Man Mazdai ziemenes būs tagad jau trešo ziemu:
Ko varu secināt? Ļoti klusas, ļoti labi turas uz ceļa visos režīmos, manuprāt, perfektas riepas. Varu salīdzināt ar Dunlop Graspic, abas vienlīdz labas riepas ![]()
Man Mazdai ziemenes būs tagad jau trešo ziemu:
Ko varu secināt? Ļoti klusas, ļoti labi turas uz ceļa visos režīmos, manuprāt, perfektas riepas. Varu salīdzināt ar Dunlop Graspic, abas vienlīdz labas riepas ![]()
Negribēs, negribēs. Auto noteikti nav tāds pirkums, lai banku mainītu. Hipotekārais kredīts - protams!
Man darba auto uzliktas Pirelli Soto Zero
Tagad - kā ar klusām vasarenēm. Ļoti interesē, kā būs ziemā.
Labi, ka pašam nav tādas riepas jāpērk par savu naudu...
Nedaudz par dārgu, ja bez atlaidēm. Pie tam autors jau pietiekami ilgi "baudījis" MAZDA
Gan vairāk labā nozīmē, bet tomēr.
Viens gan fakts - konkrētā marka (un arī TOYOTA) - pilnīgi bezproblēmu pirkumi ilgtermiņā.
Pilnīgi atbalstu šādu domu gājienu, es arī domātu par dīzeli tieši dinamikas dēļ. Un, protams, ir arī tāda sirdij tīkama lieta kā mazāks patēriņš ikdienā arīdzan. Vismazāk šāda mana izvēle atsauktos uz izmaksu salīdzinājumu ar benzīnnieku kopumā.
Par to galvu nelauzītu, principā - vienalga, cik izdevīgāks/neizdevīgāks pirkums ilgtermiņā.
Vai vari vienreiz beigt lekties?
Goda vārds, nesaprotu, vai esi tāds arī dzīvē vai tikai iauto?
Sorry par offtopic..
Es kā izbijis Toyota Avensis lietotājs (iepriekšējās paaudzes un arī jaunās paaudzes) varu par auto teikt tikai pašu labāko no uzticamības viedokļa (neplīst principā nekad un nekas), auto ļoti labi aprīkots jau Linea Sol komplektācijā, ja tagad vēl laba akcija ar mega aprīkotiem Premium, tad jābūt ļoti vilinošam piedāvājumam. Bet, pašam jāsaprot, ka vadāmība un piekares darbība (lasi - braukšanas bauda) diemžēl ir visai tālu no vāciešu izpildījuma. Un jau ne reizi vien esmu te komentējis, dīzeļi Toyota nav tik ekonomiski, kā rakstīts prospektos (pilsētas satiksmē ziemā - pat ~11 litru mix :o ). Varu ieteikt tikai benzīnnieku 1.8vvti, kas būs pietiekami atsaucīgs un perfekti ekonomisks (ap 6.5- 7 litriem mix). Ja gribas automātu, tad variantu laikam nav daudz, benzīnnieks aprīkojas ar variatoru, kuram principā jābūt uzticamam, bet paātrinājums pavadīts ar naturāli pretīgu rēcošu dzinēja skaņu... Arī salona ērtības ir OK, aizmugurē līdzenā grīda un pietiekami vietas, priekšā - kā jau Toyota, sēdi diezgan augstu, un zemāk nekas nav noregulējams. Kā uz paplātes
Toties ekstras ir, vienmēr tās arī strādās utt. Vienkāršs darba zirgs, manuprāt. Neko visticamāk nepagarina, ar tādu, pat jaunu, apkārt braukājot ;)
Ģimenei derēs!
Reāli, ja man tagad būtu jāpērk sev JAUNU auto, diemžēl
pragmatisku iemeslu vadīts pirktu tikai un vienīgi japāni.
Kaut varbūt vācietis patīk labāk
Domāju, daudzi tā domā.
Visu cieņu gan.
Autobānis no Warszawa līdz Vācijas robežai.
Jā, maksas ceļš, bet nu kāds
Sapņoju par tādu cauri visai Polijai!
Uz Warszawa braucu caur Bialystok, tur ir pa ceļam kādi 4-5 īsie autobānīši, kur fūru rindu apsteigt un iemīt pedāli grīdā bez pūlēm. Ehh ;)
Dilst gan, bet labāk tā nekā "ziema atkal pārsteidz nesagatavotu"
Man ziemas ripuļus darba devējs uzlika jau oktobra sākumā
Un neko, viss bumbās!
Es tiešām smejos par mūsu tautas "gudrajiem", kuri mēdz ieminēties par iespējamību, ka drīz "mums būs tādi ceļi kā Polijā" - negatīvā nozīmē. Cilvēki ir reāli atpalikuši, jo Polija patiesībā jau ilgus gadus ir mega attīstīta jauno ceļu būvniecībā un esošo renovācijā. Ar skumjām secināms, ka mēs esam ļoti tālu no tā visa
Es braucu darba jautājumos katru mēnesi uz Poliju, zinu, ko runāju.
Vēl pirms nedēļas tur braucu, vēl vaļā nebija. Lai gan pie sevis nodomāju, gan jau drīz.
Ko lai saka, poļi ir baigie malači
Vasarā Augustovā vēl viaduktu pāri šosejai būvēja, tagad jau ceļš atvērts :O
Ziemas ta nav ![]()
Vispār jau to faktu, ka auto gāze ārvalstīs ir jūtami kvalitatīvāka, atzīst visi gāzes iekārtu uzstādītāji.
Un autiņš tiešām kļūst asāks un ekonomiskāks.
Tas nav mīts, apgalvoju no ceļotāja pieredzes ![]()
Nu, ka pastāsti sīkāk. Jo man arī nupat pa autobāņiem, strauji dodot virsū apdzenot, gāzes devējs mirgoja, signalizēdams par benzīna pieslēgsanos. Tā tam jābūt?
Viss ir relatīvi vienkārši, BMW gan par to naudu nekas sakarīgs nesanāks, OK. Lai arī dzīvesbiedre visticamāk nav pat ar to izbraukusi (vismaz jaunu vai mazlietotu).
Bet SUBARU gan ir vērts pārbaudīt dzīvē. Pilnpiedziņa ir ļoti patīkama štelle, japānis - ļoti uzticama tehnika, cik man zināms - ļooti ekonomiski dīzeļi ;) Un varētu iekļauties arī budžetā.
Ļoti interesanti viedokļi, argumenti, pieredzes apmaiņa.
Es gan piederu pie tiem, kuri pērk tikai mazlietotus auto (pēdējā laikā - LV pirktus jaunus), jo par jauniem reāli žēl naudas un reāla škrobe par vērtības zudumu arīdan. Lai arī it kā varu atļauties
Bet, nu, stereotipiem pie mums vēl ir liela vara (pagaidām).
Respect!
Kad vēl biju mocists, arī plānoju ceļojumu, bet ar diviem močiem. Sanāca, kā sanāca un ceļojums nesanāca.
Bet joprojām apbrīnoju cilvēkus, kuri to spēj paveikt, kur nu vēl solo ;)
Patiesi iespaidīgs maršruts!
Man interesants novērojums.
Vidēji ceļojuma laikā pa autobāņiem patēriņš bija ap 11.5 litriem gāzes. Līdz Vācijā iepildījos BP tankštellē, turpinot braukt identiski (dinamiski un ātri) kā iepriekš, bet jau ar 10 litru patēriņu ;)
Tas man liek domāt, ka vācu autogāze ir stipri cita sastāva un daudz kvalitatīvāka ![]()
Tātad, ir nupat paveikts t.s. "mazais ceļojums".
Varu ieteikt. Viegli pievārējams (bānis jau no Varšavas līdz Berlinei), arī ātri un ērti.
Berlīnē - n'tie apskates objekti. Skolnieciņiem (piem., pirmo klašu) ļoti patīk Sealife Berlin (lērums akvāriju ar iespaidīgu zemūdens pasauli), Madam Tussaud vaska figūru muzejs, Legoland muzejs, Dabas muzejs utt.
Ērti auto atstāt hoteļa parkingā un izmantot ekselento sabiedrisko transporta kustību!
Būts arī Serengeti Safari Hodenhagen.
Tiesa, 3h pa bāni katrā virzienā nogurdināja gan, bet safari mega lielā teritorijā, arī izmantojot savu auto, rullē pat ļoti un interesē arī pieaugušos. Piemēram, ļaut žirafēm iebāzt galvu salonā, tās paglaudot
Visbeidzot, Tropical island ūdens atrakciju un arī dabas parks.
50km no Berlīnes, ļoti daudz apmeklētāju, bet ļoti silts ūdens un vizuāli pievilcīga vide (starp augiem pastaigājas fazāni, dīķī flamingo, lielas krāsainas zivis, saunas kompleksā gan pa pliko viss :p) utt. ;)
Ko gribu ar to pateikt? Vairāk uzņēmības un aiziet!
P.S. Aizveram acis uz izmaksām un būs viss ok
)
Mjā... Kaut gan uzlika viņi iekārtu ļoti solīdi, TA pat atzinīgus vārdus sacīja. Rezumē, uzstādīt čaļi ir iemācījušies, bet saremontēt - diemžēl nē. Tas pats attiecas uz rezerves daļām, pa lielam gāzes iekārtai to nav vispār. Pretstatā HENRIHS GĀZE, kam visas daļas kuplā klāstā turpat uz vietas servisā.
Bet, lai nu paliek - ļaunu prātu ilgi neturu, autiņš atkal uz LPG un ripo ļoti pat labi atkal, vienīgi Rīga - Berlīne maršrutā liela daļa ceļa pa bāni ar "tādu nu ne sevišķi draudzīgu LPG patēriņu" ![]()
Labākais pirkums latvietim - ļoti nopakots, Premium klases auto par vidējā Japānā ražota auto cenu
Vēlams, ar ļoti jaudīgu dzinēju, kas tajā pašā laikā būs ekonomisks pēc vella :p
Man tagad ceļojumā - ap 12 litriem (autobāņa režīmā).
It kā jau tāpat lēti, bet citiem autiņi ekonomiskāki un par to mazliet skauž :p
Tikko izbraucu pa A2. Brīnos, cik ātri poļi visu uztaisījuši.
Vel pirms pusgada nebija īsti ne ēstuvju, ne arī DUS, tagad jau supermoderna autobāņa infrastruktūra un pilnīgi nekas netrūkst
Lieki piebilst, Polijā LPG ir visur!
Absolūti piekrītu!