Atkal jau pašu uzpūsta problēma. Nu kā tam vīram, kas sita sev ar āmuru pa ģenitīvu un brēca, ka sāpot taču.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atkal jau pašu uzpūsta problēma. Nu kā tam vīram, kas sita sev ar āmuru pa ģenitīvu un brēca, ka sāpot taču.
Sveiciens tavam kaimiņam! Labāk lai notriec naudu sīkos dzīves prieciņos, nevis kā lohs apmaksā soda kvītis....Vecums nav tas pats, kas viedums.
4. problēma - paviršums, nespēja iedziļināties (kas tev traucē pat uztvert rakstīto)....
Apdzīšana ir neobligāts manevrs. Un mēs redzam, ka ne visi uz to ir spējīgi - auto vai savu iespēju dēļ. Jeb tu iesaki sodīt tos, kuri nespēj apdzīt, jo....ir nespēja apdzīt?
Ak tā, nevajag atņemt? Bet tu pāris ierakstus augstāk gribēji sodīt tos, kas brauc ar max-10. Varbūt pārfrāzēsim - brauc aiz viņa, ja nevari apdzīt, un pilnveidojies? Vai sēdi mājās.
Lieliski, ja kādam tagad, 2024.g. beigās šķiet, ka izmaiņas CSN ir tas, ko vajadzētu mainīt. Melko plavajem, tovārišči. Es piedāvātu sākt ar vispārējo vēlēšanas tiesību atcelšanu.
Padomājiet - cilvēkam ir atņemtam bērna aprūpes tiesības, jo viņš ir slikts vecāks vai atņemtas autovadītāja tiesības, jo viņš ir slikts auto vadītājs, bet viņam joprojāmir tiesības vēlēt! Un ko viņš ievēl? Tādus pašus lohus kā viņš pats. Tas nava pareizi. Tiesības piedalīties vēlēšanas būtu jānopelna, nevis jāsaņem kā bezmaksas maltīti bezpajumtnieku patversmē.
Nu, redzi - ja tu uz Salu tilta iemauksi apmalē vai otrā tādā pašā dzenī, tad tavu saslaucīšanu apmaksās arī no citu cilvēku nodokļiem. Nu, laikam jau vajadzēja tev to paskaidrot, jo pats to saprast nevari. Tāpat kā atļauties 150 eiro, lai pabrauktu pa trasi savam priekam, apgrūtinot tikai sevi un savu budžetu.
Kas ir baltais runcis
Drastisks esot jautrs, nebēdnīgs.
Kruti bija vienkapeikas aizspraust zem logu gumijas, pa riņķi. Interesanti, ka tajā nesaskatīja "PSRS ekonomiskās sistēmas pazemošanu" vai tmldz sūdu, ar ko slimo putlerlande.
Ko par to saka Honda?
Pirkt un lietot ira divas atšķirīgas lietas. Pirkt var. Pārdot arī. Lietot, tur jāskatās - kas, ko un kā.
Pēc cik gadiem sāka plaisāt, 2 vai 22?
Reku viens "budžetam draudzīga auto" piemērs www.youtube.com/shorts/Wmr_s2YIgdE
Šlesers ir dzīvs piemērs.
Vai tad citiem auto dzinēja spilveni ir tik vāja vieta, ka tiek uzteikts Cupra spēka agregātu atbalsts?
manabalss.lv/atdodiet-k-jetronic
Bundesvērā un policijā. Vācijai ir daudz iekšējo ienaidnieku un iespēja ka nāksies sargāt vācu jaunuves un sirmgalves no krievu varmākām arī nekur nav izkūpējusi gaisā.
Iespējams, tās bēres vajadzētu rīkot pēc gadiem 10, kad būs apjēga par to, vai ķīnauto tiešām ir jēdzīga alternatīva. Pirmais gads kamēr auto vēl ož pēc Šenžeņas rūpnīcas nebūtu tas brīdis, lai izdarītu galīgo slēdzienu. Korejiešu auto arī sāka gaudeni, bet gāja laiks un tagad tie ir laba alternatīva, ja vien pircējs nav ieciklējies uz auto vācu izcelsmi.
Rumānijas iedzīvotāju skaits kopš 1990.g. no 23 miljoniem ir sarucis līdz 19 milj. 2024.g. - bet kā viegli saskaitīt, tur joprojām ir vairāk nekā 8x vairāk iedzīvotāju kā Latvijā.
2+1 ir domāts normāliem cilvēkiem, kas spēj Domāt un ne tikai par Sevi Dārgo. Latvijciem vēl gadi 50+ ir jādzīvo savos sūdos, līdz kaut kas tur galvās sāks dīgt Labāk un Pareizāk.
Šīsvasaras pierē-brauksana devusi rezultātu. Vajadzētu vēl uzart vienu joslu, lai pa atliukušo t.s. lo-xi brauktu uz-manīgāk. Ibo ņefig.
Ko nozīmē - vairāk vai mazāk? Jautājums par to, vai ir auto, kas nodeg tikai daļēji, teiksim, līdz pusei? Nu, tas kā daļējs dzimumakts...
Nu tā ir, kā saki. Braukt - ne lēnāk par maksimālo atļauto. Un tas attiecināms uz visiem, neatkarīgi no pašsajūtas un braukšanas prasmēm - pirmajā braukšanas nedēļā vai pēdējā. Jābrauc kā pa stīgu un ar vienmērīgu ātrumu.