Dajoš infu par 205GTi un 924, un vēl incē volvo 940
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dajoš infu par 205GTi un 924, un vēl incē volvo 940
Taisniiba rakstīja: BMW 320i Touring cik spēcīgs ir motors salīdzinājumā ar iepriekšminēto?
salīdzinoši nekāds 2.0 150zs , 190nm, pēc 2001 gada 2,2l 170zs 210nm
Taisniiba rakstīja:
GirtzB rakstīja: pirmkārt pastieties uz apgriezieniem, šitas citāts noteikti ir par WTCC motora tēmu(atbilst precīzi)
īsi sakot šis motors bija iekš šāda auto:
img225.imageshack.us/...
Tas motors arī ir no šī auto, bet kāds patēriņš man interesē, un vai tādu var dabūt?
patērīņs ap 0.5 - 1l un 1km.
nopērkams jams ar gan jau ir pa kādi 20k eur.
pirmkārt pastieties uz apgriezieniem, šitas citāts noteikti ir par WTCC motora tēmu(atbilst precīzi)
īsi sakot šis motors bija iekš šāda auto:
ir tāda lapele kā www.autosoviet.altervista.org/...
farruhs rakstīja: A es pārdodu 86.gada 900to, 2.0i
Bez TA... un tikai 150Ls
Un šogad cena nemainisies
braucoš? Nav nopuvis līdz nepazīšanai?
p.s. 1987 Rally Corsica
Rallijs gan ir iejaukts galīgi bezsakrā.
Bet nu e30 m3 ir uzvārām bagātākis autošosejā, un Grp A. rallijos ar tam nebūt negāja slikti.
Fakts pats par sevi SAAB 9-5 riteņu garenbāze - 2700mm, Ford Focus - 2615mm, Ford Mondeo - 2760mm, Volvo V70 - 2760mm
Rhino tikko sāk palikt interesanti
Pēc Focusa SAAB 9-5 nebūs neko ietilpīgāks salons(lai cik dīvaini tas neizklausītos) imho Volvo V70 vai arī ja tiešām vajag lielu Ford Mondeo
p.s. BMW 5-er ir visai pamatīgs bagāžnieks un SAAB/Volvo sedaniem jams ir apmēram tāds pats.
hmz n i na... tu vispār sāki ar dīzeļSAAB, dabiski ka sevisā attieksme pret SAAB dīzelistu ir nekāda
P.s. un uz Vikingu vairs nav vērts braukt, tagad ir tikai Maskavas iela palikusi +/- sakarīga.
vinstrol ja tu būtu rūpīgāk lasījis manus komentārus tad būtu izlasījiis tādus nosaukumus kā Camaro COPO un Yanko kuri arī bij tie auto ar 427kubikcollu motoriem un ~430zs
ar SAAB jau viss ir ok bet tikai līdz 9000 un pirmajam no 9-3 vēlākie jau ir bik neizsteiksmīgi izstrādājumi.
vinstrol Camaro Z28 pirmajai paaudzei(tā kura trāpa 60-to vidū, precīzāk 1968-tajā ) bija 302 kubikcollu dzinējs ar jaudu 290zs tā nu nekādi nebij jaudīgākā sērijveida mašīnā
Ferrari 365 GTB/4 bij 365zs
Ferrari 275 GTB/4 bij 300zs
AC Cobra 427 425zs - dafiga
Camaro Copo un Yanko arī ap 435zs
Lamborghini Miura sākot ar 350zs
un tie nav vienīgie
p.s. visi uzskaitītie ir sērijveida auto
batka - un ar 6-cil motoreli ar tā virsbūve vadās visai pieklājīgi
p.s.s.s. Un jaudu pacelt kā reiz Porsche 911 turbo gadījumā ir apmēram tikpat vienkārši kā Nissan Skyline un Toyota Supra, visiem minētajiem auto ir milzīgs resurss.
vinstrol atvaino bet tu te esi saraxtījis megasviestu kvadrātā.
batka e30 m3 ir viegls augstapgriezienu 4-cil motors
P.S. vadāmības(handling) etalons ir Jaguar D-type(Sir Stirling Moss) vai arī Porsche 911 GT2(Walter Rohl)
p.s.s nevies Z28 camaro nekad nav bijis pasaulē jaudīgkāis auto uz to godu var pretendēt ikia Copo un Yanko
Būtu tur vēl 16:9 varētu ar padomāt, bet nu dārks...
arnijs Zvani - 26464895
P.S. Kam te pašlaik i kāda TurboPīle pārdošanā?
Sakarā ar nelielu bums tiek izlikts pārdošanā sekojoš SAAB
Tātad.
SAAB 9000turbo 1990gads, āda, klima, auotmāts, R15, elektrologi, elektrolūka..., tumši pelēka metālika.
Nobraukums(hmz laikam jau reālais bet izklausās nereāls) ~190kkm
Dabuja sitienu pa priekšgalu, bojājumi:
Kapots
abas lampas
redele
abi pagriezieni
bampers
un rāmis kurā karājās lamoas un raditaors.
Auto braucoš, viss notiek un strāda, TA vēl līdz martam ja pareizi atceros.
Neviens šķidrums nav nekur ārā lijis.
šogad tika uzlikts jauns kondicioniera radiators
Līdz bums brīdim bija ļoooti labā stāvoklī un nebij nekādas domas par pārdošanu.
Tātad naudiņas vēlētos kādus LVL 555(skaists cipars tādēļ)
Drīz būs pieejamas bildes
Zvanīt mani pieticīgajai personai pa tel: 26464895
Tubopiile ja tie i no 2-durv tad kur apskatīt?
Vajag vienalga kura 2-durv SAAB priekšējos sēdekļus atmetamos Krāsa un pārvalku dzīvot spēja/nespēja nav svarīga, galvenais lai benķis vesels(korpuss).
Gasjs rakstīja:Cik kāds ir gatavs atdod par 4x Bridgestone vasarenēm 215/45 R17?
Reāli nobrauktas, bet servisa veči saka, ka kādi 5000km vēl vilkšot diezgan droši.
Šitās Steelrat piedāvā jams pa kādiem ls 30 paņems.
meklējumu virziens - xenon.lv
es savam ex325 lēju Mobil 1 5w50 viss bija ļoti ok.