Super
Taču Iauto nesekoju FB, jo esmu te.
Dubultā - būs par daudz.
Super
Taču Iauto nesekoju FB, jo esmu te.
Dubultā - būs par daudz.
Hibrīds tika iegādāts mazā degvielas patēriņa dēļ pārsvarā pilsētas ekspluatācijas apstākļos. Gribējās jaunāku un aprīkotāku auto (bet vēl ne jaunu auto). Un neesmu vīlies.
Būtu, būtu tie cipari tikpat smuki
Es taču rakstīju, otrs auto man krietni dinamisks. Un man ar to gana.
Msh
Tev kaut kādas pretenzijas mana rakstītā sakarā?
Ja neinteresē hibrīds un pats sev tādu nekad negribēsi, vai tad neinteresē vismaz izglītoties un uzzināt hibrīdauto reālo patēriņu? Manā gadījumā tas bija pārsvarā pilsētas korķi un nelielie izbraucieni ārpus.
Nav starpības. Jo nepirku jaunu.
Lietotam cenas jau izlīdzinājušās.
Mēs te vairs neaģitējam, kas labāks.
Tikai pastāstu (informācijai) savu hibrīdauto pieredzi.
Tieši tā.
Pilnīgi ne uz ko netaupot.
Tēmas kontekstā atļaujos ieminēties, nupat ar Prius nobraukti pirmie 700km (apmēram 60% pilsēta un 40% ārpus).
Pēc bākas metodes - 5,6l patēriņš!
Esmu ļoti apmierināts. Visos kritērijos.
Uzskatu tā, hibrīdam nav ne vainas. Vēl jo vairāk, ja iegādes cena tam līdzvērtīga ar benzīna dzinēju.
Bet vispār, ļoti patīk ripināties elektriski.
Kaut kad nākotnē izskatītu elektroauto ideju ģimenes otrajam auto ![]()
Masveidā - nebūs, bet pilsētas satiksmei - super ērti!
Jāatkārtojas, pat 100km nobraukums pilsētai (ikdienai) - jau tas ir ļoti daudz. Kur nu vēl ~500km.
Jau tagad ir elektrouzlādes automāti pie T/C u.c.
Bet galvenā ideja - lādēt naktī, dzīevsvietā. No rīta iesēdies jau uzlādētā auto un brauc! Tāpat kā ar mobilo tālruni. Nekādu problēmu.
www.iauto.lv/zinas/pasaule/22197-nissan-izgatavos-elektromobili-ar-gaitas-rezervi-550-km
Tas ir tas, ko elektroauto interesentu pasaule arī gaida visvairāk - vairāk KM ar vienu uzlādi.
Goda vārds, nejūtos ne iegrābies, ne citādi apdalīts. Esmu vien pret personīgiem apvainojumiem un nepelnītām nievājošām replikām.
Un jā, esam tiešām ļoti apmierināti ar savu izvēli. Punkts.
Tev ir hibrīdauto?
Ja nav, vismaz paklusē un palasi ar interesi CITU pieredzi.
Un saproti, ka gribi ko citu. Nevis bazūnē pa visu portālu, kāds es lohs, ka nopirku savai ģimenei 2009. gada (nenobrauktu!) hibrīdauto.
Ne reizi vien esmu teicis, ja man kad nepatīk, es klusēju, bet nekad, nekad neesmu neviena izvēli ap.tirsis. Tu to dari klaji un ar necieņu.
Es komentēju precīzi tēmas sakarā.
Reāli neiebraucu, kas par iemeslu tādam uzbrukumam manai izvēlei.
Izteicieni:
"Manuprāt, viņš ir nopircis pavecu, stipri prastu un neizteiksmīgu vāģi"
" jau 7 gadus jāto koijotu" - WTF???
Smieklīgākais, ka lielākie nolicēji brauc ar stipri vecākiem lūžņiem, bet apliek, piemēram, manu pirkumu.
Suņi rej, karavāna brauc tālāk ![]()
P.S. Uz auto esmu daudz līdzekļu iztērējis līdz saviem 37-iem gadiem.
Norakstu to kā dārgu hobiju - tad dzīvot vieglāk ![]()
Redzi, paskaidroju sīkāk.
Auto iegādājos par sev akceptējamu summu (patlaban, un man bezmaz vai vienalga, kāda tam būs vērtība vēlāk).
Bet es nerēķinu, vai ilgtermiņā man iespējamā pārmaksa atmaksāsies (ja, piemēram, iegādājos dārgāku dīzeli nekā iespējams nopirkt benzīnu).
Īstermiņā savukārt es gribu, lai auto man neatņem daudz līdzekļu no mana maka. Respektīvi, lai maza dzinēja apetīte un nav daudz ieguldījumu, visu salabojot.
Vai kaut kas neskaidrs vēl?
Cik cilvēku, tik arī viedokļu.
Jau vairākkārt esmu te iauto minējis, ka es nekad nerēķinu, cik izmaksā auto uz km. Man tas nav būtiski. Cik ir, tik ir
Bet es vienmēr sekoju līdzi, lai tas auto man būtu patīkams arī finansiāli (degviela - tagad; Kasko un Octa utt.) - tad, kad tas ir manā valdījumā.
Par laimi, mans jaunais pirkums tāds viennozīmīgi ir. Ekonomisks un pilsētā - kluss. Izskatās, ka arī zagļu neiekārots (lai arī a/m pārdevējam viens tāds pirms vairākiem gadiem ticis nozagts). Vizuāli - ļoti pievilcīgs (dark blue metalick).
Kaut arī es te redzu - tas auto nevienu neatstāj vienaldzīgu ![]()
Labs rīts!
Es jau reiz rakstīju, ka konkrētais hibrīdauto man pilda citas funkcijas. Galīgi nesvarīgs te ne maksimālais ātrums, ne dinamika utt. Jo man ir vēl otrs (krietni dinamiskāks) auto, ar kuru braucu ikdienā. Bet - brīvdienās nezin kāpēc ģimenē nobalsojām par izbraucienu ar Prius, nevis otru auto... Jo tas ir reāli ērts auto, visai interesants arīdzan, ar to braukt ir patīkami.
P.S. Starp citu, nupat paskatījos netā - "msh" salīdzinājums GOLF II ar 1.8 dzinēju ir bijis lēnāks par manu "nevarīgo" Prius ![]()
Sorry - paātrināties ir aši!
Starp citu, nupat braucu uz Tērveti.
Auto dinamika arī ātpus pilsētas (lidz 130 pastrinānunā) ir ļoti OK
Vismaz nekādu problēmu apdzenot.
Būtiskākais faktors - mana sieviete no Prius tagad ir sajūsmā!
Un viņai manu jaunības hobiju dēļ ir bijusi iespēja braukt pie stūres ļoti daudziem auto ![]()
Kā sievietes izvēles kritērijs būtu tikai pašam aktuāls (varbūt sekss ar viņu fenomenāls - tikai man tas zināms), tā arī par hibrīda izvēli man tikai savi personīgi iemesli ![]()
Vispār diezgan dīvaini te uzskati dažam labam.
Hibrīds esot nīkulis un vispār auto nekāds.
Ja es izvēlētos sev jaunu sievieti, piemēram, rudmati ar vasaras raibumiņiem, vai arī mani tad citi noliktu, atzīdami tikai brunetes vai blondīnes 90-60-90? ![]()
Tieši tā! Lai kāds vēl pasprēgā, ka Lexus Rx400h vāja dinamika
Tikai tam modelim patēriņš jau jēdzīgs.
Citādi nav starpības ar benzinnieku.
Pērkot jaunu, noteikti jāņem klāt pagarināto garantiju par papildus summu. Viennozīmīgi tas atmaksāsies.
Bet visi garantijas auto principā būs baudāmi ![]()
Tikai varbūtība, ka pilsētas auto būs nobraucis tādus km - ļoti maza. Vispār Prius fenomenālo izturību apliecina Vācijas taxi autoparka ideja - tur Toyota masveidīgi izkonkurē dīzeļus (kas bijuši populāri gadu desmitus) savas ilgtspējas un ekonomiskuma dēļ pilsētas un piepilsētas satiksmē.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
9
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
9
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
Paņemiet testēt Amserv vai Wess
Domāju, ka viņi neatteiks.