Patīk līzinga un Kasko neesamība. Viss, nekā tāda, lai par to auto te jūsmotu vai apcerētu.
P.S.Brauksim ne daudz, gandrīz par 99% mums nebūs aktuālas nekādas konkrētā slavenā dzinēja kaites, tātad, nulle satraukuma.
Patīk līzinga un Kasko neesamība. Viss, nekā tāda, lai par to auto te jūsmotu vai apcerētu.
P.S.Brauksim ne daudz, gandrīz par 99% mums nebūs aktuālas nekādas konkrētā slavenā dzinēja kaites, tātad, nulle satraukuma.
Tēmas sakarā. Tas V6 2,5 Tdi (vismaz mūsu 132kw, automāts un Quattro) brīnums gan ir ar pienācīgu apetīti. Līdzīgi kā BMW 3,0d X-drive ar automātu, ar kādu man ir pieredze ilgāku laiku - tādi auto ir super patīkami ārpus pilsētas (jaudīgi apdzenot, ļoti klusi braucot, zemu patēriņu arī), bet pilsētas stop&go satiksmē - diemžēl visi 11 litri uz 100km pazūd ātri. Ārpus - ap 6,5 litriem. Tas tā, sapņotājiem, kuriem lielie jaudīgie dīzeļi ēd maģiskos 6 litrus mix
Es to gan sajūtu, Prius uzpildīties - bāka 45 eur un ap 600km (7,50 eur) pret Audi A6 bāka 70 eur un ap 600km (11,65 eur). Ja nav jābraukā daudz, tad ok. Ja būs jābraukā daudz - omg ![]()
No kurienes tāds info? Man uz 26tkm nebija ne grams jālej klāt tādam dzinējam. Mazāk pasakas lasi ![]()
Te augstāk (ja nemaldos, tad Nortel) rakstīja, iet tāds Tsi 300+tkm bez globālām vainām, tās ir baumas.
Jā! Arī iesaku. Tikai vietas salonā nav daudz. Citādi tas auto brauktpriekā nesalīdzināms ne ar vienu japāņu/Korejas brīnumu.
P. S. Ļoti zagts auto patlaban.
Ir liela starpība, vai kārba remontējama vai - tikai nomaināma. Astronomiska starpība. Apmēram 1k pret 7k eur ![]()
Tad es no savas personīgās pieredzes (ja reiz vēlies ko klusāku) - nekādu japāni! Jo Peugeot JAU ir klusāks par jebkuru japāni (varbūt tikai LEXUS ir izņēmums)
Nobraukums paredzēts nudien mazs, pieļauju, ka arī lielāks benzīna dzinējs nebūtu liela problēma (ar visu tā patēriņu).
Es ieteiktu tēmas ierosinātājam savilkt idejas kopā - kaut vai par minētajem piemēriem:
- kāds budžets?
- kāda degviela?
- kāda ātrumkārba?
- cik būtiska salona ietilpība?
- cik būtisks salona akustiskais komforts? utt.
Tad varēs objektīvāk spriest.
-> viencexperc
Es attaisnojumus nemaz nemeklēju, auto no lētā gala, kas sniedz prieku braukt. Visticamāk, nav pat komentāru vērts, jo - nekā tāda, lai čurātu biksēs
Lēts, izcili KLUSS braucot un ērts auto ģimenei brīvdienām.
Tas noteikti NAV mīts
Neviena Honda (masu modeļi) nebūs akustiski tikpat tīkama kā AUDI, pilnīgi neviena ![]()
Arī piekrītu, ka tā Honda var būt izskatāms auto. Bet, diemžēl ne virsbūves bleķi, ne salona apdare, ne auto akustiskais komforts nebūs vis topā ...
Es taču IRST vienreiz, ja cilvēks pamuļķis savos uzskatos, tad laikam uz mūžu ![]()
Es no DSG nebaidītos. Ja arī kas, tā vaina taisāma un ne par astro-naudu. Bet, nemūžam vairs nepirktu AUDI ar Multitronic variatoru. Tevis minētie auto (izņemot laikam 3,0Tdi AUDI) komplektējās ar Mutitronic
Bet, visdrošāk - iegādāties kādu no Quattro AUDI, tiem nekad variatorus neuzstādīja.
Auto vēlams ar mehāniku vai automātu? Arī tas jāizvērtē, jo ir smagi kauna traipi ražotājiem ar konkrētiem dzinējiem un fail automātisko kārbu utt.
Kā jau domāju, eļļa Tiptronic nomainīta (vajadzēja arī, protams), bet starpību nejūtu, kā slēdzās viss labi, tā arī tagad slēdzas
Sanāca 120 eur par visu.
Deģenerātiem te nebūs īstā vieta, tas gan ![]()
Lasu un domāju, vai iauto tas dara godu un sajūsmu, ka (piemēram, "Pļurkt" pie pēdējā moču video) naturāli pietaisa raksta komentārus? Te taču vajag kārtīgu portāla mēzēju, nevis tikai nevēlamo komentāru dzēsēju ![]()
Man tiešām patīk
:
viencexperc rakstīja: Par tūkstots eiro nevar nopirkt pat labu dīvānu. Man pulkstenis, kad pirku, maksāja 800 eiro...
Es domāju, ka pa tūkstoti pat nevar nopirkt jaunus zirgu ratus.
Kā automobīlis var tik maksāt?
Tik maksā tikai lūžņu čupa.
Tā runāt var tikai sapņotājs, tirliņš vai totāls nejēga
Goda vārds, gribētu vismaz uz Tevi paskatīties. Kosmonauts ![]()
Esmu tādu ss.com redzējis, nopietni ![]()
Manā uztverē par tēmu - lēts un lietotājuprāt, labs auto ap 1000+ eur (plus nozīmē arī vairāk). Tēmas ietvaros uzrakstīju par savu izvēli, konkrēti man - "lētajam auto" par 2,65k eur. Lai cits apraksta savu lētā auto versiju, varbūt kādam "lēts auto" - 5k eur vērtībā utt.
Galīgās auzās iebraucām ar spriedumiem par Prius. Tas NAV lētais auto, tāds tika par 7650 eur pārdots. Konkrētajai tēmai - garām ![]()
Tikko satiku Prius pircēju, kam sajūsmināti sanāk vidēji tikai 4,8 litri posmā Ķekava-Lidosta
Tā kā, ir tas auto baigi ekonomisks gan. Vismaz mans ex tāds bija.
Mani nav jāsaprot. Viss Ok.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
24
Jauns auto ir arī ar citādāku vadāmību nekā lietots. Varu minēt uzskatāmu piemēru. Nenobrauktais ģimenes AUDI A6 (īsti bez defektiem patlaban) pret nepilna gada veco PASSAT - pirmais ir ar daudz smagāk grozāmu stūri, daudz smagāku vadāmību nekā otrajam auto, vispār tāds kā liels "gludeklis" uz ceļa. PASSAT tāds rotaļīgs, perfektu piekari (kas noteikti strādā klusāk arīdzan), ārkārtīgi viegli grozāmu stūri utt. Sieva man to atņemtu, ilgi nedomājot
Man gan nekas pret arī veco AUDI A6, jo patīk tas pamatīgums. Bet, es par to, ka mēs izteikti sajūtam veca auto attiecību pret jaunu
Pat bez defektiem utt., ja tīrs salīdzinājums.