iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 25.12.2020 5:40

Vai nu tu vispār nebrauc ar ko citu kā veli, un esi pilnīgi akls (bet tādiem.teorētiski uz brauktuves nav ko darīt !!!), ja kādam ir jānogriežas vārtrūmē, tad jā citi vadītāji ir spiesti gaidīt, un tas notiek pietiekoši bieži aiz ,piemēram, atkritumu savācējmašīnas, bet nu uupis jau savā elementa , tālāk par savu degungalu neredz ...

Tapēc jau arī sabrauc tādus kā tevi, ka nedomā līdz tam ka ir 1001 sadzīvisks un CSN būtībai (reizēm gan ne burtam !!!) atbilstošs veids kā citi vaditāji tev var būt šķērslis pat uz veloceļa, bet "auniem" jau ir tikai tiesības, bet pienākumiem (kaut vai tikai parūpēties par savu drošību ieslēdzot lukturus un uzvelkot ķiveri) diršat virsū ...

WALA 25.12.2020 5:32

Speciāli tādiem.kā tu kas acīmredzot ir akli un CSN vispār nejēdz :

70. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, ja jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409. ceļa zīme). Mopēdu vadītājiem nogriešanās pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā ārpus apdzīvotām vietām atļauta arī no brauktuves labās malas, dodot ceļu tajā pašā un pretējā virzienā braucošajiem transportlīdzekļiem.

=====

Nezinu konkrētas apstāšanās iemeslu, taču ja konkrētais MB vēlas nogriezties vārtrūmē, un viņam ir jāatver vārti, tad viņš izdarīja vienīgo loģisko lietu ko varēja.

Bet kā redzams ir kādi īpaši cilvēki kas ir iedomājušies ka šī pilsēta ir viņiem vienīgajiem.

Un par apdraudējumu, šajā video redzu pilnīgi pareizu velosipēdiata rīcību - nobremzēt, parūpēties par savu utml. drošību, bet iemesls sarunai ar MB vadītāju ir absolūti aplams, jo šeit nekāda drošība nav apdraydēta, ja vien velosipēdists nav absolūts cirvis !

WALA 24.12.2020 22:37

Ne par gramu.ne lielāks pārkāpēju aizstāvis kā tu ! Noteikumi ir visiem rakstīti , arī velosipēdistiem. Un strīds ar minēto mersistu absolūti lieks, ja viņam bija jānogriežas pa labi, viņam bija visas tiesības tur iebraukt, apstājās gan viņš konkrēti tizli.

Um ja tev ir problēma piebremzēt , tad atvaino.CSN ir skaidri pateikts redzi šķērsli - ātrums jāsamazina ... un pārtrauc mācīt velosipedistiem muļķības kas viņus visticamak nogalinās.

P.S. velosipēdist ir tieši tāds pats transporta līdzekļa vaditājs kā jebkurš cits, tās pāris speciālās CSN sadaļas nepadara tevi par Dievu zemes virsū, tāpat esi mirstīgs.

WALA 24.12.2020 12:54

Nu kā šitā var nolikt plakanās zemes piekritējus. Tie tak paši labākie cilvēki, skaidri visiem deklarē savu "horizonta plašumu". Grūti iedomāties kur vēl var atrast cilvēkus kas tik atklāti un godīgi parādītu savu zināšanu apjomu...

WALA 23.12.2020 17:30

man arī patik ka paši skrūvē un paši dara, taču mūsdienās ir tik daudz info pieejams, viegli dabūt kādu ar ķērienu uz auto dizainu utml., ka es nesaprotu tos kas šādas diskutabla izskata lietas mēģina tirgot.

Ja taisi pats sev tad tu dari ko un kā patīk ... tacu šis īsti pēc tāda varianta neizskatās.

WALA 23.12.2020 15:47

Ehh, kapēc gan pie mums katrs uzskata ka ir auto dizainers:

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/exclusive-cars/ibdcg.html

Varēja tomēr labāku bāzi izvēlēties , lai auto būtu proporcionālāks ...

WALA 23.12.2020 13:10

Stelvio tā var arī sanākt - to nemaz tik naski nepērk, un var izrādīties ka pat abi ar Guilia Q4 būs "klasikas" kuru vērtība sāks diezgan ātri kāpt. Un tas ne tikai man tā škiet, kaut kur arī lasīju par tādu varbūtību pie amīšiem.

WALA 23.12.2020 12:01

Zini pārsvarā gadijumu man ir vienalga, jo vienmēr "muguras smadzenēs" sēž tas ka uz ceļa var būt visādi kadri, bet no satiksmes drošības viedokļa man arī gribētos lai visi slēdz tuvās (un es pats tā daru neskatoties uz to ka automātiskās gaismas).

Vai ja vēlies var tulkot šādi - es negribu pārbaudīt cik "akls" kāds ir, un pie kādiem pastākļiem mani neievēros ...

P.S.

- Dakter, dakter mani visi ignorē ...

- "Nākošais !"

WALA 23.12.2020 11:28

Nu ir mums tādi dīvaini vadītāji, kuri domā ka burtiski ( vai pareizāk teikt "minimālo programmu") ievērojot CSN, CSL utml. tiek panākta drošiba uz ceļiem, tas nekas ka ne paši redzami kādam pretīmbraucošas fūras apdzinējam ( no kuras dubļ-ūdens škīst ka prieks), ne kādam neuzmanīgākam no sānceļa izbraucējam.

Vēl pamanīju ka šādā - "dubļi pa gaisu" laikā velosipēdists vai gājējs zaļā atstarojoša vestē tad kad vēl ir gaišs uz lielas vēl zaļas pļavas fona nav nemaz tik labi pamanāms.

WALA 23.12.2020 11:20

Un vēl labā ziņa ir tāda, ka uz šī nāk virsū ZF8HP automāti, un ja vien tos Eiropai nepiegādā Chrysler, tad tas mezgls būs ilgspēlējošs.

WALA 23.12.2020 10:53

Atliek cerēt ka šīs problēmas ir pagātne:

www.roadandtrack.com/car-culture/a10308214/alfa-romeo-giulia-issues/

Jo citādi gan Stelvio, gan Guilia Q4 ir vienkārši "odziņa".

WALA 23.12.2020 10:30

Šis "četrlapu" auto vispār aizskar visus intersantos punktus. Vienīgais kas man neškiet simpātiski, ka ir redzēti šamie trasēs apstājušies un tikai ar evakuatoru dabonami prom, diemžēl nav nekādas infas par to kas precīzi par nelaimi bija, tik redzēts ka iedegas panelis kā jaungada eglīte.

WALA 22.12.2020 17:12

Jo lielāka kaste, jo lielāka iedomātā drošība, kaut gan arī vellapēdisti domā ka vakaros bez atstarojošas vestes un gaismām viņi ir redzami, tāpat kā gājēji. Tād nu mums tā attieksme pret jebkādu drošību (t.i. ne tikai satiksmes bet arī darba, medību utt. )

P.S. es gan te arī nemēģināšu izlikties ka esmu baigi perfektais, pašam arī ir kasjaki ejot un braucot ar veli gadījušies, kad pārlieku ilgi esmu aizķēries darbā un pa gaismu neesmu notinies, bet lādējamais lukturis palicis "tur kur bija pieslēgts" ( ir gan velim, gan galvā maucamais).

WALA 22.12.2020 12:54

Nu vispār jāsaka ka tas mehu pohujisms (vai varbūt kaitniecība???) sāk krist uz nerva, pašam ir bijis kad riteņus nepievelk, bet nu man "dibens tāds jūtīgs" lietas kas īsti neatbilst pareizam stāvokli ļoti bieži jūtu, tā kā ātri noķēru un pievilku.

Nu nav vairs motori bieži no čuguna ka var "po razpizdjaiskamu" pievilkt skrūves, sveces utml .

WALA 21.12.2020 17:58

Lai kas un kā nebūtu ar bitkoinu - tas balstās uz noteiktu algoritmu, atrodi problēmu ar tā algoritmu būs tas pats kas pilnībā sabrukusi kādas valsts ekonomika, salauž kādu kriptovalūtas biržu - tās vērtība krītas, kas kaut kur ir analoģisks bankas laupīšanai, tikai laupīšanas dēļ nekrīt konkrētas valūtas vērtība.

Ja valstis parasti diezgan rūpējas par savas valūtas "labklājību", tad ar kriptovalūtām iet tā pat kā ar IT drošību - nav neviena nedēļa kad kāds kaut ko kaut kur nenolāzotu, vai kādus datus nepakāstu.

Un vēl ir spekulatīvā puse tam visam, ja reālai naudai tā tomēr korelē ar ekonomiku, tad kriptovalūtām ar kaut kādu ekonomiku ir visai nosacīta korelācija.

WALA 21.12.2020 17:15

Paldies par updeitu !

Forši ka tik vienkārši un "nesāpīgi". Lai labi ripo !

WALA 21.12.2020 13:41

Tajā situācija ko te mēģini modelēt visu noteiks tas vai naftas barelus pirks par dolāriem, vai nē. Viss pārējais būs dziļi pie dirsas.

WALA 21.12.2020 12:50

Lai arī lielos vilcienos neko nepareizu neesi pateicis, par kriptovalūtu gan neko neesi sapratis.

Fakts uz ko norādu ir ka enerģija vienmēr būs vērtīga ( lai tā būtu nafta, gāze, dīzelis/benzīns, saule vai jebkādi volti pa vadiem vai citā veidā).

WALA 21.12.2020 11:55

Tas ir manas nelielas izpētes rezultāts, kriptovalūtu jēdzīgums ir izsakams kā zināma funkcija no tā kāda ir tās biržas cena attiecība pret enerģiju kas nepieciešama lai radītu 1 vienību ...

WALA 21.12.2020 10:52

bitkoinu vērtība vispār ir tukšs gaiss, ja neņem vērā enerģijas patēriņu lai iegūtu 1 vienību.

bitcoin vērtība ir/tiek mākslīgi uzturēta, un ar bitkoinu tu neaiziesi pie lauksaimnieka un miltus, gaļu un olas nenopirksi, Tāpēc kriptovalūtas jēdzīgums ir tikai tiktāl cik ir vēlme darīt kaut ko, ko valsts precīzi nespēs izsekot.

Var stulboties un atbalstīt nākotni cik uziet, taču tas nemainīs pāris būtiskas lietas, valstis kontrolēs valūtas ( ph. kādas) kuras veidos būtisku tirdzniecības daļu, ar elektriskiem "tankiem" nav iespējams sakaut ienaidnieku, elektrība nav pieejama vispār ļoti daudzās vietās uz mūsu planētas, un pat tur kur ir "jaunā zaļā enerģija" ir tikai sauklis nevis realitāte!

WALA 21.12.2020 9:18

NU galvenais lai nav bieži jāremeontē, citāk viens kolēga kam ar Alfas sirdī, regulari tika vilkts uz zoba par to ka - kā tik nepajautā kā ar Alfu, tā izrādas šamā ir servisā ...

WALA 21.12.2020 9:12

Porsche jaunus bremžu diskus sākusi ražot un likt - vispār nerūsē, tik tas ka bremžu uzliku materiāls ar cits.

Bet tie diski visulaik spīd kā spogulis ..

www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/a32896104/porsche-tungsten-carbide-brake-rotors-explained/

WALA 21.12.2020 9:08

Tā ir tāda "vistas un olas problēma", jo lauksaimniekiem izdzīvošanai tehniski pietiks arī ar primitīvu lāpstu vai zirga arklu (pats BTW vēl esmu pamanījies ar tādiem dažādiem zirga agregātiem pie sava vectēva pastrādāt + pļavas ar rokas izkapti "gāzis"), bet tad būs grūti pabarot pilsētas utt. "pa riņķi".;)

WALA 21.12.2020 8:58

Ir amizanti, ka 2 lietas kas ļoti smagi atkarīgas no elektroenerģijas ( tajā skaitā to vērtība), viena paceļ otras vērtību no "tukša gaisa".

Interesanti, kad atkal pienāks biržas "atttīrīšanās laiks", jo nu šausmīgi izskatās pēc tā ka daudz patiesībā diezgan nevērtīgu "sūdu peld pa virsu".

P.S. Tas nav par Tesla, tas vairāk par bitcoin un analogiem, bet ir arī EV autobūves kompānijas kas ir tikai "preses purkšķi" vai tukša čaula .

WALA 20.12.2020 13:09

Vai es pareizi saprotu ka bez CSDD informatīvā materiāla kādam ir problēmas braukt droši un atbilstoši CSN ??? Man arī CSDD nebūs tā īstā "patiesības nesēja", taču muļķības no viņu puses gan nāk ārā vismazāk, un ja man viedoklis ar viņiem nesakrīt, tad tas jebkurā gadījumā ir analīzes vērts pretstatā tavējam, jo tu nezkāpēc uzskati ka (velo)ceļu būves brāķis momentā ir autovadītāju vai gājēju problēma ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti