Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
ivka 27.09.2006 11:31

T5 motors ir patiešām reāli labs. Arī tīri ekonomisks starp citu. Pa šoseju man sanāk 8l/ 100@110kmh tā īpaši neaizdomājoties par braukšanas manieri. Pa pilsētu vasarā bija ne vairāk kā 11, tagad kopš 1.septembra gan ir pacēlies līdz 12. Jaudas/patēriņa ziņā kudi labāks par BMW sešinieku, kur nu vēl MB vai ko citu.

ivka 22.05.2006 18:00

Vispār jau kad šamais tukšs vai tuvu tam, tad tas kompresors slēgājas pavisam bieži - tipa ik pa pāris sekundēm, vismaz 850-tajam tā ir. Reizēm pat tas ir traucējoši braukšanas laikā, jo pie tās slēgāšanās arī apgriezieni bišku nostaigā. Labi ka mums vasaras īsas

ivka 27.04.2006 18:25

Draco, ticu ka liela daļa 850to īpašnieku to agrāk vai vēlāk piedzīvo. Bet nav tak nekāda zhopa

Man ar tā gadījās - iemetu plastmasu salonā un tajā pašā dienā meždu vsem pročem Autogrosā pa pāris latiem viss bija atkal savās vietās. Tiesa gan tā nelaimīgā plastmasa man tagad ir pavisam pazudusi, bet man diemžēl nav taustāmu pierādījumu, ka viņu patiešām ir nolauzis un pakāsis viens frukts, kuram vienu brīdi devu Volvi braukāties, jo tikai kaut kad nesen pamanīju, ka tā detaļa pietrūkst . Tāpat vien nokrist jamā nevarēja, jo tad es to būtu pamanījis. Karoče, neņem pie sirds

Tad kā tur palika ar to gultņa kodu? Pirms apsvērt UUSAs variantu, labprāt uzzinātu par cik es varu dabūt pa saviem kanāliem..

ivka 21.04.2006 17:42

Kāds kompetents jauks cilvēks nevarētu pateikt '95 sedana T-5 pr. labās puses riteņa gultņa kodu?

ivka 23.01.2006 10:03

Hmm.. Pēdējās pāris dienas viss it kā normāli atkal... Vienīgi pēc sajūtas ir tāds švakāks cēliens.. Bet nu zinam mēs kā ar tām sajūtām.. Nu karoče redzēs - ja atkārtosies, tad nervozēšu Maybe tomēr tā turbo padarīšana nav pilnīgi mehāniska. Gribētos ticēt/cerēt, ka tas dēļ lielajiem mīnusiem un kaut kāda gļuka kaut kur elektronikā.. Tomēr turbīna ir septembrī servisota, un būtu ļoti sāpīgi, ja šamā tagad ņemtu un atliektos..

ivka 21.01.2006 13:31

Vakar te T-5-inieks sāka pigorus taisīt - respektīvi turbo boosts pazuda - spied kā gribi, reakcijas no turbīnas nekādas. Un boosta bultiņa panelī arī apstājas smuki pa vidu un tālāk neiet...

Šorīt sāku skatīties - vizuāli neko aizdomīgu neredz, eļļa normā, nekādas lapmas nedeg.. uzsildīju mazliet motoru, izlaidu līkumu.. sākumā tas pats kas vakar - no boost, bet pēc kādiem pāris kilometriem parādījās, kaut gan tāds (pēc izjūtas) ar kārtu švakāks nekā pirms šitas sākās..

Karoče jautājums tāds - man par to ir vērts uztraukties, saķert galvu un gatavoties remontiem, vai arī vienkārši pagaidīt siltāku klimatu (turu uz ielas)??? Kādam ir tā bijis kādreiz???

ivka 13.01.2006 20:59

Psec. Tikko izmetu Bosch Silver miskastē (nu ne gluži tiešā nozīmē, lai ekologi nepiesienas) un padomāju, ka tā dīvaini, ka tāds brandname tā nomirst, nemaz tik vecs neesot. Bet kā izrādās tad neesmu vienīgais.. Laikam kaut kas točno ar viņiem nav. Iepirku vietā noname made in LV - pagaidām viss kulē.

ivka 19.12.2005 18:37

Ozz rakstīja: Pirmkaart-volvis nav domaac atvilksanai .Tam izgatavo automasiinas ar mazaaku masu.

Taisni ka tā. Tas pats T-5 ar visiem saviem 226ZS patiesībā pilsētā ir mazliet neveikls - nav viņš designēts raļļiem starp krustojumiem, un nav viņš tāds, kurš visu laiku čukst no zem labās kājas - spied spied spied, štepselē, štepselē štepselē. Za to vot uz šosejas.... pavisam cits raksturs un iespējas. Pilsētā jau reāli vienalga vai tev 10v vai T-5, īstenībā vislabāk TDI. Golfs. . Vienīgi ka nu ērtuma ziņā gan nezinu pret ko 850-nieku varētu iemainīt... Pret jaunāku analoģiska izmēra volvi varbūt..

ivka 19.12.2005 17:23

draco rakstīja: bet nu izskataas 850 ar automaatu tik tragjiski nav,ja pa pilseetu ap 12 visi sakaas esam - man bija aizdomas,ka ap 15 vareetu buut. kaut gan paarsvaraa pa trasi plaanoju braukt, un uz 90 ceru ieksh 8 litriem vai mazaak iekljauties.

runaajot par 10v vs 20 v - neredzu lielas jeegas. cik saprotu, 20 vaarstniekam griezes momenta un jaudas liikne ir staavaaka, tb lai reaali to jaudu noceltu,vinsh ir "jaagriezh".

Īstenībā ir tā (man ir T-5) - pa pilsētu tieši arī ir 12 nevis 15. Manējs jau mēnesi pusotru nav no pilsētas ārā braucis un braukājas tikai no darba uz mājām un atpakaļ - attiecīgi no rīta tas nozīmē 40min lielākā daļa sastrēgumā, vakarā arī līdzīgi - kompis rāda 12.6. Ja sestdien no rīta noreseto un mierīgi braukājas pa pilsētu bez sastrēgumiem, tad ir tipa 10.5 vai kaut kas tml. Šoseja (man normāls ātrums ir 105-110) - 8l pie nosacījuma ka trafiks nav intensīvs un nav jāapdzen visu laiku... Mazāk nav īpaši sanācis - laikam nemāku uz 90 braukt

Par 10v vs 20v - varētu būt taisnība par tiem griezes momentiem. Na dņah testēju vienu 10v - pie maziem apgriezieniem reāli brauc tāpat kā mans T-5. Protams no 2500rpm+ starpība ir krimināla, bet cik nu bieži tad reāli vajag tos 2500+..?

ivka 10.12.2005 15:09

Skardnieks rakstījaa 100 Ls vari nodot lūžņos. A ja pa 5 Ls gabalā tad tā jau ira normāla cena. Tā lūk.

Nu redz. Značit lietoju pats un priecājos, kā arī izdaru secinājumus, ka teksts "kā ar uguni vajag" nav ņemams nopietni... Cena tirgū ir pied./piepr. līdzsvars, a pa 5Ls nav piedāvājuma - tam ticu

ivka 10.12.2005 13:06

Skardnieks rakstīja:

Metāla diskus pa 100 Ls!!!!!!

Kas Tev tie apzeltīti?

Nu bļin.. Tā kā biržā - ja BAIGI vajag, tad BAIGI maksā.. Ja vairs negribās, tad nemaz tik baigi nevajag patiesībā .

ivka 06.12.2005 17:01

Skardnieks rakstīja:vajag kā ar uguni metāla diskus uz 15 collām, varbūtās kādam ira lieks komplekts?

Nu varu atdot savējos par 100Ls ja jau tik ļoti deg. Pats pacietīšos

ivka 06.12.2005 16:56

www.ss.lv/... . 850-tajam nav nekādi unikālie diski un der arī no citiem līdzīga izmēra volviem, piemēram S/V70. Gan jau ka speciālisti precizēs kādus tur parametrus vajag, bet piedāvājums caur sludinājumiem (lai arī salīdzinoši neliels) tomēr ir. Pats ņēmu komplektu pa 40Ls kādu mēnesi/pusotru atpakaļ.

ivka 21.11.2005 16:12

Jā ja tīri no skaņas būtu jāpasaka, es arī teiktu ka atspere staigā nevis bukse kaut kāda. Ok, vakarā celsim un skatīsimies...

ivka 21.11.2005 15:40

Varbūt kāds ir saskāries. 850 sedanam aizmugurē kad pašūpo autiņu ir tāds paskaļš metālisks klikšķis kaut kur no piekares, pie tam nevar saprast, no kurienes viņš īsti nāk - no augšas, no apakšas.. Kreisajā pusē tas viss notiek. Visi sailenti ir tipa kārtībā, atsperes veselas.. Meistari groza galvu un ar lomiku neko nodiagnosticēt nevar. Tiesa gan amīšu augšu neviens nav skatījies.. Laikam jau nevarētu būt, ka pats amītis tādu skaņu taisa, ne? Tas tā - jautājums pirms es esmu aizdevies uz MM Ā un vēl ir braucot uz nelīdzenumiem neliela graboņa - arī no pakaļas, un uz ausi šķiet ka kaut kur no aizmugurējo tumbu rajona. Pačekoju ka nekas tur neļurgājas - atliek laikam tikai amīšu augšas....?

ivka 08.11.2005 16:42

Aicene rakstīja: Vispār tas iepriekšējais ir advancētais variants. Bet vispār pietiek arī ar elementāru paštaisītu, kurā ietilpst pieslēgums barošanai , gaismasdiode, rezistors un slēdzītis bez fiksācijas. Izdrukā no ineta paskaidrojumu kas kādā secībā jādara, kodu atšifrējumus un viss, darbojies. Paskaidrojumus var dabūt šeit: www.rcboat.ru/...

Es šitādu sev uzlodēju - vienu daļu no kodiem var nolasīt un arī nodzēst. Līdzīgi kā līdz '95 ar kalodkām. Vismaz kad man ļambada iedegās, ātri vien tiku ar viņu galā Iespējams var mēģināt arī kaut ko advancētāku saspaidīt, teiksim service lampiņu noresetot, bet neesmu īpaši uz to iesprindzis.

ivka 03.11.2005 22:33

Rudais rakstīja:Baigi labaa fishka esot automaatam RESUME peec apdziivotas vietas pie nosaciijuma ja pirms tam esi braucis ar 140km/h.

Efekts analoģisks ilgstoši pedālim grīdā?

ivka 03.11.2005 22:09

Diskus dod patiešām ss.lv - es arī pirms nedēļas paņēmu komplektu 850-tajam pa 40Ls - derēja no S70

A logi var svīst ciet (bez jau minētajiem iemesliem) arī dēļ beigtas pečkas, kā arī dēļ 20 min un vairāk ieslēgtas recirkulācijas.. Karoče mitrs gaiss salonā, lai gan mitri paklājiņi nez vai šādu efektu var radīt. Ziemā po žizņi sniegs/ūdens iekšā un nekas nesvīst.

PS. Volvo 850 ventilācija spārda! Kamēr motors auksts, nepūš vispār neko, a kā iesilst, tā konkrēti padod uz kājām.. Saviem iepriekšējiem vācu autiņiem taisīju tieši tādu pašu setupu, tikai diemžēl manuāli..

ivka 25.10.2005 16:00

Reku šodien Doskā diskus meklēdams uzskrēju kalpakiem virsū.

www.ss.lv/...

Sludinājums gan vecs, bet varbūt ir vērts piezvanīt..

Tā kā visticamāk man arī tādus vajadzēs, tad ja kāds viņus tagad nopirks, tad aliņš man pienākas

ivka 25.10.2005 12:22

Ulbrokā nav komplekta

ivka 25.10.2005 10:21

Es pareizi lasu, ka 7xx un 9xx sērijām ir tādi paši? /Just interesting/...

ivka 25.10.2005 10:13

Vai gadījumā kādam nav lieki (vai zināms kur dabūt un aptuvens ceņņiks) dzelzs diski priekš 850-tā?

ivka 14.10.2005 17:07

Protams, ka iespējams ir viss Un atļaušos atgādināt vispārējo patiesību, ka katrai auto pārdošanai (arī Beļģijā) ir savs iemesls, kas parasti ir saistīts tieši ar pašu a/m nevis ar to, ka pēkšņi baigi vajag naudu

Bet, neko nezinot par konkrēto eksemplāru, atļaušos izteikt minējumu, ka drīzāk jau viņam nekādi nopietni remonti nav veikti pēdējā laikā, jo Mūsa Motors dara stundas cenas salīdzinot ar REiropas servisu cenām tāds sīkums vien liekas.. Ja jau dūmo, tad pilnīgi iespējams ka iepr. īpašnieks nav izturējis TA ekoloģiskās prasības, uz megadārgo remontu nav parakstījies, atdevis a/m placim par kapeikām un tā nu šis ir nonācis līdz LV..

Bet nu ja jau viss ok, tad gan jau viss ok. 450Kkm dīzelim nav neko pārspīlēti daudz, bet nav arī maz, protams. To cik ļoti saimnieks savu a/m ir mīlējis, kā remontējis un kādu eļļu lējis jau uz aci un ausi nepateiksi - rezultāts parādās vai nu laika gaitā, vai arī izjaucot motoru.

ivka 13.10.2005 15:19

ursis rakstīja:es tik beigsju spamot un teiksju taa.

ja tam volvo reaalai bija 220 t km...tad vecji kas remonteeja motoru tevi reaali.. - censored- vismaz gredzenu naudu vinji iesnjaapa naasiis

un nevajag ka turbiinai tik mazs resurss!!! arii vinja griezjas ilgi un labi! - te viens ir iekritis...un apcakareets,beedigi bet fakts

Iekritis varbūt - pie pirkšanas motors tiešām netika nopietni pačekots. Bet par apčakarēšanu - kā parasti - "ņe čital, no mņeņija imeju".. veči ir pietiekami pazīstami un lojāli. A par turbīnu - nu gan jau arī bez remonta vēl būtu savus 40Kkm novilkusi un sasniegusi tevis minētos 250km sava resursa, un ja tad viņai kaput pilnīgs būtu iestājies, tad tas vairs nav 150Ls, bet reizes 4 vairāk...

Karoče fleimot te nav pamata. Nepatīk fakti uz sejas - pērciet atmosfēriskos un rullējiet savus 500K kaut vispār bez apkopēm un remontiem - katram savs. Nejūtos ne piekāsts ne bankrotējis, nedz arī nožēloju ka man ir T-5 . Viss.

ivka 13.10.2005 13:07

Crash rakstīja:

user rakstīja:Cik maksā kapitālais remonts VOLVO 850 turbo motoram??

tjipa gredzenus nomainit un vel visu ko tur dara..

eļļu laikam pa daudz ēd!!

Ja nekljuudos tad taadu ir izveicis ivka. Veel jau pie aarnija var paintereseeties

Jā, izveicu gan... Kas bija pirms remonta - eļļas patēriņš ar kārtu 1 litrs uz 1000km, protams atkarīgs no braukšanas režīmiem un tā... Izbraukāju skandināviju - uz 3500km tajā braucienā salēju 3,5l eļļas Tika nodiagnosticēti beigti gredzeni, 3 cilindros kompresija, aizdir$ta turbīna, sacietējuši kalpačoki utt.. Nobraukums autiņam 220Kkm. Par cik autiņš no LV, tad laikam jau reāls.

Kas ir tagad - pēc remonta nobraukti ap 1500km, eļļas zudums pa šo laiku varbūt 100g, bet remontētāji teica, ka tas pirmajos pāris Kkm būšot normāli.. Sūdzību nav, ja nu vienīgi sīkumi, skat. zemāk.

Remonts pats kā tāds ietvēra gredzenu nomaiņu ar visiem izrietošajiem darbiem - tur dažādas blīves, jauni kalpačoki, blīvslēgi, filtri, eļļas, tosols etc.etc... Pie reizes arī turbīnu aizsūtīja uz kaut kurieni remontēt. Ko precīzi viņai darīja - nezinu. Izmaksāja tas prieks kopā 520Ls (par turbīnu 150, kopā par darbu 120, pārējais uz detaļām). Pirms tam piedāvājums no MM bija 600-700Ls tikai par gredzeniem. Noņēmās keksi ~3 nedēļas - pēdējās 4 dienas kaut ko tur baigi testēja un regulēja (vismaz tā stāstīja). Tagad atšķirību braukšanā ja godīgi nejūtu, ja nu vienīgi apziņā Par darbu kvalitāti - nu kā parasti. Ko ievēroju - eļļas ščupu aizmirsuši pie bloka pieskrūvēt, un tosols kaut kur pil ārā pa naktīm. Tagad tosols jālej klāt nevis eļļa

Ja ir interese par vietu kur tas tika darīts, varu iedot kontaktus.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti