Kopumā reklāmas ietekme ir kaitinoša. Ja es, piemēram, amazon.de nopērku virtuves kombainu, tad kādu mēnesi tieku apmētāts ar virtuves kombainu reklāmām it kā es tos gatavotos iepirkt vairumā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par un ap reklāmu!
Sveicināti,
Esmu Bakalaura programmas Uzņēmējdarbības Vadība, pēdējā kursa students, un šodien, vēlos Jums lūgt aizpildīt manu aptauju par efektīvu reklāmu psiholoģiskajiem aspektiem pakalpojumu sfērā Latvijā.
Kopumā aptauja sastāv no 3 daļām:
1 daļa - Audiālā un vizuālā reklāmas ietekme uz patērētāja atmiņu
2 daļa - Audiovizuālā reklāmas ietekme uz patērētāju
3 daļa - Demogrāfiskā informācija
Aptaujas mērķis ir noskaidrot:
1. Audiālā, vizuālā un audiovizuālā reklāmas materiāla ietekmi uz patērētāja apziņu
2. Zīmola ilgtermiņa attīstības efektivitāti
Kopumā aptaujas izpilde prasīs no 4 līdz 7 minūtēm, Jūsu laika.
Links uz aptauju: forms.gle/Xi8QNmfwtNE23gzg6
Pateicos jau iepriekš, ikvienam, kurš šo aptauju izpildīs.
P.S. Ja kādam ir interese par šiem aptaujas datiem, droši, uzrakstat. Pēc aptaujas datu ievākšanas esmu gatavs padalīties.
Veiksmīgu dienu!