Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
0pis 24.02.2024 15:37

Viencexpercs rakstīja:

ZZZZ rakstīja: aigi izmet šitās muļķīgās idejas no galvas ārā. Ja brukšana pilsētā liels mīnuss, ka nav skaņa. Visi bojāgajēji metās pāri ceļam, tieši zem riteņiem! Neaizmirsti arī par bateriju, utilizēsi par jauna auto cenu!

utilizēt var par velti, mežā.

Tādi likumi. Šīferi, riepas - mežā.

Tā ir nabagu domāšana, ka roidas jāved uz mežu.

0pis 24.02.2024 15:36

spainis rakstīja: Es jums pastāstīšu, kā man bija.

Viņdien laipnais Dīleris man iedeva uz pāris testa dienām vienu elektrisko mašīnu ar ne pārāk lielu sniedzamību. Dzīvoju es Vidzemes mazpilsēta, nepilnas stundas braucienā no Rīgas centra, daudzstāvenē ar veseliem četriem stāviem. Saņemot to vāģīti baterija pilna nebija. Pa Rīgu šur līkumiņš, tur līkumiņš un brauciens uz māju. Nonāku savā mazpilsētā - jālādejas. Tuvākais kauna stabs man 2km no mājām. Jākūko akurāt 45min, jo līdz mājai aiziet paspēt nevaru (nē nu varu, bet tad uzreiz jānāk atpakaļ), pārtikas sagādes iespējas atvēlētajā laikā un vietā var notikt tikai tuvākajā minimaksumā, kurā īsti kāju nekad neesmu spēris. Nu neko, pakūko, pastaigā pa parciņu, paelpo mazpilsētas gaisu, stunda pagājusi, var braukt uz māju. 

Nākamajā dienā man ceļš veda vēl tālāk Vidzemē, bet ne pārāk tālu. Nonākot galamērķi secināju, ka atpakaļ ar atlikušo elektrības daudzumu netikšu. Jālādējas. Bet es, atšķirībā no viena cita personāža šeit forumā, biju namatēvam aizvedis ciemakukuli un elektrību no rozetes pretī neprasīju. Plāns bija nākamajā rītā agri braukt uz māju, jo visādas šeptes paredzētas. Lai no rīta nebūtu jābrauc vēl agrāk un pa ceļam jālādējas, iegūglēju, ka kādu 20km attālumā ir lādīzeris. Nu dava, kamēr sīkie dauzās, aizbrauks ātri uzlādēs lai no rīta nav čakars. Nu labi, ka tā! Piebraucu pie tā staba, tur jau viens priekšā. Stabs praktiski lauka vidū, darīt nav ko. Pakūkos, paelpos lauku gaisu. Stabs atbrīvoja un tad sākās čakars ar aplikāciju, konta izveidošanu, kartes piesaistīšanu utt. Nu jebatorijs, bet kaut kā galā tiku, salādējos un pēc divi stundām biju atpakaļ ballītē!

No rīta devos uz māju pusi un savā mazpilsētā atkal varēju stundu pastaigāt pa parku, lai no rīta tiktu līdz Rīgai un atgriezt Dīlerim to brīnumauto. 

Nē nu iet jau viņš forši, bet...

Nu re - nevis sēdēji telpās, bet izstaigājies pa svaigu gaisu. Tavs ģimenes dakteris teiktu ka dikti labs blakusefekts! Ar laiku var nevis riņķot ap auto, bet aktīvi pavingrot un tad jau riktīgi laba lieta tas elektroauto 😊

0pis 24.02.2024 13:31

Vakar putinisti ar A-50 markas salūtu atzīmēja  23. februāri

0pis 12.01.2024 18:20

Hutainie pirāti dabūja pērienu, ko.

0pis 19.12.2023 16:19

Ome vegānu forumā salasījusies, ka sēklas ir jāņem iekšā svaigas katru dienu, es saku ka tik bieži es vairs nevaru!

0pis 17.12.2023 15:56

Lētāk un ātrāk - bet aizmirsi precizēt kam (spoileris: servisam) - jā, jo nav jāapmāca cilvēki. Bet cik tas izmaksā auto īpašniekam? Nu to pašu jauna mezgla cenu + nomaiņas izmaksas.

0pis 17.12.2023 12:27

Sajaukušies zirgi ar d0lboēbiem.....no vienas puses - samīcīt bateriju ir slikti un var būt pat bīstami. No otras - ne katra kocka ir pasaules gals.

Es jums uz kartes parādīšu, kur ir problēma - auto ir kļuvuši tik patentēti savā uzbūvē, ka pat ražotāja servisa centros maz ko jēdz un tiklīdz lietas ir ārpus elementāro defektu loka (kas arī ir viņu specializācija) tā seko mezglu nomaiņa, jo līst mezglos iekšā ir ai-ai-ai-nedrīGst un efektīvi tiek ierobežota ar argumentu "a mēs jūsu auto pārtrauksim garantiju".

Agrāk servisos meistari atjauca mezglu, nomainīja detaļu kas maksāja 5 rubļus, protams paņēma pa virsu, paņēma par darbu (kas ir godīgi un pamatoti), bet nedrāza cilvēkus pakaļā turpat uz svaigi pirktā auto kapota.

0pis 06.12.2023 18:04

650 rakstīja: Visdrīzāk tā ir eļļā ieplūdusi degviela! Kā tu vari nokontrolēt "dīzeļa līmeni", ja tā degvielas nokļūšana eļļā taču nenotiek ar kādu uzskatāmu "pieliešanas" metodi.

Tev Dpfa reģenerācijas laikā dd patēriņš pieaug par nieka pārsimt ml vai maksimums par kādu puslitru uz katriem 100km  - nu kā tu to konstatēsi?  Tūkstoti nobrauci- eļļas līmenim 300 ml klāt.

Turklāt, lietots padilis motors iespējams arī vienlaikus to eļļu drusku "ēd"- tādējādi tu nemaz nezini, kāda šobrīd ir reālā degvielas koncentrācija tavā tajā "motoreļļā". 

Priekš tam kāreiz ir "domāta" tā dēvētā "dīzeļiem paredzētā" eļļa, kura pēc sava standarta spēj "izturēt" līdz pat 15% dīzeļdegvielas piemaisījumu,daudzmaz saglabājot savas eļļojošās īpašības.

Dīzelim tak pašam ir eļļojošas īpašības.

0pis 06.12.2023 18:03

Pa ceļam uz Rumbulu jāiemauc eļļā Xado vai uzreiz kāda  raķešdzinēja piešprice.

0pis 06.12.2023 11:37

Nu, par to arī runa - "kad motors ir pilnībā atdzisis eļļas līmenis uzcēlies nu jau vairāk kā 100% nekā bija iepriekš. "  - šis tak nozīmē ka pēc atdzišanas štoks rāda 2x vairāk eļļas nekā pirms tam. Tad cik bija pirms tam?

0pis 06.12.2023 9:19

Par tiem procentiem, lūdzu, vēlreiz. Ja 100% eļļas ir, teiksim, 4.5L tad par 100% vairāk būs jau 9L eļļas. Tas vispār ir iespējams? 

Eļļas štoks to spēj nomērīt (vai tam auto ir elektronsiks eļļas kalkulators, kas parāda %) ?

0pis 05.12.2023 19:35

Medni tak izmeta no kaut kādas biedrības par tupīšanu. Homeopātu, vai?

0pis 03.12.2023 10:36

Kad jāpērk malka apkurei, tad man lūdzu bez čeka. Kad uz ceļa 3 rises, tad man lūdzu arī ceturto, bet labāk notīriet ceļu!

0pis 29.11.2023 13:15

Nu, ilgi skatoties uz mellu lapu, var ieraudzīt gan vellu, gan elli. Nu, kāda pārvietošanās ierobežošana? Un galvenais - kam vajag to beigto vardi? Ko ar to iesākt?

0pis 28.11.2023 13:50

A vot šeit es piekrītu ķīniešiem. Ļaunprātīgiem pārkāpējiem un visādiem mūdžiem ņemt nost punktus un tad sākas - ieej veikalā, bet viņam pie kases ir uzrēķins 5-50% atkarībā no tā, cik liels bezpreģelščiks tas ir. DUSā vispār 100% uzrēķins. Protams, viņie diedelēs lai kāds nopērk, tad tā tak ir tāda audzināšana - kā kaķi ar purnu sūdos.

Soda punktus varētu dzēst sabiedriskajos darbos - slaukot ielas, uzkpojot pašvaldības teritoriju, strādājot sabiedrisko darbu. Un to darbu kontrolētu inspektors, un nekādas šlangošanas. Ja mētā muļķi, tā visu dienu neieskaita.

Tādiem mudakiem neviens negribēs nedz ko izīrēt, nedz bankas ar tiem saistīsies. Kad nodzēsīs punktus, tā nāksies piedomāt lai atkal nesapelnītu.

0pis 28.11.2023 12:32

Ja es tikai mazliet kādu piekauju, tas taču arī neskaitītos nekas nu ļooti šausmīgs. Ar kājām zemē gulošam pa galvu nespertu, var teikt - tikai iedunckātu. Par ko tad tur sodīt?

0pis 23.11.2023 23:00

Ķīniešu lādiņš esot eksplodējis krievu Akācijas stobrā. Viela pārdomām visiem ķīniešu auto faniem - cilvēki komentē, ka tā esot metalurģiska vaina, nav jēguši čaulu atliet.

0pis 21.11.2023 14:57

Labi, netaisnojies 😜 Tā jau tie eksperti iekrīt, galvenais ir atrast īsto pieeju un ne tikai paklāju ieteiks, bet arī iedos bankas konta paroli, kodus un bērna pusdienu maizītes. Internetā jābūt modriem!

0pis 21.11.2023 12:29

Konus, Ugga - jūs galīgi bērni, vai? Feikā ilita ir spammeris kas reklamē bodi. 

Ieraudzījāt niku sieviešu dzimtē un tīksmi kasot olas, sākāt drukāt atbildes, nu gatavie jampampi, nudien 😂

0pis 18.11.2023 23:19

gunbox rakstīja:

viencexperc rakstīja: Vienalga cik šis auto būs labs, ķīniešus masveidā sāks pirkt Eiropā ap 2028 gadu. 

Pagaidām vēl neizauga paaudze, kura pērk Huavejus, Xiaomi, Realme u.ttt. Pagaidām visbiežākais pircējs eiropā vēl joprojām  ir kaut kāds pamuļķa stereotipisks  komunists, kurš vēl domā, ka vācu mēsli kuri piebāzti ar ķīniesu detaļām ir kvalitatīvi un labi, bet oriģinals auto ar tādām pašām detaļām ir slikts.

Pēc gadiem 5 cilvēki xiaomi skūteri izmetīs, Realme telefonu izmetīs un nopirks Baic un brauks priecīgs.

Ko tu te nes? Jau krievi paši ir parādījuši čainas bez-kvalitāti. Ar to nepietiek? Ķīna vēl nav izaugusi līdz vācu auto kvalitātei, kaut arī tā ir noslīdējusi uz pusi, kāda bija līdz 2008.gadam. Un arī, ko tad dārgākie brendi tavuprāt izmanto, ja ne vācu auto ražotus motorus?

Ne jau velti Si nesāk karu tagad - gaida, kamēr uzsūks zināšanas, kas ļaus pacelt Ķīnas ražošanu līdz līmenim, kad nebūs atkarības  no Rietumiem.

0pis 14.11.2023 16:45

Kā - kurš? Serviss, kas gribēs paņemt naudu no cilvēka, kam jābrauc un kam nāksies maksāt par eksotikas apkopi vai remontu prasīto naudu un nekur neliksies, atšķirībā no t.s. hlama īpašnieka.

0pis 10.11.2023 13:42

Ne konkrēti par Baicu, bet krievi raksta ka ķīniešu auto ražotāji diezgan jestri mēdz mainīt detaļu piegādātājus un diviem viena modeļa auto kas izlaisti ar gada-divu starpību iekšā var būt atšķirības, kas remontus nepadara ne ātrākus (ikreiz jāpēta teju no jauna), ne lētākus (nevar iepirkt detaļu krājumu, ikreiz jāpasūta).

0pis 03.11.2023 18:15

Teikšu tā, ka respiratorās slimības ar galvassāpēm, klepu vai puņķiem ir līdzīgas kovidam - tāpat var būt augsta temperatūra, garšas/ožas izmaiņas, galvassāpes, lauž kaulus, cieš organisma vājākās sistēmas. Nu ja tā ņem, tad kovids aptuveni tas pats vien ir, vienīgi parasti ilgāk uzturās organismā un sekas var būt smagākas/netipiskākas.

0pis 03.11.2023 13:48

Mjā. Varētu nosegt daļu izmaksu arī tiem, kas laicīgi nelaboja zobus, negāja pie ārsta, ļāva sarūsēt auto, nekrāsoja žogu, uzaudzēja alus vēderu utt.

0pis 02.11.2023 17:16

Ciemiņi no ASV katru dienu gribēja lielo pudeli Trahūna vai Baikāla. Vēl ir tāda ar bumbieriem, savulaik arī esot bijusi klasika.

Toties man nepietrūkst limonādes Sports. Vot tā gan bija īsts PSRS.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti