Crankshaft rakstīja: HIPPY
ko tu gribi no texnikas? 1. jau liels posms jabrauc pa bruģi – kas ārzemēs skaitās bezceļš kur testēt transmisiju
==================
Nekas tur ārzemēs kā bezceļš neskaitās. Vienkārši starpība ir bruģu tipos. Apaļo akmeņu bruģi, kuru vācieši sauc par "kaķa galvu", nepieminēsim, neskaitās, jo uz ielām ar daudzmaz intensīvu satiksmi šodien tāda nav. Pie mums uz "transporta" ielām pamatā ir t.s. zviedru bruģis, no salīdzinoši lieliem akmeņiem. Jo vairāk uz dienvidiem, jo biežāk priekšā nāk t.s. vācu bruģis, no krietni sīkākiem akmeņiem, jau Polijā ir daudz ielu, kuras tā bruģētas. Principā pa bruģi, īpaši sīkakmeņu, braukt nav ne vaina, vien troksnis drusku lielāks. Bet...ar vienu noteikumu - bruģis kvalitatīvi jāieklāj, regulāri jākopj un vajadzības gadījumā jālabo. Ir braukts Parīzē (ar taksi) pa Jeļizavetas Lauķiem ar vismaz 100 km/h, nekādu problēmu, iet kā pa galdu
Es gan nosucu precīzu ceļa pusmu, kur Tolejs spiests braukt vairāk pa labos pusi un vēl papildus bremzēt pie pietursas.
«Parīzē (ar taksi) pa Jeļizavetas Lauķiem » Tur jau asfalta bruģa maisījums




















«Pašvaldības SIA «Rīgas satiksme» preses sekretārs Viktors Zaķis aģentūrai LETA pastāstīja, ka vecā tipa tramvajs pagriezienā izslīdējis no sliedēm.»
Kā tad viņš to pagriezienu ir ņēmis???