Kā tur īsti palika ar to kodu Keiko? Dabūji zināt?
Man atkal ar to pašu rādža modeli gadījās sekojoša ķibele - > sāka ēst ārā akumulatoru. Nevarēju saprast kas tieši, kamēr neuzmetu testeri un uzrāvu konstantu strāvu 0,2A, kas noplūda no akumulatora caur rādžiņu pat tad, kad auto bija standby režīmā "aizmigusi". Noraujot to nost strāvas rādījums 0,2A nonullējās. Paguglējot noravētā rādža sērijas numuru, konstatēju, ka Bosch (Blaupunkt) ir saražojis brāķi un atsauca iekārtas caur oficiālajiem dīleriem visā Eiropā..
Īss atstāsts no vienā angļu forumā atrastā Bosch atsaukumu biļetena..
Kā tur īsti palika ar to kodu Keiko? Dabūji zināt?
Man atkal ar to pašu rādža modeli gadījās sekojoša ķibele - > sāka ēst ārā akumulatoru. Nevarēju saprast kas tieši, kamēr neuzmetu testeri un uzrāvu konstantu strāvu 0,2A, kas noplūda no akumulatora caur rādžiņu pat tad, kad auto bija standby režīmā "aizmigusi". Noraujot to nost strāvas rādījums 0,2A nonullējās. Paguglējot noravētā rādža sērijas numuru, konstatēju, ka Bosch (Blaupunkt) ir saražojis brāķi un atsauca iekārtas caur oficiālajiem dīleriem visā Eiropā..
Īss atstāsts no vienā angļu forumā atrastā Bosch atsaukumu biļetena..
www.fordownersclub.com/forums/topic/43755-fx-satnav-non-touch-screen-2009/page/2/
... Affected units were built between June 2008 and May 2009 with the following part
numbers:
• 8S7T-18K931-AC/AD
• 8M5T-18K931-GB/GC/GD/HB/HD/HC
• 8C1T-18K931-AA/AB/AC
• 8V4T-18K931-AD/AE/AF
• 8M5T-18K931-NA
• 8V4T-18K931-BA
Problēma tāda, ka atsaukumi beigušies 2015.gada 31.decembrī un loģiski tie, kas nepaguva tagad ir "laimīgākie cilvēki pasaulē" tai skaitā arī es!
Varbūt kādam ir info vai ir kādas iestādes, kas šo remontē? Tai paša UK ir iestādes, kas uz šito brāķu remontiem tagad konkrēti vārās..