Kārtot: Augošā secībā
1 2
anoagask 15.04.2021 12:57

alu rati vai karbons un DB

anoagask 15.04.2021 11:27

secība otrāda - motors aiziet avārijas režīmā/ieslēdzas lampiņa, tāpēc samazinās apgriezieni un jauda.

pie vainas var būt gan jebkas no elektronikas, gan problēmas ar kādu mehānisku daļu, kuras elektronika pareizi detektē un pārslēdz darbu saudzējošākā režīmā.

anoagask 14.04.2021 19:50

tur vairāk kā VAG 1.9 tdi nevajadzētu likt

anoagask 14.04.2021 18:03

nopētīju VP pajaunu Mokku -priekšā Conti ziemas riepas, aizmugurē Sailun - conti uzilkts kā aizvietotājs Sailun (bet Sixt naudiņu skaita), vai arī Sailun uzlikts kā ekvivalents conti (jo Sixt skaita naudiņu, bet kāds VP piever acis). Protams, VUGD autoparks ir šausas, visi tūristi noteikti domā, ka tas ir muzejs, nevis funkcionējošs depo ar spīdīgu gaz 53 pie durvīm

anoagask 14.04.2021 11:30

velo pats uz priekšu nebrauc, visu nosaka ciska. Sūdīgāks velo būs varbūt 5-10% lielāks energopatēriņš, bet ja tev ir daudz lielāka max jauda un trenētāks/efektīvāks ķermenis, tad vienos vārtos.

anoagask 14.04.2021 10:33

lielos bērnu ratus mazajā klasē var ielikt, bet jāņem nost riteņi, un nekam citam grabažniekā vietas nepaliek.

29" mtb noņemot pr. ratu arī var ielikt

anoagask 13.04.2021 15:07

mk2 trusis ir labākais auto ever. punkts

anoagask 13.04.2021 11:21

taisnība, kādreiz bija daudz uz ielām

anoagask 13.04.2021 10:47

pasāts vēl labāks, un tad A6, un tad S klase - nav vērts nemaz sākt salīdzināt dažādas klases

anoagask 12.04.2021 17:45

5-8 uzkabinātie kg - tā ir gaisa pretestība, kas minoties pieklājīgā ātrumā ir galvenais spēks, kas jāpārvar. Extra kilogramus jutīs, braucot kalnā vai paātrinoties

anoagask 12.04.2021 12:02

DPF un adBlue ir dažādas lietas. lielākā daļa euro5 ir bez DPF, bet dēļ DPF izņemšanas

anoagask 11.04.2021 23:40

kasinsh79 rakstīja: Sen nav ierakstu bijis par komerctransportu. Tomēr šobrīd starp darbu maiņu sanāk intensīvāk patestēt: Fiat Professional DUCATO PXL H2 140 MJET. Atklāti sakot, pārsteigums labā nozīmē. Līdz šim biju saskāries vien ar MB un VW. Fiat, Citroen un Peugeot - visi ir teju vienādi vizuāli. Konkrētajam Fiat ir 2,3l 140zs dīzeļdzinējs, 6 ātrumu mehānika ar visai īsiem robiem. 5.ātrumu displejs rekomendē pārslēgt jau pie 50km/h. 6.ātrumu - pie 70km/h. Patīk maxi busa ietilpība. Patiešām, laba dinamika pie samērīga degvielas patēriņa zem 10l mix (bieži vien buss pārvadā reāli smagu kravu vai mīcās pa pilsētu). Garie gabali - pat ļoti ekonomiski. Aprīkojums ar A/C un elektriskām komforta fīčām utt. Iegādes cena viennozīmīgi patīkama. Garantija varētu būt ilgāka gan, tikai 2 gadi. Tomēr kalpo auto bez problēmām (šobrīd 87tkm un 3 gadi).

Esmu izmainījis attieksmi pret Fiat Professional. Patiešām.

tāds pats buss ar 3.0 tdi ar tikai 160(?)zs bija bomba, nesalīdzināmi baudāmāks nekā 140zs T5

anoagask 09.04.2021 15:23

sētas dārgas, lai paliek maltā gaļa uz ceļa

anoagask 09.04.2021 15:18

vectēvs ar lielu varbūtību uztaisīs nelielu avāriju, jaunulis - lielu.

aiz vectēva var slēpties indivīds ar negatīvu BM klasi.

Bet ja swift 0.9l nemotors, tad varbūt vienalga - ja mazmazdēls adekvāts, tad labāk sākt krāt laicīgi pozitīvu apdrošināšanas vēsturi

anoagask 08.04.2021 17:32

argumenc - sūc, nāves rēķina uz nobrauktajiem kilometriem. Citādi Persijas līča valstis būtu visdrošākās velosatiksmei, jo nāves=0 (neviens nebrauc, jo pārāk karsts priekš velobraukšanas)

anoagask 08.04.2021 17:26

Darbu izpildes kopējais termiņš ir 12 mēneši, bet ne ilgāk kā 2022. gada 15. jūlijs.

+ vēl kādas apstrīdēšanas

cerams, ka likvidēs visas apgriešanās vietas posmā apvadceļš - garkalne, citādi iznāks baibā čikāšanās - 110-90.

Principā 110 tur jau tagad ir, vismaz kreisajā joslā

anoagask 07.04.2021 18:44

varbūt vienīgi kā traktortehniku var sertificēt, nez vai gājēju drošības prasības var izpildīt buferis gūžas augstumā

anoagask 07.04.2021 15:22

pinion - ātrumkārba monobloka vietā. Diezgan izplatīta ceļošanas velo nišā, bet maksā kosmosu. Koncepts jau foršs - vārīgās detaļas paslēptas hermētiskā kastē, nevis eksponētas dubļiem un smiltīm

anoagask 07.04.2021 10:02

rezerves riteņa niša ir tik liela, cik ir - dacītei gan jau ka reāli vieta ir plānajam rezerves ritenim, nevis SUV izmēra pilnajam ratam

anoagask 06.04.2021 14:25

turbīna

anoagask 06.04.2021 11:04

putekļlupata jau rijīgs dēļ sliktās aerodinamikas.

logan sedans būs īstais santīmsipis. Bet šofeim obligāti jāvalkā žokejcepure pie stūres

anoagask 06.04.2021 11:02

dragreisam vispār bremzes nevajag - izpletnis vieglāks+beigās ar kāju piebremzē. Man liekas, ja tos zirgus grib regulārāk izmantot, tad ar r15 būs krietni par īsu, vai vismaz sacensību kluči un šķidrums

anoagask 06.04.2021 9:59

dāča?

anoagask 05.04.2021 23:22

es ceru, ka uzlikti arī koka ratu riteņi un atbilstoša bremžu sistēma no S/RS audi - citādi vadītāja līķis nelāgi smirdēs pēc sadegušām bremžu uzlikām

anoagask 03.04.2021 22:34

piespiešanās pie līnijas demonstrē vājumu un provocē agresiju - brauc joslai tieši pa vidu. Ar velo ir tieši tāpat - jo tuvāk apmalei brauksi, jo apsteigs ar mazāku intervālu

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti