Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Crash 17.01.2006 11:19

Arnij pie teviim tach staav manis atstaatais vecais antifriizs...truukumcieteejiem

Crash 14.01.2006 23:52

Aicene rakstīja: Jautājiens par CO līmeni. Cik izmaksā pārbaudīt un ja vajag regulēt. Nekādus aizdomīgus mākoņus no izpūtēja nemanu, vai tā ir pazīme, ka viss kārtībā?

paarbaudiit vari, bet piereguleet taapat neko nevareesi, jo visu regulee lambada

Crash 14.01.2006 23:51

draco rakstīja: sanjeemu mazliet info no volvocars.com

10w40 motorelljas vinji neiesakot, labaak esot liet kautko no 0w30 / 5w30 / 0w40 / 5w40

ar ACEA A3/B3 / B4 jeb A5/B5

Tavs mators nesajutiis atshkjiriibu ieteiktu liet vai nu sinteetiku 5w-40 vai pussinteetiku 10w-40. tur kur dziivo volvocars.com saits temperatuuras un apstaaklji ir krietni savaadaaki.

Crash 14.01.2006 23:49

850 ir 2 din magja vieta ja iekshaa staav 1din magjis tad plauktinju var izraveet un tur iekshaa excelenti lien 3 papildus meerinstrumenti

Crash 12.01.2006 19:32

draco rakstīja: apzvaniijos shodien pa srotiem sita,kas atdala kravas telpu no pasazieru, 850 universaalim,mekleejumos.

atradu tik 2 vietaas, abaas par to sietu gribeeja nereaalu ciparu - 40 ls

mosh kaads zin kur var pasuutiit iztaisiit no blekja analogisku peec noziimes restotu konstrukciju?

vienk man ir neliels suniitis - nufs, kuram,rupucim, patiik paarlekt paari un prieksheejos seedekljos seedeet un visu pieskatiit,kameer saimnieki tankstellee vai veikalaa iegaajushi.

bija man aizdoma ka kaut originaalais neilona siets vinjam vareetu skjist pietiekams skjeerslis,lai taa nedariitu, bet nu 40 ls imho nav nopietni. imho pa taadu pat vai pat mazaaku ciparu var pasuutiit lai uztaisa normaalas restes no trubinjaam / metaala stieniishiem.

help.

A tu esi paarliecinaats ka tur taa sieta naf? Cik esmu redzeejis visiem vagoniem aiz vaacinja tas izvelkamais siets ir...

Crash 11.01.2006 16:40

Yonas rakstīja: Siemens = Bosch = viena kompānija.

Tad vēl nebija

Crash 11.01.2006 15:35

Ozz rakstīja:

Yonas rakstīja: Es to rakstīju tikai tāpēc, ka ir redzama zināma anloģija kodos (111 un 1111).Bija šeit šaubas par tādu kodu. Viss pārējais man is skaidrs.

Laikam taapeec,ka Boša sprices ...

Shitam ir Siemens Fenix

Crash 11.01.2006 11:01

draco rakstīja: 1kaart ieliekot borta diagnostikas sisteemas stekeriiti otrajaa ligzdaa tiek testeeta dzineeja vadiibas sisteema. kaarbai domaata pirmaa ligzda.

2kaart pewec tevis teiktaa kods 1-1-1 noziimee ka defekts ir.

3kaart pastaasti tad kaadu kodu jaadod pasdiagnostikas sisteemai,ja nekaadi defekti nav konstateeti?

Godiigi sakot es mekleeju kam taads kods ir nevis kam taada naf liidz ar to atradu ka tos ir par kaarbu.

2. tieshi taa

3. Nezinu, man ir tikai kljuudu kodi nevis taadi kodi kur kljuudu naf. pec manas domas jamajam neko nebuutu jaamirkshkjina ja kljuudu naf...

Crash 11.01.2006 10:59

Chumiks rakstīja: Ne pārāk sen esu kļuvis par 850 īpašnieku, tāpēc ieprikš atvainojos iespējams par stulbiem jautājumiem.

Šim pēc defaulta vajadzētu būt airbagiem. Blakussēdētāja pusē noņemu apakšējo paneli un grasījos dīrāt ārā badačoku bet no apakās pamanīju ka uz viņa(virs viņa) ir balts tīkls(pieļauju ka tas i tas airbags). Vai es izraujot bardačoku nevaru netīšām sabojāt sabojāt to bagu?

Ja blakusseedeetaajam airbags tad jamais staav virs bardachoka un izskataas nevis kaa balts tiikls, bet kaa taada alumiinija bundzha, cilindrs... Njemot aaraa bardacinju jamo salauz nevar, vieniigais ja tu taisies to bardacinju izgriezt ar husi vai izlauzt ar lauzni....

Crash 10.01.2006 7:19

draco rakstīja:

Crash rakstīja: kods 1-1-1 attiecas uz automaatisko aatrumkaarbu un noziimee to ka nevar noteikt defektu.Tipa kontrolmodulis nav speejis atrast savienojumu transmisijas kontuuros. VADISā stāsta ka probleemas var buut tiiri mehaaniskas un vispaar neiespadot transmisijas darbiibu. Tur tipa eljas nopluude, kaut kaadi trokshnji utt.

interesanta informaacija.

abaas graamataas,kas man ir raxtiits ka 1-1-1 noziimee ka kljuudas nav atrastas.

tu moken jauc ar ODB2 diagnostiku?

fenix 5.2 diagnosticeejas maken savaadaak,un motoram ir savs diagnostikas reziims, kaarbai savs, abs' am savs,un so...

2Autonets:

taapee ka gribas savest labaa kaartiibaa un peec tam gadus 4-5 vismaz ar vinju braukaat, nevis pabraukt gadu un meegjinaat paardot...

Nu tad pastaasti kam man ticeet vairaak nenosakaamas izceklsmes graamatai vai Volvo orgjinaalajam servisa softam ?

kods 1-1-1 neattiecas uz dzinēju bet uz automaatisko kaarbu un tas nozīmē nevis ka defektu nav , bet ka defektu nav iespeejams noteikt.

93 gada 850 OBD2 nebija tur bija tikai OBD1...

Crash 09.01.2006 22:53

draco rakstīja: nu,nez kaads tur veel gaajeejs. imho ja kompresija paliek zem 10 jau vairs diezkas nav, a ja zem 9 - nu nezinu. manupraat tas nav gaajeejs, bet vecs sakaarnis,kuram liidz kapam jau ar roku padot. vieniigais - kautkaa baigi strauji vinjam tur taa kompresija nokritusies. aizdomas man uz ieguulushiem gredzeniem.

par elljas dredzeniem runaajot - vinju staavoklis lieliski nosakaas peec atgaazeem. shim volvim savukaart zili mutulji itkaa neveljas un peec elljas ar itkaa nesmird. da i motora pasdiagnostika dod aaraa 1-1-1.

savukaart gaazu nonaakshanu karterii ietekmee kompresijas gredzeni, nevis elljas,cik esmu lasiijis.

un so, imho jaadomaa par kaadu veidu kaa iekustinaat teoreetiski ieguulushos gredzenus laikam, vai motora kapremontu / cita motora pirkshanu.

nez tikai pa cik sitaadiem volviem dziivi motori naak...laikam jau daargi.

granadai savulaik nopirku 2.8i ar sprici un gjeneratoru no automaatainaas - veel taga kompresija ir 10+,kaut arii es ar to dzineeju veel diezgan spariigi asfaltu pasliipeeju - 3 aatrumkaarbas nomainiiju

Nu vot gribeeji Volvo pa leeto....

Crash 09.01.2006 22:52

kods 1-1-1 attiecas uz automaatisko aatrumkaarbu un noziimee to ka nevar noteikt defektu.Tipa kontrolmodulis nav speejis atrast savienojumu transmisijas kontuuros. VADISā stāsta ka probleemas var buut tiiri mehaaniskas un vispaar neiespadot transmisijas darbiibu. Tur tipa eljas nopluude, kaut kaadi trokshnji utt.

Crash 09.01.2006 17:20

AutoNets rakstīja:

Crash rakstīja:

Gunars_V rakstīja: Tātad - kur Volvo speciālisti vislabāk ieteiktu braukt mainīt zobsiksnu un citus iespējami vajadzīgos pričendāļus Volvo S70 ar 2.5 20V. Gribētos tā, ir normāla kvalitāte, normāla cena un lai var paļauties, ka uz to, ka meistari nemaina, to kas vēl nav jāmainai (ja nu rullīši vēl ir labā kārtībā) - šī iemesla dēļ MM varētu nebūt labākais risinājums. Vēlams Rīgā.

Tieshi ieksh MM ruliishus , ja tie ir labi< nemaina. Citur tev meejinaas iesmeereet siksnu ar visiem ruljiem. Un pie tam orgjinaalajai siksnai resurss buus 120tkm a aftermarketam -60tkm...

120 t km pie nosacijuma, ja maina arii skjivokus

Nosaciijuma nav, pat VADIS ir rakstiits ka spriegotāju un ruljus maina pēc vajadzības un nevis katru reizi. Pec MM meistaru teiktā tie rulji iet aptuveni 500tkm mieriigi. Jo tur ir taads REAALS SKF gultnis nevis mazinjsh pljurljaks

Crash 09.01.2006 14:02

Gunars_V rakstīja: Tātad - kur Volvo speciālisti vislabāk ieteiktu braukt mainīt zobsiksnu un citus iespējami vajadzīgos pričendāļus Volvo S70 ar 2.5 20V. Gribētos tā, ir normāla kvalitāte, normāla cena un lai var paļauties, ka uz to, ka meistari nemaina, to kas vēl nav jāmainai (ja nu rullīši vēl ir labā kārtībā) - šī iemesla dēļ MM varētu nebūt labākais risinājums. Vēlams Rīgā.

Tieshi ieksh MM ruliishus , ja tie ir labi< nemaina. Citur tev meejinaas iesmeereet siksnu ar visiem ruljiem. Un pie tam orgjinaalajai siksnai resurss buus 120tkm a aftermarketam -60tkm...

Crash 09.01.2006 13:10

draco rakstīja:

Arnijs rakstīja:

draco rakstīja: caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.

Izsūks, izsūks! Ja vien nav bijis karsēts... Jāceļ ārā radiators, jo savādāk tai ventilācijai klāt netiek! Vēl tur varētu būt slikti savienojumi pašai recirkulācijai , bet visticamāk jau, ka viss tur ir ar sarkanām zvaigznītēm pilns

cik shitam vareet buut pilna cena,ar detaljaam?

kas veel - radiatora celshana ir obligaata? vienk tur ir automaatiskaa aatrumkaarba, visi tie savienojumi uz radiatoru un so...

Man driizaak liekas ka jaaskruuvee nost iepluudes kolektors nevis jaacelj aaraa radiators

Jo taa trubele ir zem iepluudes kolektora

Crash 09.01.2006 12:02

draco rakstīja: taa,nopirku speeciigu 850to,

'93, motors 5252,automaats.

noskreejiens peec spidometra 293k.

nolasiiju caur diagnostiku no priborkas kompja (A7) 4. reziimaa uz kodu 1-1-1 vish izdod 852, uz 1-1-2 izdod 293

cik saprotu tas ir reaalais noskreejiens,kursh ariidzan sakriit ar odometra raadiijumu? shii metode ir tas pats,ko diileris caur savu kompi redz,jebshu tur kas savaadaaks ir?

paarsteidza pateerinsh - spriezhot peec baakas raadiitaaja ap 10 litriem uz 100 km pa trasi uz 90 kmh. kas veel - duumo diezgan nevaaji,ja straadaajosham atveert elljas pielieshanas korkji. vainu virzulju / gredzenu dilums,. vai nu iesp vareetu buut ieguulushies gredzeni? jeb pie 300k nobraukuma tas ir pilniigi ok? vienk dzirdeets par volvju izturiigajiem motoriem,kad liidz gredzenu mainjai pa 400 tkm iet un so...

Shim matoram pa shoseju braucot pateerinjam vajadzeetu buut ap 8L uz 100km braucot taa ap 90kmh

Shitie matori ir sameeraa ilgmuuzhiigi jo turbiinas nava un nav arii nosmelta maximaalaa jauda no dzineeja, peec forumiem lasoties ir dzirdeets ka bez kapitalkas var nobraukt ap 500tkm... ja protams pirms tam nekas nav sajaats....

Crash 09.01.2006 12:00

Arnijs rakstīja:

draco rakstīja: caur pielieshanas korkji. un taadaa apjomaa ventilaacija vinjus neizsuuks - diezgan kreptiigi duumo.

Izsūks, izsūks! Ja vien nav bijis karsēts... Jāceļ ārā radiators, jo savādāk tai ventilācijai klāt netiek! Vēl tur varētu būt slikti savienojumi pašai recirkulācijai , bet visticamāk jau, ka viss tur ir ar sarkanām zvaigznītēm pilns

Taa cauruliite ir jaamaina nost, asap, jo ja vinja ir aizkakaata tad tur nekas cauri neies un buus kaa autonetam ka elju no spiediena saaks dziit pa bliivsleegiem aaraa....

Crash 06.01.2006 15:43

Ja jamais atsakaas veikt attieciigos ebay.soliijumus tu vari atteikties pirkt to dzelzi.. ar to vaacieshiem ir strogo...

Crash 06.01.2006 15:41

lvrisk rakstīja: Crash, vienmer esmu 'nodomajis' kad tu par tiem e-bejiem runaa. drosi, ka kaadreiz jau esi skaidrojis, bet ja nav gruuti- ka tas strada uz autiniem? neko dargaku par 100Ls neesmu tikla pircis, .. bet tur cik skatijos bij normalas drosibas naudinas jaiemaksai. esi kaut ko nopircis?

Elementaari, nosoli to dzelzi kuru gribi un tad sarunaa ar tureetaaju ka brauksi skatiities un pirkt. Ja njemsi no vaciesha tad ir taa ka apsties kas ir norunaats. Tobish man te koleegjis panjeema jauno mersi caur ebay.de pa kaut kaadiem padsmit tuukst eur. Tad bija noruna ka jamais vinjam maksaas caur sparkasse un ka ja apskates laikaa buus kaads defekts vai diagnostikas laikaa atklaasies kaut kas tad paardeveejs par savu naudu to noveersiis. Tieshi sanaac ka tam autinjam pienaaca apkopes laiks un iedegaas serviss, liidz ar to dzeks tika pie haljavnaas apkopes. a naudu ieskaitika bankaa kur otrs uzreiz iznjeema un taa. Galvenais veel autinjam ir vajadziigs pirkuma liigums.

Crash 06.01.2006 15:27

video.google.com/...

Gatavojieties

Crash 06.01.2006 11:37

kaspx rakstīja: Neko vairs nesaprotu, servī gandrīz vai uzstāj uz kapremontu kaut arī auto iet normāli , tikai negribīgi lec. Savukārt kolēģis - dīzelists saka ka vienmēr jau paspēšot to kapremontu ... esot arī sliktāki redzēti. Par vārstu regulēšanu neiedomājos, vai varētu būt ka palīdz?

Nu iot kaashim motoram jau vajadzeetu buu hidrokompensatoriem, liidz ar to neko dauc jau vaarstus nepareguleesi...

Driizaak jaasaak ar akji, dieselim nu ljooti patiik ja jamo taa labi uzgriezh..

Veel man ieprieksheejam dieselim(escortam gan) bija taa ka degvielas sisteemaa zuda spiediens un fuelis kaut kur aatri aizteceeja un tad pagaaja laiks kameer uzpumpeeja vajadziigo spiedienu...

Crash 05.01.2006 16:58

kaspx rakstīja: Dodu atskaiti. Seriāls "Zonde" daļeji ir beidzies. Auto tika dzīts uz servisu Valmierā (nosaukumu nezinu jo tēvs tur bij), atklāja ka zonde ir beigta un atklāja nekontaktu kaut kur zem paneļa. Visu nomainīja, sataisīja, nodzēsa kļūdu, pamērija CO (norma, ap ~1,x) Pabrauca dažus simtus km un lampa atkal iedegās. Brauca vēlreiz uz Valmieru noskaidrot kas atkal gadijās. Pateica ka mainītā zonde ir vesela un OK bet dzinējam esot barošanas (ieplūdes) sistēmas defekts ko nevar atklāt (ar kompi) jo novirze no normas ir ļoti minimāla un īslaicīgi, brīžiem. Lampas degšanu (kļūdu) nodzēsa, pateica ka TA varēs iziet jo CO vairs nebūs kā avārijas režīmā (6%). Pabrauca 50-100 km un lambda lampa atkal deg. Pasākums kopā izmaksāja ap 80Ls

Nu tas ir iisteniibaa bulshits jo ja baroshanas sisteemaa ir novirze no normas tad ytaa tiek regjistreeta gadiijumos kad ilglaiciigaa novirze paarsniedz 10% - taa kaa visdriizaak dzeki tur pashi nejeedz ko dariit...

Crash 05.01.2006 12:10

Tirgojās Siemens auto iebūvējamas hands free Car kit Comfort. Varu nokomplektēt tā lai der S/C/ME45 modeljiem, vai 55 modeljiem. cena 40Ls. Ja grib ar abu modelju telefona turētājiem tad 50Ls

meils kā parasti: crash_override@inbox.lv

Crash 05.01.2006 11:57

Atceries ka sajuuga disks ir jaauzliek parreizi , tur ir rakstiits kura ir motora puse un kura kaarbas

Crash 05.01.2006 11:54

Arnijs rakstīja: Kāds var pateikt, kaa TUR ar apstākļiem???

Ja piesals buus labi, bet ja nee tad taada dublju vanna vien buus... Aadinju saimnieks jau ar taads puut un palaid vien ir vareeja jau kaadu laiku nelaist tautieshus uz trasi un paaris reizes to nolaistiit ar uudeni...

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti