Izņemu no maciņa gan.
Cauri tam signāls neiet.
Izņemu no maciņa gan.
Cauri tam signāls neiet.
Precizēju, tas saucas "dynamic light assist" - tur visa fīča, par ko es sajūsmā un pilns youtube ar video ![]()
Te būs piekrist, ideja Toyota ir tāda, ka iegādājies un tikai brauc (bez ekscesiem), bet - laikam tehnika nav paredzama pat japāņiem.
P.S.Ļoti laba pieredze ar dīleri AMSERV ![]()
Varbūt, nestrīdos. IGLA ir viens no tiem, ko visi iesaka. Tikai nebiju lietas kursā, ka tādā cenā iegādājams (un, vai ar uzstādi?) Es gan neatkarīgi no tā gribēju sev Sherlog, tagad gandrīz vienalga, kas ar auto notiek bez manas ziņas ![]()
Jā! Visvairāk to var novērtēt, ja kāds uz ceļa esi ne viens pats. Citādi - "tikai" ārkārtīgi spēcīga tālā gaisma ![]()
Adaptīvie LED lukturi nozīmē to, ka ieslēgts režīms AUTO tālajām gaismām, un atkarībā no satiksmes intensitātes, lukturi paši regulē max iespējamo apgaismojumu. Kā rakstīju, ja kāds brauc pretī, tad stars novirzās uz abiem sāniem, veidojot tādu kā melnu kvadrātu (redzamu man) pretī tam auto - rezultātā viņu nežilbina, bet man nereāli labs ceļa apgaismojums. Un otrādi, ja kādam braucu aizmugurē, adaptīvās gaismas pašregulējās tā, lai viņam acīs nekas nespīdētu - man pat izskatās, ka mana auto lukturu stars sāk spīdēt pat priekšā braucošajam abos sānos, uzlabojot redzamību arī viņam
Neesmu drošs, ka visiem Cr-V un Jazz arī ir kas tāds ![]()
Piekrītu par adaptīvajām gaismām. Super, un es ticu, ka VW nav vienīgais tāds pasaulē
![]()
Es piederu pie tiem, kuri drīzāk saremontēs arī virsbūvi (rūsu), ja auto tehniski tiešām labs. Piemērs, nupat mani vecāki ieguldīja 1300 eur viņu 2003.gada SEAT IBIZA kapitālajā virsbūves remontā - kur leitis savulaik bija līdz pat 2.5cm biezu špakteles kārtu uzziedis uz jumta, kur bija durvīs vairāki caurumi utt. Tagad auto, protams, neadekvāti dārgs pašizmaksā, bet viņiem nav ideju to mainīt jelkad vispār - principā, mūža ieguldījums savā auto (abiem vecākiem - pensijas sākums).
PIe Sherlog iegādājos arī keyless go atslēgai speciālu maciņu (15 eur), kas slāpē atslēgas signālu. Kā sacīja saimnieks, citādi, piem., teātrī vai kinoteātrī kāds ar savu neliela izmēra ierīci mierīgi nolasa pilnīgi visu zālē sēdošo keyless go kodus un var mierīgi iet atvērt auto un ar to arī aizbraukt...Tas pats no dzīves, nama pagalmā var nolasīt atslēgas kodu, pat ja dzīvoklis 4.stāvā
Ja vien atslēga neatrodas maciņā.
Redzi, tā ir tagad kokrēta IF prasība - vai nu Sherlog vai arī dārgs imobilaizers (ap 600 eur). Bez tā - KASKO piedāvāja bez zādzības seguma
Bet, vispār es jau pēc sava toreizējā BMW zādzības strikti nolēmu investēt tajā lietā labprātīgi.
Mazliet OFFTOPIC. Grasos tūlīt nodot savu Peugeot 508, ja nu kāds vēlas tādu - tūlīt FORUM AUTO liks tirdzniecībā ![]()
Nē, nē - esmu tāds pats jauna auto lietotājs, kā citi tepat iauto. Lai iekļaujas kopējā tēmā.
Info.
Sherlog - 65 eur uzstādīšana un 20 eur abonentmaksa ikmēnesi. Domāju, tas nav dārgi par 0% kasko pašrisku, vēl ņemot vērā, ka auto man nemaksā neko (tikai produktīvu darbu).
If kasko - 520 eur gadā. 140 eur pašrisks bojājumiem un 0% pašrisks zādzībai (par to 100% atbildība ir Sherlog, kas kompensē zaudējumus, ka gadījumā auto neatrod).
OCTA pie Gjensidige - 132 eur gadā.
Vēl atlika TA. Tad braukšanas vaina (jāatkārtojas - lai rullē tumsa)
![]()
Labi uzrakstīji
un lieki piebilst, mēs zinām, par ko runa ![]()
Peugeot pietiek viena uzpilde apmēram 25tkm. Bet, neizvelk no apkopes līdz apkopei.
Peugeot is AdBlue - kad tas iet uz beigām, brauciens pie dīlera garantēts
Nesen Forum Auto tas prasīja garas 3h mana darbadienas laika
Izrādās, ne tikai jāpielej, kaut kas arī elektroniski pie reizes jādara utt.
Manuprāt, sviests.
Nupat runāju ar IF. Viņi apgalvo, ka OCTA cenas kāps vēl un tās sasniegs pat KASKO polises apmērus
Nopietni? Auto kļūs par ekskluzīvu opciju.
Sirdsmieram un 0% kasko pašriskam pirmais darbs Rīgā - SHERLOG uzstādīšana
Dienas otrajā pusē jābrauc un numuru salīdzināšanu -> CSDD -> If Kasko "un kā gan es to visu varētu paspēt, ja man nebūtu auto" ![]()
Rezumē. Vienkārši nereāli izcilas adaptīvās bi-LED gaismas manam Passat
Ieslēdzu intereses pēc tikai Latvijā, neizslēdzu tālās automātiskās gaismas līdz pat Rīgai. Neticēdams neapžilbināšanai, gaidīju kāda pretimbraucošā protestu - nesagaidīju! Tāpat nesagaidīju, kad apžilbināšu kādu citu no aizmugures. Fantastika! Tumsā var redzēt, kā gaismu kūļi maina virzienu, veidojot tādu kā tumšu kvadrātu priekšā pretimbraucošajam, tajā pašā laikā izgaismodami sānu ceļazīmes utt. Efekts ir da jebkādas naudas vērts, noteikti! Esmu gatavs savu teikto pierādīt praksē, diennakts tumšajā laikā.
Citādi - liela bauda paātrināties, viegla vadāmība, kluss, stabils auto. Ar visiem paātrinājumiem un vietām 180+, vidējais jauna auto patēriņš - 7.2l ![]()
Sēdekļu regulēšanas iespējas ir plašas.
Elektriska + manuāla = ļoti ērti ![]()
Pirmie simti km ar Passat B8 180 zs benzīnnieku. Sajūsmā
Kluss salons. Stingra piekare (bet, varbūt R18 dēļ). Labs Dsg automāts. Reāls pārsteigums par dinamiku
Ļoti viegli braukt. Ideāls aprīkojums. Darba režīmi Eco, Normal, Sport un Individual. Adaptīvā kruīzkontrole. Ideāla atpakaļskata kamera. Ļoti patīk aktīvais panelis. Pagaidām dators uzrāda 8.2l patēriņu, bet tas krītas un būs mazāks. Ar visu to, ka pa bāni viegli sasniegt 180+
Ļoti patīk.
P.S. Neredzu salona atšķirību ar Aerton.
Urahhhhhh
![]()
Svešiem auto cimdu nodalījumos nelienu ![]()
Super
Klau, esi braucis ar abiem ilgāku laiku. Reālas (ne subjektīvas markas imidža) atšķirības viņiem ir vai nav?
Vēl, Tu te lauz stereotipus, ka VW grupas jaunie auto - neuzticama tehnika. Prieks lasīt.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
9
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
9
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
Jau pieradu. Nestresoju