iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 24.01.2021 15:13

Un es laikam tomer pārbauditu kompresiju cilindriem kā pašu pirmo lietu.

WALA 24.01.2021 13:09

Atšķiriba LTFT ir ļoti liela, tā ka ir kāda būtiska problēma saistita ar 5 cilindru. Un neskatoties uz to ka ka viss šķiet labi ar degvielu, visticamāk ka problēma ir ar gāzi nesaistita.

Es laikam vispirms samainitu 5. cilindra degvielas sprauslu ar kadu citu sprauslu teiksim no 4 cilindra (vai nu kuram vieglak piekļūt).

Un ir tāda sajūta ka jebkuru no degvielām vadiba cenšas liet par daudz, jautājums kāpēc !

WALA 24.01.2021 12:53

Acimredzot policistus apmāca arvien sūdigāk, cik ilgi var neizdarit pareizus secinajumus par viņu sagatavotību un ja reiz negrib tam piki atvēlet, tad beidz nesagatavotus cilvekus sūtīt pret bruņotu vīru, kurs šo to no ieročiem sajēdz ...

Bet par Rep vs Dem nu beidz vienreiz dirst, cik var muļķības tiražēt.

WALA 24.01.2021 8:35

Tev tās kvēlsveces tagad siltākā laikā vispār ieslēdzas ?

Bet jebkura gadījumā mana pirma doma butu par kadu no temperatūras devejiem. Pieslēdz datordiagnostikai, gan jau tur uzreiz zinošs meistars pamanīs ir vai nav pareizi rādijumi.

WALA 23.01.2021 19:36

Palasīju, paskatījos , bet gudrāks nekļuvu kāpec tieši 2 un tieši siltākam ir mazs spiediens. Bet nu idejiski droši vien ir vērts aizstiepties pie kāda zinoša cilvēka, lai vismaz notestē to sūkni - pietiek vai nepetiek tam spiediens. Iespējams ka kada no elektriskām daļām taisa sūdus utml.

WALA 23.01.2021 17:32

Par sprauslu atšķirībām, ja būs precīzi tas pats motors (visi parametri tadi paši), tad sprauslas ar būs vienādas, izņemot gadijumus ja tur ir ieliktas citas neorģinālas sprauslas. Neviena rūpnīca "širpotrebam" nejājas ar detaļu dažādību un to pieprogrammēšanu motoram. Vadības bloki jau pec noklusējuma pieņem, ka ir minimālas atšķirības jaunās daļās + tam jaspēj laika gaita kompenset dilums utml. ta ka tās atšķiribas " kompis, visur kur var, norij" un neliek servisiem jāties, un kad jau vairs kompis netiek gala, tad met motora kļūdas utml.

WALA 23.01.2021 15:55

Forši, lai labi ripo. ;)

WALA 23.01.2021 10:05

Mašīnas markai nav nozīmes, taču inžektori atšķiras ļoti daudziem parametriem, garumiem, resnumiem, cik špricē vienā laika vienībā utt.

Tas nozīmē ka sameklēt to kas tev derēs eksperimentam ir visvieglāk tieši no konkrēta motora, bet ja ir daudz laika, var atrast inžektora detaļas numuru, un sameklet uz kā to vēl lieto.

P.S. nereti Ford un Mazdām ir pat vienādi motori utml.

WALA 22.01.2021 20:30

Un ja tiešām.vilņotā daļa ir beigta tad gan faktiski var yzskatīt ka sūknis ir beigts, bet nu no konstrukcijas viedokļa man izskatas ka vajadzētu būt viegli labojamam, ja nu kas. Tiesa es gan tad gaidītu ka simptomi aukstam un karstam ir vienādi.

WALA 22.01.2021 20:24

ja tikai 2 gļučī ar šo sūkni un tikai karstam, tad man šķiet ka kaut kas vairs vienkārši neatveras tajos 2 kanālos. Bet teorētiski ja šādi kā šajā video izskatās tas speciālais " viļņotais rotors" - tad arī dažos cilindros var būt zems vai zemāks spiediens.

WALA 22.01.2021 20:03

Te tad būš idejā kā notiek sadalīšana pa cilindriem un galvenie principi - sanāk ka kauts kas nav kārtībāar sadalīšanas mehānisma daļām - kaut kas nepilnīgi atveras siltam ...

WALA 22.01.2021 19:56

Jā nosacīti no ķēdes puses būs #1. Pēdējais cilindrs ir spararata/kārbas pusē.

Tikai visiem auto motoriem, kas nav rindinieki ( tur V veida, opzīt utml.) ir drusku sarežģītāk.

WALA 22.01.2021 18:42

OK, tad škiet tomēr es domāju nepareizi. Un tad man drusku jāpapēta un jāpadomā, kas to var izraisīt ka tieši 2 ir zemāks spiediens. Bet šobrīd škiet ka vaŗetu būt regulators, jo tajā izskatās ir vienīgā elektriskā detaļa kas "šķiro" sprauslas pa cilindriem.

WALA 22.01.2021 18:41

Via arī citādāk - tev šitāda tipa tas degvielas sūknis ????

WALA 22.01.2021 18:29

Man nav nekas pret tavu pozitīvo pieredzi, tik dažu labu anekdotiskie izdomājumi par degvielas transporta līdzekļu mīnusiem .

P.S. par to dzīvojamo istabu gan mazliet būs jāpasmaida -to var izdarīt tādā privāmājā kā man - kur no vārtiem līdz dzīvojamai istabai ir ar slīpumu iespējams iebraukt praktiski bez sliekšņiem utml.(bet tad nah man viņu dzīvojamā istabā ja tādas pašas ierbaukšanas ērtības man to sagaida garažā ). Visi kas dzīvo dzīvokļos - tādas iespējas nav un 115 kg pa trepēm stiept - labs fizisks treniņš... bet jēgas pamaz.

WALA 22.01.2021 18:13

Vai zini kāds precīzi ir motora kods tavai mazda ???

Man Mazdas nav bijušas drusku jāsaprot kā izskatās tava iešprices sistēma.

Moš es pats nepareizi domāju !

WALA 22.01.2021 17:49

Ko nozīmē sprauslām degviela pienāk knapi kā tas tika noteikts ???

T.i. es gribu lai tu precīzi apraksti novērojumu, jo secinājums man nešķiet pareizs !!!

WALA 22.01.2021 17:47

Kur tu pie velna vēl atrodi tādus dampjus kas jāslēdz ar kāju ???

Un man patiesībā krietni vairāk riebjas elektriska motora skaņa nekā tas pats dīzelis, un kur nu vēl benzīns. Par to smirdēšanu - jaunam motorollerim tu vispār neko nesajutīsi, un pat ja sajutīsi iespēja aizbraukt krietni tālāk kā ar e-štruntu vien jau šo "neērtību" atsver.

WALA 22.01.2021 17:29

Spole tev nebūs pie vainas - tikai ja būtu indivduālās uz katru cilindru tad būtu šāda varbūtība. ( bet kļūdas norāda uz citu lietu !!!!)

Bet nopietni pievērs uzmanību degvielas inžektoram 2 cilndrā, apskati vai viss ar vadiem izksatas OK, štekeris nav nomucis, un ja vari piekļut nomauc un paskaties vai štekerī nav kas apsūbējis via citādi problemātisks. Un tad nākamaais solis ir samainīt degvielas inžektorus vietām ar kādu no normāliem (bez kļūdu cilindriem), ja kļūdas pārmigrē līdzi inžektoram no 2. cilndra - tad inžektors ir vaininieks, un nav obligāti ka uzreiz beigts !

WALA 22.01.2021 17:13

Par indukcijas spoli = skaic. Tātad pietiktu tikai samainīt aizdedzes sveces vietām , lai uzzinātu vai tās ir pie vainas ! Protams teorētiski varētu pieļaut arī augstprieguma vada defektu, taču tad inžektora kļūdai nevajdzētu būt.

Man nav vispār pieredzes ar gāzi - nevarēšu komentēt kā tā tiek vai netiek integrēta ar auto vadības bloku. Taču tāda iespējamība nav izslēdzama !

WALA 22.01.2021 17:08

P.S. te uz ātru roku šādu plašāku skaidrojumu atradu - moš palīdz izprast WTF:

www.yourmechanic.com/article/p0202-obd-ii-trouble-code-injector-circuit-malfunction-cylinder-2-by-spencer-clayton

WALA 22.01.2021 17:05

Padomā brīdi pats - nekā sarežģīta tur nav !

Degvielas sūknis tev kur atrodas ??? Vai to var vai nevar ietekmēt motora temperatūra ? Vai sūknim no darbības viedokļa ir kaut kāds atšķirība, no tā vai tas startē motoru no nulles, vai arī "baro" to pastāvīgi ?

P.S. Un atbilde ar ļoti lielu varbūtību slēpjas tajās detaļās kas tiešā veidā tiek no motora uzsildītas! Un arī tās tev būs ierobežotā skaitā - tādēļ domāju mierīgi vari arī uzminēt, kurs būtu jāsāk meklēt.

WALA 22.01.2021 16:56

Abi attiecas cilindru Nr. 2 - viena kļūda attiecas uz inžektoru (nepareizi sprieguma vai pretestības rādītāji) un otra uz detonāciju tajā pat cilindrā.

Iesaku nemainīt neko uz jaunu - bet samainīt vietām teiksim sveces un ja ir individuālās indukcijas spoles uz to cilindru ar blakus esošo 3 cilindru. tad nodzēš kļūdas un padarbina, ja kļūdas tās pašas - droši var neaiztikt ne aizdedzes sveces ne arī ko ar tām saistītu.

Bet tā kā kļūdas ir par inžektoru - iesaku pievērst uzmanību tieši tam, ja ir iespēja dabūt kaut labu lietotu - tad patestēt ar to vai ir izmaiņas, ja nav - tad inžektoram pašam ticamākais nav ne vaines, problēma tad būs kaut kur inžektora vados iezagusies ! Var protams arī samainīt inžektoru 2. cilindram ar jebkuru no pārējiem, kuri nerāda kļūdas, ja kļūda "pārmigrēja" līdz inžetoram - tad problēma inžektorā, ja palika turpat 2. cilindrā - inžektoram nav ne vainas ...

WALA 22.01.2021 16:45

Da labi, ja jau ņemtu tad ņemtu jaunu Honda šā kā tā un tam nav nekādas ņemšanās ar karbūžiem jau labu laiku.

Bet tas nemaina faktu, ka ir interese arī par elektrisku verķi. Laika gaitā tas varētu būt arī labs transports, un daži iespējams ka jau ir labi.

WALA 22.01.2021 15:44

Ševiški gudrs un mūsdienām atbilstošs tas risinājums nav - plaši pieejama NFC lādēšana un "Zilzobu" (BT) sapārošana ar infotainment loriņiem.

Ja tas teiksim dotu iespēju sapārot mobsi vismaz ar LCD paneli tā ka abu lietošana ir perfekti sapludināta, tad vēl OK, bet nu tādu es to redzējis neesmu, jo BT ir stipri apgraizīts 2.4GHz lietojošs protokols savā būtībā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti