Kārtot: Augošā secībā
1 2
anoagask 05.08.2020 8:00

Tā imho ir dacia niša - pārvietošanās līdzeklis, kas minimāli čakarē prātu. Vairāk kā 100zs auto ar tonnu pašmasas ar augstu smaguma centru un mīkstu piekari nemaz nevajag. Kāds ir dzīvē braucis ar trīscilindru renault pēc iebraukšanas km - tiešām neiet? Ja tā, tad paldies grētas ekonormām, tad līdzīgi neiet arī visu pārējo ražotāju līdzīgie motori

anoagask 03.08.2020 23:31

Eļļa uz minimālā nekad nav labi. Tosola zudums ticami ir iemesls, kāpēc iepriekšējais īpašnieks to pārdeva.

anoagask 03.08.2020 0:20

Garantija droši vien uz visu - jautājums ko maina un cik maksā obligātās apkopēs. Vai tik Korejiešiem apkopes nav kosmiski dārgas, t.i. garantija reāli ir atliktais maksājums par auto caur apkopēm?

anoagask 02.08.2020 9:20

Kāda atšķirība - 100 mēnesī vai 1200 gadā kā augstāk apskatītajam daudzlietotajam BMW?

anoagask 01.08.2020 23:12

Dacītes līzinga 1. iemaksa ir daudzlietota auto cenā, bet mēneša maksājums ir ikmēneša remontu apmērā.

anoagask 31.07.2020 22:07

Nav viss tik vienkārši, pat pagrieziena rādītāji opeļiem pirms 10 gadiem bija dīvaini, bez mehāniskas fiksācijas. Tālās gaismas, logu tīrītāji un apmazgātāji katram ražotājam slēdzas savādāk. Pat tauri kādu laiku renault bija iebāzis pagrieziena sviras galā.

Ja eksāmens skaidrā laikā dienā, tad vienalga, jo stūre visiem vienāda un pedāļi arī. Bet atpakaļgaita atkal katram savādāk.

anoagask 31.07.2020 21:53

Ja nevari atļauties jaunu dacia, vispār nevari atļauties auto

anoagask 29.07.2020 7:15

Tas ir kolekcionāru auto, nenojāts maksās $$$$

anoagask 29.07.2020 7:12

Exactly, 80zs motoram pie 300rpm būs ap 40zs, lai noturētu auto 100kmh ātrumu, vajag 10-20zs. Pie 2000rpm būs ap 27zs - katrā kāpumā mirs nost

anoagask 29.07.2020 1:18

Krievu auto ir augstāki klīrensi par modernu krosoveru.

Kapeikas 70zs ir jākustina tikai 955kg, un atmo benzīns bez elektroniskiem eko iemauktiem ir ļoti atsaucīgs

anoagask 28.07.2020 0:29

Tam motoram pie 100 ir 3000rpm, lai noslēptu jaudas iztrūkumu. No 6. Ātruma būtu jāslēdzas uz leju pie stiprāka pretvēja vai mikroskopiska slīpuma.

anoagask 26.07.2020 13:57

Baterijas kwh visiem maksā apmēram vienādi. Vienīgais veids kā samazināt cenu ir superviegla, aerodinamiska kaste uz velosipēda riepām, kas patērē mazāk enerģijas, piem. renault zoe

anoagask 25.07.2020 6:37

Katru reizi piedarbinot panelī parādās adblue ok. Nākamais līmenis uzreiz ir pizģecpizģecnevarpiedarbināt?

anoagask 25.07.2020 6:33

Var taču remontēt augustowas dīlerservisā ne?

anoagask 24.07.2020 23:46

Tiko pēc 900km pēc bākas metodes tai skaitā uz varšavu braucot kripatu virs atļautā pa bāņiem 7.35l

anoagask 24.07.2020 23:40

-30% no kuras cenas? Dacia un hondai ir cenas, pārējiem kataloga cena ir diskusiju sākumpunkts

anoagask 24.07.2020 19:15

Nu varbūt 75kmh. Auto nebija kasko, braucu uzmanīgi un pa mazākiem ceļiem. +- kļūda uz pistoles atsitienu. Pie 125kmh pa bāni 9 vai 9.5l pēc kompja - ātrums ir megaietekmējošs

anoagask 24.07.2020 5:51

Ir pirmais iespaids par renault trafic. 145zs ar divsajūgu kārbu velk pieklājīgi, pārslēdzas nemanāmi, motors ļoti kluss/maz vibrāciju. Fūres apdzīt var ok, kaut gan vēl motors ir iebraukšanas režīmā un nedod max jaudu. Daļēji norakstāms arī uz pārskatāmību - daudz labāk novērtēt attālumus, var redzēt pāri džipiem u.c. mazauto

Patēriņš Braucot pensionāru režīmā 80kmh pēc bākas metodes 5.4l, pie 135kmh 10.5l pēc kompja - lielā kaste pie ātruma maksā... Vmax tikai 165, bet vairāk par 130 negribētos - skaļi.

Pārsteidzoši komfortabla gaita priekš klases - garā bāze un augstās riepas dara savu. Piekare uz slikta asfalta ceļa protams krata - komerctransports.

Ļoti ērts vadītāja sēdeklis un darba vietas ergonomika, pārējās 8 vietas so so - auto tomēr paredzēts celtnieku nogādāšanai objektā. AT versijai varēja likvidēt izvirzījumu, kur novietota kārbas selektora svira, pasažierim bakstās kājā, bet ļoti ērti pārslēgt ātrumus.

Ļoti laba pārredzamība, liels logu laukums -salīdzinot ar peugeot traveller. Sieva aizbrauca bez protestēšanas.

Instrumentu panelis vnk debīls - nav ūdens temp rādītāja, tikai zila/sarkana lampiņa panelī. Lai gan visiem mūsdienu auto rādītājs ir fake.Borta datorā nav arī eļļas temp rādījuma - apsveru ielikt diagnostikas portā spraužamu ķīniešu borta kompi. Toties ir detalizētākais degvielas daudzuma rādītājs ar 1/128 iedaļām borta kompis ir ar vienu datu lauku - nevari vienlaicīgi redzēt āra temp un kilometrāžu. Ož pēc 1990. Spidometrs digitāls, melo tikai par 3-4 kmh.

Vispār salonā viss kliedz "cost cutting", bet ir funkcionāls un šrotā derēs analoga detaļa no jebkura 15gadīga renault. Nekur nav mīkstās plastmasas, bet godīgi uztaisīts ar domu par darbarūķi darba cimdos.

Passenger versijas salons ideāls ģimenei ar bērniem un cilvēkiem, kam auto ir pārvietošanās līdzeklis - uz grīdas putotas plastmasas segums, ko viegli izslaucīt/ar slapju lupatu uzkopt.

Vidējā rindā maz vietas kājām, jo pirmā rinda ir augstāk, bet zem sēdekļiem ir mantu novietnes, un nevar pabāzt kājas. 3. Rindas transformācija ļoti ērta - uz nolocītās atzveltnes ar matracīti var gulēt 1.8m personība, bet pielokot iegūst megalielu bagāžas telpu - garā versija rullē.

Vienkāršais 1 DIN radio arī neērts, pirku gatavu auto, savādāk būtu mediaNAV ar ekrānu. Zemstūres audio vadība arī no 90., bet ļoti ērta. 2x USB ar normālu strāvu - vismaz 1A, mobilais lādējas lietojot navigāciju.

Led gaismas standartā priekšā - kontrolskaitlis diezgan liels, spīd ļoti labi - kvalitatīvs lēciens salīdzinot ar VAG bixenon herņu.

Aizmugures uz sānu veramās durvis - konfigurējot būtu pircis uz augšu veramās, bet tagad izbaudu - bagāžnieka atvēršana/aizvēršana, nevis sporta zāles apmeklēšana, velkot uz leju milzīgo vāku.

2000km, un uz ceļa neesmu palicis, ir daži kasjaki salonā, kas pagaidīs apkopi.

Salona apsildei ieliku webasto gaisa pečku - patīkami nakšņojot busā arī jūlija +8 naktī.

Gandrīz patīk ātruma ierobežotājs - nejauši nevar pārkāpt. Bet apdzenot aizmirsu izslēgt - pie pedal to the metal vajadzētu atslēgties, bet imho neatslēdzās. Pārbaudīšu vēlreiz.

anoagask 24.07.2020 5:01

Lētāk par van iznāk īrēt 2 golfus

anoagask 24.07.2020 5:00

Tieši tāpēc nevajag pontot, bet ceļot arar jaunu auto. Ja neveri atļauties jaunu dacia - vispār nevari atļauties auto

anoagask 22.07.2020 21:31

Vienītī vai divītī jā, garās ned.nogales utt, bet avio izmaksas lineāras, kamēr auto - konstantas. Pieskaiti vēl velo vai slēpēm otru biļeti

anoagask 22.07.2020 15:43

Paprasi ģim ārstam sev legālus stimulantus, bērniem ko nomierinošu, vakarā izbrauc un nākamajā pēcpusdienā jau alpos

anoagask 22.07.2020 8:56

Waze tomēr ņem vērā max ātruma ierobežojumus. No 8h uz 7h ir 12.5% ātrāk - 90 vietā 105 un gatavs. ar lieljaudas auto mazāk iestrēgsti aiz vilcieniņiem.

Galvenais ir nemīzt - 3x pačurā un pusstunda pazaudēta

anoagask 18.07.2020 1:10

tuvākajā laikā personīgais transports rullēs epidemioloģiskās drošības dēļ. Pabrauc kopa autobusā ar kādu Liepājas ballētāju un 2 nedēļas karantīnē mājās

anoagask 17.07.2020 22:32

ticamākais - ja vajag pabeigt manevru ātrāk, kā bija plānots

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti