Man ar tā izklausās ka metinātāji iekš LV būs lielā cieņā !
Laikam jāiegādājas kāds pārīts metināmo aparātu, kamēr vēl nav deficīts ![]()
Man ar tā izklausās ka metinātāji iekš LV būs lielā cieņā !
Laikam jāiegādājas kāds pārīts metināmo aparātu, kamēr vēl nav deficīts ![]()
Kā viekt drošu akumlatora maiņu, un kā man attiekties pret tavu veco akumlatoru, kas knapi 80% vai pat mazāk vairs tur ?
NU es tika strikti pret šō neiestātos, jo ja tiešam būs situācija, ka CO2 izmešu dēļ valstij jāmaksā sods, tad šī soda apmērā daudz jēdzīgāk būtu veikt šos EV iegādi veicinošos faktorus, skaidrs ka ekoloģijas ziņā tā ir izteikti formāla pieeja, bet nu pagaidām visa šī mērkaķošanas nav pelnījusi kaut ko vairāk !!!
Nu es tomer visupirms saņemtos un vienotis starp valdību, Rīgu u vēl kādām lielajam pilsētām, un iespējam Pierīgu, par izpēti kur un kā var un vajag ierikot EV uzlades puntus, man šķiet ka butu jēdzīgi teiksim Ziepīti starp mājām, Imantā utml. daudzivokļu māju rajonos, bet ar stratēgisku pieeju, nevis "kā sanāk" , un ka tik nauda apgūta.
Jo pēc CSDD tak.var noskaidrot kādas adrese figure pie EV lietotajiem, un pat ja ne var CSD veikt aptauju pie realiem lietotajiem, vai vajag un ja vajag tad kur tās uzlades butu labas. Un gan jau saliekot galvas kopā ar to var kaut ko jēdzigu pasākt ...
Agrāk viņa raidijumiem sponsors bija Amserv un CSDD, ja tas tā ari ir - nav jau neviena kas varētu pateikt "aizver muti citādi naudas krānu piegriezīsim" ...
Kādreiz šams dzivoja Alderos, nezinu kur tagad, ja joprojām tur pie Baltezera, tad lai pastāsta kā viņš dien diena tiek galā ar to nelaimīgo krustojumu ...
Plus EV yzlādes stacijas tāpat būs izplatību ierobežojošs faktors.
Loģiski - naftiniekiem naudas gana, lai sagatavotos pēc-naftas ērai, valstīm ar naudas gana, nu kāda velna pēc jālien cilvēku kabatās, ok ja vajag valstisku plānu izpildit, nu pastutējat ierobežotu skaitu EV privatajiem un ierobežotu valsts iestādes, kur to izmantot ir jēdzīgi, bet tad ari uzreiz pasaka, ka finansiālu apsverumu dēļ šī gad kvota ir X tūkstoši, un tie kas gribēs sastāsies tai rindā uz šo gadu, nākamo utml.
Un nav pa galvunpa kaklu arī jāmetas taja stulbumā uzreiz par 100%, jo vēlāk EV tiek pirkts jo mazāk bernu slimību tajos ir iekšā, tagad tie joprojām liela daļa ir "bērnu autiņos" .
Brauktu autosportā vai regulāri uz trasi - butu jēga runāt par slāpekli, ja to nedari, tad kā jau te augstāk noradīja - gaiss satur nepilnus 80% slāpekļa, un tas ja tur ir skabeklis, argons utml. atlikušie procenti , tavu dzīvi sevišķi nesabojās. Un gada griezumā tāpat riepas visticamāk pumpēsi klāt utt. un maz ticams ka ar slāpekli.
Un jo lielaks slapekļa procents, jo mazāk riepa reaģē uz temperatūras izmaiņām t.i. sakarstot spiediens riepā praktiski nemainas. Mīnuss tātad tāds ka jēga visai šauram pielietojumam un ārpus tā - vējā izmesta nauda ... tāpat kā par zemeņu, banānu vai "ziemas" gaisu riepās ...
Nu vot tā pienākumu uzlikšan DUS, NĪ attīstītājam utml. ir pilnīgs bulšits - tas atkal ir tups sitiens pa kabatu tiem kuri kaut ko var jau atļauties, bet nav gluži tā ka "vistas naudu neknābā" ...
Iedomajies ka māja +/- centrā, tam cilvim nah to auto nevajag un jams arī neperk, kad vajag - iznomā, un jams tāpat dabūs "norīt" auto elektrifikācijas izmaksas ... vai tiešām šai valstī nav jēdzīgāku ideju kā sipt tos kam ir vismaz kaut kas ...
Elektroauto auto jebkādas priekšrocības ir tiem kam pa lielam ir privātmāja, visiem citiem pie esošā uzlades tīkla "ne-izplatības" tas ir mazohisms, kuru grūti saprast. OK ja vēl 1stāvs un stāvvieta pret logu ...
Bet man tāpat nepatīk EV, un kamer varešu atļauties iekšdedzes dzinējus turpināšu ar tiem braukt, tāpat ka kamēr būs manuālās kārbas turpināšu tās lietot. Paies 10 gadi tad varbut būs uztaisījuši EV uz kuru es gribētu paskatīties, nu vai varbūt varešu atļauties jaunu Taycan, tad - kapēc gan ne ...
un ja kādam by accident noder tad viss playlists (P1 Volvo, How To Videos - C30, S40, V50, C70) :
Bet nu vispār pa to atvērto augšas vāku, tu noteikti diezgan labi redzi kas tur notiek + ja noņem aizmugures vāku tad vaajdzētu diezgan labi saprast WTF notiek .
Izjaukšana:
www.youtube.com/watch?v=Qv_q7X61cn0
Un te var mēģināt atrast ar kādu temperatūŗu aptuveni:
forums.swedespeed.com/showthread.php?222833-Anyone-got-a-how-to-for-black-headlights-on-s40-v50
Un vēl viens video par tēmu:
A un kā izrādās tad tie baltie laikam tiešām bieži lūst, un var to pašu daŗīt ar tiem melnajiem ar hex atslēgu:
www.youtube.com/watch?v=Xgx5OrwnFxU
ja viren kāds duraks jau tur nav ķēries klāt ar šo atslēgu un daudz spēka - un tad tiešām ir salauzis mehānismu nahren ...
Te škiet ir paraugs kā tas daras:
www.youtube.com/watch?v=SX3QX9jdMbs
Un jāregulē ir ar baltajiem. Bet pamēģīnāšu atrast kā tas mehānisms strādā un ielikt.
Te cits video par plašāku lukturu spektru ja nu kādam noder:
www.youtube.com/watch?v=CNU6oBbvzE4
(Prikolīgi ka šiem var pārslēgt no EU uz UK gaismas kūli to iebūvēto "aizkaru")
Es to.pienesu tur kur reāli varu -strādajot savā sfērā un šur un tur mēģinot cilvēkiem izstāstīt kā ekoloģija strādā, kapēc elektriskas spēļmantiņas savā butība joprojām ir toksiskie atkritumi utml. - galvenais princips - nepērc to ko nelietosi ilglaicīgi ...
Bij man te ģimene ar elektriskūteru/velo gribētaji, tagad ir normāls crosfit tipa velis dēlam jauns un citiem ir vecaki velo un kājminami skuteri, un nevienam nav kājas nokritušas ...
Cik no tiem ninebotiem un citiem štruntiem joprojam tiek izmantoti, es labprāt uzzinātu ...
Tajā visā es vēl pieļautu elektrovelo, elektro skuteris manās acīs ir tikai atkritumu "ģenerators" un satiksme ar to iekļauties nav iespējams, priekš velo pa lēnu, priekš gājejiem krietni par ātru.
Sastrēgumi pie mums ir tikai īpašos gadījumos un ari dēļ nepārdomatiem risinājumiem satiksmē, kur problema ur vairak fakta ka neviens dārgās kļūdas neatzīs, un attiecīgi arī nekad nelabos ..
tu nobildē tos lukturus un regulejuma skruves, tad varbut var palidzet atrast ko citi ar to darijusi, nu maz ticams ka safista mehānisma gadijuma serviss tev piedavas ko citu kā lukturu nomaiņu ...
Pareizi tagad būtu mārketēt CO2 uzpildītas riepas, kā ekologijas panaceju ;)
P.S. es tik nezin ka CO2 reaģe uz temperatūru, jo slāpekla bonuss ir ļoti maza izplešanas koeficientā ...
To sauc par pieredzi,vai vecuma marazmu vai vel daudz un dažadi, jauns biju ar daudz ko nepamaniju, bet tagad ātri "uzkrit" sīkumi, ta ka neiešu apgalvot ka es esmu daudz savādāks ...
Un vēl aizmirsu piebilst ka tas viegli pamanāmais stulbums mani šaja vecuma ari jau kaitina, tadēļ es saprotu to "ziņu" ko mēdz sniegt Klārksons, Timrots utml.
Biznesa niša brīva, ko gaidi ;)
Tiesa tagad varēs jau pāriet uz nakamo limeni piedāvāt dīzeļa smaku EV kārtīgiem dīzelistiem "kā man" , cerinu smaržu lauku blondīnēm utt. utjpr . ;)
Nu pag, vai tad tu daudz runa par to kas ir labi ? Gan jau ka zini ka sliktas ziņas pa pasauli celo atrāk un tālāk , ka labās, ta nu tas cilvēks "ir uzbūvēts".
Nav bijis pastāvīgā lietošanā, bija darba vietai, vienigais gļuks ko zinu salona ventilatora relejs nosprāga, bija tikai viens ātrums uz max.
Man ar šķiet ka eko faktors labi ja 10% intresēja, vairākumam intresēja lētākas izmaksas, jo pareizā laikā lādējot tos verķus, visu ko pārmaksāja 3 gados vēsi var atpelnīt ... un IMO tas arībija pamats EV iegādei .