Ja pa tēmu, tad jēdzīgāk būtu bijis sniegt atbalstu velosipēdiem, pie tam, parastajiem lielāku, elektro velo uz pusi mazāku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja pa tēmu, tad jēdzīgāk būtu bijis sniegt atbalstu velosipēdiem, pie tam, parastajiem lielāku, elektro velo uz pusi mazāku.
Šis jau ir tikai ziediņi no visa no zaļināšanas plāna līdz tur kādam 2040. gadam, ko nosaka ES, un ko mūsējie pazemīgi uzņēmušies, nekādi nepacīnoties par kaut ko ne tik traku. t.i. mums prasa mazināt co2 līdzīgi kā citām valstīm, kam vēsturiski ir bijuši lieli izmeši, kur arī bija ko mazināt.
Tīri pēc noteikumiem sanāk, ka zīme "Galvenā ceļa beigas" neuzliek nekādus pienākumus, ne arī ko ierobežo. Nekas par to nav noteikts noteikumos. Tā sanāk vairāk informatīva.
"2.14. galvenais ceļš – ceļš, kas apzīmēts ar 201., 203., 204. vai 205. ceļa zīmi, vai ceļš, uz kura nav uzstādītas priekšrocības ceļa zīmes attiecībā pret ceļu, uz kura uzstādīta 206. vai 207. ceļa zīme"
Tā kā tur ir no tā atzara tomēr ir 207. zīme STOP, pa Dārza ielu braucošajiem tā pat ir galvenais ceļš, jo tas ir skaidri pateikts noteikumos. Par 202. zīmes nozīmi, itin nekas nav teikts, kā pie tās rīkoties.
Bet es neesmu jursists, un situācija, protams, tāda mulsinoša.
Te jau jāsāk ar to, cik tas aķis vecs, kāds tam lādēšanas režīms.
Ja reizi 3 dienās aizbrauc kaut kur 10km, tad pat jauns aķis neko neturēs.
Runājiet ar ģimenes ārstu.
Protams, NRC Vaivari strādā ar šādiem gadījumiem.
Gan jau ir pansionāti.
Paskaties, vai kopā ar pagriezienu nemirgo arī kāds gabarīts, bremžu guns,
Vienkārši izņem kaut vai aizmugurējos lukturus, paskateis, vai tur viss nav zaļš iekšā
To pašu vajadzētu attiecībā uz ekrānu laukumu, un ko tur vispār attēlo
Stūre nav līdz vienam galam max aizgriezta?
Mazums kas, kaut kas tiešām motortelpā, zem paneļa vai tml.
Man vienam renault stabilizatora atsaites parasti jau pēc pāris mēnešiem sāka izdot skaņu. Centos nepievērst uzmanību.
Viebrīd šādus un līdžigus bija interesanti paskatīties
Man šī gada lielākais atklājums, ka wintek ir reāls veikals ar reālām cenām. Vajadzēja sievas vecākiem kasti (iepriekšējā sāka beigties). Tur atjaunotie datori 2x lētāk kā rde (kur man šķita, ka ir OK cenas). Pie tam, datoriņam pat bija ielikts pavisam jauns SSD.
ksenukai, 1a ir OK. It kā īpašnieki vieni, bet cenas atšķiras, tāpēc jāskatās.
m79 tagad blakus darbam, tā ka viens no favorītiem.
BalticData vairāk izmantoju, kad vajag kaut ko ātri, jo ir pa ceļam uz mājām, un tur parasti ir viss kas uz vietas.
Grieze gan jau laba, un būs OK.
Tik izbrīna, ka tur 5 robi tikai. Ja nu vienīgi 5. garāks, tad OK.
Vai tad to krievu sūdu vēl pie mums var nopirkt? Ja arī var, nepirktu tieši tāpēc.
msh rakstīja: Es nerunāju par motora ielikšanu - es runāju par to ka priekš nullītes tas cipars ir neadekvāti zems. Tikko intereses pēc pameklēju pēc motora kluča detaļas koda mk7 GTI motora kluci - LIETOTS kaut kādā lapā bija par 4k; kaut kādai krievu lapai kaut kad bija bijis jauns par 378k rubļu.
Cik to SAABu ir palicis? Un jaunus pat daudz nepirka. Gan jau tiešām nelikvīds, no kura bija vēlams tikt vaļā, tāpēc arī lētāk.
Vai nu Marijai vajag google kursus vai arī lieliskadavana kantorītim sakarīgu reklāmas budžetu
Tukšgaitas regulators?
Normāla parādība pie ABS darbības, ne?
Kāpēc man šķiet, ka Margrietas ielā jau sen nekas nav.
Lienes iela 2, Rīgā vairs nav tas veikaliņš?
Priekš salīdzināšanas starp diviem auto, noteikti pietiks ar telefonu un aplikāciju. Telefonā arī var paskatīties, kas notiek AFR, ja saprot, ko tur grib ieraudzīt.
Tad vēl mazums kas, kopējais trokšņu līmenis varbūt vēl pazems, bet kaut kur vējš, piem., svilpo. Tas var būt kaitinošāk kā visparēji augsts trokšņu līmenis.
Tas lētais UNI-T - nav skaidrs, ar kādu līkni tas strādā - A vai C. Var jau būt, ka ar Z.
TROTEC ir kalibrēts, ja grib kaut kādu precizitāti. Un te pašlaik ir pa 130
www.trotec24.com/en-gb/measuring-instruments/sound-level/sl400-sound-level-meter.html
Ir viena pasen pirkta TP-link, toreiz pat par 45EUR. Uzlikata uz boileri, lai slēdzas tikai pie zemākā tarifa.
Otra darbina dvieļu žāvētu. Pirkta te pat Latvijā zem 10EUR, kaut kad pagājušā gada vidū.. Kaut kāda Roberts Smart vai tml. Pieslēgta dvieļu žāvētajam, lai darbina optimālkā režīmā. Tur gan atmaksāšanās būs ilgāka.
Abas OK.
KIA jau vienā koncernā ar Hyundai. Tās detaļas pat var būt vienādas.
Tas jautājums takš bija uzdots pirms 5 gadiem. Kaut kāds nekrofīls pacēla tēmu ar kaut kādu savu, pavisam citu problēmu
Un viņš paskaidroja, ko tur gribēja ieraudzīt?
Tā taču tomēr ir telpa, kur arī ir kaut kādas spiediena izmaiņas, jā nelielas, bet ir.
Es saprotu, var skatīties, vai nav antifrīzs eļļā, vai tur zem vāciņa uzreiz jau nav darva.
Ja arī tur kāda šaize būs ar spiedieniem, tad tāda vāciņa virināšanas ir laba iespēja dabūt sejā karstu eļļu.
Ja gadā nobrauc vismaz 10 000 km, tad jau varētu pirmajā gadā tas pasākums atmaksāties. 2. noteikti jau būsi atpelnījis.