nomiks rakstīja: Kādu mēensi atpakaļ uz Jūrmalas šosejas CP noķēra miljonāra Krasovicka (laikam) atvasi, kas ar M6 traucās pāri 200 km/h. CP dzinās pakaļ un finālā skrējēju noķēra. Jāpiebilst, ka CP bija ar Volvo S60.
Tā kā nav tik viennozīmīgi, ka nedzīsies pakaļ un nenoķers.
Tas bija m5, ātrums ap170 un 1. Aprīlis.
Netaisi putru vēsturiskos notikumos.
Un noķēra gan jau ka tikai tāpēc, ka čalis pats apstājās. Jo otrs gudriniex aizmuka.
Gandrīz neērti raxtīt....
Te čaļi nevar izlemt kas labāx. Dulop Michelin vai vēl kāds pārkrutais nosaukums.
A mans stāsts sākās kāus gadus 7 atpakaļ, kad huļigankai uzvilku navarkas ar maģisko nosaukumu Insa Turbo.
Nobraucu ar viņām visu ziemu un aiz slinkuma novilku riepu maiņu līdz augustam, kad autiņu ar visām riepām pārdevu.
Galīgi nav par ko piesieties tām tupelēm. Klusas, atjaunotais proķis nost nelobās, uz ceļa turas labi, arī braucot ar dubulto atļauto ātrumu, un galvenais - Pa Lēto!!!!
Un tā kautkā aizgāja, ka tagad es nemaz citas riepas ziemai nepērku. Nafig man riepa divām sezonām par 80 latiem, ja es varu katru rudeni uzlikt jaunas par 25-30 ls gabalā. Un rezervīte viņai tāda, ka ziemai jau nu pietiek noteikti.
Tās tupeles man ir bijušas uz visādiem auto, FWD, RWD, AWD, kautkā man baigi bieži tās mašīnas mainās. Bez sasišanas. Vnk ātri apnīk. Un nobraucu es apm 80km katru dienu, tāka varat parēķināt cik km tās tupeles tur.
Tas tā, tiem, kuri negrib pirkt Michelinus vai dunlopus.
Un tagad jautājums ķīmiķiem.
Vai ir taisnība, ka riepu nemaz tā nevar gadiem marinēt garāžā? Tipa gumijai tur kautkas samiksējas un šī zaudējot savas maģiskās spējas noturēt autiņu uz ceļa.