Izvēlētos benzīnnieku.
Lai arī tas ir visai kaprīzs un niķīgs (turbīna, sprauslas u.c.)
Mazākajam dīzelim, manuprāt, nav jēgas
Izvēlētos benzīnnieku.
Lai arī tas ir visai kaprīzs un niķīgs (turbīna, sprauslas u.c.)
Mazākajam dīzelim, manuprāt, nav jēgas
Taisnība, tas topiks zināmā mērā man atvēris acis, paskatīties uz lietām (tēriņiem) no citas puses arī.
Varbūt tāpēc piebremzēju, pirkdams 2009.gada auto (nevis JAUNU). Varbūt vēlāk, lai arī cipariski tādu atļauties varu.
Un uzskatu, ka tas Prius manai ģimenei būs ļoti piemērots (ietilpība, ekonomiskums, izmaksas, galu galā - auto stāvoklis). Viss ir labi ![]()
Man par savu izvēli nav kauns, goda vārds ![]()
Varbūt esmu dīvains
Un tad?
Neesi padomājis, kāpēc Toyota saražojusi tik daudz miljonu hibrīdauto? Ja visi domātu, kā Tu - laikam jau viņiem tas neizdotos?
Augstāk minēju savas izvēles pamatojumu.
Ja man vajag otro auto ģimenei, pārsvarā pilsētai un piepilsētai, tad hibrīds ir pats piemērotākais no visiem!
OK, šodien visu noformēsim, drīzumā varēšu kaut ko iepostēt reāli no savas pieredzes.
Lūk, tas vairs mani uz bāņa tik ļoti neatraisa ![]()
Precizēsim. Topiks lai būtu par GARANTIJAS auto. Tātad, var arī nebūt jauni auto ![]()
Iesaku visiem uzmanīties brāļu zemē Lietuvā.
Braucu, kā ierasti, apdzenu "lēno" ~ 10 gadīgo AUDI A6 (tumši zaļā krāsā) pāri nepārtrauktai līnijai ar ātrumu 117km/h, brīnos, ka "lēnais" iegūst otro elpu un man uzreiz astē. Izrādās - netrafarētais CP auto
Ko sapratu pēc laika, ieraudzīdams gaismas mūziku aizmugurē. Gan atzinu savu vainu, no 86 eur -> 40 eur oficiāli
Pa bāni arī šoreiz braucu mierīgāk, pārsvarā 150km/h kruīze.
Atļaujos nepiekrist. Ja iegādājos auto, nekad nepētu dzinēja uzbūvi. Man tas pat neinteresē. Tāpat kā principā neinteresē ekoloģija, paļaujos uz ražotāju godaprātu. Rēķinu, cik man izmaksās braukt ar tādu auto.
Ar elektroauto ir līdzīgi. Vismazāk satrauc apspriestā "akumulatoru pārstrāde". Izvērtēju tikai ieguvumus sev, ērtības ikdienā utt. Un atkal - man PATĪK.
Dīvaini te apkārt ir cilvēciņi.
Neviens un nekad nav neko pircis, tāpēc, ka PATĪK?
Tik elementāri.
Pilnīgi pie kājas man tie visi ūberekonomiskie pamatojumi.
Apbrīnoju tādus skeptiķus kā "aansis" - visa attīstītā pasaule jau balso par Tesla ar savu naudu. Bet kādam vēl skepse par fantastisku produktu!
Atkārtoju, tas auto ir nereāli labs. Nereāli.
Agrāk likās galīgi garām. Tagad elektroauto dinamika ieliek pārējiem. Arī nobraukumi vairs nav simboliski.
Viss attīstās. Latvijas traucēklis ir infrastruktūras vājums un dārga elektroauto iegāde teju bez subsīdijām.
Hibrīds man būs pirmo reizi mūžā. Izvēle uz to krita citādākas tehnoloģijas un arī pilsētas satiksmes izcilas piemērotības dēļ.
Kas tie par muļķīgiem uzbraucieniem?
Vai arī es vienīgais saskatu neglītu skaudību? ![]()
Visu cieņu, atļausiet neiespringt un pat neatbildēt. Malacis, esi spečuks jomā, kurā es savukārt neesmu gan ![]()
Pievienojos tiem, kuri uzskata hibrīda iegādi nevis par degvielas ekonomiju (kas arī ir nenoliedzama), bet gan par citādāku dzīvesveidu. Braukt ar auto, kura dinamikai loma ir nebūtiska, bet toties ideja - krietni zaļāka, jau sākot no salona materiāliem un beidzot ar CO2 "devumu" dabai u.c.
Peace, jau formēju pēc AMSERV pārbaudes, tā kā man tas auto noteikti BŪS
![]()
Mana nenoteiktība, cīņa ar sevi vispirms.
Mazs atgādinājums ikvienam.
Nekad bez iemesla neviena izvēli nevajadzētu ap.tirst.
Man, piemēram, ļoti patīk TESLA, taču to nevaru atļauties.
Tāpēc gan neviena slikta vārda par to ![]()
Jau rakstīju (es), ka man jau ir prieks no sava ikdienas auto (paša izvēles) - precizēju izsacīto domu.
Man vairs nav vajadzības pēc TĀDA baudāma auto.
Jau rakstīji, nav jau ir prieks no sava jaunā ikdienas auto.
Otram jābūt Prius, par kuru izcils novērtējums dots te:
www.whatcar.lv/auto-testi/toyota/prius-hecbeks/lasitaju-atsauksmes/1900/1/
Pilnībā pievienojos tam viedoklim ![]()
Bet es jau nepretendēju uz jauno PRIUS (arī nepierast pie tāda dizaina), modeļi pirms tā ir gana glīti.
Veselais saprāts viennozīmīgi uzvarējis.
Priecājos, ka man tāds brīdis beidzot ir pienācis.
Izšķirties par hibrīdu līdzēja Berlīnes taxi vadītāju reāli stāstītā pieredze auto ilgtspējā, AMSERV veiktais testa brauciens ar Prius + minivenu, fakts, ka otrs auto ģimenei tiek pārsvarā ekspluatēts pilsētā, nelieliem nobraukumiem, stop & go režīmā utt. Un reālais (nevis teorētiskais) patēriņš hibrīdam ir 5,4l pilsētā
Vakar ļoti nobrīnījos par tā Prius ietilpību. Mūžam nepateiksi, ka tur tik daudz vietas (pat bērna ratiņus var ielikt bagāžniekā abas daļas vienu virs otra).
Būs man pirmā pieredze ar hibrīdu (vairāk gan - sievai).
Garākiem braucieniem man jau ir ļoti komfortablais darba auto P508 SW universālis, kurā salikt var visu, un ar visu to - pietiekami liels braukšanas prieks
![]()
Paldies par atgādinājumu
Visai daudz pārdomu tēmas sakarā izdomāts, tas gan.
Bet par Toyota vispār nebaidos.
Un mani personīgi tikai priecē fakts, ka arī RENAULT var tikt atzīts par iekārojamu un labu auto ![]()
Neņemt ļaunā, lūdzu
Tā, iespējams, saucas - nenoteiktība?...
Gan jau drīzumā būs pielikta garāka pauze procesam.
JAUNAM - modeļa PRIUS salīdzinājums ar AURIS - iespējams, taču es galu galā esmu izlēmis patlaban iegādāties (gan ne tik daudz) LIETOTU, un tā kā hibrīds mani uzrunā visvairāk, tāda izvēle.
Tomēr nē.
Varbūt banālu iemeslu dēļ - vienam oranžajam (ļoti glīts auto) piesmēķēts salons
, bet man mazs zīdainis... Otram - melna krāsa, kas mani personīgi nemaz neaizrauj. Visi pārējie jau izpārdoti. Piedevām benzīnniekam esot 10+ apetīte vidēji.
Bet par 90% plānoju iegādāties bagātīgākās komplektācijas TOYOTA PRIUS (parīt uz AMSERV pilno testu veikt). Bet tas vairs nebūs topika tēmas kontekstā, jo "jau" 140tkm ![]()
Par hibrīdauto Toyota Prius.
Pirmie pāris simti km aiz muguras.
No kuriem krietni daudz km - smaga pilsētas satiksme (piektdienas korķi, īsi braucamie gabali utt.), bet arī ārpus - nupat līdz Jūrmalai un atpakaļ.
Patēriņu kompis rāda 6.2litri, tas aizvien krītas
Kas interesanti - nevar sajust bridi, kad ieslēdzas benzīna dzinējs. Pie krustojumiem, kad atlaiž gāzes pedāli, jau strādā elektrodzinējs. Veikalu stāvvietās vai piebraucamajos ceļos - tikai elektrodzinējs un kapa klusums apkārt
Auto patiesībā arī nav lēnīgs. Bet drīzāk lēnīga ir mana apziņa ekonomēt. Pat interesanti, cik no brauciena ar elektrodzinēju - tātad, bez benzīna patēriņa.
Skaņas izolācija kā jau japāņiem, taču iepriekšējais saimnieks kaut kādu skaņas izolāciju ir jau veicis un vairs tik traki nav.
Esot 4-atā braukuši pat 2 x uz Bulgāriju. Un vidēji - 5.5l patēriņš!
Salona ietilpība - grandioza. Aizmugures pasažieriem ir milzumdaudz vietas kājām. Ļoti mīksti un ērti sēdekļi.
Bagāžnieks ļauj ielikt bērna guļamratus (ar saliktu riteņu daļu).
Īsumā, ir tas, ko gaidīju un pat vairāk. Iegādājos 2009.gada auto, precīzi 4 x lētāk nekā salonā (identisku komplektāciju un aprīkojumu). Kas savukārt silda manu sirdi pat ļoti
