Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
ivka 03.12.2004 12:40

Jā, tādas baumas klīst ja tev ir pa visu rajonu dūmojošs dīzelis, ar kuru tu velc uz 120+ pa bāni. Attiecīgi arī uz 120 tas dīzelis dūmo 2x trakāk. Kaut kā neticās ka stādina un baigi čeko (interesanti kā???) vai tev ir ir tas cat. vai nav.. Vienīgi ja nu tiešām kaut kas uzkrītošs tavam vāģim - rūc kā tanks vai stipri smird.. Cik ir pieredze, tad uz robežām taisni cilvēki ir iejūtīgi un redzot ka zem autiņa veidojas peļķe (kamēr dokumentus checko), apjautājas vai tā ir problēma vai vienkārshi conditions (tā jau var stresā iedzīt)

ivka 22.11.2004 11:50

Biš nepatēmu (lai gan attiecībā uz iepriekšējo bazaru), labs links atradās ne-profiem:

www.chris-longhurst.com/carbibles/index.html?menu.html&suspension_bible.html

ivka 12.11.2004 16:21

Mmm, pēc markina komenta sāku saprast lietas būtību

ivka 12.11.2004 16:20

Cik saprotu, tad tas, ka ir pieejama plastmasa bez cauruma, nekādā veidā nenozīmē, ka uz jauna autiņa tādas kādreiz ir tikušas izmantotas, tā ka jautājums paliek aktuāls.

ivka 12.11.2004 16:04

Ā un vēl - zinu ka esmu bremzēts un par motoriem te sen jau viss ir izdiskutēts, bet WTF ir 850 TURBO? Ar domu - bļamba pakaļā nevis T-5 bet TURBO. Neticu ka stickertunings, jo ir redzēts daudziem, pārsvarā vecāka gada gājuma 850-tajiem, kā arī netā bildēs skatoties, šiem trubu razklads zem kapota kaut kāds savādāks. Komentāri?

ivka 12.11.2004 15:59

Topikā pie S80 Alex-GT ar pārliecību apgalvo, ka fāru ščotkas nav 850 standarta komplektācijā. Reku links saka pretējo..

www.autonews.ru/catalog/model.shtml?/catalog/10040/10792.shtml

Tātad - ir var nav? ..atgriežoties pie tēzes, ka ja 850 ščotku nav, značit priekša dauzīta

ivka 11.10.2004 14:10

Crash uz REiropas funktieri laikam nosliecies

Es te pa UK dziivojoties dienaa redzu labi ja dazas a/m, kas lielaakas par kompaktklasi (Golf). Taapat arii tikpat maz ir redzamas vecaakas par 5g masiinas. Auto noma ir vispaar tukss numurs - peugeot 407 ir lielaakaa dabonamaa masiina un vecaakaa iireejamaa ir 2g veca... Bet nu tas viss vareetu buut skaidrojams ar degvielas cenu 0,82/l

ivka 06.10.2004 16:36

Skat kas te par mani atcerējās

Ar viskiju švaki - te tas "grēka nodoklis" samērā nenormāls - kamēr nav dzīve nostabilizējusies, tikmēr viskijs ir veikalu plauktos

Bet nu tas ir offtopiks

ivka 06.10.2004 14:41

Par skati gan labs arguments

Manējs skati gāja (Bauskas ielā), lai dabūtu defektu listi - tā vietā dabūja vieninieku par numura apgaismojumu un vieninieku par priekšējo tiltu (kā nu bez tā ).. Pēc tam sāka mainīt pakaļējo piekari (jo klabēšana palika neizturama), izpūtēju un motoru remontēt

ivka 21.10.2003 13:48

Nu jā - tikpat labi tā var būt arī norvēģu valoda. Who cares anyway...

ivka 21.10.2003 13:46

Runājot par Gislaved Softfrost 2 - izskatās, ka cool riepas.

skat. http://www.motor.no/pdf/Vinterdekktest_2003.pdf

Ja nu kaads nesaprot zviedriski, tad varu pačukstēt, ka

PIGG ir radze un jāskatās ir tabuliņā PIGGFRIE DEKK.

Pēc šitā testa sanāk pat labākas par Nokian Hakkapellita Q, kuras autoreviews tā izslavēja...

ivka 12.09.2003 20:31

Alex-GT: Ja nav noslēpums, kur ellē izraki? Vai no rokas paņēmi? Man šodien kārtējā iz$%$stā diena pa Rīgu apkārt braukājot. '94 sedanu atrast NAV iespējams. Kur nu vēl ar automātu+kondīzeri+labā stāvoklī. Nu labi - ir iespējams, bet tikai '93, kurš ir pārdots '94. Protams, par '94 cenu. Bet tās fāras pakaļējās.... visu skatu sabojā. Pasūtīt lai atved biš raustos. No rokas arī pirkt nestāv - drusku vajag palīzingot

ivka 11.09.2003 14:11

Ā un pats galvenais - sedans vai wagons? Ja wagons, tad sorry...

ivka 11.09.2003 14:10

Kura gada, kāds nobraukums, ko no sevis citādi izsaka (extras utt), kā raksturotu vispārējo stāvokli? Un galvenais - cipars Var uz ivars@elva.lv.

ivka 28.08.2003 18:21

Biju šodien tajā autostarā iečolēt - 4 universāļi, visi vienādi un par vienu cenu. GLT 2,5 20V, manuālā kaste. Kam vairāk ekstru, ka mazāk, bet 6000 maksā. Pēc skata un stāvokļa it kā normāli. Nobraukums arī visiem ~170K. Hmm... Pārdevējs gan apgalvoja, ka visi no vienas vietas Vāczemē ņemti un tā vieta esot uzticama un ka šie esot maiņas auto.

ivka 13.08.2003 13:30

Moš kāds zin kādu mobile.de analogu Zviedrijā? Es te šodien pusdienu googlējos - rezultātu nav

It kā teorētiski spriežot arī atdzīt no turienes būtu samērā lēti - to var brīvi darīt pats (prāmis) un nav arī Polijas pa vidu.[addsig]

ivka 13.08.2003 11:33

CM-kas sludinājumos minētos aparātus neesi apskatījis?

Plačos toč nekā nav. Vieni šroti. Un 94+ vispār nevar sameklēt. Īpaši jau Rumbulas perifērijā.

ivka 04.08.2003 12:56

Vasaras dullums iestājies

Laikam līdz manīm neaiziet, ka ir dzīvē arī tādas labas lietas kā benzīna ekonomija, lēti remonti, mazi gabarīti utt. Audiks ir lieliskā stāvoklī un kalpo godam, bet ir KAUT KAS, kas viņam nav. Precīzi pat nespēju definēt - kas. Līdz ar ko prieka ar viņu braukāt arī nav. Un investēt viņā kāpostu (tipa tur audio ielikt, riepas jaunas nopirkt vai vēl kaut ko) vienkārši neceļas roka. Laikam neesmu es racionāls cilvēks...

Ā nu un čoma nopirktais Rover 3500 Vitesse arī laikam ir darījis savu

ivka 04.08.2003 10:15

Sprauslas / vārsti - kāda starpība, ja domājam par vienu un to pašu

ivka 01.08.2003 18:53

Ak jā - varbūt mazliet offtopic, bet tomēr:

Nesen ieķēru SAAB 9000 Aero '93. Afigel i ņe vstal.

Vai volvistiem ir ko teikt šajā sakarā?

Maksā tāds zvērs tikpat cik T5.

ivka 01.08.2003 18:36

Izklausās cool. Starp citu, nav kādas idejas, kur vispār Latvijā lai ņem normālu 850-nieku par adekvātu ciparu? Ideālā kombinācija būtu T5+autom. 93-94g. (ja vispār T5 bija 93) varētu rullēt. It kā baigi briestu šim solim, bet kaut kā drosmes nepietiek. Baida nezināmais

Liriska atkāpe:

---

Biju reiz uz Provento aizbraucis - tīri sportiskas intereses vadīts, apskatīties tuvāk uz 850. Kas mani nošokēja - priemēram šis

(http://www.autonet.lv/viss.php?id=13960)

ir vairāk atliekas no mašīnas nekā kaut kas reāls. ABS bloks norauts, kondiška sūdīga (labākajā gadījumā spiediens javno par mazu), nobraukums pēc motora skaņas 200K+ (inž. kompensatori konkrēti grab, vibrē), paskatoties uz salonu visi 300K+ (pseido-koks nokritis, pakaļā pat salauzts, beņķi nodiluši līdz bezjēgai utt). Uz spidometra, protams, 140K. Nu, protams, apsēdos no cenas un tīri vai salikās, ka zem 6K EUR normāls 850 nespīd vispār, kamēr pilna CM-ka ar sludinājumiem pa 4K-5K. Nav laika un slinkums braukāt un pētīt

---

Vot tāda skarbā dzīves realitāte.

P.S. Crash - tu mani pazīsti. Anitas draudzenes Irinas dzeks

ivka 01.08.2003 18:11

Kāds var kaut ko pastāstīt par 850-to ar automātu?

Kāds tas ir automāts (neko vairāk, kā to, ka japāņu, diemžēl nezinu). Vai uzticams, ko no sevis izsaka 'ziemas režīms' utt.

Vārdu sakot būtu priecīgs, ja kāds padalītos pieredzē.[addsig]

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti