāja mašīnas neizskatītos sliktāk par cita ražotāja mašīnām, vajag LongLife - ražotāja inženieri izrēķina ka garantijas periodu izvilks, un aiziet - tas kā tur kāds pisīsies ar nopisteni pēc pāris trīs simtiem tūkstošu, tas pajāt, garantija tad jau sen būs beigusies un pirmais īpašnieks no tās mašīnas būs atkratījies. To pašu BMW sakarā cits BMW speciālists, Kaspars Sproģis aka Kaspich sava bloga ierakstos ir diezgan uzsvēris par šitās kapeikpišanas ietekmi uz viņa specialitātes - BMW benzīnnieku - valvetronic mehānisma ietekmi - ja īpašnieks piš kapeiku, tad mehānisms aiziet ciet un sākas auzas - bet garantiju parasti izvelk, lai arī vienā viņa bloga postā bija piemērs, kur mašīnai jau 100k nesasniegušai jau ar kompi varēja pamanīt gāzu sadales mehānisma darbības anomālijas.

Eļļas tilpums arī ir no svara - 1.5 dīzelim ir 3litri un mazliet, tādas  paša masas auto  2.0d bija 4.5litri, busa 2.0d 6 litri. 

Mazajam dīzelim eļļai iznāks lielāka slodze, ja maina pēc vienādiem  kilometriem

anoagask 24.12.2023 15:48

saf rakstīja: Tak nekas tur nenāk ārā... Karstums vienīgi...

Diez vai DPFā degvielas sadegšana notiek tikpat efektīvi kā cilindrā - CO varētu būt augšā.

Tiko iedomājos - dpf profilaktiska izņemšana un uzlikšana atpakaļ uz skati. Populārākajiem modeļiem servisi varētu piedāvāt DPFu nomu uz dienu

anoagask 18.12.2023 0:50

1984 rakstīja:

core rakstīja: Te drīzāk vajadzētu salīdzināt ar bukti karterī, nevis nokautu dzinēju, un tādā gadījumā nebūtu nekādas problēmas saremontēt.

Pat ja izdodas nokaut dzinēju, jauns dzinējs (vai nokautā remonts) nebūs 2 (divu) jaunu auto cenā

Pirms kāda mēneša bija ziņās DACIA, kam viadā no pistoles nopārdots ūdens-degvielas maisījums.

Dīlera tāme bija kkas ap 10kEUR

anoagask 05.12.2023 21:44

Kanibaals rakstīja: >Ko tieši Sports Tourer nozīmē

Tas nozīmē arī adaptīvos(elektriskos) Flexride amortizatorus, lai poga Sports/Tour nebūtu tikai dekoratīva. Viens tāds maksā 300-600eur un alternatīvu nav. 

Opel dīzeļi iesakāmi, lūzt sadalenes, problēmas ar eļļošanu. DPF arī aug ciet un nekas par to neliecina kamēr jau viss slikti.

Sports tourer ir opeļa apzīmējums universāļa virsbūvei. $$$ piekari gan jau ka varēja arī hečbekam pasūtīt, standartā visam jābūt uz parastiem amīšiem

anoagask 23.11.2023 15:54

kontradmiral rakstīja:

anoagask rakstīja:

kontradmiral rakstīja: Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.

IMHO tādā komplektācijā būs sastopams vienīgi katalogā, jo lēciens no manuālā nehibrīda pārāk iespaidīgs. Līdzīgā situācijā izvēlējos gadīgu grand c4 spacetourer

Atkarīgs cik ietilpīgu vajag trešo rindu. Dacia tā ir diezgan laba, c4 spacetourer, touranam vai S-max tā ir mazāka un būs OK pusaudžiem līdz kādiem 150-160cm.

3. rinda Dacia labāka, bet vidējā rindā nav daudz vietas kājām. Citroeniem un tourāniem ir bīdāmi ķebļi, aizbīdot atpakaļ piecatā ir ļoti daudz vietas kājām, regulējama atzveltnes slīpums aizmugurē.

Dacia LPG un mazā pašmasa maciņam varētu būt draudzīgāka par 1.5 dīzeli

anoagask 22.11.2023 13:27

kontradmiral rakstīja: Es sapratu, ka hibrīds ar automātu LV būs pēc kādiem 4-6 mēnešiem un maksās nedaudz zem 30K. Ja tiek meklēts 7 vietīgs automāts, tad vienīgi varianti līdzīgā budžetā ir vairāku ražotāju bulku vāģi.

