Bradypus rakstīja: Taisni interesanti, kas tas par auto, kas ar 235 65 r17 pārvietojas ar 3 litru patēriņu garajos gabalos
Audi a2, vw lupo, prius. 235 65 r17 gan var tikai pāri ielikt - bagāžniekā ar nolocītiem sēdekļiem
Bradypus rakstīja: Taisni interesanti, kas tas par auto, kas ar 235 65 r17 pārvietojas ar 3 litru patēriņu garajos gabalos
Audi a2, vw lupo, prius. 235 65 r17 gan var tikai pāri ielikt - bagāžniekā ar nolocītiem sēdekļiem
WALA rakstīja: Šī lūk ir stulba fīča - man bračka pēc lampiņas metodes praktiski savas sievas Forda motoru nokāva - t.i. jamam noveicās, ka bija izdomājuši jaunu auto pirkt, un ar veco praktiksi vairs nebrauca - kad aizņēmos skatos ka sarkanā lampiņa līkumos naskāk braucot ieslēdzas - WTF, lienu lūrēt ( eļļas mērs ir) - tur vispār nekā uz mērkoka. Aizčunčināju līdz DUS pieleju 2 litrus - joprojām uz mērkoka nekā, kad aizbraucu galā pielēju vēl 3 litru - tad nu beidzot rādīja pilnu (max) ...
Sarkanā spiediena lampiņa un eļļas līmeņa brīdinājums ir divas atšķirīgas funkcijas. Sarkanā lampiņa daudziem iedegas tuvu tolmetam.
RTFM - ščups ir jārausta pie katras bākas uzpildes vai 1000km
darklight rakstīja: Mani vienmēr tracina teksts: "nevar pārdot". Pārdot nevar manu nestrādājošo veļas mašīnu un šķībi noplēstas vasaras riepas. Visu pārējo parasti var pārdot par atbilstošu ciparu. Ak nē - gribējās ieguldīto atsist? Nu tā jau gan visbiežāk nesanāk! 😎
Tipiski nelikvīds aktīvs. Vai nu ļoti jāsamazina cenas ekspektācijas, vai ilgi jātirgo
Apbraukt polijas bāņus? Pasarg dievs - vidējais ātrums 2-3x mazāks, patēriņš tāds pats dēļ nepārtraukta 50-90-traktors-90-50, cik papildu nakšņošana, cigaretes un nervi
Kādi 10-15km caur būvdarbiem jābrauc, būvē intensīvi. Nezinu par gabalu lietuvas pusē tieši pie robežas , atpakaļbraucot mēģināšu papētīt.
Vispār jau uz EU nav jābrauc, google saka, ka esam EU
Polijai vairs nevajag braukt cauri pa nakti - līdz varšavai 1+1 josla ir tikai 10-15km ap Lomžu.
Pa nakti ir jābrauc cauri Lietuvai un Latvijai, kur var noķert 90o-2000o gadu polijas sajūtu . Polija ir jaunā vācija ar perfektu infrastruktūru, kamēr pati vācija laižas aizvietuvāk miskastes līmenim - viss vecs un netīrs
GB12 rakstīja: Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...
Labojums - nevis remontē, bet būvē 2+2 autobāni blakus vecajam kauņas-suwalku ceļam. 50kmh, būvtehnikaun kravinieki, kas iebrauc/izbrauc no būvobjekta
Freijers rakstīja: Reāli vnk, kā tas bieži gadās, likumu pievelk pie faktiskā - tāpat smagie uz 89 vīlē pa šosejām un aizvien biežāk vagonus veido, kāds kas pirms smagā velkās - lūk kāpēc kāds pabraukt nevar, tas būtu jāskaidro.
Vai tad mainīsies kravinieku ātruma ierobeźotāji? Kā brauca uz 89, tā brauks - neesmu pamanījis atšķirību starp kravinieku ātrumu lv un ee
Uz viabaltica pašlaik bieži redzami 5-10 fūru vilcieniņi, kas pirms pāris gadiem vēl bija retums. Trešo joslu vai 2+2 sāk vajadzēt daudzkur
1974 rakstīja: Kāda stadijā ir ceļa būvdarbi pie Mariopoles LT? Lūdzu padalās kāds ar info kas tur notiek.
Būvē daudz un dikti. Braucu agri no rīta, sastrēgumstundās varētu būt sāpīgi, jo satiksmes plūsma tur ir pipec
Tāpat pie panevežas ir luksofori un 1 josla uz maiņām
Toties pabeigtais autobāņa gabals ir gluži baudāms.
Sportiskai braukšanai tagad varētu būt baudāms arī vecais robeža-suwalki ceļš-amerikāņu kalniņi bez fūrēm
Pārforsēts dīzelis - uztaisi uzreiz forumā topicu par tā audi remontiem
iAuto rakstīja: Ši ir viena no retajām pozitīvajām regulēm, laikam tāpēc, ka neskar tirgus regulāciju, bet gan drošību.
Saraksts pārāk īss. Varbūt risinājums būs normāla balss vadība. Būtu forši, ja obligāts būtu MB vai BMW stila fizisks vadības puļķis kā alternatīva bakstīšanai ekrānā
Ar yaris neļauj braukt pašcieņa (sieviešu un geju auto), bet yaris cross - pavisam cita būšana.
Mašīnai nevajadzētu aiziet šķērē tāpat vien - manevrs, rises, savirze vai tml. Riepas adekvātas vai Liepājas tipa ziemenes?
WALA rakstīja: Nū šitas ar ir baigais pārspīlējums - īpaši kontektsā ar visām "čurūdeņu utml. eko sistēmām". Auto ekoloģijas kļūdas dēl nekust uz priekšu, kaut no auto darbības viedokļa tam nekaiš absolūti nekas ...
Un tas tipa "pieprasa" lai tādu auto evakuē, tas nekas ka tagad jau konkrēto to pašu ceļa gabalu veic jau 3 reizes vismaz kamēr nodrošina "ekoloģijas normu ievērošanu", tas nekas ka auto kurš tevi evakuē iespējams ir ar 20 reizes lielāku pieļaujamo izmešu normu, nekā tava kaste pat bez visām DPF/AdBlue utml. sistēmām ...
Čurūdeņu problēmas arī diez vai risina, dzēšot kļūdas
Kļūda parāda, vai problēma meklējama priekšā, vai pakaļā.
Problēmu atrod, ejot cauri sensoru rādījumus salīdzinot ar normālajiem/reālajiem.
Mašīnu labot, dzēšot kļūdas - tāpat kā iespert pa riepu.
Kas nebija brūnajā armijā, bija sarkanajā, lielākā daļa nebija sarkanie partizāni vai tml ideoloģiskie.
GB12 rakstīja: Otrdien sanāca paraut adrenalīnu visai ziemai. Tieši tajā trakajā puteņa dienā izdomāju vakarā braukt mājās ar vienu no uzņēmuma mašīnām, tīri izkustināšanai, jo auto nebija sen lietots, stāvēja kā ledus klucis stāvvietā, turklāt tas auto tiek tirgots šobrīd. Sāku braukt (netālu no IKEA), braucu pa Biķernieku un jūtu, ka auto ne tā uzvedas, it kā iet stabili, bremzē, bet tomēr spolē vairāk kā vajadzētu. Vēl pie sevis nolamājos, ka taupot sūdīgas riepas uzlikuši, bet kopumā norakstīju uz "stulbo Rīgas domi", kas atkal ceļus netīra normāli. Pāri Dominas tiltam vēl gāju ar 60 km/h pa kreiso garām visai rindai, kas ar apmēram 40 km/h čunčināja... Čaka/Pērnavas stūrī piestāju staķikā ūdeni nopirkt. Sāku braukt un auto nekust ne no vietas - spolē. Domāju, kas par nah... izkāpju ārā un konstatēju, ka esmu pusei Rīgas izbraucis cauri ar... vasaras riepām ziemas žļurā. Jopcik, bija pārliecība, ka visām mašīnām ir ziemenes, bet šo vienu kaut kā kolēģi bija palaiduši garām. Tad nu, cik droši vālēju centra virzienā, tikpat ar trīcošām kājām, kā opītis, čunčināju atpakaļ... bija pat doma likt uz evakuatora, bet pazīstams, kuram piezvanīju, pateica, ka var tikai pēc 2 stundām labākajā gadījumā... Paldies Visaugstākajam, viss beidzās labi un tiku cauri ar mācību rūpīgāk pārbaudīt auto pirms braukšanas.
Riepas mietpilsoņu platuma, vai platās ūdensslēpes?
msh rakstīja: Te piesauktā selective unlocking fīča ir salīdzinoši sena, jau no deviņdesmitajiem gadiem - nesen uzzināju ka vēl senāka kā man likās; man likās ka tā VAGmobīļiem bija pieejama tikai sākot ar deviņdesmito beigām, bet nē - izrādās ka ceškā tā bija pieejama jau deviņdesmito pirmajā pusē - tur gan tas notiek elementāri primitīvi - lai atslēgtu durvis ar centrālo, durvīs atslēga jāpagriež divreiz, griežot tikai vienu reizi, tiek fiziski atslēgtas vadītāja durvis. Bet deviņdesmito otrās puses audī centrālās atslēgas sūknim [lietoja mk1 A3, B5f un pēdējajam C4 gadam] šīs funkcijas dēļ sūkņa korpusā ir divi sūkņi - viens slēdz vadīāja durvi un benzīna bākas vāciņu, otrs pārējo mašīnu.
Acīmredzot centrālā atslēga toreiz nāca ar līdzīgām kriminālām blaknēm kā bezkontakta atslēgšana/iedarbināšana mūsdienās
Konuss rakstīja:
Krokodils rakstīja: B7 paseratī ir ietaupīts pat uz iduvidualajām durvju aizslēgšanas pogām(varbūt arī citos) nezinu, uz pārgudrajām vācu markām baigi neskatos= esot jāiet bortdatora settingos un tur kaut kur ir jabūt, ka var pie centrālās atslēgu opcijām izvēlēties aizslēgt tikai vadītaja durvis vai aizslēgt visas. (kas ir galīgi neloģiski ja katrai durvij nav sava aizslēdzamā poga, bet nu labi...)
Esot jaizvēlas aizslēgt visas.
Izvēloties aizslēgt visas, pagriežot manuāli ar atslēgu durvīs būtu jaizslēdzas visām durvīm ciet.
Vaļā slēgt varot tikai šofera durvis, bet pārējās ar rociņām pa vienai durvij taisi vaļā ar rokturi no iekšas.
Vāciešu autobūvju inženierijas pārgudrības... 😉
Šis uzstādījums borta datorā VW modeļiem ir par atslēgšanu, nevis aizslēgšanu. Var izvēlēties, vai uzreiz atslēgs visas durvis vai tikai šofera. Ja izvēlēts pēdējais režīms, tad ar pulti viens pogas spiediens atver šofera durvis, divi - visas durvis. Neesmu mēģinājis, kā ir ar fizisko atslēgu šajā režīmā - vai atslēdz tikai šofera, vai visas. Bet nu tur tad principam jābūt tādam pašam, ka jāslēdz vaļā divas reizes.
Tas ir zaglīgo valstu režīms, lai neizrauj kaut ko no salona/grabažnieka, kamēr šoferis sēžas auto
Atslēgas caurums ir ārpusē, pie šofera durvju roktura, noslēpts zem plastmasas vāciņa - aizslēdz/atslēdz kā žiguli
Izlasi manuālī, jābūt backup variantam - atslēga paslēpta pultī, caurums zem plastmasas vāciņa
marcisb rakstīja: Vari precizēt to vietu?
Visticamāk vietā, kur lokās vadi, taisot vaļā/ciet grabažnieku. Bet tāpat jāņem nost salona apšuvums un jādabū ārā vadi visā garumā no lukturu vadības bloka līdz lukturiem
Žiguļa klīrenss ir vairāk kā vidējam SUV mūsdienās. Ķeblis žikā arī galīgi nav uz zemes - sēdekļa augstums no zemes būs gluži paliels
msh rakstīja: www.facebook.com/KarossChiptuning/posts/pfbid02tABvRpn3PoqBUxATUEidVjB4K2medJDzFrxyv5vTgXKmJe3YkmhqLfqjk58uQreml vai šis derēs? Un tas nav nekāds "uz dullo", tieši otrādi - lai grāmatvedības dokumentos ražotāja mašīnas neizskatītos sliktāk par cita ražotāja mašīnām, vajag LongLife - ražotāja inženieri izrēķina ka garantijas periodu izvilks, un aiziet - tas kā tur kāds pisīsies ar nopisteni pēc pāris trīs simtiem tūkstošu, tas pajāt, garantija tad jau sen būs beigusies un pirmais īpašnieks no tās mašīnas būs atkratījies. To pašu BMW sakarā cits BMW speciālists, Kaspars Sproģis aka Kaspich sava bloga ierakstos ir diezgan uzsvēris par šitās kapeikpišanas ietekmi uz viņa specialitātes - BMW benzīnnieku - valvetronic mehānisma ietekmi - ja īpašnieks piš kapeiku, tad mehānisms aiziet ciet un sākas auzas - bet garantiju parasti izvelk, lai arī vienā viņa bloga postā bija piemērs, kur mašīnai jau 100k nesasniegušai jau ar kompi varēja pamanīt gāzu sadales mehānisma darbības anomālijas.
Eļļas tilpums arī ir no svara - 1.5 dīzelim ir 3litri un mazliet, tādas paša masas auto 2.0d bija 4.5litri, busa 2.0d 6 litri.
Mazajam dīzelim eļļai iznāks lielāka slodze, ja maina pēc vienādiem kilometriem
darklight rakstīja: A savā mašīnā drīkst gulēt vai nedrīkst?
Uz autoklāja lielajos prāmjos cilvēki atrasties nedrīkst, droši vien dēļ ugunsdrošības