Kārtot: Augošā secībā
1 2
GirtzB 23.05.2008 9:41

tu ko iekš uk tikkai 1300 GBP vidējā?

GirtzB 19.05.2008 21:01

staar rakstīja:

GirtzB rakstīja:

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: te par 2005:

consumerguideauto.howstuffworks.com/...

pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....

A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...

Tēks

vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru

jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.

Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.

BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)

no kurienes tev šidāda informācija? Mini.lv dīleris lielās, ka jaunajam COOPER S ir twin-scroll turbolādētājs un Overboost fcija. Un pēc mini.lv sanāk tā kā te iiuzi rakstīja, ka ONE ir ar parasto 1.4 L motoreli un COOPER ir ar 1.6 i motoreli, bet S versijai ir kompresors + turbo. Bišku nav skaidrs par to Overboost

funkciju, bet kompresora esamība liekas pat ļoti loģiska, kāpēc lai no viņa atteiktos.

es par pirmās(pirsfacelift) paaudzes Cooper un mini one runāju.

Tagad ir sadalījuši katram savu motoru.

un Cooper S bija mehāniskais kompresors ar 163zs un tagad ir turbo kompresprs ar 175zs un Twin scorll nozīmē tikai tik cik divi izplūdes gāzu ielpūdes kanāli turbīnai(ir varianti arī ar dubultu lāpstiņu komplektu izplūdes gāzēm).

GirtzB 19.05.2008 17:47

msh rakstīja:

Yetti rakstīja: te par 2005:

consumerguideauto.howstuffworks.com/...

pārdomas raisa Tevis pieminētais dzinējs 163hp... manis dotajā linkā uzrādās kā Supercharged, t.i. ar kompresoru... ja sūdīgi kopts vari iebraukt labās auzās....

A kas tur īpašs? Šitiem miņiem-nemiņiem parastais coopers laikam arī bija ar ļurbu, tikai vājāka programma...

Tēks

vecais (tie kuriem Cooper S bija 163 zs un lampas kopā ar kapotu) cooper S ar mehanisko kompersoru

jaunais Cooper S(pēc facelift) ar atgāzu turbīnu(par to šeit laikam nejautā) īsi sakot ar parastu turbomotoru.

Coope un Mini one ir vienādi bezkompmresoru diznēji ar dažādām ECU programmām.

BMW Mini ar Rover 200(lasi Honda civic) nav nekā kopīga(tik cik 3 durvis un priekšpiedziņa)

GirtzB 06.05.2008 14:28

p.s. trešais variants - tev piekare vienkārši par mīkstu.

GirtzB 06.05.2008 13:28

e36 aizmugurē der arī 245/40 R17 bez arku valcēšanas.

255/35 der tikai valcējot arkas.

Tadēļ jautājumi 1. tev tās riepas ko 235/50? ja ir 235/45 tad jadēr vēl.

otrkārt - varbūt ka diskiem iznesums nepareizs.

GirtzB 04.05.2008 12:15

Yetti rakstīja:

GirtzB rakstīja: atkal aizgāja kapeikas... bazars, diesel(ir takš cimdi), gāze etc...

Topics takš bija Amo V8?

ir tokš Amo V8 6.5 dīzelis ar turbīnu...

pareiz galīgi piemirsu Cumins megamotoru.

GirtzB 04.05.2008 11:57

atkal aizgāja kapeikas... bazars, diesel(ir takš cimdi), gāze etc...

Topics takš bija Amo V8?

GirtzB 03.05.2008 22:39

opel vectra nav ne smaga ne plata...

tavs 300C ir gan platāks gan smagāks.

GirtzB 03.05.2008 20:04

Gregers rakstīja:

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja: Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi

šitas txt arī ir pelnījis vietu rāmīti.

Droši! Un neaizmirsti to, jo tā ir svēta patiesība!!! Es protams nerunāju par M, SR utt, tie ir citā kategorijā.

Ā, un par sliedēm runājot, principā piekrītu, bet tas pats 7 BMW ar kuru tu nejūti sliedes toties jūti katru plaisiņu un katru pat vismaz;ako bedrīti un es zinu par ko runāju, klientiem ir tādi vāgeni. Pietam gan A6, gan A8, gan Q7, gan 7sērijā nekādi nevarēju ērti iekārtoties jo sēdekļi cieti, īsi, un no plānas nepatīkamas ādas+ tā voblas smaka visiem salonā!

imho pat nevajag ///m, RS, AMG, Type-R, R un citus monstrus.

pietiks ar salīdzināmies auto(masas un jaudas ziņā)

GirtzB 03.05.2008 19:56

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Oi pļe kur gudri var tirst.Lai nu kas ir taisits ka širpotrebs bet nu amerikanis jau nu ir tas kas ir domats tieši širpotrebam.Paskaties ar ko brauka arabu šeihi.Kaut ka jeņķu auto ļoti reti gadas redzet.Parsvara MB,BMW,JAGUARI,Pa retam kads amo džips.Salons ir tik leti nostradats ka pat krievu brinums talu neatpaliek.Un piekare jau nu vispar kaut kads unikums.Katru tramvaja sliedi izjut.7BMW iet pari gandriz nejutot.

