Super apraksts
Klau, Tevi nekaitina tās bērnu slimības? Mani kaitinātu tik ļoti, ka pat jauna auto prieks varētu zust.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Super apraksts
Klau, Tevi nekaitina tās bērnu slimības? Mani kaitinātu tik ļoti, ka pat jauna auto prieks varētu zust.
Ļoti atbalstu
Arī tagad strādāju mājas birojā, un tā ir fantastika. Būtiski ir spēja sevi motivēt darbam, piemēram, saģērbjoties izejamās drēbēs (kā ietu uz biroju). Nobraukumi ne par tēmu šobrīd ir smieklīgi. Laika patēriņa nav vispār (pilnīgi pie kājas, kādi tuvāk vai tālāk Rīgā ir sastrēgumi v.tml.)
Lai es šobrīd brauktu strādāt kādus 30km+ (agrāk braucu), vaaiiiii
Pld, nē. Kur nu vēl tālāk, cilvēki neciena savu dārgo laiku un nerēķina arī iztērēto naudu degvielā utt.
Piiiiii
Tādu naudu izmest vējā tikai par BMW statusu. Reāli attapīgi
Tas vairāk uz paziņu attiecas.
Vismaz cits dīleris uzvarējis
![]()
Klau, cik piedāvātu dīleris (intereses pēc)? Tajai cenai pieplusojot kādus 1,5k varētu būt reālā cena, par kādu to auto no Tevis varbūt kāds arī nopirktu. Ja saki, neviena interesenta, tad, manuprāt:
1) cena pārāk ambicioza par tādas komplektācijas mazauto
2) LV pagaidām vēl nesaprot mazākus nekā pieņemts auto
Par tirgus cenu - LU EkV 1.kursā mācīja, ka tā ir cena, ko vēlas pārdevējs un gatavs maksāt pircējs, Tavā gadījumā tā diemžēl ir tikai pārdevēja vēlme. Lai izdodas gan ![]()
Lūk, tas gan mani spēj izbrīnīt ne pa jokam. Manā pieredzē LED tuvās un tālās gaismas ir burtiski citas pasaules izstrādājumi - salīdzināt nav ar ko vispār. Viennozīmīgi piemaksāšanas vērta opcija, esot papildaprīkojumā
Tu esi nemoderns
Vai arī neesi glītus aktīvos displejus auto redzējis. Nupat centrā ievēroju jaunu S-klases mersi, tas datorizētais panelis tam izskatās vienkārši
Tur būtiska grafika un krāsas. Arī man Passat tas aktīvais panelis izskatās super, citu tiešām negribētu vairs.
Te vēl kāds pluss, jaunie auto modeļi kļūst aizvien aprīkotāki jau "bāzītē". Piemēram, lasīju, ka jaunajos Golf jau standartā nāks gan aktīvais displejs panelī, gan LED lukturi, par to visu bija jāpiemaksā ne maza nauda (apm. 1,5k eur vismaz). Patīkami ![]()
No šiem mani uzrunātu Mazda CX-5. Patiešām ļoti labs guvums pret iztērēto summu
Aprīkojums tur kolosāls, benzīna dzinēji Mazda jau ūberekonomiski (Skyactiv tehnoloģijas), principā nav tādu ierastu vainu vai problēmu.
kvatra rakstīja: Ir kādam pieredze ar skoda kodiaq?
Pierakstīju sarunas laikā
1,5 fsi 150zs Kodiak 4x4 dsg
7-8/100 pa trasi
10 pilsēta
7 vietas - ļoti ērts salons
Aizmugurē ok pat 2m gariem
40tkm nobraucis šobrīd
Dsg - nepatīk kā slēdzas (gribētu ātrāk). Varbūt subjektīvi.
Dsg bijis viens garantijas remonts (elektronika).
Gaismas led - super!
Apsildāms priekšējais stikls - iesakāms.
Sanāks apjautāt vienam čomam par viņa pirms laika jaunu iagādātu Kodiaq, iepostēšu info. Cilvēks pārsēdās no pasvaiga Grand Voyager uz jaunu Kodiaq, teicās esam apmierināts (benzīns+automāts). Tas gan toreiz, tagad kāds laiciņš pagājis, iespējams, domas citas.
Respect par viedokli
![]()
Atceros, reiz Hyundai pārstāvim par cenu ieminējies, dzirdēju pretjautājumu - kādēļ tam maksāt lētāk, ja auto TIK labs sanācis?... stereotipus gan lauzt nebūs viegli.
Sasodīta padarīšana. Biju jau nodzīvojies līdz atkal 0 soda punktiem, līdz burtiski 2 mēnešu laikā atkal esmu nopelnījis veselus 2+1=3 punktus
Visi par ātrumu. Laikam esmu vieglprātīgs. Vienu reizi pirms Kuldīgas daiļa policiste protokolu ātri noformēja, vēl 50% atlaidi kā grēku nožēlošana, bet 2 punkti (par 127 ārpus pilsētas). Nupat aizkrēju līdz bankomātam izņemt naudu traktoram - paņēma netrafarētais, iebraucot no Valdeķu ielas Graudu ielā ar gaismas mūziku priekšā utt. Bija tur 78... Tiesa gan, čaļi ļāva man aizbraukt norēķināties, paši Neste DUS formēdami protokolu. Rezumē. Jābrauc stipri prātīgāk turpmākos 2 gadus.
Iepostē gan pēc garāka brauciena, lai rullē jaunais auto ![]()
Labrīt, pat nezinu, ko lai pasaku. Ar Multitronic kārbu Audi izcēlies pamatīgi. Masveida problēmu lērums. Tās īsti neremontējas. Es savulaik mēģināju remontēt, to it kā dara viens vienīgs serviss Rīgā (varbūt tagad vairāki), taču arī viņiem īsti neizdevās saremontēt kā nākas.
Multitronic nomaina. Izmaksas jaunai kārbai - astronomiskas. Risinājums - nopirkt citu lietotu (un arī bez garantijas, ka strādā ok) un tikt vaļā no tā auto. Diemžēl šo konkrēto ātrumkārbu visi rekomendē kā kategoriski neieteicamu. Īsts kauna traips ražotājam.
msh rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Msh - lūdzu, lūdzu pamēģini. Atklāsi sev citu pasauli ![]()
Tiešām, citu pasauli? Vai kārtējo reizi pārliecināšos ka cilvēki, kas bīda šādus tekstus, ir lieliski pasaku stāstnieki? Tādu cilvēciņu kā jūs dēļ man katru reizi kad sanāk pirmo reizi izbraukt ar kādu pajaunu mašīnu, man pamatā ir diezgan smaga vilšanās - man ir ticis borēts, ka, lūk, es braucot ar neērtu naglu kasti, dajebkas ir ērtāks, labāks, utt utjpr - es iekāpju, izbraucu, a tur nekā tāda, kā man apgalvots, nav - ir tikai tas, ko es sagaidīju - jā, protams, klusāks, jā, mūsdienu modes dēļ savādāk nokonfigurētas piekares dēļ mašīna ir stabilāka un neērtāka [pēdējo parasti vismaz daļēji kompensē stipri pieaugušais svars], jā, braukšanas prieks ir jūtami mazāks, jā, mašīna ir smagāka un ārēji lielāka - bet nekā TĀDA vai negaidīta nav...
Ja tur tas pasāciens notiktu vienu nedēļu vēlāk, prikola pēc varētu pieteikties, kā teiktu klarksons "just how bad could it be?", bet savādāk, kā jau fans teica - neredzu jēgu triekties uz plato galu šāda iemesla dēļ. Ak jā, man varētu arī būt bail - es tomēr esmu pieradis braukt ar "džipu"; tām kastēm, ar kurām tur būs braukšana, man pastāvētu risks nejauši sasist kādu disku vai pārsist karteri, pat nenojaušot ka tas tik viegli izdarāms...
Noiets etaps ar MSH strīdēties
Paliec vien pie sava (vienīgā pareizā, tā izskatās) viedokļa. Punkts.
Visu cieņu par aprakstu
Cik testēti jaunie Seat, viss patīk, izņemot “kokainos” sēdekļus - citādi tur viss VW, tikai lētāk.
Msh - lūdzu, lūdzu pamēģini. Atklāsi sev citu pasauli ![]()
Tā ir jau sen. Neesam izauguši tolerancē pret moto.
Ielās reāli daudz redz šos jaunos Rav4. Tātad, ražotājs atkal visu dara pareizi ![]()
Man liekas, precīzi tāds nupat Rīgā tika redzēts kustībā. Neapšaubu dinamiku, tomēr vizuāli tas auto šķita... neglīts.
Es jau gaidu sev uzņēmuma Tesla
Vēl par dārgu.
Kopsummā labs, bet drīzāk neitrāls braucamais.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
17
Darbs tas pats. Un būs vēl ilgi, ja draudzēšos ar prātu
Passat tagad jau 2 gadi, domāju, braukšu 5 gadus (150tkm). Ar visu mājas biroju tomēr braukāt sanāk - Lietuvas, Igaunijas klienti, arī Ventspilī, Smiltenē utt. Gan biju plānojis braukt vairāk sākotnēji, tomēr lidmašīnas rullē vairāk (uz Ukrainu, uz Varšavu utt.)