Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
WALA 15.03.2024 9:43

Nu ko var liet, ja Āfrikā būtu streetview - tad vecu meršu tu varētu atrast vismaz 10 uz vienu kilometru ceļa. Pat tajās radnom Google maps bildēs kas ir atrodmas par Āfrikas pilsētām, katra bildē ir redzams vismaz viens vecs mersis:

Piem. šeit pat divi : 

www.google.com/maps/@12.6473559,-7.9993368,3a,74.1y,180.81h,66.07t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipN9TobrZw2UP7u3wYHY-QSBJl5LrKNvYlSfuHiM!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipN9TobrZw2UP7u3wYHY-QSBJl5LrKNvYlSfuHiM%3Dw203-h100-k-no-pi-20-ya200-ro0-fo100!7i5952!8i2976?entry=ttu

WALA 15.03.2024 9:37

Nissana staļļos tas būtu Infiniti !

WALA 11.03.2024 14:00

Šitiem ir lielākoties tikai mīnusi ar retiem izņēmumiem - tie gandrīz visi ir nojāti ! Bet ja atradīsi labu eksemplāru, tad vienalga. Kaut mana izvēle būtu par labu dīzelim.

WALA 11.03.2024 9:59

Tas tā teikt "lohu veselības un prāta tonusa uzturēšanai" - vairāk kustību - garāka dzīve, + dusmīgāks pilsonis - vairāk klabina klavieri 

WALA 11.03.2024 9:45

Īsti nav propaganda, kaut liekts "pareizajā virzienā" tiek gana daudz, tas ka tev nepiemaksā pie degvielas nenozīmē ka piemēram ASV valdība neatbalsta naftas lauku izpēti un infrastruktūras izbūvi, tāpēc teikt ka "zaļajiem" nav taisnība - ar nevar. Ko zaļie klauni absolūti piemirst ir tas ka daudzas komponentes zaļajām tehnoloģijām tāpat tiek ražotas no naftas produktiem ...un jā var lietot pārstrādātu plastmasu, taču diemžēl otrreizējas izejvielas joprojām stipri atpaliek kvalitātē no "orģināla"...

Un elektriskās kastes gan ir ļoti vecs koncepts ar kuru daudzi (īpaši ASV) ir spēlējušies dažādos laikos, tiesa ja to skatīt kontekstā ar iespējām cilvēkam reāli kaut kur aizbraukt gluži kā ICE, nu par to gan labāk "paklusēsim" ...

WALA 10.03.2024 15:33
WALA 07.03.2024 10:56

Tik nevis Opel bet japāņu "Opel" jeb Nissan ;)

WALA 07.03.2024 9:38

Nav jau obligāti riskēt pietiek arī visādu garu un vieglu "sūdu" utml. kuriem ar ir mode tizli uzvesties uz ceļa ja piem. "uzraujies" uz pretimbraucošu kravinieku ...

WALA 06.03.2024 18:18

2 asu piekabes ir stabilākas (uzturot taisnvirziena kustību) vedot kravu !!!

Un eksistē tādas 2 asu piekabes kas ielien vai nu 750 kg, vai vismaz sastāva pilnas masas ierobežojumā. Tiesa ir dažas kuras mākslīgi ir "iestumtas" šajā kategorijā, taču ja teh. pasē ir norādītais tev der B kategorijai - tad tas der un viss ...

WALA 06.03.2024 12:30

Ja tas ir elektrisks slēdzis, tad sāc ar drošinātāju pārbaudi ... bet nākamreiz tiešām izvēlies atbilstošāku tēmturi !

WALA 05.03.2024 12:57

Skatīties "fuel trim" rādītājus, ja tie ir greizi, tad kāds sensors visticamāk dod nepareizu informāciju degvielas sagatavošanai, vai arī kāda gaisa/vakuuma truba ir pušu.

Un vēl tehniski līdzīgi ir bijis kad kloķvārpstas sensors izgāja no ierindas, bet tur bija kā silts zem 2000 apg/min. jau slāpa nost bez "ierunām" un reizēm pat iedarbināt nebija iespējams pat ja atdzisa ....

WALA 04.03.2024 9:29

Pie mums degvielas cenas mainās atkarībā no debess ķermeņu kustības un garastāvokļa

WALA 29.02.2024 13:44

Nu tās visas ir elektrības problēmas - vadibas bloks saka, ka tev ir pārāk zems spriegums. Un tas nozīmē ka ir vai nu problēmas motora vai vadības bloka zemējumā uz virsbūvi, vai arī kāds no sensoru  ( jebkuru kas uz motora vadību attiecas) lokiem ir bojāts/ vai tajā ir īssavienojums. Diemžēl precīzāku info varbūt sniedz tikai Renault specifisks remonta manuālis, bet tikpat labi arī tas var neko tālāk neparādīt  un tad tikai testeris un jaudīga 12V kvēlspuldze un tad "staigājam" pa vadiem. Bet arī ne visi "loki" var būt 12V - tātad dabīgi lampiņa būs tumša, ja vispār degs, bet nu zemējumu tāda stabili ļaus pārbaudīt.

P.S. te ir viens kadrs kurš metodiski pieiet dažādu auto vadu utml. lietu problēmām, jamam ir interesantas idejas kā pieiet dažādām problēmām, ja gribas pašam tā kārtīgi "ielīst" lietās: www.youtube.com/@PineHollowAutoDiagnostics

WALA 28.02.2024 13:43

Analītiķa spējas kā parasti 0 !

Kritiskā domāšana  = 0 !

Un nekāda sakara ar sociālismu !

latinaer.springeropen.com/articles/10.1186/s40503-019-0076-2

WALA 28.02.2024 11:53

Red Bull "izklaidējas" ar tehnoloģijām:

WALA 28.02.2024 10:06

Tik jāparbauda vai pārējās elektrikas lietas  strādā, citādi tur moš tieši tikpat "labs" saimnieks, pelnutrauks pilns - jāmaina auto 

WALA 28.02.2024 9:59

Ir pa tiešo no Ķīnas tādas jostas, ir izturīga, pat ļoti , šāda sprādze (alumīnijs IMO) ne visai ērta lietošanai, taču  strādāt strādā. Izturība tuvu auto drošības jostām, ņemot vērā protams to ka jostas ir šaurākas un ar mazāku 'diegu' skaitu. Garuma regulējums ja iznāk kaut stiepjot sasprindzināt vēdera muskulatūru - mēdz slīdēt, bet to var tad atšūt tev vajadzīgajā garumā un - no problem.

P.S. pat ja atrodat, ka bikšturi ir ērtāki, vienmēr iesaku lietot arī jostu, to var izmantot nopietnāka savainojuma gadījumā utml ...

WALA 28.02.2024 9:49

Vai pirms mainīt sildelementu neienāca prātā doma paņemt multimetru/testeri un pārbaudīt ???

1) paņemam izmēram vecā sildelementa pretestību - ja pretestība nav bezgalīgi liela, vai ir super maza tikai daži omi (zem 10) tad sildelements beigts, ja jebkas ap 100 omiem ( nezinu kā kuram auto īsti ir bet "sounds about right")  tad visticamāk sildelementam viss ok.

2) paņemam tā sildelementa vietā ieliekam normālu jaudīgu auto lampiņu - ja iedegas tad arī vadi/releji/drošekļi kārtībā,  ja ne tad jāsāk diagnosticēt pamazām ...

Būs laiks palūrešu uz konkrētu auto kā tas realizēts, bet nu ar multimetru dauz ko varēsi uzzināt, ja pieiesi ar saprātu ...

P.S. un vienmēr ir vērts palūrēt vai drošinātāji visi vietās un veseli ...

WALA 27.02.2024 14:33

Un vēl - atkal pats tā neesmu lietojis, taču līdz zināmām temperatūrām kartīgi moču (piem. krosa???) cimdi varētu pat taktiskos pārspēt, īpaši ja tādi un labi jau ir tavā personīgajā arsenālā ....tik tas ka krāsojums dažreiz varētu būt "nodevīgs" ...

WALA 27.02.2024 12:18

Man labi patīk Marmot cimdi un šis tas no tūrisma utml. inventāra, bet nu medībām/šaušanai utml. neesmu provējis tos izmatot ... 

Ar vieniem pirkstainajiem (rudenīgākiem) cauru ziemu vadu auto, un otri pirkstainie ir tādi riktīgi salam ( virs -10 stipri par siltu), varbūt pāris reizes pa gadu izmantojas ...

WALA 23.02.2024 10:03

Tehniski atkarībā no valsts, bet tiek noteiktas laboratorijas sertifikācijas prasības, un ja tās privāts kantoris nenodrošina/nespēja nodrošināt, tad parasti valsts veido savu specializētu laboratoriju, nereti arī sūtot speciālistus mācīties un praktizēties uz laboratorijām kur ir vajadzīgais specilizācijas un sertifikācijas līmenis.

Alternatīvi - pieļauj ekspertīzes veikšanu ārvalstu laboratorijās ...

WALA 23.02.2024 9:50

"Ekspercs" (?!?!?) ko tu te pastāvīgi brauc kaut kādās auzās ...

Es te tagad pamēģināšu to tavu absurdu parādīt izejot no pretējā.

1) Tātad ja uzstāj ka privāts zina labāk, tad kāpēc dot tiesības izdot likumus valstij, kapēc ne privātajam - jams tak zinās kā viņam pašam labāk, jeb tomēr ne, un kā vērtēsim kurš ir tik stulbs ka jamam likumus rakstīt nemaz nedrīkst dot ??? Kurš sniegs šos ņepieciešamo izglītību, to sertificēs un atzīs kādu par labu likumu rakstīšanai ... 

2)Kapēc nodokļu savākšanu neuzticēt privātajam, pēc tavas teorijas jams tak noteikti būs rūpīgāks saimnieks šiem ieņēmumiem, ieguldīs piemēram akcijās, vai bankā uz procentiem ... vai pakāsīs pie tirgus sabrukuma ..., bet tas nekas, privāts tak ir labāks saimnieks ...

3) Militāristi  - kas vainas Prigožina algotņiem, vajag novākt konkurentu - "vienmēr gatavs", atrodas kāds kurš maksā vairāk - "značit tagad viņam lielāka taisnība" ... kur vēl labāku armiju un vai polciju uz šādiem principiem ...

Un var turpināt bezgalīgi, bet tajā pat Eiropā eksistē dažādi likumi un rekomendācijas par to kur un kā valsts nedrīkst un kur drīkst konkurēt ar privātajiem ... Un pamatā valsts uzdevums ir darīt to ko neviens cits normāli nedarīs, un nelīst tur kur jau ir normāls eksistējosšs bizness un normāla konkurence ( bet konkurences pārkāpumus valsts arī apņemas apkarot!)

WALA 23.02.2024 9:39

Ir tikai pa lielam divas lietas kas tev var novest pie šādas situācijas - 

1) aizvēršanas signāls netiek saņemts ( piem. kādreiz visādiem bandītiem bija mode izmantot džamerus un aizkakāt visu to attiecīgo frekvenci tā ka pults nestrādā), varbūt kaut kas noticis pultij vai uztvērēja antenai/vadībai ...

2) tavs auto domā ka kādas durvis ir pastāvīgi vaļā ... un tad centrālā atslēga parasti no pults nestrādā ...

WALA 22.02.2024 17:42

Kertera ventilācijai ir vienkāršs tests - uzliec balonu/gumijas cimdu vai prezi  vārstu vāka korķa vietā un tad iedarbini - ja tas gumijas izstrādājums ātri aizlido pa gaisu - tad tev ir šī problēma, ja ne velna nelido nost tad problēma ir citur ... un nezinu kā renim, bet BMW ir bezjēgas visādu viltīgu štruntu, kur eļļa "satiekas" ar dzeses škidrumu utml. un ja kāda blīve beidz savu eksistenci, tad atkarībā no vietas ir gan eļļa dzeses škidrumā, gan reizēm arī otrādi - dzeses škidrums eļļā ( bet tas skaidrs nav tavs gadijums) ...

Bet vispār dažādiem motoriem pietiek vietu, kur eļļas kanāliem ir visādi idiotiski sietiņi, ar eļļas spiedienu darbināmi spriegotāji un vēl viss kaut kas, kaut kas un kaut kur aiziet pa pipelēm - un eļļa "lien" pa mazākās pretestības ceļu ...  Un galvenais uz ko jāskatas vai tā vispār nonāk līdz galvas daļu eļļošanai, jo nu tev izklausas ka "pārrāvums" ir kaut kur uz "lielas" trubas ...

WALA 21.02.2024 16:24

Tas ir par Opeli, jaunu, to kas avatara bildē !

Tā es savulaik "sazīmēju", ka mūsu ceļi krustojas arī ārpus iAuto ...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti