staar rakstīja:
GirtzB rakstīja:
msh rakstīja:
Yetti rakstīja: te par 2005:
consumerguideauto.howstuffworks.com/...
pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....
A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...
Tēks
vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru
jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.
Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.
BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)
no kurienes tev šidāda informācija? Mini.lv dīleris lielās, ka jaunajam COOPER S ir twin-scroll turbolādētājs un Overboost fcija. Un pēc mini.lv sanāk tā kā te iiuzi rakstīja, ka ONE ir ar parasto 1.4 L motoreli un COOPER ir ar 1.6 i motoreli, bet S versijai ir kompresors + turbo. Bišku nav skaidrs par to Overboost
funkciju, bet kompresora esamība liekas pat ļoti loģiska, kāpēc lai no viņa atteiktos.
es par pirmās(pirsfacelift) paaudzes Cooper un mini one runāju.
Tagad ir sadalījuši katram savu motoru.
un Cooper S bija mehāniskais kompresors ar 163zs un tagad ir turbo kompresprs ar 175zs un Twin scorll nozīmē tikai tik cik divi izplūdes gāzu ielpūdes kanāli turbīnai(ir varianti arī ar dubultu lāpstiņu komplektu izplūdes gāzēm).
tu ko iekš uk tikkai 1300 GBP vidējā?