iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 19.10.2020 15:28

Jautajums vai tas bija LV vispār ;) Jo nu pie mums ar 170 tā īsti nav kur "atvēzēties" . Nu tip varet jau var, bet jēga ...

WALA 19.10.2020 15:24

Alerģiskas reakcijas var būt dažadas un uz dažādām vielām, ir tukai logiski ka ja kas viens tev neder, tad to vairs nemēgini lietot.

WALA 19.10.2020 14:00

Paskaties kā iekrīt 2 nieka pakāpes ^31,^32,^33 vēl varētu teikt ka līdz 1/3 - tālāķ gan vairs nav iespējams, pat ja ņemtu vērā joku ka var saslimt vis 100% cilvēces !

WALA 19.10.2020 12:44

Augstāks par gripu ir tādēļ, ka mēs kaut ko kontrolējam tikai " iedomāti", nevis reāli. Otrs par ko gribu iebilst par ģeometrisko progresiju - tā ir iespējama tikai līdz zināmai robežai kas nepārsniedz 1/4 daļu no populācijas.

Politiķu vienīgā nelaime ir, ka stils ir sasukt ārkārtas sēdes pēc notikuša fakta par saslimstības līmeņa X sasniegšanu. Jau ar pirmo sēdi bija jāpieņem saslimstības līmeņiem atbilstošu ierobežojumu tabula/grafiks, arīar automātisku ierobežojumu samazināšanu pie saslimstības līmeņa kritiena. UN tad vienkārši valdības vadītājs āgrākajās iesējamājās ziņās 5 min. pasaka - viss esam līmenī X - tagad ir tā, bez garas bezjēdzīgas spriedelēšanas.

WALA 19.10.2020 12:18

Es principā tev piekrītu, bet no Mārupes braucot ( tikko kā Rīgā iekšā) - man trāpās ielas kas ir diezgan sūdīgu segumu, ja velk ar 30+ (bet nu kalninieks principā jau pacieš to visu) . Un šaurajos ielu posmos es braucu pa ietvi, ja redzu ka transportam būs grūti samainīties , tā ir daudz aiz manis ( pie luksafora teiksim) un uz ietves "steberētaju nav" .

Duša par laimi man ir darbā;)

P.S. un no savas puses esmu izbraucis gar pašu dzelzceļu līdz Daugavai - tur arī būtu ideāli vienu velo ceļu gar dzelzceļu, vienīgi tagad laikam jāpagaida kad izbūves RailBaltic - kā tad tur viss izveidosies.

WALA 19.10.2020 12:13

Nevar prasīt no cilvēka kas neko nav apgavis ejot ar kājām, lai to pēkšni pamanītu braucot ar auto ... Tāpēc arī gribētu, ka neatkarīgi no vadītāja tiesību esamības, ka visi skaidri un gaiši zin kas, kā un kāpēc ir organizēts. Es braucu ar visu ko, izņemot pasažieru busus, un man ir grūti sparast cilvēkus, kas teiksim redz padomju laika tehniku ar kravu, un droši speras pāri tam diezgan tuvu priekšā jo brauc tas lēni. Bled nu brauc tas lēni tāpēc ka arī bremzē tas ļoti sūdīgi utml. ... Tā protams jau drusku tāda paspilgtināta ilustrācija mūsdienām, un tomēr mums daudzviet vēl ir jāizaug, gan līdz jēdzīgākiem satksmes risinājumiem, gan labākiem auto, riepām, saprātīgākiem vadītājiem utml.

WALA 19.10.2020 11:44

Sab. transu - ciest nevaru un visu dzīvi esmu gājis tiem ar lielu līkumu, kad nebija auto - gāju ar kājām, izņemot ja agri no rīta un neviens Rīgā kupenas vēl pat nebija sācis tīŗīt - jā tad esmu braucis ar sab. trans. jo izbrist 3 stundās ~45 min. vietā uz darbu bija drusku pa traku ...

Un nē - domu nenoķēri - es negribu ar velo braukt tur kur ir gājēji, kur ir auto pa brauktuvi - nav problēmu ( tik brauktuves pie mums sūkā ar savām bedrēm, notekām uz XZ vēl ko uz brauktuves malām.

Jo vienīgais ko nav iespējams prognozēt ir - gājēju uzvedību , jo īpaši uz ietvēm, attiecīgi braukt var tikai ne sevisķi ātrāk par tiem "nezinu kur un kā iešu, un netraucējiet man bakstīt mobilo" . Es kā diezgan regulārs ( bet ne pastāvīgs) velo braucējs braucu pārsvrā ar 30+ ātrumu visur kur var, un tādēļ man pasāciens gar dzelzceļu šķiet krietni pārāks - mazāk krustojumu utml. un NAV (ideāli ja nav) gājēju !

WALA 19.10.2020 11:06

Kanibaals rakstīja: Dejas mēra laikā :-o Pārspīlēju, bet nu diezgan loģisks rezultāts.

Nē tikai fakts ka Cov19 pozitivi ir vairāk kā nonak "uzskaitē". Ja visi butu precīzi identificējami - varetu darit jebko, tas butu ar zemu risku, daudz zemaku ka noraut gripu. Informācijas aprites defekti, jo pie zināmas informācijas minetaja diena mes nebutu konkretaja pilsetā un nebutu dejās. Bet ja kads izvēlas par Cov19 + jautajumu paklusēt/ paturet ģimenē- viņš mēģina pieņemt lēmumu par risku citu cilveku vietā ... un tas nav par personu ar ko es saskaros, tas ir par drusku tālāku ķēdes posmu ...

Ta ka esat tik labi savus nepatikamos rezultātus atklāti komunicēt visiem.kurus tas skar vai vareja skart ...

P.S. bet citādi mani nekas no šī visa nestrauc principā, notiks tam kam būs jānotiek ... tikai info nevajag slēpt, ar matematiku /loģiku esmu uz tu - zināšu ko ar info darīt.

WALA 19.10.2020 10:26

Bet par gājejiem in general, samācit beidzot CSN, ar visu bistamo krustpunktu ar velo/auto/sliežu tr. skaidrojumiem un reālu "iziešanu dabā". Ja cilvēks "nelasa" ceļu un bīstamības pazīmes, muļķīgi incidenti notiek.

WALA 19.10.2020 10:17

Manuprat lai dzīve butu jēdzigaka vajadzetu izņemt velosipēdus cik vien var no jaukšanas starp auto un starp gājējiem. No sava skatu punkta teiktu ka velosipedistiem ideali būtu veloceļi gar dzelzceļu paraleli Brīvības ielai (bet nu tur jāsaprot ka to gribēs arī gājeji izmantot, tadēl tas ar butu jāņem vērā un jānodala abus strikti) un vel paris vietas redzu ka tas strādātu. Un vēl vajadzētu papetīt kur var atrast kadus neizmantotus vai citiem neizmantojamus ceļus. BTW gar Bābelīti kur vecais dzelzceļš un tilts pār Juglu/kanalu - ir ļoti interesanta vieta "pastaigu braucienam" ...

Pēc amīsu parauga man ļoti patika velo ceļi kas pilnībā apvija lielus ezerus (ne vienmer pa krastu), tapat ka mums gar Daugavu.

WALA 19.10.2020 10:03

Teukšu godigi - krēsla augstums (no auto grīdas) visiem auto atšķiras minimāli, un pārsvara varetu atsaukties tikai uz kaju locitavu nogurumu (ir daži auto kur man pēda bez kruīza atrāk nogurst un prasas regulari pārlikt kāju un ari pārsvara diezgan ok regulejas (uz augsu uz leju) . Lielakais jautajums ir tas cik augstu benkis ir no zemes un cik lielam/augstam slieksnim jalien pāri, tur gan džipaki un parketnieki parasti ir ar salidzinosi zemu slieksni, bet ja skatas uz kādiem+/- relativi kompaktiem spoortiskiem verķiem (ar augstu slieksni, zemu beņķi) - a la Toyota Celica - lūk tādos ielīst ar ierobežotu kadu ķermeņa dalu kustigumu ir konkrets pain. Kaut kad šķiet sanaca ka muguru kaut ko sačakareju un ar Celicu braycu, jo cits auto nebija tur kur biju es ...

WALA 18.10.2020 21:10

Pareizais jautājums nav kur lai rauj, jo ir 2 vispārzināmi veidi, bet mani atklāti ļoti interesē kā tajos H2 izmešu aprēķinos ir iekļuvusi konstante kas ir 0.094 - formula ir :

(nobraukums gadā)*0.094/1000

Mums jānopērk kādas 10 H2 tramvaju ūdenraža piekabes, jāvazā līdz - tā lai nobraukums būtu kādu pus-miljonu vērts ( ūdeņradi bāziet kur gribat - nav svarīgi) , un mums neko, nu pilnīgi neko vairs ekoloģijas labā nebūs jādara ...

Kaut gan labāk kādu lokomotīvi vai kaut ko tādu aizvietot, bet lai labi daudz brauc apkārt ...

Pat EV formulā figurē elektroenerģijas ražošanas faktori, bet te "zero", zilch, none ...

WALA 18.10.2020 9:59

Tā lūk no tiem ķīmiskajiem atkritumiem arī atbrīvojas - pārliek galvassāpes uz citiem, pēc tam kad auto ir kapitāli sevi atpelnījis. Man gan interesē kāda jēga pirkt lietotus EV jo.pēc būtības tie valsts CO2 pēdai nedod neko ...

Te pat tīri aprēķinu metodikas dēļ izskatas ka butu japāriet uz H2 :

m.likumi.lv/ta/id/296651-siltumnicefekta-gazu-emisiju-aprekina-metodika

Un vēl man izskatas, ka atkarība no tā, kā tad galu.galā šo metodiku piemēro, rezultāts ar EV var nemaz nebūt labs ...

Un izskatas ka tas ari bijis par pamatu tai patēriņa jaunajai aprēķinu metodikai, lai EV neizskatītos vienkārši "sūdīgi" ...

WALA 18.10.2020 8:58

Tā kā bāzies visur ar savu domu ka Tesla pārāka, te tev būs apraksts kāpēc tā notika, un pie reizes arī recepte tam ka Porše Taycan vēsi varētu pārsist Tesla rekordu ... ja tāds būtu noticis:

www.reuters.com/article/us-tesla-porsche-nurburgring-idUSKBN1WX1DL

P.S. Taycan rekordam ar standarta auto labs braucejs no malas var pietuvoties un ar Eagle F1 sacīkšu slikiem pat pārsist. Bet Tesla "varēšanai" ar Plaid pat pietuvoties būs ļoti grūti ...

WALA 17.10.2020 23:36

Tas bija iepriekšēja "space race" mērķis, un gan jau ka Ķīna ar mēgina izlikties ka no tā ir jēga, bet par kārtu lielaka jēga ir resursu jedzīga izmantošanā un pārstrādē, bet jaunu resursu medīšana nozime to ka mēs ieaugsim mēslos , būs tads ka apokalipses scenarijs a la multene Wall-e utml.

WALA 17.10.2020 19:03

Ja skruvei norauta tad ir jāmaina skrūve, bet ja biji domājis vītni motora galvā, tad ar attiecigu M6 vītņgriezi pamēģinat to atjaunot + jauna skrūve, ja no tā nav jēgas, tad jāurbj izmeru lielaks caurums un jamekle izmeru lielāka skrūve. Droši vien verts meklet izmeru lielāku skrūvi vispirms un tad attiecīgi piemerot urbumu.

WALA 17.10.2020 18:46

Ciktāl tas ir ambīciju un sapņu piepildījums, tas viss ir forši un arī man simpātiski, bet kad run aiziet par satelitmerkaķošanos utml. sāncensibas lietām es to.vairs pozitīvi neskatos ... Nākotnei vajadzetu būt sadarbībā, bet atkal ir vēja izpūsti miljardi ...

WALA 17.10.2020 15:48

Patiesībātad tas parvads vēl nebija tik traks cik.apvedceļa posms līdz Jaunmārupei.

WALA 17.10.2020 14:15

Manā skatījumā tā atkal ir aukstākara līmeņa stulbošanās - ties tagad ar to nodarbojas bagāti uzņēmēji vismaz ASV pusē - līdz ar ko drusku saprātīgāks tas ASV modelis ir. Bet kamēr pēc kaut kā trencas kosmosā tikmēr piedirš planetu ka maz neliekas ... te tev nu bija jēga ieviets EV, vien raķete stundas laikā man šķiet nosvilina tika daudz cik EV nespēja izlīdzināt gada laikā ...

WALA 17.10.2020 11:42

Pardodu jo auto kluva par lielu - lasi auto iekštelpa krasi palielinajas pec tam kad grīda un bagaznieka vāks norūsēja nost ...

Īpašnieks - jūrnieks, vienigo reizi kad izbrauca pie jūras - noslicinaja auto ...

Īpasnieks strādā uz zemūdenēm - tas pats kas ar jūrnieku, tikai šoreiz tā ka pat jumtu ārā neredzēja

Jo vajadzīga lielāks - tā sabliezu auto ka tajā vairs knapi vietas pašam ...

Da labi, kāds vel vispār lasa tos sludekļus, man tur tikai teh. dati un bildes interesē ... Nepatīk ko redzu, talak nemaz neskatos ..

WALA 17.10.2020 11:35

Kanibaals rakstīja: Viens idiņš par izrunāšanos internetā drīz arī atbildēs materiāli kopā ar žurnaļugām, kas tos apvainojumus pārpublicē vēl tālāk - www.nebruks.lv/

Žurnaļugām būs grūti kaut ko piesiet, tā ir runas brīviba un preses brīvība, un par "faktiem" atbild to "izteicējs", cits jautājums ja izteicējs ir darbinieks. Tā teikt jautajums tikai protams par to cik labi kuram advokāti.

WALA 17.10.2020 9:49

Tatad, saskarsme bija dejojot pārī, manā gadījumā apstiprināju pats, bet citadi tāpat no deju kolektīva info būtu.

Testu taisīju, jo neskatoties uz to ka mājā vēsu var "karantinētues" arī no ģimenes locekļiem, ( darbu ar no mājas vēsi), tomer bija un ir plāni un darbi pie abu senčiem. Tāpat lai būtu skaidrība vai ir pilnīgi OK ka bērni iet uz skolu un pulciņiem.

CiV19+ Kontakta kontaktpersonām t.i. cilvēkiem kas pastarpināti saistīti - uzskata par mazu risku.

Karantīna jāievero 14 dienas , ģimenes ārsta yzraudzībā, 10 tajā dienā var veikt testu, ja tas negatīvs - saskaņojot ar ģim. ārstu drīkst pārtraukt karantīnu. Mans gadijuma vel ir tā, ka ķēdes sākumam visticamāk tests bija falši pozitīvs (iespejams sajaukti testi ģimenes locekļiem).

Ja testu taisa agrāk kā ap 10to dienu, tas var nebūt objektivs, gadijuma ja vīrusa inkubācija vēl nav notikusi. Tādēļ tehniski visiem kas uztaisa testu ātrāk un tas ur negatīvs 14 vai vismaz 10 dienu karantīna paliek spēkā.

Ceru puslīdz atbildēju uz interesējošiem jautājumiem.

p.s. SPKC zvanīja pēc apmēram 12 styndām kops to pozitīvo rezultātu uzzināšanas, ārsts vel pēc kādām 2. Tā ka info aprite +/- ātra.

Grūti spriest kā tas notiktu gadijumā ja no sērijas bārā esi flirtejis ar bārmeni/oficianti, kad ne viens ne otrs nezin kā otru sauc

..

WALA 17.10.2020 8:57

Karantīna attiecās uz 10 dienām no brīža kad saskāros ar CoV19 personu, un vakar bija 10. diena + tests, tātad tagad formāli varu skriet kur tīk.

WALA 17.10.2020 0:20

Tātad nebūs sevišķi daudz ko pastāstīt - esmu Cov-19 negatīvs, ar visiem saviem simptomiem, iesnām un ko tik visu neko pēdējo teiksim 3 nedēļu griezumā.

Kontakt personai ar lielu varbūtību rezultāts bija samainīts starp ģimenes locekļiem, atkārtots tests parādīja pilnīgi pretēju rezultātu pirmajam ... bet to nav iespējams noskaidrot iespējams arī bija kas, līdz ar ko neapskaužu cilvēkus šājā situācijā, kā vienas ģimenes locekļi - viņu karantīna attiecīgi vēl +14 dienas ...

Teiksim tā sistēmā ir kasjaki, nelieli, bet ir . Man gan te mēģīna stāstīt ka esot arī lielāki, kad cilvēki kuri kaut kāu iemeslu dēļ nav tikušī uz savu testa laiku - saņem pozitīvus rezultātus, bet nu tas kā jau visas baumas.

WALA 16.10.2020 13:47

Tā ir ar tiem neticīgajiem, es gribēju kā labāk - a tu ņem un visas ilūzijas sagrauj ...

P.S. Ceru ka analoģiju katrs pats spēj saredzēt ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti