Kā jau pie armijniekiem - smadzenei viena rieva, to pašu furaška iespiedusi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā jau pie armijniekiem - smadzenei viena rieva, to pašu furaška iespiedusi
Kādi izredzētie maskavieši, tie nekad un nekur nav bijuši cienīti un mīlēti.....ЧМО - человек Московской области....
Tādi Bambāļi ar vislielāko prieku nodibinātu Patiesības Ministriju. Jaunatne jau tiek audzināta un skolota kļūt par modernajiem Pavļikiem Morozoviem. Vispār jau Bambaļa kungs vienos vārtos pārspēj padomjzemes propagandonus. Kaut gan, principā tas pats Solovjovs, tikai latviski runājošs
Jā. Vienīgā Pareizā Viedokļa Paudējs. Par COVID atlaist nedrīkst, pretējā gadījumā cilvēki pārstās baidīties. P.S. - Bambāli noklausījos
Peopogandoni ziņo, ka turbīnas krievgazpromam tiks atgrieztas
Ja auto ražots līdz 2006.gada 1.maijam, tad karti nevajag. Tā gadagājuma auto ir taho ar papīra diagrammām, tautā tās dēvē par šaibām.
Tikpat labi varam parakt tālāk - ja nebūs kas mantu saražo, izrok utt - tad arī nevajadzēs nevienu vedēju un nevienu vešanas organizētāju. Lūdzu, 1991.gads, varen plašās sabrukums - šoferu bezdarbnieku bija melnais tūkstotis, krietna daļa no viņiem veiksmīgi nodzērās. Daļēji arī 2009.gada dižķibele, aina kādu brīdi bija līdzīga. Tas otrs periods gan bija krietni īsāks
Es tak skaidri un gaiši rakstīju - neiet runa par visāda veida luņiem, runa ir par zinošiem, protošiem un varošiem speciālistiem
Lai normāls bizness rullētu un kustētos - ir jānopelna katram ķēdītes loceklim. Skarbais kapitālisms, ar dažu ķēdes locekļu nesamērīgu rijību, agri vai vēlu beidzas, un parasti beidzas sūdīgi. Ja kas, māku un varu pie stūres pasēdēt, māku un varu pie galda pasēdēt un procesu pakustināt. Par šoferiem - viņu trūkst visā tā sauktajā civilizētajā pasaulē. Postpadomju telpa nu jau arī ir izkāsta, tagad gudrās galvas met skatus uz Centrālāziju, Indiju, Filipīnām.... uzņemsim šos viesstrādniekus, ko teiksi?
Tas krēslā pirdējs (ja viņš profesionāli veic savus pienākumus, neiet runa par visāda veida luņiem) nodrošina stūrētāju ar darbu, lai tam būtu ko vest, un lai no tā visi gūtu ienākumus. No tās pašas sērijas - arī servisa vadītājam jāsaņem vairāk nekā mehāniķim. Atalgojumam gan jābūt adekvātam visos līmeņos. Par PSRS - mans tēvs bija darbnīcu vadītājs ar algu 180 rub, tajā pat laikā metinātāji saņēma ap 400. Atbildību līmeņi un nervu slodze nesalīdzināma, to visu es bērnībā redzēju no malas.
GB12 rakstīja: Cik zinu, līdzīgi ir arī Vācijā - CE kategorijas šoferis pelna vairāk par ofisa cilvēkiem. Tobiš, transporta firmā autovadītājs pelnīs vairāk par dispečeri vai loģistikas speciālistu.
Tas nav pareizi, ar tādu apmaksas sistēmu mēs esam atbriduši atpakaļ uz PSRS
Kur dabūji kankašenkova paziņojauma norakstu, jūtupā?
neatkariga.nra.lv/izpete/385699-nbs-saks-aizpildit-tuksas-rindas-obligata-karta?_gl=1*5bp6ol*_ga*MTUzMDYwNTEwOS4xNjE5ODY4NzY5*_ga_LTMBW853YH*MTY1NzE3NTk3Mi4zNC4wLjE2NTcxNzU5NzIuMA..
Laikam jau jāmoļījās, pamatīgi jāmoļījās....
neatkariga.nra.lv/veseliba/385593-neatkariga-skaidro-cik-naudas-vajadzes-covid-19-rudeni?_gl=1*1ide15c*_ga*MTUzMDYwNTEwOS4xNjE5ODY4NzY5*_ga_LTMBW853YH*MTY1NzA5MjU3NC4zMy4wLjE2NTcwOTI1NzQuMA..
Naudas sūknis turpina darboties, ļoti labi darboties....
Vai tik nesāk tuvoties piesauktais mirklis - izvēle starp Detroitu un Tallinu....?
Nothing personal, just business - kā teica dons Korleone
Tagad esi derīgs statistikai un gaišajai nākotnei atjaunotu cilvēku apspiešanu (covid epimpeloğiskiajiem ierobežojumiem)
nra.lv/veseliba/385006-dumpis-komente-covid-19-gadijumu-pieaugumu-latvija.htm
No Hugo Pumpja kunga nopūsti putekļi un šamais izvilkts starmešu gaismā
Nez, praiderasti nesāks cepties par cilvēktiesībām un datu neaizskaramību un neizpaušanu.....?
Puttainais arī pēc hokeja mača ieslidoja paklājā un nogāzās. Bijušie PRO hokejisti bik pa vēlu pamanīja misēkli, noķert krītošo nepaspēja
Ne pārāk populārs pasākums, ja nu vienīgi Rīgas Satiksmes mikriņi. Es D1 nokārtoju līdzīgā veidā, 94.gadā - toreiz gan bija jākārto tikai braukšana. Un no tā brīža ne reizes nav nācies braukt ar tādai kategorijai atbilstošu transporta līdzekli. Ļaudis pārvietojas ar 8+1 auto (kaut vai uz kalniem slēpot) - tad vari braukt kā pašiem sirds kāro. Ar D1 jau jāievēro darba un atpūtas režīma likumu grāmata, kas pamatīgi sarežğī dzīvi. Tāpēc privātajā atpūtas sektorā diezgan nepopulārs transporta līdzeklis.
Kvalificētu speciālistu totāls trūkums šodienas civilizētajā pasaulē - šoferi, auto mehāniķi, virpotāji, metinātāji utt.... Ko redzu, skatoties uz savu jaunatni un viņu līdzcilvēkiem - ir TOP līmenis (gaišās galvas) un zemākais slānis, kuri spēj kraut kastes un nest maisus. Vidusslāņa, kuri varētu kļūt par kvalificētiem speciālistiem, praktiski nav
Īss kopsavilkums par to laiku - biedri (čļeni) kļuva par kungiem
Diemžēl tas piemīt katrai lielajai tautai, lielākā vai mazākā mērā - kaut vai tiem pašiem britiem, kuru kādreizējā impērijā saule vispār nekad nenorietēja. Mēs vienkārši tos krievu ğeržimordas redzam krietni ilgāku laiku un krietni lielākos apjomos. Sākot jau ar Peķkas Veļikana loga ciršanu uz Eiropu