Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
Gunars_V 08.10.2007 14:12

Gunars_V rakstīja: Interesē R16, kas der Volvo S80.

Sorry, meils: gunars@bns.lv

Gunars_V 08.10.2007 14:11

Interesē R16, kas der Volvo S80.

Gunars_V 14.09.2007 13:44

Manuprāt - nav vērts. Rēķini, ka tā galva ir kā minimums 7 gadus veca, un ne ar ko nav īpaši izcila. Tad jau labāk nopirkt aftermarketa MP3 atskaņotāju...

Piratss rakstīja: Iespeejams, kadam ir Volvo S70/V70 orginalais Cd atskanotaajs(skanosasssaa kartibaa) !!! Ja ir, tad zinojiet. Buutu ar mieru iegadaaties.

Gunars_V 04.09.2007 11:32

Nē, tam ir 140 zs ir 10 vārsti. Ja netici - iemet internetā uz meklēšanu. Es pieļauju, ka dažiem var šķist, ka tam ar 140 zs ir 20 vārsti tā iemesla dēļ, ka, ja pareizi atceros, uz šī motora ir uzraksts "DOHC", kas nozīmē, ka motors ir ar divām sadales vārpstām (bet nebūt nenozīmē 4 vārstus uz cilindru). Bet tiem kuriem ir 20 vārsti, uz motora ir uzraksts "20 valve"

Flints rakstīja:

Bzzz rakstīja: 170zs vai 140zs manuprāt ir atkarāgs vienīgi no vārstu skaita 10V vai 20V nevis jaunais / vecais motors. 2.4 un 2.5 ar laikam tas pats vien ir.

Nu gluži tā gan nav. Abiem ir 20 vārstu motori.

Man ir 2000.gada V70 ar jauno dzinēju un jauno automātisko kārbu.

Atšķirt var pēc motora koda; B5244S2 ir ar 140zs, un B5244S 170zs

Gunars_V 01.08.2007 14:48

Par MP3 čeindžeri vislabāk būs interesēties www.incar.lv.

Volvo var uzstādīt tikai divu veida čeindžerus - oriģinālos cd mainītājus vai Jukebox, vai arī divus Alpine modeļus. Alpine modeļus neuzstāda pa taisno, bet caur adapteri, kas maksā ap 80 latus. Tomēr ar visu to Alpine čeindžeris sanāk lētāks - ap 300 Ls. Vēl ir trešais variants - uzstādīt i-pod adapteri un pieslēgt i-podu. Adapteri var nopirkt un uzstādīt pie dīlera (MMR), bet kopsummā cena sanāk aptuveni tāpat, kā Alpine Mp3 čeindžera uzstādīšana - i-pods pats par sevi nav lēts.

Par to oriģinālo un oriģinālo disku lasīšanu - godīgi sakot, apšaubu iespēju, ka tur ir kaut kādi speciāli taisīti ierobežojumi. Nekad nav nācies par ko tādu dzirdēt. Drīzāk gan vienkārši maģis ir palietots.

Par TV es gan neko nespēšu atbildēt.

Rururuu rakstīja:

Nē, tas nav atkarīgs no ierakstīšanas ātruma!

Par MP3 čeindžeri, kur kā un par cik to var izdarīt?

Vai tad nav tā, ka ņem tikai oriģinālos diskus? Ja vajag lai lasa rakstītos, tad tur kaut kas jāatbloķē? Tas nav tā pat kā ar DVD lasītāju bagāžniekā, ka lasa tikai oriģinālos?

Un vēl kas, kā var pārregulēt TV un mūsu viļņiem (vai kā nu tas process saucās)? Lieta tāda, ka bilde ir, bet skaņa nav nevienam kanālam.

Tikai MM? Un cik tas aptuveni varētu maksāt?

Gunars_V 31.07.2007 17:05

1) Volvo HU-601 (tas ir variants ar vienu disku un kaseti) CD-R ņem bez jebkādiem iebildumiem, CD-RW nav mēģināts. Neredzu iemeslu, kāpēc lai HU-801 (vai kāds nu tur viņš ir, tas aparāts ar 4 diskiem un bez kasetes) neņemtu pretī diskus. Par disku ierakstīšanas ātrumu - novērots, ka vienlīdz labi lasa gan ar 4X ierakstītu disku, gan ar 16X ierakstītu disku. Pieļauju, ka disku lasīšanas vaina slēpjas aparāta nolietotībā. Izeja - uzstādīt MP3 čeindžeri.

2) Bākas vāciņam vajadzētu aizslēgties ar centrālo atslēgu - vismaz spriežot pēc S80 parauga.

Rururuu rakstīja: Sveiki, Volvisti

Man te atkal sakrājušies daži jautājumi.

1) Ko iesākt ar oriģinālo CD atskaņotāju (tāds, kur 4 disku var sabāzt, nezinu, vai ir kāda atšķirība no parastajiem CD play), kurš neņem pretī rakstītos diskus? Pa retam man uzpeld kāds CD R, kuru paņem, bet lielāko daļu neņem. CD RW vispār varu pa logu izmest. Vai ir kādas iespējas šo maģi pārmācīt?

2) Vai tas ir normāli, ka nekādā veidā neaizslēdzas degvielas bāka? Jebkurš var pienākt un atskrūvēt Kas tā par šaizi, ko? Man ir S60. Nesen paziņa nopirka V70, tam tas pats ar to bāku.

Gunars_V 19.07.2006 11:13

Kuš. Neuzbudinies. Piekrītu, ka pēc šādas pieredzes iespaids par kantori nav labs.

Bet no otras puses - mana pieredze izrādījās veiksmīga, kāpēc lai es par to klusētu?

ursis rakstīja:

NEMUL.DI ja nezini KUR bija PROBZA !!!

un tie zagliigie "meistari " !!! noskruuvee ventilja miciites un sev kabataa !!! tanii pasjaa dienaa ATGRIEZOS - remonteet (pildiit) !!! shie saka miciites cena 1 ls !!! ES SAKU ATDO TAAS KO IEBAAZI KABATAA !!! KOMENTAARUS???? kaadus veel komentaarus!!!

vainiigs bija iztvaices radiators,un ka nav kaartiiba TIKA teikts !!!!!

ka aukstums nopeerkot bija un naakosjaa sezonaa NAV.TAATAD DEFEKTS IR !!!

nez kaapeec pie Vilnja MARINJAAS viss notika un defekts TIKA atrasts???

P.S. nu gan jau kaadam sataisa ar....

shis ir tikai mans un vieniigi ! mans gadiijums !

Gunars_V 19.07.2006 11:02

Es, protams, spēju saprast klienta dusmas šādā situācijā, bet nu ir jābūt godīgi pret meistariem - diagnostika nespēj atklāt, piemēram, caurulīti vai iztvaikotāju, kuri pagaidām ir normāli, bet faktiski vecuma dēļ var atdot galus jau pēc dažām dienām.

Ja remontējot kondicionieri, gribi drošu garantiju, tad pēc idejas vajadzētu nomainīt visas caurulītes, abus radiatorus un vēl visus iespējamos blīvslēgus. A pretējā gadījumā ... man domāt kaut ko garantēt ir nereāli.

ursis rakstīja: a vot par shiem ! - censored- !!! pirms Vilnis !!!ide.oti !!!!

paarbauda-nopluudes neesot ! uzpilda ! klients laimiigs aizbrauc ! peec gada...aukstuma ta NAV !!!

KA VINJUS !!! DAUN.JI !

Gunars_V 19.07.2006 10:50

Es savukārt no savas puses varu sniegt pozitīvas atsauksmes par "Autoplaza". Pie viņiem uzstādīju jaunu radiatoru, pārbaudīju un uzpildīju, un vēl iedeva gadu garantiju, kopā 144 Ls, no kuriem 91 Ls veidoja radiatora cena.

Gunars_V 21.04.2006 10:20

2.4 un 2.5 ir viens un tas pats motors, tikai dažādos tirgos tika dots viens, bet citos - otrs apzīmējums.

Šie motori ir 2 veidu - 10 vārstu motors ar 144 zs, un 20V motors ar 165 ZS. Man jau šķiet, ka 20V variants ir labāks, jo degvielas patēriņš abiem motoriem ir stipri līdzīgs, bet otrajam būtu jāveras krietni labāk.

Man ir 2.5 20V automāts ar , patēriņš pa pilsētu ir aptuveni 11-13L/100 km (neesmu precīzi mērījis), uz šosejas - ap 8 litri. Dinamika - pēc maniem, subjektīvajiem kritērijiem, pietiek, bet es sevi pieskaitu pie diezgan mierīgiem braucējiem. Kāda dinamika ir 10V variantam - nezinu, neesmu braucis.

Oficiālie dati liecina, ka automāts līdz 100 km/h ieskrienoties 10 sekundēs. Vispār, motors labs, ar automātu diezgan sakarīgs cēliens ir visā apgriezienu diapazonā.

ermondo rakstīja: A kā ar dinamiku tiem 2.0 un 2.4 motoriem? Kādi patēriņi visiem tiem motoriem?

Visreālāk jau laikam 2,5..., jo cik saprotu, tad lieli motori ilgāk dzīvo...?!?

Gunars_V 27.02.2006 23:09

Graps rakstīja: Jā, un tagad pajautāšu vai man kāds nevarētu dot padomu kur es varētu nopirkt ģenerātora siksnu kura ir biskiņ saplaisājusi, un gofru nogaisa filtru uz karburātoru (arī tā pati nelaime). Man godīgi sakot ir info tikai par MM un viss! Jābūt taču vēl kādām vietām Rīgā, padalieties lūdzu ar koordinātēm un tel. nummuriem....

Ja nu akurāt naudiņu gribas ietaupīt, tad gofru var arī salīmēt ar savām roķelēm, kādu laiku jau ies

Gunars_V 08.02.2006 10:23

Piedošanu, aizmirsu piebilst, ka auto ir S70'98 ar 2.5 20V.

Gunars_V rakstīja: Šodiena man sākusies nepavisam ne saulainās noskaņās. Neskaitot to, ka bērns no rīta "iepriecināja" ar vējbakām, diemžēl no rīta mani pārsteidza arī SRS lampiņas iedegšanās. Lampiņa iedegās pēc tam, kad aizvēru durvis, pirms tam atskanēja tāda īpatnēja skaņa it kā no virsbūves sānu statņa puses vadītāja pusē - it kā nostrādātu kaut kāds relejs vai centrālā atslēga. Ko vēl spēju atcerēties...? It kā drošības josta tobrīd bija nostiepta, jo biju uzsēdies tai virsū, bet vai tam kāda nozīme, nezinu

Kādas idejas, kolēģi?

Gunars_V 08.02.2006 10:22

Šodiena man sākusies nepavisam ne saulainās noskaņās. Neskaitot to, ka bērns no rīta "iepriecināja" ar vējbakām, diemžēl no rīta mani pārsteidza arī SRS lampiņas iedegšanās. Lampiņa iedegās pēc tam, kad aizvēru durvis, pirms tam atskanēja tāda īpatnēja skaņa it kā no virsbūves sānu statņa puses vadītāja pusē - it kā nostrādātu kaut kāds relejs vai centrālā atslēga. Ko vēl spēju atcerēties...? It kā drošības josta tobrīd bija nostiepta, jo biju uzsēdies tai virsū, bet vai tam kāda nozīme, nezinu

Kādas idejas, kolēģi?

Gunars_V 17.01.2006 10:46

Ja godīgi, es ieteiktu vienkārši to eļļu un antifrīzu kādas 2-3 reizes nomainīt krietni ātrāk (piem., pēc 5000 km), vienlaikus pavērojot šo šķidrumu patēriņu, un ja patēriņa nav, vai arī tas ir samērīgs - tad likt tam motoram svētu mieru Attiecībā uz antifrīzu - es gan neesmu nekāds speciālists par šo šķidrumu, bet... kaut kur atminos lasījis, ka ilgi nemainīts antifrīzs zaudē savas īpašības, tostarp arī pretkorozijas, tāpēc, iespējams, vaina var būt arī sen nemainītā antifrīzā. Attiecībā uz eļļu - ja esi ielējis ļoti kvalitatīvu eļļu, varbūt tā pastiprināti atmiekšķējusi visādus uzdegumus, no vecākiem laikiem, kad varbūt tikušas lietotas mazāk kvalitatīvas eļļas.

draco rakstīja: nu,pa tiem 400 km ko esmu nobraucis,itkaa nekas strauji zuudoshs nav konstateets. bet ellju tomeer gribeetos tiiru,un antifriizu bez ruusas

lab,mainjas ellja ar filtru jau nopirkta, antifriizu ar pie viena pie kartera ventilaacijas tiiriishanas pamainiishu.

