Neticu.
Jo pie 150+ tas jau kļūst nogurdinoši, stipri jākoncentrējas un jāsaspringst. Nebūtiski, kāds auto - fizika ir fizika. Drīzāk tas ir galvā.
Neticu.
Jo pie 150+ tas jau kļūst nogurdinoši, stipri jākoncentrējas un jāsaspringst. Nebūtiski, kāds auto - fizika ir fizika. Drīzāk tas ir galvā.
Precīzi!
Ir t.s.komforta ātrums, cilvēki tomēr piedomā par degvielas patēriņu arī. Lietuvā atļauti 130 uz bāņa - liela daļa vietējo tur tomēr brauc ~100. Mani degvielas apetīte neuztrauc - es tur kruizēju ar 150 konstanti, vietām - neteikšu!!
Galvenais jau būtu visu plūsmas ātrumu kaut kā līdzsvarot.
Skrējēji būs tik un tā! Pārkāpēji tagad - absolūti lielākā daļa. Bet varētu būt likuma paklausīgi braucēji, sakārtojot ātrumu zīmes.
Vernons rakstīja: Parīze. Triumfa arka. 8 ielas, kopā 18 kustības joslas pienāk aplī un aiziet!
www.google.lv/maps/place/Arc+de+Triomphe/@48.8736188,2.2929032,17z/data=!4m5!3m4!1s0x47e66fec70fb1d8f:0xd9b5676e112e643d!8m2!3d48.8737917!4d2.2950275
Tur ir kosmoss!
Kad redzēju, nodomāju, ka tur nekad ar savu auto nebraukšu ![]()
Interesē mans domu grauds:
"Motociklista atklāts stāsts par braukšanas “kaifu” ar diezgan bēdīgām beigām" ![]()
Ātrumu vietām var paaugstināt, bet tad dzelžainu kārtību ar ātruma kontroli. Lai vairs nepastāv "legālie" +20km/h
Vismaz 110!
Pat lēnajā Igaunijā pie Tallinas - ātrgaitas ceļi ar 110 ierobežojumu! Precīzi tādi paši, kā mūsu Jelgavas, Ogres, Jūrmalas, Siguldas šosejas.
Drīzāk Tu varētu padalīties ar info par vispopulārākajiem Iauto publicētajiem rakstiem.
Ir OK, bet jāpapildina "ārpus apdzīvotas vietas" ![]()
Un tagad viena reāla soda piespriešanas situācija - no sievas paziņas dzīves pieredzes.
Jūrmalas šoseja, protams, kreisā josla. Bet citas joslas rīta agrumā - brīvas. Noķer viņu CP un uzliek sodu par neatļautu braukšanu kreisajā joslā. Uz gudrinieces agresīvāku jautājumu, kāpēc, CP izvelk grāmatiņu un parāda CSN noteikumu punktu
![]()
Malacis pat komisku salīdzinājumu ![]()
Filozofiskas dabas pārdomas.
Kāpēc netiek ražots pats ideālākais auto?
No vācu auto - dzinējus, piekari.
No japāņu auto - tehnisko uzticamību.
No franču auto - dizainu un ērtības.
No ASV auto - aprīkojumu (ekstras)
No zviedru auto - bleķus.
Utt.
Pasakiet savas domas.
Reāla situācija šodien.
Starp Vangažiem un Rīgas robežu Bmw x5 izlēma sasniegt ātruma rekordu.
Kaut labā josla bija brīva, viņš "lidoja" pa kreiso joslu.
Pareizi vai nepareizi darīts? Nerunāsim par ātrumu, par joslām, lūdzu.
Es kategoriski nepiekrītu / braukt pie stūres tur ir gatavās mocības. Reāli drausmīgi.
Estiņos braucu pie stūres kādas padsmit reizes gada laikā. Kaut ko laikam jau zinu. Atspēkoju Tavu spriedumu, ka tur visi brauc priekšzīmīgi.
Es Tev netraucēju. Kāpēc tik dusmīgs?
Muļķības. P508 taču ir dinamisks.
Nu gan sarakstījāt, es savukārt kārtīgu Igaunijas tūri izbraucu.
Un pretēji apgalvojumam - nebraucu es tur ar 90 rāmi un mierīgi
Kruīze 110 un piebremzēju pirms daudzajiem FR.
Kāpēc tā braucu? Ne jau laika trūkuma dēļ, nē! Man patīk braukt dinamiski (nejaukt ar agresīvi), attiecīgi - vienmēr braucu +20 ārpus pilsētas.
Starp citu, reāli pirmais brauciens, kad teju vai nesaskāros ar kreisās joslas kruizētājiem
Arī ne, no Siguldas uz Rīgu braucot (labajā joslā, jā, jā)!
Tātad, visi lasīja iauto.lv un kļuva pareizāki ![]()
Te gan muļķības sarakstīji.
Tikko pabeidzu garu tūri aizvadītajās dienās - Rīga - Pērnava - Rakvere - Tallina - Tartu - Valka - Rīga
Krietns gabals arī pa Igauniju.
Vēsā mierā kruīze uz 110 un absolūti nekādu neērtību. Apdzenot Igaunijā gadījās arī vairākas reizes ap 150
Un tad?
Starp citu, pie zīmes 70 es braucu 90, bet vairāki igauņi mani apdzina kā stāvošu...
Tikai tas kretīnisms veidojas no pirmā!
Kas ir sliktāk, iekārtoties (kreisajā joslā - kam jābūt ātrākajai) "lēnajam aunam" aizmugurē, mirkšķinot gaismas un varbūt pat signalizējot vai arī pavisam ātri apsteigt to pa "nepareizo" labo joslu un pēc brīža jau braukt ar veseliem nerviem, neviena netraucēts?...
Te es laikam grēkoju, taču, vai ir varianti?
Kad labā josla ir acīmredzami visātrākā, jo kreisajā kursē visādi dunduki, apzināti malā nemūkot?...
To ievēroju tikai civilizētos autobāņos.
Tomēr ceru, ka nebūs vis. Braukt auto pie stūres - pieskaitāma pie vienas no laicīgās pasaules baudām
![]()
Ar abiem minētajiem auto ir braukts testa braucienā pa Latvijas ārēm. Tucson bija ar jauno 1,6T benzīna dzinēju un divsajūgu automātisko kārbu (perfekta). Patika viss, klusums salonā, atsaucība uz gāzes pedāļi, aprīkojums, galu galā - izskats arī.
KIA testēju vienu nedēļu modeli "pirms jaunā" - auto bija max komplektācijā TX (milzīga stikla jumta lūka, bixenon lukturi, aklo zonu sensors, ādas sēdekļi, parkingi ar kameru utt.) - par mata tiesu tādu nupat neiegādājāmies savai ģimenei. Teiksim tā - iepauzējām, jo citas prioritātes būtiskākas nekā jauns auto.
Par KIA joprojām tikai vislabākās atsauksmes no manas puses. Reāli neatrodu nevienu mīnusu pēc nobrauktiem ~500km visdažādākajos režīmos. OK, varbūt vienīgi dīzeļa 8,5l mix varēja būt mazāks, bet varbūt man patika dinamika
No ierosinātajiem auto ,ilgi nedomājot, es ņemtu KIA SPORTAGE. Jo pats jaunākais modelis ar gaumīgāku salona apdari, nolocāmiem pusguļus aizmugures sēdekļiem (man būtiski), arī labāku izskatu ![]()
Tā tas varētu būt, risinājums - LPG iekārtas kompja uzstādījumi. Braucot pa autobāņiem un pastāvīgi gāzes pedāli minot grīdā, manam gāzmobilim ik pa brīdim ieslēdzās arī benzīna padeve.
Rīgā iebraucu pie Heinrihs gāze meistariem, izrādās, ka vajadzēja uzlikt augstākus dzinēja apgriezienus (manā gadījumā - redline zonu), līdz kuram brīdim tikai LPG.
Maksāja tas nieka 15 eur laikam ![]()
Bet godīgi - kāpēc nē?
Varbūt vienīgais pamatojums ir tāds, ka PATĪK!
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
12
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
Pēc Maslova piramīdas ātru braukšanu es ierindotu pie pamata tieksmēm. Tur nav pilnīgi nekā pretdabiska.