Protams pietiks.
Ja nu vienīgi uz Vācijas autostrādes un Nirburgringā būs pamazàk
Protams pietiks.
Ja nu vienīgi uz Vācijas autostrādes un Nirburgringā būs pamazàk
jas būs pa švaku varēsi uzčipot uz 140zs.
Nez, izklausās pamaz zirgu, bet cik Nm un kā robi uztaisīti (???), jo man 1,6 (cdti) turbo dīzeļ Honda CR-V - tas labākais no dzinējiem uz tā AWD + manual verķa, jaudas parametri 1:1 tādi pat kā 2.2 Cdti vecākai Hondai FR-V (140 Zs un 300+ Nm).
1,6 litru benzīn golf7 , Honda CR-V 2 litri benz. un RAV4 2 litri benz , ar griez kā gribi - šķiet vārguļi, salīdzinoši protams ...
pēc 2.0tdi 140hp jūtami vājāk izcirst no līkuma. ar tukšu mašīnu vainas nevajadzētu būt un atļautos 90kmh ,neticamā kārtā, sasniegt ir reāli iespējams.
Grieze gan jau laba, un būs OK.
Tik izbrīna, ka tur 5 robi tikai. Ja nu vienīgi 5. garāks, tad OK.
Vēl tā parštā kondiška, nav auto, tikai var notēmēt un stiprumu uzlikt. 5 golfam man iet logi ciet. Tas tak nau visiem tā..?
Ja kondicionieris nestrādā, tad logi svīst ciet jebkuram auto. Tā saucamajam "parastajam" kondicionierim var uzlikt automātiku un viņš strādās pat labāk kā iebūvētā klimatkontrole.
Ar tādu tika nobraukti 140k tikai DSG versijā, jauda ir pietiekama pakaļas pārvietošanai, fūri apdzīt var, protams, ar katru salonā iekāpušo rumpi vajadzība apdzīt jāvērtē arvien kritiskāk.
Klimata trūkums nav mirstamā vaina jo logu svīšanas primārais iemesls ir aizaudzis salona filtrs, liels mitrums salonā un tikai pēc tam strādājoš AC. Tas ko Nortel piemin ir kautkas pa vidam starp manuālo kondicionieri un klimatu-respektīvi var ieregulēt temperatūru bet kur un cik stipri pūtīs tāpat jāregulē pašam, opcija uzstādīt ir, nepieciešams pareizais vadības panelis ar cipariņiem pie temperatūras regulatora, pāris sensori un kodēšana.
Vairāk ieteiktu uzmanību pievērst sēdekļu apsildei jo aukstā ziemas rītā siltumu salonā var nākties gaidīt 10-15 minūtes braucot šosejas režīmā.
Dzelžu līmenī ar motoru viss ir ok jo būvēts uz divlitrīgā bāzes, sajūgs nav no izturīgākajiem-kolēģi, kuri dabrauca līdz 100k visiem kā vienam viņi tika mainīti jo parādījās raustīšanās un vibrācija pie uzsākšanas.
Parunāju ar večiem par citām mašīnām. Tāds jautājums, kā ar motora resursu, nevar ātri nobraukt, ka nākas taisīt kapitālo remontu?
No kurienes vispār tādas idejas cilvēkiem sūtīt 1,6 motorus? Nodokļi? Ekanomija nez vai tur būs..
Ko ražo tas jāņem. Neviens, neko nesūta. Un uz darbu ir jābrauc.
Ak jā,,, Uwe Ross idejas autors.
Esmu braucis ar tādu dzinēju Škoda Octavia virsbūvē. Man pilnībā pietika jaudas.
Pietiekamība atkarīga no braucēja ekspektācijām. Priekš dažu dibenu pārvietošanas noteikti pietiks.
2.0 tdi ar 140 vai 150 zs būs krietni baudāmāks, bet reāli jaudas pārsvars izmantojams tikai apdzenot un kalnos uz bāņa, kad kalnā braucot nav jāsamazina ātrums.
ja tiešām tikai 5 robu kārba, tad vajag izbraukt - ekoversijai 5. robs noteikti ir ļoti garš, un pa vidu būs lielāki apgriezienu lecieni starp ātrumiem.
Ja tiešām bluemotion, nevis bluemotion technology, tad arī zemāks klīrenss un cietākas atsperes - varēsi visam rajonam sniegu šķūrēt starp risēm.
Golf 7 1,6tdi bluemotion. 5robi. 109 hp (81 kw)
Ko jūs sak par tādu variantu, jaudas pietiks? Diviem trim pieaugušien un pilnam bagāžniekam. Tie 1,6 man šķiet par maz, bet varbūt kādam ir pieredze. Paldies!