IMHO tādā komplektācijā būs sastopams vienīgi katalogā, jo lēciens no manuālā nehibrīda pārāk iespaidīgs. Līdzīgā situācijā izvēlējos gadīgu grand c4 spacetourer

anoagask 20.11.2023 15:07

Aizslēdz-atslēdz - tā centrālā atslēga uzvedas, ja kādas durvis ir atstātas vaļā.

Atvērto durvju indikators nedeg visu laiku - panelī laikam bija lampiņa?

Pamēģini aizslēgt ar fizisko atslēgu vai kā citādi atradt vainīgās durvis

anoagask 15.11.2023 12:46

www.delfi.lv/auto/42826678/celu-reportieris/56110336/video-kurjers-uz-bauskas-sosejas-apdzenot-knapi-izspraucas-starp-divam-furem

Tur vajadzētu VP ziņu par lietas ierosināšanu

Preses meitene aizmirsa pieminēt, ka visticamāk maršrutu venipak saplāno tā, ka iekļauties laikā var tikai šādi.

anoagask 13.11.2023 23:54

wexrtf rakstīja: 15k ir pārlieku optimistiski. Gan dīlera datos, gan pašā mašīnā servisa intervāls ir 30000km. Un kas vēl labāk - pēc nopirkšanas uzzināju, ka firma ir vēl nokavējusi otro apkopes intervālu, attiecīgi pirmā apkope bija pie 30k, otra pie 62k. Otrais īpašnieks (privātais) gan esot teicies, ka elļu mainījis ik pēc 10k, bet kas lai to zina.

30 vai 32kkm tur nav nekas nokavēts. Visticamāk eļļas gredzeni iekoksējušies

anoagask 13.11.2023 23:52

nomiks rakstīja: Pie eļļas patēriņa 1l/3000km var ietaupīt uz eļļas maiņu, jo tāda nav nepieciešama.

Man pat pirms 25 gadiem 1988.gada Corolla ar 250+tūkst.km nobraukumu tik daudz eļļu nerija.

88 gada corollai noteikti bija 7.5k vai 10k eļļas maiņas intervāls

anoagask 12.11.2023 18:11

Nortel rakstīja: Šeit gan vajadzētu pielikt klāt tos "labākos" pircējus - kādi ir viņu pašu parametri (augums/svars) un kāds ģimenes stāvoklis. Lai cik tie auto būtu labi, es tagad ar saviem gandrīz 2 metriem nevienu pat par velti neņemtu, kaut ar 6-to golfu universāli esmu diezgan nobraucis. Bet aiz manis sēdēt pat suns negribēja.

Kompaktklase nav domāta megaērtai 4 pieaugušu cilvēku braukšanai. Bet daudz kas no braucēja sēdekļa iestatījumiem atkarīgs - ja pacaniski nolaiž atzveltni pusguļus, un tad saliecies ar pirkstgaliem knapi aizsniedzot stūres apakšmalu, tad nevienā dampī nebūs vietas aizmugurē.

anoagask 29.10.2023 19:05

imzz rakstīja: Pareizā mašīna minētajam darbam ir šī. Frēzējot nevajag meklēt "tieši tā" diametra urbi.

youtu.be/bouLXhfI62g?t=91

Cik M gabalā nāk tāda frēze?

anoagask 29.10.2023 9:15

Kāpēc startera mehānisks defekts būtu atkarīgs no temperatūras. Varbūt kāds temperatūras sensors beigts un dzinēja vadība siltu dzinēju mēģina piedarbināt kā aukstu?

anoagask 27.10.2023 12:17

eidis rakstīja:

GTD2 rakstīja: bieži nav tapēc , ka nav nepieciešamības ja ir sensori priekšā pakaļā un rāda uz ekrāna attālumu līdz šķērslim neredzu iemeslu lai būtu kamera. Taatās kamera dranķīgos laika apstākļos bieži ir aizkakāta

Tā kamera ir absolūts must!

Kkad ierāpos auto bez kameras... Nu bļin cik sarežģīti bija ietilpt šķirbā. 

Savukārt sensori mēdz noklāties. Ir bijuši neveiksmīgi brīži 1 noklājušos sensoru, čomam bija milzu atgadījums, kad visa josla bija izbeigusies un brīdinājuma nekāda.

Kamera ir daudz labāks risinājums. Un to var notīrīt, ja vajadzīgs

Ja ir pieklājīga izmēra spoguļi, kā busiem vai amerikas auto, tad kameru nevajag. Ar eiropas ekospoguļiem kamera ir noderīga

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti