Kopumā esmu apmierināts
Jā, praktiski tikai pilsētas satiksmē tas palielais patēriņš.
Ceļojumos ap 8 litriem.
Kopumā esmu apmierināts
Jā, praktiski tikai pilsētas satiksmē tas palielais patēriņš.
Ceļojumos ap 8 litriem.
Par mierinājumu daudziem var atzīmēt kaut vai faktu, ka japāņu auto pat ļoti draudzējas ar LPG
Katrā ziņā, mazāk kaprīzi noteikti.
Gan jau, ka tomēr braucu! Nesaki Berlīnei neko pagaidām
Vai nu ar M-power vai LPG power, bet braucu gan.
Iespējams, ka minētā iemesla dēļ viena HANA sprausla arī tika nokauta, jau nomainītas visas četras.
P.S. Visa Polija pilna ar LPG tankiem, uz jaunā gan nebija, bet griez nost jebkurā apdzīvotā vietā, pans ar pistoli jau stāvēs un tevi gaidīs :P
Pastāstīsu, kad būs viss gerai
Pagaidām skaidrs, ka sprauslas jau pilnīgi jaunas (110 eur), filtri jauni (30 eur), reduktors arī OK, gāzes servisa veči vēl auto testēs, pieslēdzot pie kompja braucot (pastāv varbūtība arī uz visai uz primitīvu iemeslu, vienas aizdedzes sveces kirdik - ceru, ka tā). Jo arī patērēja auto pēdējo tvertni kosmiski daudz, ap 17 litriem/100 km ierasto 12 litru vietā.
Nu tā, jautri ![]()
Uz benzīna - ideāli.
Uz gāzes (kad tā strādā) - "nīkulis kvadrātā".
Stulbākais ir tas, ka svētdien gatavojāmies braukt uz Berlīni, tagad stress, lai asap dabonam kārtībā..
Nu, tad nu tā... Slavēju savu bezproblēmu auto, kam LPG lieliski strādājusi 80tkm, līdz vienā "jaukā" dienā iekārta sāka streikot.
Izskatās tas viss sekojoši.
Braucu kā ierasti līdz gāzes beigām. Pirms tam vairākas reizes tā kā noraustījās (kā beigtos gāze). Izpildījos, sākās joki.
1. Nepārslēdzas uz gāzi.
2. No jauna auto piestartējot, aiziet arī gāze. Ļoti lēnīgs auto kļuvis.
"Strauji paātrinoties", noskan signāls, ka gāze beigusies (pārslēdzies uz benzīnu), gāzi vairs neieslēdz, arī manuāli mēģinot
3. Ik pa brīdim panelī iedegas "check engine"
4. Nomainīju Hana sprauslas, jo kompī servisā uzrādīja, ka viena ir beigta. Tas pats.
5. Nomainīju filtrus reduktorā un padevei uz sprauslām. Nekāda progresa.
Auto perfekts, neviena defekta.
Kamēr servisa veči buras, nolēmu pacelt topiku šeit.
Ja nu kādam kāda zelta doma? ;)
Jā un arī nē - tagad īres cenas ir ārkārtīgi augstas. Reāli to garo hipotekāro kredītu var uzskatīt par "garo īri" arī!
Tikai neviens nečakarēs prātu un arī būs lētāk nekā īrēt (pārbaudīts uz sevis). Es nebūtu tik ļoti pret statusu "Latvietis praktiskais kreditētais" ![]()
Ū-ja, ū-ja! Konkrētajam domu gājienam gan nepiekrītu.
Tāpēc jau tiek dota iespēja salīdzināt, notestēt, lai iespēju gadījumā izvēlēties vieglāk
Un vēl, neesi mērķauditorija tagad, varbūt būsi rīt?
Arī pievienojos, i40 patīk, gan vizuāli, gan testējot.
Dīzelis gan viņiem ir 1.7l, bet jā - nav nekāds spridzeklis, nav arī nekāds klusais murrātājs.
Ļoti patīk iespējamais aprīkojums. Pavisam patīk tagad mazlietoto i40 piedāvājums tirgū
Puse cenas, salīdzinot ar pavisam jaunu, bet vēl ar visu garantiju, maz nobrauktiem km utt. ![]()
Ja atlāti, tas ir mīts
Uzliku savulaik japānim STAG iekārtu ar HANA sprauslām un papildus vārstu eļļošanu. Un viss kalpo ideāli jau 80 tkm
Nekādas smakas pēc gāzes nav! Bija mazliet jūtams salonā, bet nomainīja šļaukas un viss tagad gerai
Iekārta atpelnīta jau pie pirmajiem 10 tkm.
HANA sprauslu resuss - 300 tkm. Lētajiem, jā, mazāk.
Ik pēc 10 tkm man veči nomaina gāzes filtriņu, samaksāju par to 20 EUR.
Draugi brauc ar jauniem autiņiem (Toyota), kas apgāzēti LV - viss ir bumbās ![]()
Ok, ok ;)
Vel jau vari apdomāt arī ar LPG aprīkotu auto.
Ir vairāki dīleri, kuri to piedāvā, garantijai saglabājoties.
Būs visi benzīnnieka plusi + jaukas ekspluatācijas izmaksas
Bet atceries gan vienu pārbaudītu faktu, gribi uzticamu auto, bez servisiem - pašam ir pieredze ar japāņiem (man arī), gribi komfortablāku tehniku ar modernākām tehnoloģijām - skaties vācieti utt. Tikai neaizmirsti drošības labad ari evakuatora kontaktus
Jo klapatas viennozīmīgi būs!
Es savukārt tikai par dīzeli - kaut vai griezes momenta un lūdz ar to - dinamikas dēļ
Parasti benzīnnieki absolūti neinteresē!
Es jau tvnet rakstīju, ka ir vērts ieskatīties MAZDA 6 Skyactiv.
Radiniekam ir, man ļoti patika, kad izbraucu ;)
Ja kas, Saskaņa ir tikai zaudējusi, salīdzinot ar iepriekšējiem rezultātiem ;)
Tātad, pēc provizoriskajiem aptaujas rezultātiem tomēr var secināt, ka tautai saprāts ir vairāk nekā prognozēts.
Izkopēju no apollo.lv:
"Vienotība» ieguvusi 25,7% vēlētāju atbalstu, savukārt partija «Saskaņa» – 19,4%. Abām partijām seko gan Nacionālā apvienība (NA) un Zaļo un zemnieku savienība (ZZS) ar attiecīgi – 18,9 % un 18,46%"
Un tas nozīmē tikai pamatīgu sakāvi par sevi ūberpārliecinātajiem SC
)
Aizbraucēji, kuriem vienalga - K.R.E.T.Ī.N.I !
Tādu dēļ arī mazā vēlētāju aktivitāte gan iepriekš, gan šoreiz.
Mana ģimene arī
Tiešām ceru uz tautas saprātu (aktivitāti).
Tikai atgādināšu - tie, kuri vēl nav nobalsojuši, LŪDZU PIECELIET SAVAS PĒCPUSES UN AŠI UZ VĒLĒŠANU IECIRKNI!
Jāsaka tā - TAUTA, mosties vismaz šoreiz ![]()
Kā pievienot bildi komentārā?
Es teiktu, ka visi
Katrā ziņā, pēc tiem ar "tautas klasi" braukt vairs nevilināja.
Nu, man tās būs mega atmiņas uz ļooti ilgu laiku ;)
Vajag kaut ko tikpat iespaidīgu kā savulaik AUTO BILD testēju - pasākums saucās "Lielais auto tūrisms", kad katrs testa dalībnieks dienas laikā (>300 km pa Latviju kopā) izmēģina VISUS testa auto
Un ne tajā maigākajā režīmā
)
Super tehnika, Audi A5, MB CLS klase, Jaguar, Alfa Romeo Brera, Passat CC, Škoda SuperB, Chrysler 300C utt. ;)
Arī esmu ofisa cilvēks, bet nu tādam pasākumam laiku tomēr var gan atrast ![]()
Varu izstāstīt cēloni stresam.
Zem vārstu eļļosanas trauka bija pārrīvēti vadi (prinicipā, jau sākotnēji ne tik ļoti noizolēti), rezultātā kaut kas sagāja "uz īso" un kompis uzrādīja kļūdu "nestrādā sprausla 1. cilindrā".
Attiecīgi - nevienmērīga darbība uz gāzes, ārkārtīgi lēns auto, atslēdzas ik pa brīdim no gāzes un pāriet darbība uz benzīnu utt.
Nekā personīga, bet kantoris, kurā savulaik iekārtu uzstādīju (Avotu iela 38 - agaze.lv/lv/index.php?goto=cont.htm) ne tikai vainu neatrada, bet nomainīja labas (!!) HANA sprauslas uz analogām (sūdīgākām, tagad esmu to sapratis pēc kompetentu cilvēku skaidrojuma) un visticamāk izdomāja vēl pāris lietu, kas manu maciņu atvēra vēl un - būtu laikam atvēris vēl vairāk, ja ne intuīcijas vadīts aizbraucis uz HEINRIHS GĀZE, kur vainu atrada zibenīgi, turpat vadus pārlodēja, darbs - 15 eur
) un mana MAZDA absolūti gatava Vācijas braucienam jau svētdien ;)
Atkal prieks par LPG power un atkal patīkami ekspluatācijas cipari!