Šeihi principā arī ar amo V8 braukalē, aizbrauc kādreiz apskaties, un parastā tauta kāreiz lielākoties brauc ar amo jo viņiem nav jaloka pirksti, ņem izturīgāko un ērtāko! Salonā amo esi bijis? Parādi ar pirkstu kur tieši ir slikti nostrādāts?

Piekare izturīga un vienkārša, a 7 BMW ja ievēroji sākot no 80k eiro un jau normālā komplektācijā lai tiešām pēc BMW izskatās kkur ap 130k eur! Amo vidēji maximālā komplektācija 40k eur, tu pats saproti ko runā, da par atšķirību 40-90k eur to amo var apzeltīt!!! Un piem man nav pieņemama 7 sērijas piekare, ja jauns, gadu vecs jau kko maina tad tas ir shit, man nav tik daudz laika ko pa servisiem tusēt!

vispār jau ierindas arābi brauc ar japāņu auto, turīgais gals ar eiropas.

GirtzB 03.05.2008 19:51

Gregers rakstīja: Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi

šitas txt arī ir pelnījis vietu rāmīti.

GirtzB 03.05.2008 17:03

hvz BMW nekur neraustās.

Jāpiekrīt vien būs Arbam

GirtzB 03.05.2008 17:02

Gregers rakstīja: [

Amo āda asociējās ar labiem mājas dīvāniem un kvalitatīvām ādas jakām, bet vācu āda ar lētu ķīniešu dermantīna jakas un smaržo nevis pēc ādas, bet vītinātām zivīm!

Īsteni amo auto ir lieli, stabili, vienmēr pietiekami jaudīgi un izturīgi, īstens vācietis ir 'pelēks', mazjaudīgs, cietu, neērtu sdalonu, samudrītu, niķīgu motoru un drebelīgu piekari! Gan amo, gan vāciešiem protams ir atkāpes no normas, bet tendence nosaka kopskatu.

precīzi ačgārni. Amo auto ir pilns visādu aizstājēju(pie tam zemas kvalitātes).

GirtzB 03.05.2008 10:01

un vispār topics bija par Amo V8 VS vācieši, Vision token nav v8 nekad bijis, tāpat kā 300M un pacifica...

šitos FWD un V6 pārpratumus vispār nevar uzskatīt par īsteniem amerikosu auto, amerikosu auto ir RWD un V8 (skatīt 300C, Charger, ...)

Tā kā lūdzu atgriezīsimies pie tēmas

p.s. ar štruntīgu ādu apvilkts panelis izksatās un uz tausti ir vēl sliktāks par kvalitatīvu plastmasu, totāli lētas pēc paskata un sajūtām koka imitācijas arīdzan amerikosi iecienījuši.

Japāņi ir apjēguši, ka vai nu liek lētus materiālus un necenšas izskatīties dārgi(vecie honda civic, subaru impreza u.c. saloni) vai arī liek kvalitatīvus materiālus (jaunais Honda Accord, Lexus IS, Subaru Legacy)

amerikosi vēl jo projām liek lēto desu un cenšas lai pa gabalu izskatās dārgi.

GirtzB 02.05.2008 23:46

saku velrēiz ja nesaprati ar pirmo

Corvettes un Holdena V8 ir cits motoros kā Mustanga

nejaudz kopā Ford un GM motorus

p.s izbrauc ar BMW 525 kuram savirze noregulēta

Vācietim vairs salons nav jāpārskrūvē un jāizolē, pie tam plastmasu kvalitāte krietni augstāka.

Es labāk iepērku mazlietotu un nenojātu ///M, RS, AMG nekā amerikosu.

47k ir cena amerikā, eiropā tie būs 47k eur.

hvz man atkal ameriksu āda pēc sajūtām dermantīns, SAAB un BMW ir daudz kvalitatīvāka

un vienreilietojamos amreikosus sāka ražot ap 80-to vidu

GirtzB 02.05.2008 23:03

super duper performance SRT8 un Viper ir 70zs litrā, bik smieklīgi...

GirtzB 02.05.2008 22:53

p.s. negludu asflatu arī eiropieša piekare tur lieliski (no liglaicīgas bmw cietpiekaru lietotāja pieredzes)

GirtzB 02.05.2008 22:52

Es nekur neraxtīju par auduma salonu - arī ādas saloni amo izpildījumā ir lētuma kalngals.

Nejau kopā Mustangu ar Corveti un Holdenu

tas ka raksti ka jamiem vienāds motors vien nozīmē ka nezini kas ir kas

Ja tev šķiet ka Amo un SAAB(ierinadas) uz mūsu šosejām labi turās, tad pabrauc ar ko cietāku(kaut vai 9-5 Aero), secināsi ka jamie vispār neturās

Dauns es nēesmu - mācies skaidri izteikties

hmz, lētus grabošus(tm(nav obligāti jāgrab)) salonus tjūnēt ir megačakars, jamie kantori tos auto padara tikai jaudīgākus, piemirstot par dažām citām būtiskām lietām.

Amo filozofija ir lēts vienreizlietojams auto, tāpat kā vienreizlietojamie fotoaparāti.

p.s. pa 65k doļu nekas tjūnēts tev nesanāk tas ir sērijveida Challenger SRT8, un šabos ka jams sniedz labākas izjūtas kā mazlietots ///M, RS vai AMG par to pašu naudu

GirtzB 02.05.2008 22:08

Gregers rakstīja: schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!

Austrālietis ražots austrālijā ar GM dzinēju

GM sen ir globāls koncerns, tāpat varētu Opel nosaukt par amerikāni

WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta

ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.

Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-

mustanga un corvettes gadījumā ne tikai filozofija bet arī romantiskas attiecības ar kapeiku.

auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!

sūpojās un kā vēl, pabrauc ar eiropieti uz 55,60 profila, sapratīsi

Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!

tas ka amerikosi ir stulbi, sen skaidrs.

Bet eiropas auto ar citronu ar nav nekāds megaretums.

STALINS,

1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).

2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.

nēesi pietiekoši eiropiešus mēģinājis.

3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!

Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?

varbūt tādēļ, ka arī ar veseliem amortizatoriem tas auto nelīdzenumos uzvedās kā no ķēdes norāvies.

4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.

5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.

6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.

kā var nebūt tuvie, nu gan sviestu sarakstīji.

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

greger Roush un saleen ir tjūna kantori un nesāc runāt par uzrāvienu, kā galveno auto mērauklu

un salons jekuram amo ir plastmasas un lētuma kalngals.

Mīksts atsperojums+kvalitatīvi amortizātori=lieliska vadāmība taisnē un saprātīgos ātrumos arī pagriezienos+nejūtam bedres. Apmēram tā!

šito jāliek pie sienas rāmītī.

Amo auto varbūt arrī neizturētu ja brauc bieži pa zemes ceļiem, jo tam tie arī nav domāti, bet pa asvaltu tie ir ļoti izturīgi, ĻOTI!

domas kalngals - pa gludu asfaltu dajebkura piekare ir ļooti izturīga.

hmz vidsmēra amo ir ~50 - 60 zs litrā

vidusmēra vācietim - 70zs litrā

griezes no litra arī dažreiz eiropietim ir pat vairāk.

tad vēl amo pretīgi mīkstie ķebel kuros sāp mugura garākos ceļa gabalos.

Starp citu tiem, kas vēlas no usa vilkt jaunus un mazlietotus auto neaizmirstiem pieskaitīt sertifikāciju(pēc 2000 gada obligāta), muitu un PVN piemēram Chalenger SRT8 sanāk 40 keur iekš lv

GirtzB 08.04.2008 18:06

Sia Ramoto tepar ogrē.

GirtzB 27.03.2008 14:15

oskariem ir tērauda cauruļu rāmis, no oglekļa monokoka ne smakas, tur tikai virsbūves paneļi ir ogleķļa-kevlara. Tas nav monokoks.

GirtzB 27.03.2008 13:17

nav dizrdēts ka būtu kāds jēdzīgs autoklāvs šādiem mērķiem parādījies..., tāpat arī pārējā materiali-tehniskā bāze

GirtzB 26.03.2008 18:45

kas Latvijā ir spējīgs uzlīmēt monokoku?

GirtzB 08.03.2008 15:28

tikai kurš tev līmēs monokoku?

GirtzB 08.03.2008 15:27

kādam(msh) nav izpratnes par oglekļa šķiedras pozitīvajām īpašibām un auto konstrukciju

1 2