jaasakraaj tik nauda visiesm shiem darbiem, un jaasaak pamazaam eskorts rs turbo tirgot prom

Gunars_V 16.01.2006 17:09

A ko, antifrīzs vai eļļa izrāda tendenci strauji zust? Ja tā nav - tad liecies mierā, nomaini šķidrumus un brauc. Jo vairāk utis meklēsi, jo vairāk arī atradīsi

draco rakstīja: da nez,vienk Archijs kautkaa baigi jau nu droshi kaadu laiku atpakalj noteica, ka ja svaigi mainiita ellja jau melna, ta motors visdriizaak ticis vaariits. aiz tam man radaas aizdomas par kompleksu probleemu,kas uzrodas uzvaarot to motoru...

Gunars_V 16.01.2006 15:35

Lai gan Lukoil ir viena no pasaules vislielākajām naftas kompānijām, un viņu motoreļļas arī ir saņēmušas atbilstības sertifikātus no daudziem pazīstamiem autoražotājiem, piemēram BMW un Porsche. No otras puses... man ir kaut kāda subjektīva neuzticība, motoreļļu ražošana tomēr ir visai specifiska naftas pārstrādes nozare ar savām īpatnībām.

curmis rakstīja: Vai kādam ir viedoklis par tēmu: Lukoil Sintētiskā motoreļļa. Maksā mazliet virs 4 Ls litrā, nopērkama Lukoil bendzīntankos. Nez ir vērts riskēt?

Gunars_V 16.01.2006 11:38

Neesi nejauši ieslēdzis ziemas režīmu? Es gan nezinu, kā 850-tajam ieslēdzas ziemas režīms, un vai šajā gadījumā tai bultiņai ir jādeg, bet vismaz S70-tajam tā ir.

Chumiks rakstīja: Man ir automātiskā kārba. Šodien piešķiļu mašīnu un man uz mērinstrumentu paneļa sāka mirgot bultiņa uz priekšu, kura parasti nedeg parkingā R vai D un mirgo arī zaļā lampiņa kas pie slēdža kas pārslēdz ekonomisko sporta un ziemas režīmu. Izbraucu it kā nekādu īpasu atšķirību nesajutu. Noslapēju reizes trīs un piešķīlu no jauna bet nekas nemainiījās - tāpat mirgo. Aizbraucu no punkat a uz punktu b atstāju mašīnu uz pusstundu piešķiļu unvairs nemirgo. Vai kāds var izskaidrot kāpēc mirgoja tā bultiņa? Vai tas nozīmē ka man drīz būs kārbai pssec?

Gunars_V 09.01.2006 14:44

Ā, skaidrs, paldies lielais! Tiesa gan, kā reizi siksnas resursu savukārt es tik ļoti neuztraucos, 60 tūkst.km. kā reizi man ir aptuveni 2 gadu nobraukumu, un uz to laiku kā reizi mašīna tāpat būs jāmaina. Savukārt siksnas maiņu lielākā daļa mašīnas jauno izveic, neatkarīgi no tā, ko tu viņiem stāsti

Crash rakstīja: Tieshi ieksh MM ruliishus , ja tie ir labi< nemaina. Citur tev meejinaas iesmeereet siksnu ar visiem ruljiem. Un pie tam orgjinaalajai siksnai resurss buus 120tkm a aftermarketam -60tkm...

Gunars_V 09.01.2006 13:27

Tātad - kur Volvo speciālisti vislabāk ieteiktu braukt mainīt zobsiksnu un citus iespējami vajadzīgos pričendāļus Volvo S70 ar 2.5 20V. Gribētos tā, ir normāla kvalitāte, normāla cena un lai var paļauties, ka uz to, ka meistari nemaina, to kas vēl nav jāmainai (ja nu rullīši vēl ir labā kārtībā) - šī iemesla dēļ MM varētu nebūt labākais risinājums. Vēlams Rīgā.

Gunars_V 09.01.2006 13:23

Līdzīgs jautājums man radās saistībā ar S70, un no "Mūsa Motors" uzzināju, ka imobilaizeris varot gan būt, gan arī nebūt. Es izvēlējos jaunas signalizācijas un imobilaizera uzstādīšanu pēc visminimālākas programmas, kaut kas ap 80 latiem sanāca, priekš Kasko pietika. Tā nu ir viena no Volvo priekšrocībām - zagto auto statistikā tas praktiski neparādās.

draco rakstīja: aktuaals jautaajums:

vai 850tajam 93 gada ar ruupniicas signalizaaciju ( iesleedzas aizsleedzot kaaru ar atsleegu,panelja viduu uz postamentinja sarkana diode saak mirgot) ir arii imobilaizers, jeb tai sigai ir tikai bljaushanas funkcijas?

jaataisa kasko...

