Absolūti
![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Absolūti
![]()
Es klausos Spotify like listi. Kur dažāda mūzika, sakot ar Prāta vētra, Queen, ZZ Top utt., beidzot ar, piemēram, Ac/Dc un Aaron chupa
Vai, piemēram, Talantu fabrika savulaik ![]()
Laba audiosistēma - bauda arī braukt garākus gabalus
Un atkal te Audi, VW, Bmw - soli pirms citiem. Par vecāki auto jau sākotnēji aprīkojās ar baudāmu skaņas kvalitāti no bāzes (un upgrade) stereo. Mūzikas kvalitāte ir tik iespaidīgi atšķirīga, ka pat tāds 16 gadus vecs Audi > pilnīgi jaunu Toyota/Honda/Nissan/Peugeot/Renault audio utt.
Tikko pārbaudīju specifikāciju. Piepirktā garantija VW safe + / 24 mēn. vai 80tkm.
To es pēc sava nobraukuma rēķinu. 80tkm garantija - tas būs 2.5 gadiem manā braukšanas režīmā. Es neko neesmu prasījis speciāli - dāvinātam zirgam zobos taču neskatās ![]()
gonzalless rakstīja: Sveiki. Ir nesen iegādāts 1999.gada Dodge RAM1500. Auto mani saista ar savu auru un parametriem
Kā jau normālā US pick-up vietas pietiek (6 sēdvietas+ 2x2metri ``mazā kaste`` aizmugurē.) 4x4, lai iebrauktu arī neceļos, 3,5 tonnas kā minimums piekabi var vilkt, ar papildaprīkojumu līdz 5 tonnām. 5,2litri motors ļauj dinamiski pārvietoties+ plus V8 skaņa. Detaļas pieejamas un salīdzinoši lētas, ja nepieciešams. Nu, īsumā labs ikdienas auto
P.S. Sagaidu, ka tūlīt``Latviensis Vulgaris`` metīsies kliegt , ka viss manis uzskaitītais ir pilnīgi aplams![]()
Tāds vadāms ar B kategoriju vai tad?
Kaut kā neticu, ka VW viss tikai plīst un jūk
Lai arī man tas darba auto, tomēr negribētos likstas ar garantijas remontiem vai evakuatoriem (skarba pieredze bijusi reiz). Un garantija jau "tikai" 4 gadi vai 80tkm - man tātad būs tikai apmēram 2.5 gadus kopā jeb vēl tikai 1 gadu un 5 mēn. aptuveni (pēc nobraukuma pagaidām).
Patiesībā, maz variantu, vēloties jaunu lielo VW. Tā sanāk, ka tikai 1,5Tsi ir vienīgais benzīna dzinējs? ![]()
Esi braucis?
Man tāds 1,8 Tsi ir, un testa braucienā guvu patiesu baudījumu arī ar niknāko benzīnnieku (gan Aerton). Ir, ir baudāmi abi dzinēji, viennozīmīgi.
Nesen uz Jūrmalas 3 joslu platā autoceļa gadījās piebraukt aizmugurē kādai dāmai Lexus suv. Jā, es braucu ātrāk. Jā, viņa bija acīmredzami spītīga, mani palaist nekādi negribēja. Man apnika, apsteidzu viņu nepareizi - labajā joslā, kas tur ir pati ātrākā ![]()
Un abi ir nešaubīgi jestri dzinēji...
Vien dīvaini, ka vairs nav piedāvājumā 1,8Tsi 180zs benzīns? Kā tad tā, manuprāt, ideāls dzinējs VW.
Haa, pilnīgi manējā Passat kopija (identiskā krāsā, R-Line) tajā linka atvērumā ![]()
Patlaban gards Passat B8 piedāvājums Mollerautolidosta
www.volkswagenbaltic.eu/passat-1801/lv#utm_source=PassatShowroom
Atceros, savulaik ss.com tirgojās viens ūber Passat B8 3,2Tfsi ar absolūtu Vollaustattung
Pirkts LV par nenormālu naudu. Pieļauju, arī to nebija viegli pārdot nākamajam gribētājam, katrā ziņā, ar ierastajiem zaudējumiem utt. Ekskluzīva manta, diemžēl "orgasms" tikai pirmajam
![]()
Patīk sevi pazemot, patīk, ka citi ņirdz par tādu trulumu? Tad tik turpini, malacis
![]()
Vai tas kāds rādītājs auto cenas pareizībai, notirgojot auto pārpircējam? Muļķības. Nevienu savu auto mūžā neesmu pārdevis pārpircējam, toties bieži esmu pārdevis auto virs tirgus cenas gan
P.S.Konkrēto Golf Gti negrib ierindas pircejs, jo pēc pircēju domām: 1) tāds sportiskais modelis nav ekonomisks; 2) ar to noteikti braukts izteikti sporta režīmā ![]()
Man bijusi laba pieredze ar jauniem auto.
Toyota - visi auto kalpoja godam.
BMW - lai to "kvalitāti" jupis parautu
Tas gan nenozīmē to, ka visas Toyota - perfektas un otrādi.
Cena IR lieliska gan
Cita lieta, ka auto modelis tomēr mazliet nišai domāts. Ar to gan jārēķinās, pērkot tādu Gti, pārdosi ar smagiem zaudējumiem. Tas ir tāpat, kā uzcelt kaut zelta māju nekurienē - tā tik un tā nemaksās tik, cik izmaksājusi... Cena pielīdzināsies “līdzīgiem” piedāvājumiem. Respektīvi, 2 stāvu māja pret 2 stāvu māju un Golf Gti pret jebkuru citu VW Golf u.tml.
Atceroties hibrīdu, man skauž par to patēriņu (pie tam - nullītei) ![]()
Sveicināts pulkā ![]()
Pastāv tāds kritērijs kā braukšanas bauda ![]()
Man būs domāt, ka sāls ir tajā elektriskajā stūres pastiprinātājā. Arī Prius stūre bija grozāma teju vai ar 1 pirkstu. AUDI jābūt hidrauliskajam stūres pastiprinātājam, nekāds 1 pirksts vai tml. ![]()
Ne tik strauji! Apzināta auto iegāde līzingā - manuprāt, loģisks un labs solis vidusmēra ģimenei. Ar domu, ka būs iespēja pacelt ko labāku nekā skaidrucī.
Sevi par nabadzīgu neuzskatu, bet nupat iegādājos lētu auto bez līzinga - jo, citas tēriņu prioritātes. Vērtības kritums auto būs visiem, reti neizdevīgi pirkumi tie auto
Ja tā rēķina (un vajadzētu, laikam) - jo dārgāks auto, jo dramatiskāk. Nomiks taču te rakstīja par realitāti ar jauna auto reālajām izmaksām.
Auto vispār ir ekstra (piedodiet, reģionu iedzīvotāji), dārga (un būs vēl dārgāka) ekstra. UK jau ir piemērs, auto reāli lēti, bet tos uzturēt - kosmiski dārgi
Mums varētu tāpat reiz būt.
JanJan rakstīja: Nu ja nepieciešams ņemt 5-6 gadu līzingu (un tad vēl jādomā, kā sakasīt pirmo iemaksu minimālā apjomā), tad nevarētu teikt, ka vari atļauties pirkt jaunu auto. Optimālais variants (nu finansiāli domājot) būtu pirkt lietotu auto bez kredīta (lietotiem auto ar procentu likmēm gan ir čābīgi). Šitā sērga jau ir visur - telefons ar jāpērk jaunākais iphone uz nomaksu, jo kontā reāli tādas naudas nav... Jādzīvo ir atbilstoši saviem līdzekļiem. Ja tu savam auto vari sakrāt līdzekļus 1-2 gados, manuprāt, tas ir ok, ja Tev būtu jākrāj kādus 6 gadus, tad drīzāk teiktu, ka tiek mēģināts uzlēkt augstāk par savu pēcpusi.
Galīgi nepiekrītu par aprēķiniem
Es no vairākiem uzņēmējiem (visai nopietnu uzņēmumu vadītājiem) dzirdējis frāzi, ka pirkt auto uzreiz - muļķība, naudas iesaldējums utt. Tikai un vienīgi banku līzings ar smieklīgiem procentiem (patlaban).
Uzskatu, ka arī privātpersona pilnīgi bez problēmām var iegādāties lielus pirkumus adekvātā līzingā/kredītā. Vienīgā rūpe nudien ir tā, lai maksājums nepasliktinātu dzīves līmeni. Vismaz par auto - noteikti.