Kārtot: Augošā secībā
1 2
anoagask 19.01.2022 17:54

235/55R19

235/55 riepa būs pietiekami augsta, nav /40 vai /35

anoagask 19.01.2022 17:51

TV stāstīja, ka Grobiņa esot LV Teslu remontu galvaspilsēta.

anoagask 18.01.2022 22:58

ceļos jau vienu gadu var neko neieguldīt, būtisku seku nebūs. bet ja atkārto n gadus pēc kārtas, tad iznāks kā rīgā.

Starp citu, valsts ceļu stāvoklis 10-15 gadu laikā ir ievērojami uzlabojies (neesmu no mini pārsēdies uz luxus SUV), tādu totāli sabrukušu ceļu posmu tomēr ir krietni mazāk, arī ārpus lielajām šosejām, kurām tiek ES naudas.

AirBaltic nevajag salīdzināt ar kaut kādu Pastu, tas ir ar Parex salīdzināms

anoagask 17.01.2022 11:37

braukšanas prieks=dinamika+šķērseniskais paātrinājums+RWD. škoda un nissan ir pavisam citi zs/kg, lētāka piekare un FWD

anoagask 14.01.2022 21:52

ja mehāniskā precizināte džoistika un stūres raustīšanai ir līdzīga, piemēram 0.5mm, tad pārvēršot to stūrēšanas leņķa izmaiņā būs milzīga priekšrocība par labu stūrei - ar tikpat drebelīgām rokām izstūrēt var 100+ reižu precīzāk

anoagask 14.01.2022 9:39
anoagask 14.01.2022 9:32

GB12 rakstīja: Nevis Ādaži, bet Ainaži.

Saulkrasti-Ainaži nav nepieciešamās plūsmas, lai attaisnotu 2+2

anoagask 13.01.2022 13:46

ietaupīt 50eur degvielā un 10 eur nodoklī, bet maksāt 200eur vairāk par riepu komplektu - zaļi dzīvot neaizliegsi

anoagask 13.01.2022 9:11

WALA rakstīja: Video jā, tāpēc tur bija mana piezīme par ne visai zinātnisku pieeju šim visam ...

Jo ir piemēram BMW i3( arī i8) liela R diski, ar ļoti šauru riepu ...

Jaunajam Scenic arī bija ekskluzīvas šauras riepas ar lielu R un lielu $

Es runāju par parastā izmēra riepām, kur augot R aug arī platums

anoagask 12.01.2022 23:06

bobkats ap 100kmh līkumā uz sānslīdes robežas ar džoistiku...

anoagask 11.01.2022 18:11

2+2 ir nepieciešamība vismaz Bauska-Ādaži posmam, tur sen plūsma pārsniedz 1+1 normatīvus

anoagask 11.01.2022 18:03

Ģeņeg ņet, no vi ģeržiķes.

Ķekavas apvadceļš - Tilts pār Rīgas HES ūdenskrātuvi un Rīgas apvadceļš+Vangaži-Saulkrasti (baltezera apvadceļš un Ādažu apvadceļa apvadceļš(!!!))

vismaz šajā desmitgadē neko citu nav plānots

anoagask 11.01.2022 13:10

Talsu un A1 Svētciema posmi bija izšķērdīgi neatbilstoši plūsmai, bet Bauska varētu būt lielākā pilsēta uz E67, kur caur vēsturisko centru dzen padsmit tūkstošus t/l diennaktī.

BTW bauskas centrā ir 2+2 joslas

anoagask 11.01.2022 13:06

teslai laikam ir līdzīgs jau tagad

anoagask 11.01.2022 13:00

korupcija ir dabiska parādība, korumpantiem jāsit pa pirkstiem, bet vienmēr notiks. Bet 10+ gadus vilkt iepirkumu un braukt ar retro vilcieniem, jo nevar vienoties par otkatu, ir Eiropas rekorda cienīgi.

anoagask 11.01.2022 12:56

WALA rakstīja: Nu tu jau ar vecīt salīdzini pilnīgi atšķirīgus riepu platumus, tur tev jau riepas pretestība būtiski pieaug, ne tikai svars. Un jā oem tieši tā tas arī visticamāk būs ...

video jau arī neizskatās vienāda platuma ripuļi

anoagask 11.01.2022 12:52

jimny ar automātu?

anoagask 11.01.2022 11:40

iciks rakstīja: A10 un A3 ir mezglu zonas (pirmo es kādu laiku apciemojis neesmu, bet otrajā vēl it kā pērn biju un nekas nebija pazudis). Saukt šos par 2+2 posmiem man neliekas īsti korekti un jēdzīgi.

A1 pie Svētciema it kā savulaik uztapa, kad uz kurām tur olimpiskajām spēlēm nevarējuši pa esošo ceļu izvest lielās jahtas, esot koki traucējuši. Kā redzams, ar satiksmes drošību tam sakara maz un arī vieta tāda jocīga, ne tuvu tā, kas uz šī ceļa nepieciešama.

A6 pagarš posms pie Daugavpils ir joprojām, lai gan lietderība apšaubāma. Tas ka šāds posms ir, ieguvuma nav, jo ir dārgāka uzturēšana, bet tas satiksmes apjoms, kas tur novērojams, vienā mierā iztiktu ar 2 joslām.

varam neskaldīt matus - samazinās vai nemainās, nav starpības.

neviens jauns 2+2 posms uz valsts ceļiem liekas, ka nav uzbūvēts, un uz visiem ceļiem veljoprojām drīkst braukt pajūgi.

anoagask 11.01.2022 11:37

viņiem ir korupcija un ir ceļi. mums pasažieru vilcienus 4 reizes tikai iepirka 10 gadu garumā, varbūt nākamgad būšot.

anoagask 10.01.2022 11:23

tas viss igaunijā, kur mazāk iedzīvotāju

anoagask 10.01.2022 11:21

Tallinas apvedceļš 30 pilnīgi jauni kilometri 2+2 ar 120 vai 130kmh,

narvas virzienā padomju 2+2 autostrāde ir pagarināta par kādiem 40 km

rīgas virzienā ir 2+1 23 km + daži km pie pērnavas

Tartu-Tallina visu būvē 2+2, daudzi km jau lietošanā, varbūt 100km, ko kasiņš saka

kopā kādi 170km 2+2 un vēl mazdesmit km 2+1

anoagask 10.01.2022 10:21

2+2 liekas ir pazuduši A10 pie talsiem, A6 pie daugavpils, A1 pie Svētciema, A3 valmieras apvadceļa viadukta mezglā

jaunuzbūvēts 2+2 ārpus pilsētām nevaru ātrumā atcerēties

anoagask 10.01.2022 0:03

LV domāju ir vienīgā ES valsts, kur nav neviena km ātrgaitas ceļa, un 30 gadu laikā ceļu kilometri ar nodalītām joslām ir samazinājušies.

100 km Gaujas tilts-Bauska ir ar atrāvienu sūdīgākais E67 posms, kalnainais LT robeža-Suvalki posms ir tikpat slikts, taču tikai kādi 30 km. 100km no LV 200km E67 ir pilnīgs pipec. Apmēram tā mēs izskatamies. Balkānu valsts, tik vien kā nebraukā w123 mersedesi un svētkos nešauj no kalašiem gaisā.

anoagask 09.01.2022 19:55

vispirms vajag pieslēgt kādu OBD lasītāju un redzēt temperatūras, ko sensori ziņo. Vismaz VAG temperatūras rādītājs ir samuhļīts low-ok-high, kur ok rāda ļoti plašā temperatūras diapazonā. Varbūt KIA tāpat

anoagask 09.01.2022 19:38

WALA rakstīja: Par to disku un riepas svaru nav tik viennozīmīgi vairs, ir diski kam svara atšķirība maza, un riepas svars var "pārliekt" pasākumu jebkurā virzienā. Man pat kolēģis bija speciāli sameklējis trasei lielāka izmēra disku ar plānu "miziņu", kas bija izcili vieglāks par stock Porsche ripuļiem. Izmērus vairs neatceros bet ne mazāki par 18".

oem tērauda r15 185/60 rats ir ievērojami vieglāks par oem vieglmetāla r17 205/40 ratu, katru gadu pārliecinos riepu maiņas laikā. arī paātrinājumā liekas atsaucīgāks ar vieglākajiem ratiem

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti