Protams, ka uzskati mainās.
Jo veco paaudžu Kia nebija interesanti. Vācu auto turpretī - bija.
Jaunie Kia jau ir ļoti iekārojama tehnika.
Mega progress vērojams tieši korejiešu autobūvei, nevis vācu ražotājiem
![]()
Protams, ka uzskati mainās.
Jo veco paaudžu Kia nebija interesanti. Vācu auto turpretī - bija.
Jaunie Kia jau ir ļoti iekārojama tehnika.
Mega progress vērojams tieši korejiešu autobūvei, nevis vācu ražotājiem
![]()
Dizains ir 100x labāks par jebkuru vecu VW/Audi ![]()
Vizuāli ļoti baudāms (c') modelis.
Braukt jābūt OK.
Tas taču markas flagmanis!
Tas ir vienīgais mīnuss.
Ģimenes ratiņiem un pekelēm vietas nebūs daudz.
Pilnīgi piekritu VWFans.
Dizainiski tieši super izdevies.
Man ļoti patīk. ![]()
Poļi ir malači!
Godīgi sakot, ātrāk tur pat nepatiktu braukt.
Valsts, kas savu jauno ceļu max ātrumu sakārto atbilstoši realitātē iespējamajam ātrumam
Nepareizi gan!
Ja citas joslas brīvas, kreisajā nav ko meklēt!
Ārpus pilsētas to pat regulē CSN!
Nupat pārliecinājos, ka daži labi mūsu sabiedrībā nav veseli prātā. Slavenais tirliņu saiets - Jūrmalas šoseja. Virzienā uz Jūrmalu. Waze jau viss raibs no CP pie Babītes benzīntanka.
Neskatoties ne uz ko, pajauns Bmw 3-Er coupe aizlido Jūrmalas virzienā. Pēc brīža tam pakaļ aizlido CP ekipāža. Ar bākugunīm un skaņas signāliem. Un zināt kroni visam? Kreisajā joslā braucošie nepalaida CP garām (!!!), viņi visus LOHUS apsteidza pa vidējo joslu
Bmw, protams, tika noķerts pirms caurlaižu punkta, bet fakts par visiem neaptēstajiem kreisās joslas kritizētājiem vēlreiz apliecinājās. Tur otra ekipāža bija vajadzīga, lai sodītu LOHUS!
Atkal sanācis daudz braukāt pa Baltiju pēdējās nedēļās, mani novērojumi:
- Latvijas autovadītāji kļuvusi pareizāki (?), agrāk bija jācepas par acīmredzamiem auniem kreisajā joslā (bez vajadzības), tagad tas joprojām masveidīgi vairs tikai uz Jūrmalas šosejas
- Lietuvas autobānis gan sagādā pārsteigumus sliktā nozīmē.
Pēdējo reizi tādu aunu jeb lohu bija kādi 6 auto. Kur cilvēks nekādi nesaprata, kāpēc viņam signalizē un apsteidz pa labo joslu (jo citādi netikt garām). Izceļas baltkrievi, krievi un vietējie. Starp citu, arī mūsējiem nereti grūti ievērot autobāņu kultūru Lietuvā.
Vien brīnos, kāpēc CP nesoda par to aktīvi?
Jo man ir zināms viens reāls gadījums, kad Latvijā vienu dāmīti tomēr sodīja uz Jūrmalas šosejas par kustību kreisajā joslā rīta agrumā (citām joslām esot brīvām).
Laikam esmu radījis par sevi nepareizu priekšstatu, jo mēdzu braukt arī tā. Bet ne visu laiku.
Kaut gan patīk man braukt visādi.
Domāju, ka nē. Pilsētas troksni jau ir pieņēmis mans dēls
Es to izplūdes gāzu smārdu arī pats jūtu. Un man tas netīk.
Nesaki vis.
Mans P508 Hdi (11.2014.) ir ar Ad Blue sistēmu, un tas noteikti nav ekskluzīvs auto.
OK
Lai būtu nepieņemami, es tikai izteicu savu viedokli, pamatotu ar reālu visai regulāru braukšanu tur.
Lai Tevi iepriecinātu - šodien braucu relaksēti no Ventspils uz Jūrkalni, mani apdzina visi, bet es spītīgi nekur neskrēju ![]()
Vai es kādu esmu aizskāris? Kādēļ tad tāds tonis, Didzi?
OK, vēlreiz ātruma zīmēm pievērsīšu uzmanību pavisam drīz, kad atkal braukšu uz Warszawa.
Es tikai par reālo satiksmi Polijā.
Pēdējo reizi biju tur jūlijā.
Polijā ir lieliski sakārtoti arī ātruma ierobežojumi ![]()
Vispār es gribu teikt, ka atbalstāmi ir pilnīgi visi braucēji uz ceļa. Ātri un lēni. Neviens īsti ilglaicīgi netraucē.
Ātrajam jāprot tikt garām, lēnajam - aizbraukt galamērķī mazāk stresainam
Peace!
Ātruma ievērošanas ziņā ir gan anarhija.
Vēl piemērs.
Jaunais Warszawa apvedceļš ar jumtiem virs tā - tur masveidā cilvēki brauc arī 120-130! Bet tas ir pilsētā!
Kur zīme laikam tomēr nav autobānis.
Jau rakstīju, daudzi fūristi cauri ciematiem brauc ar 80.
Es teiktu, ka lielāku ātruma nerespektēšanu vēl jāpameklē.
Kas aizdomīgs?
Es Polijas satiksmi pazīstu jau ilgus gadus (agrāk braucu ar nopirktajiem auto no Vācijas uz mājām).
Kaut viens punkts, kur man par Polijas satiksmi nav taisnība?
Esmu no tiem, kuri darba lietās ik pa laikam brauc uz Warszawa. Un man par Poliju ir savs sakāmais.
Jau sen, sen atpakaļ Polija izcēlusies ar anormālu daudzumu fūru un ne to vieglāko satiksmi. Kā arī ar pilnīgu CSN anarhiju.
Braukt Polijā strikti pēc CSN ir teju vai mocības, kam kategoriski nepiekrītu.
Piemērs.
Rinda ar fūrēm.
Vai nu velcies starp tām ar ātrumu ~80kmh vai arī apdzen tās (pa vienai, uzreiz kolonnu - te būtiska tikai auto jauda), lai beidzot var sākt braukt RAITI. Apdzenot kolonnu, ne reizi vien gadījies >150, un Polijā tas ir pilnīgi normāli
Fūres brauc konstantā ātrumā arī cauri ciematiem
Kam es neesmu gatavs nekādi. Tātad, jāparūpējas, lai neviens nesēž aizmugurē vai arī - pašam jāvelkas stipri aizmugurē.
Vēl piemērs.
Polijā ir masa jaunu ceļu ar ātrākiem ātruma limitiem.
Piemēram, pa autobāni oficiāli drīkst 140, bet vai domājat, ka tā arī visi brauc? Muļķības - daudzi tur min grīdā un velk arī 200+ (jo ceļi ir > pat par Vāciju). Protams, parādās arī netrafarētie CP, bet neesmu sastapis masveidā.
Nekad nevaru piekrist tiem, kuri aģitē braukt Polijā pēc CSN. Tiksiet tur morāli iznīcināti
Tāpēc es Poliju vienmēr esmu uztvēris un arī turpinu uztvert kā vietu, kur beidzot var atvilkt no visas sirds!
Starp citu, pa visām reizēm, kad esmu tur bijis - tikai 1 reize sods (par 157, apdzenot kolonnu).
Ar mīlestību uz dzīvi, lai dzīvo arī ne tik skurpuloza CSN likumpaklausība ![]()
Un atkal te iekarsuši cilvēki spriedelē
Man jāstrādā, es pa retam.
Galvenā tēmas būtība - ne jau visur palielināt max ātruma ierobežojumu. Sakārtot adekvāti ceļa stāvoklim un infrastruktūrai. Viss!
Ātrās šosejas ir arī mums -> novākt zīmi 90 (vasarā - arī 100 nav griesti)!
Ārpilsēta un pilsēta - lai viss paliek!
Vēl ir jāstreso?
Muļķības. Tā ir drīzāk sava veida adrenalīna gūšana (CSN parkāpšana un risks "uzrauties"; auto vadīšana pastiprinātas koncentrēšanās apstākļos utt.)
Arī pie visiem ideālajiem faktoriem cilvēkiem PATĪK braukt ātrāk nekā atļauts.
Miljoniem cilvēku visā pasaulē ![]()
Tas jau ir pierādījies, ka ātrāk braucot nekāda prakiska ieguvuma minūtēs īsti nav.
Viens labs un ļoti uzskatāms piemērs ir Jelgavene, no Jaunolaines krustojuma līdz Vienības gatvei vari forsēt CSN ar teju vai jebkādu ātrumu visiem garām, toties vai nu pie Ozolciema ielas krustojuma vai (pilnīgi noteikti) pirms Graudu ielas krustojuma - ar garantiju satiec visus, ko apsteidzi ar joni, uz Rīgu braucot
![]()
Nezinu, vai 5 min.ir ilgs laiks.
Tur tiek remontēts krustojums aiz Statoil DUS.
Ne turp, ne atpakaļ ilgi nenācās gaidīt.
Paldies, esmu pat ļoti apmierināts ar savu dzīvi
Un esmu veiksminieks. Par ko - nezinu. Bet noteikti esmu!
Tikai gaumes jautājums, draugs