Tad nu tā, lētais auto ģimenes vajadzībām patlaban - iegādāts. Un tas ir ļoti kopts un maz nobraucis 2002. gada melns Audi A6 2,5Tdi V6 Quattro universālis
Atgādāja man to no Vāczemes, nav nekāda pamata neticēt auto stāvoklim, jo no pirmās dienas saglabātas visu DEKRA TUV atskaites. Salons izskatās apbrīnojami svaigi, ādas sēdekļi ne izsēdēti, ne nolietoti. Un tas pie 230tkm. Ja arī kaut kas ir notīts, tad ne vairāk par pārdesmit tkm, kas man pieņēmami. Izmaksas sanāca dārgākas nekā pirkt caur ss.com no perekupiem (pats tā protu), bet būs tā vērts. Ar visu reģistrāciju, signalizāciju ar imobilaizeru (tikai jau rezerves daļu kārotājiem (ne visa auto - veca, protams), jo to konkrētā AUDI aprīkojumā ir lērums, jaunām Pirelli riepām, jauniem bremžu klučiem utt. - 3k eur Rīgā. Vēl atlika TA un slavenās zobsiksnas. Tātad, būs 3,5k eur finālā. Bet, auto būs ļoti tīkams gan braucot, gan vizuāli (man patīk joprojām, kaut gadu daudz). Un, protams, tie nebūs regulāri tēriņi, bet gan vienas reizes investīcija - es to saucu par "savest kārtībā ekspluatācijai". Nekas vairāk man nav būtiski - degvielu tāds ēd padaudz, akcentējot pilsētu (bet braucam savukārt - maz), brauc diezgan sparīgi un stingri, "let it snow" Quattro pilnpiedziņas dēļ utt. Viss, kādu laiku auto trikiem tiks liks punkts. Noteikti, ka pēc laika ņemsim ko labāku (jaunāku, noteikti - ekonomiskāku), bet - ne tagad.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















Vienkāršs iemesls - negribēju es vairs Multitronic variatoru (mazie benzīna dzinēji - tikai ar to), arī lielo 3.0 nē gaidāmo augstāko nodokļu dēļ. Vienīgais dzinējs ar garantētu Tiptronic kārbu - niknais 2.5 tādi v6. Bet, nemeklējam apzināti dīzeli. Kas, starp citu, pilsētā patērē ap 11l degvielas.