vai tad visi toyotas hibrīdi nav ar eCVT? Tad jau redzēs, kā eCVT tiks galā ar jaudīgākiem dzinējiem par 100zs
- Ziņas
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Sludinājumi
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vai tad visi toyotas hibrīdi nav ar eCVT? Tad jau redzēs, kā eCVT tiks galā ar jaudīgākiem dzinējiem par 100zs
kā pēdējais klients automazgātuvē, un atstāt pa nakti boksā nožūt.
Pagaidīšu <-10 un paskatīšos, vai atkārtojas problēmas. Kārtīga izdarbināšana uz benzīna var izmainīt ECU parametrus, ja šamais pats sagājis nelielā sviestā?
automazgātava vulgaris neder? vienīgi jāuzticas šurikam, vai jāstāv blakus
Man nesen bija līdzīga problēma - raustījās, īpaši aukstā laikā slāpa, slēdzoties no benzīna uz gāzi aukstam motoram (filtri mainīti nesen)
Vienreiz izbraucu ar benzīnu līdz normālai darba temperatūrai, vairāk nav atkārtojies.
Iespējams, ka problēma gāzes spiediena/temperatūras sensorā, kas stāv starp filtru un sprauslām - uz gāzi pārslēdz pārāk ātri, reduktors nav pietiekami uzsilis un nenodrošina pietiekamu gāzes daudzumu.
Pasūtītājs un piegādātājs ir daļā, tāpēc nav normālu līgumsodu un līguma laušanas. Tirgus ekonomikā deficīta nav - nepareizi iecenota šofera alga=biznesa risks.
aviotransports šlosera laikā bija subsidēts, Rīga-Liepāja lētāk nekā autobuss, esmu lidojis
duku rakstīja: Cik bēdīgi, ja motoreļļa par daudz ielieta?
Iedevu servisā samainīt eļļu un 5l kanniņu līdzi. Šie pēc tam saka, ka visu ielējuši (konkrētajai 2011 Fiesta 1.6d vajag 3.9l). Skatos, jā, uz mērkoka līmenis ir kāds 0.5cm virs maksimālās atzīmes.
Nekādu simptomu pāris dienas nebija, vienīgi vakar auto panelī izsvieda ''engine malfunction service now''. Tobrīd auto galīgi auksts bija, jutu, ka sākot braukt nav jaudas/uzrāviena. Teorijas dažās, nez vai tas varētu būt saistīts ar pārsniegot eļļas līmeni?
jaudas nav tāpēc, ka motora vadība darbojas avārijas režīmā ar samazinātu jaudu. Cerams, ka ir eļļas līmeņa sensori, kas detektējuši pārāk augstu līmeni.
"dažas reizes, kad ir pliks ledus" un "braukāju pa maziem lauku ceļiem" nelīmējas kopā, nu tā kā pavisam.
"drusciņ drošāk" - kritiskajos apstākļos ap 0C radzes ir ievērojami labākas - ar 20-30kmh izbraukt vs lēni ieslīdēt grāvī un gaidīt, kamēr nokusīs
Katru gadu mazie ceļi atkusnī/pēc atkušņa ir spogulis, vairākas nedēļas. Ja pārvietošanās ir nepieciešamība, nevis vaļasprieks - tikai radzes. Igaunijā radžu riepu tirgus daļa ir kādi 80%, Somijā 90+%
darklight rakstīja: Es tieši šoziem braucu ar tādiem Kormorāniem. Nu galīgi neko sliktu nevaru teikt. Uz ledus tīri stabili, pa sniegu un pļuru vispār ideāli. Iespējams, atpaliek no lielajiem brendiem, bet par visādām Ķīnām (cik sanācis patestēt) noteikti par kārtu labāks.
good for you. iespējams cits ražošanas gads ar citu gumijas sastāvu. Varbūt pirmo ziemu ir ok, bet ar 5-6mm citādāk
dolbajobismu nevar likvidēt administratīvi. jāmaina kultūra, lai vadītāji izēlas apstākļiem atbilstošu ātrumu.
Paša pieredzē ir ziemas riepas ar kalnu simbolu, kas ziemā uzvedas briesmīgi (kormoran snow).
Ķīnieši uzzīmēs arī 4 un 5 virsotņu kalniņus uz riepas, pat nosertificēs, un tad ražos no cietākā/lētākā gumijas sastāva.
Tāpat piedilušās riepas uz 4mm robežas.
Subaru forester - ja vien ciema mehs gribēs ar boksermotoru krāmēties. Liels klīrenss, īsta pilnpiedziņa, gāzējas
Kanibaals rakstīja: Tādās vietās automātiski jāliek vidējā ātruma radars un miers. Lai skrējēji samaksā par sasistajiem stikliem.
Tālis uzlika mīksto uz lauķu interesēm - apzināti rudens aukstumā uztaisīja dubulto apstrādi, zinot, ka akmeņi neturēsies klāt - lai iztērētu covid budžetu. Tagad brauc 2 gadus nevis 30min, bet stundu vienā virzienā uz darbu tāda dolbajoba dēļ.
balzāms ir prece bez konkurences LV tirgū, var likt tādu cenu, par kādu tirgus pirks - tāpat kā orklas "Cielaviņa" Igaunijā ir lētāka, jo nav leģendāra kūka, bet parasta, viena no.
Šnabi vai viskiju labāk skatīt - tur ir reāla konkurence
priekš tiem, kas tankā: uz ainažu alko bodi atbrauc 50 vietīgs autobuss ar somu tūristiem. katrs nopērk ES maksimāli atļauto pāri robežai vedamo - 10 l stiprā, 20 l portvīna, 90 l vīna, 110 l alus (droši vien, ka tik daudz vīna un alus autobusā neietilpst), tas iznāk puskubikmetrs šmigas un 5 tonnas alus un 5 tonnas vīna, un vēl tonna portvīna.
Tādu busu ir vairāk par vienu dienā, plus vēl personīgie auto - stāvvieta vienmēr ir papilna.
10 busi dienā x 365 =~ 2M litru stiprā gadā, litrs uz katru iedzīvotāju
tāpēc, ka šmigai ļoti lielu plaukta cenas daļu veido fiksēta akcīze, un tad vēl PVN pa virsu. Ja beznodokļu cena dubultojas, tad ar nodokļiem pieaugums būs 10%, ko pamanīs tikai nopelniem bagātie alkonauti.
labo darbu sarakstam var minēt naudas izpļekarēšanu pilnīgi bezjēdzīgas 130kmh lv nākotnes autobāņu kartes izveidošanai, kā arī vairāku ceļu posmu permanentu sasipšanu, kur, labi zinot, ka tehnoloģija tiks pārkāpta, tika veikta bitumena un šķembu uzklāšana (dubultā apstrāde???), kas rezultējās ar 2x lēnāku satiksmi un milzumu sasistu stiklu.
Autobusu maršrutu izsoles rezultāti ārpus konkurences - no eiropas regresējām uz Āfriku, kur autobuss atbrauks tad, kad atbrauks. varbūt šodien, varbūt rīt.
recidīvam jābūt ar lielāku sodu, katru reizi x2 piemēram. Alkonautu gadījumā reāls cietumsods (pieņemu, ka piespiedu ārstēšana alkohola atkarībai nav iespējama).
Un varbūtībai tikt pieķertam jābūt lielākai kā pašlaik
jēlu statistikas datu izmantošana bez ekspertu interpretācijas ir ...
Ne tikai igauņu - somu "tūristu" autobusi kādu laiku brauca no Tallinas ostas uz Ainažiem. Droši vien progresīvāks kultūras dzīves piedāvājums, bet varbūt vienkārši mazāki alko nodokļi.
Pa nošķūrētu sniegu/ledu var normāli mainīt joslas un apdzīt, kamēr tā pati 3cm (realitātē arī 5 un 10) ūdens-sniega pļura nepatīkami rausta auto. Es vēl saprotu kaut kādus stāvākus kāpumus iesālīt, bet ne visā garumā
kirabog rakstīja: Skaņa nāk no auto aizmugures. Tas nav saistīts ar ziemu, vasarā ar tas pats bija. Skaņa tieši parādās kad pārslēdzies uz nākamo ātrumu un spied gāzi un ir tik ilgi kamēr dzinējam apgriezieni nepalielinās.
varbūt fwd vietā iesmērēts quattro?
pļura ir latviskā dzīvessziņa. Piebraukts sniegs un ledus ir prognozējami un nemainīgi apstākļi, kamēr pļuras vaļņi padara braukšanu absolūti pretīgu
meklē, vai tā nav kāda standarta kaite tai kārbai. fordam vajadzēja kaut kādu plastmasas štruntu iztīrīt/sasmērēt, kas bīda sviras uz kārbas. Uzsilstot materiāls izpletās un sāka ļoti smagi bīdīties pārslēga kloķis
renault laikam bija elektromotors kaut kur salonā, un pievads ar trosēm, tāpat kā mehāniskās rokas bremzes gadījumā
ampēriem nav jēgas bez sprieguma