Gunars_V 19.12.2005 14:44

Droši vien mēģināji pusnomirušu 10V. Normāls 20V iet aptuveni tāpat kā E39 523.

Un vispār - arī tavs M3 neiet ne vella... ar F1 to var izkabināt vienos vārtos.

edzulis rakstīja: tāpat neiet... esmu pamēģinājis nedaudz

Gunars_V 19.12.2005 14:42

Es nezinu, kādas izskatās 10V un 20V motoru jaudas un griezes momenta līknes, bet varu pateikt, ka automātu 20V motors ir stipri atsaucīgs uz gāzpedāli un labi ceļ jau no maziem apgriezieniem, tāpēc lielākoties tahometrs 3000 rpm atzīmi man pārsniedz diezgan reti.

draco rakstīja: nu, rekords ekonomijaa uz trases man bija ar eskortu 1.6i turbo - uz klaipeedu un atpakalj, +pa to pussalu un so - 44 litri uz kaukaadiem 900+ km - sanaaca mazliet zem 5.5 litriem uz simtu itka. pats biju paarsteigts. ziemaa pa pilseetu ar iisiem braucieniem vish gan rija ap 12 - 12.5 litriem.

granada 2.8i savukaart pa trasi apm 8 - 8.5 litrus, pilseetaa ap 13. bet nu izskataas 850 ar automaatu tik tragjiski nav,ja pa pilseetu ap 12 visi sakaas esam - man bija aizdomas,ka ap 15 vareetu buut. kaut gan paarsvaraa pa trasi plaanoju braukt, un uz 90 ceru ieksh 8 litriem vai mazaak iekljauties.

runaajot par 10v vs 20 v - neredzu lielas jeegas. cik saprotu, 20 vaarstniekam griezes momenta un jaudas liikne ir staavaaka, tb lai reaali to jaudu noceltu,vinsh ir "jaagriezh". aber seviskji gonkot ar volvi netaisos - nav vairs pusaudza gadi,da i galugalaa atvilkshanai ir citas mashiinas - kaut vai tas pats mazais eskorts rs turbo...

Gunars_V 17.12.2005 12:10

Nav nācies tā precīzi nomērīt, bet kopumā rēķinos, ka S70 ar 2.5 20V motoru un automātisko kārbu patērē aptuveni 10 litrus vidēji. Ārpus pilsētas - kaut kādi 8,5 litri vidēji.... pilsētā - HVZ.

Aicene rakstīja: No patēriņa viedokļa 850 nav tas labākais autiņs braukšanai pa pilsētu, bet pa trasi patēriņs ir ļoti patīkams. Vasarā aizbraucu no Rīgas līdz Rūjienai un atpakaļ, man sanāca, ka 7 L uz 100km. Manējam ir 2.5 10V.

Gunars_V 13.12.2005 23:51

Ok, thanks... un vēl... cik pats spriegotājs maksā, ja nav noslēpums?

Arnijs rakstīja:

Nu tur ir 2 atbalsta ruļļi, 1 spriegotājrullis un pats spriegotājcilindrs (japāņu AISIN) Zobsiksna aftermarket izpildījumā maksā~15-30Ls (atkarībā no brenda) Rullīši ~ 20-30 Ls/gb Spriegotājs, ja ir sauss, nav jāmaina, bet ja viņš nojūk, tad cieš VISI izplūdes vārsti , jo rodas nobīde par ~ 3 zobiem. Un tas vēl labākajā gadījumā, ja nepārlec uz kloķenes skriemeļa

Gunars_V 13.12.2005 21:38

Un tomēr - ar kādu maksimālo summu būtu jārēķinās?

Crash rakstīja: Laikam jau MM buutu vispiemeerotaakaa vieta, Jo Volvjiem ir taa ka orgjinaalajaam siksnaam dod 120kkm a aftermarketam ir tikai 60kkm un veel ja jaamaina tikai siksna tad sanaaks ne paaraak daargi, jo rulji pilniigi iespeejams nebuus jaamaina.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti