Problēma bieži vien ir tad, ja sanāk e-veikalā apskatīties arī kautko, ko tev nekad nav prātā pat pirkt, un tad tā lieta tev seko kādu laiku. Bet, tas atkal ir katras e-komercijas lapas mārketinga speciālista rokās, kā tas ir uzstādījis savu tā saucamo "piltuvi" un retārgetēšanu.
Dažos vārdos - E-komercijas lapas bieži vien mēģina retārgetēt pārāk agresīvi.
Pilnībā piekrītu. Retārgetēšana un remārketings mūsdienās ir pārāk uzbāzošs. Diemžēl, problēma ir tā, ka tas, skatoties uz vispārējiem rādītājiem, nevis indivudāliem, strādā un nes salīdzinoši lielu peļņu. Bet noteikti, ka tuvākajā, vai tālākajā nākotnē, šādas uzbāzīgas reklāmas izmirs, jo nebūs pietiekami efektīvas.
Problēma bieži vien ir tad, ja sanāk e-veikalā apskatīties arī kautko, ko tev nekad nav prātā pat pirkt, un tad tā lieta tev seko kādu laiku. Bet, tas atkal ir katras e-komercijas lapas mārketinga speciālista rokās, kā tas ir uzstādījis savu tā saucamo "piltuvi" un retārgetēšanu.
Dažos vārdos - E-komercijas lapas bieži vien mēģina retārgetēt pārāk agresīvi.