too big difference ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
too big difference ![]()
Pats zini, kā mainās
Man te nekas nav jāskaidro. Esmu izbraukājies ar n'tajiem vāģiem un secinājumus gana daudz izdarījis.
P.S. Parādi Latvijā bāņus un tad runāsim
Tas par to nemotoru "neekonomiskumu".
Interesants novērojums no CSDD autiņu reģistrācijas, vakar tur dienas vidū 10 minūšu (!!!) laikā pārreģistrējām mašīnu, nu pilnīgi neviena cilvēka, strādā tikai 4 "kabīnes" (agrāk ja nemaldos, kādas 22), viss kā izmiris.
Ja kādam šķiet, ka valstī viss ir bumbās, tad
Atbilde uz topika jautājumu - NAV VĒRTS!
Ir labāki veidi, kā un kur ieguldīt savu naudu.
Man arī bija iespēja noņemt skaidu šamajam aparātam. Nu teiksim tā, ļoti patīkama vadāmība, laba dinamika, ļoti labi nopakots gan akustiski, gan ar extrām.
Cena mani neinteresēja, tāpēc no comments
Braukt patika pat ļoti. Tā sacīt, dinamika līdz 160km/h pat pārsteidza ![]()
Bet kā tas SAAB patēriņš mainās, iebraucot Rīgā
Domāju, daudziem šobrīd mainās prioritātes un tas atspoguļosies arī uz ģimenes autoparku.
Lietuvā var atvest tev autiņu no Itālijas.
Latvieši principā neved no turienes, tas viss nāk no LIT ![]()
Nekas personīgs, bet tā tizlā spidometra dēļ es šo auto nepirktu ![]()
Ir būts Soldenā.
Tātad:
1) ļoti, ļoti populārs slēpošanas kūrorts - daudz cilvēku ne tikai pilsētiņā, bet arī uz kalna
2) ļoti daudz sarkano un melno trašu (es teiktu, pilnīgiem iesācējiem Soldena nav īsti piemērota)
3) tiešām daudz NVS pilsoņu (izkārtnes tūrbirojiem krievu valodā u.tml.)
4) sniegs ir gana - lejā bija +5, augšā - -10 grādi
5) ir pamatīgs gabals braucams no Latvijas, bet - mērķis cēls un 24stundās atbraukt var!
Dzīvot var Vent, tāda slēpotāju pilsētiņa, kur kalnu ceļš beidzas
Ja snieg, tad bez ķēdēm ļoti neiesaku. Bija ekstrēmi piedzīvojumi dažam labam polim
Cenas nesalīdzināmas ar Soldenu, klusums, skaista vide un tikai 15 minūšu ekstrēms brauciens uz pamatkalniem.
Iesaku pamēģināt:
1) nakts trasi (fantastisks nobrauciens, ja nemaldos - >3km garumā)
2) striptīza klubs
Alus gan 8eur, bet meitenes uz goda
3) aizbraukt uz Obergurgl vai Hochgurgl (netālu, cits iecienīts slēpošanas kūrorts ar slavenām trasēm)
4) saņemties un lejā braukt tomēr pa to trako apledojušo melno trasi
Super vieta, iesaku viennozīmīgi!
Bija tas gods izbraukt kārtīgu testdraivu ar jauno C5. Komplektācija ar visu iespējamo un 2,0 dīzeli ar automātu.
Tātad:
+ perfekta skaņas izolācija (es teiktu, daudz labāka par Sonata, Mazda6, jauno Mondeo, Avensi u.c.)
+ ļoti gaumīgs dizains un salona apdare
+ ārkārtīgi patīkama vadāmība
+ atzīstama dinamika un ļoti zems patēriņš
+ ekstras vienkārši navalom
+ automāts strādā perfekti (atšķirība no benzīna brāļa ļoti jūtama)
- grūtības ar otrreizējo tirgu
- cena varēja būt zemāka
Bet citādi - ohoo
Apgāza otrādi manus priekšstatus par Citroen marku kā tādu.
Braukts tika dažādos režīmos, pa dažādiem segumiem, sportiskā režīmā un mierīgā režīmā..
Protams. Nav nekādas melnzemes, ir blietēts smilšu ceļš, ko vajadzētu uzlabot atbilstoši jauno kaimiņu (tobiš mums) vēlmēm ![]()
Nu re, tā jau cerēju, ka padomi derēs
P.S. Ceļš atrodas d/s teritorijā, tā ka tas viss process būs mana labā griba un nevienam nekādu iebildumu nebūs
Tieši otrādi, vairāk tādu labdaru ![]()
Villa
Nu ja būtu tā, tad laikam īsto asfaltu uzlietu
Bet paldies par sakarīgiem ieteikumiem. Noteikti izmantošu!
Tā laikam arī jādara. Jāgrābj prorabs ciet uz vietas
Internetā skopa info par frēzēto asfaltu, kaut redzēts kā greiderē ne reizi vien un rezultāts patiešām ok
sintris rakstīja:
Jauns asfalta segums tiks uzklāts vairāk nekā 200 metrus garā posmā, ..... bla bla....
Augusta otrajā pusē Palangas ielas asfaltēšanas darbus plānots pabeigt, informē SIA „Komunālā pārvalde”. Tos veic SIA „Aizputes ceļinieks”. Palangas ielas asfaltēšanas izmaksas – Ls 64 000.
No kuriem 1/3 droši vien ir otkats
Sausā laikā ceļš ir OK, māju būvējot, braukuši gan betonvedēji, gan cita smagā tehnika - bez problēmām.
Tas, ka pirms asfalta vai kā cita vispirms jāuzber šķembas un tās jānoblietē - protams!
Katrā ziņā, blietēts šķembu ceļš ir risinājums, taču tas asfalta segums tāds ekskluzīvs variants, ko gribētos visvairāk
Super apraksts, drosmīgi braucēji
Bet leiši - PIDARI, kas PIDARI ![]()
Nu nezinu, par ko cepties.
Normāls pasākums, ir par ko pasmaidīt (tās Megazvaigznes šeit tomēr citādi uztveram nekā Krievijā), taču līmenis dziedātājiem nudien nav tas sliktākais.
Kāds te taisa politiku no nekā. Relax, tas ir tikai dziesmu izpildītāju konkurss ar lielu auditoriju un muzikālās karjeras plašām nākotnes iespējām.
Ļoti ekonomisks uz šosejas, taču ļoti ēdelīgs pilsētā.
Dinamika ciešama. Patīkami, ka kluss motors
Cik man bijusi pieredze, nekādu īpašu problēmu.
Tā jau Passat ir zināmā mērā garants, ka brauksi ar nopakotu ģimenes autiņu par samērā lētām naudām.
nu bļā
Vakar beidzot vienu Zafiru pārdevu, viss tā apstājies, ka nācās atdot par pašizmaksu
Tirgoju 2 mēnešus..
Kā reiz bija ar 1.8 benzīna motoru. Iet tas auto normāli, uz šosejas tērē minimāli, ļoti, ļoti kluss un patīkams braukšanā.
Lēts ģimenes minivens, diez vai tur kas plīsīs. Primitīvs kā zābaks
Ar normālu dīzeļauto izmaksas degvielai līdz Berlīnei nesanāk vairāk par 80 latiem
Un ja brauc vairāki cilvēki, tas jau ir gandrīz par sviestmaizi.
Uhh, cik daudz ir braukts pa to maršrutu, gan no Berlīnes uz Rīgu.
Ja varat turēt, tad 15 stundas ar nenozīmīgām apstāšanām un ceļš galā
Vairākkārt pārbaudīts uz savas ādas.
Bānis reāla štelle, vienmēr ir braukts ~ 160-180km/h un nekādu prblēmu ne ar radariem, ne policiju. Ir, kas velk vēl ātrāk..
Vienīgā nianse - fūres mīl apdzīt citas fūres, var sanākt extrēma bremzēšana līdz kādiem 85km/h
Tā kā - braukšanas vaina.
arba rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Kad leišiem saucu mūsu krāsošanas cenas, viņi teica, ka esam saspieduši galvu
Viņiem visa autiņa pārkrāsošana maksā ap 500 eur par so so kvalitāti un līdz 1000 eur par a la Glazūra krāsojumu
Tā kā - ir vērts aizbraukt uz LIT
Nav vērts, tā ir pazaudēta darba diena un vienā dienā 'to starpību var nopelnīt
Čakars protams ir.
Bet - paprasi, cik Glazūra prasa par visas mašīnas pārkrāsošanu
Apmēram 2000 Lvl ![]()
Kad leišiem saucu mūsu krāsošanas cenas, viņi teica, ka esam saspieduši galvu
Viņiem visa autiņa pārkrāsošana maksā ap 500 eur par so so kvalitāti un līdz 1000 eur par a la Glazūra krāsojumu
Tā kā - ir vērts aizbraukt uz LIT ![]()
1,9TDi - teicams motorīc.
Ekonomiskāku atrast grūti. Ap 5 litriem pa trasi un līdz 7 litriem pilsētā.
Dinamikas un jaudas sabalansētība - 110zs un jaunākiem - 130zs.
P.S. Starp citu, par SEAT - sievai nopirkām 2004.gada 1,9 TDi ar 130zs
Super aparāts, rodas sajūta, ka jāpildās nav vispār, par dinamiku varat iedomāties
Ak jā, par to pašu naudu varējām paņemt 97.gada nodzītu AUDI 1,9 TDi 