- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas būs apbrīna vērts klients, ne obligāti un PATS brauc naudu tērēt
![]()
Pirms sāc ar smago galu, pārbaudi lētos iespējamos defektus. Man identiskam auto tā gadījās, gļukojot papildus uzstādītajam imobilaizeram. Ko pēc tam izravēju ārā
Un nebija arī vajadzības pēc tā.
Par eļļu maiņu arī jauniem auto. Arī pakonsultējos pie spečukiem. Un arī dzirdēju, "garantijas laikam - ok". Citādi pat bez dīlera prasības mainīt vajadzētu biežāk. Iemesls - mums ārkārtīgi netīri ceļi, putekļi, smiltis utt. Ekspluatācijas apstākļi nav tik labi, lai sekotu tik gariem eļļas maiņu intervāliem utt. Pēdējos 5tkm filtrs var būt tik aizsērējis, ka tas vairs nestrādā.
Rezumē - ja ilgāk par garantijas laiku tiek plānots ar auto braukt - iespējams, vērts investēt papildus eļļas maiņās. Saku, ka iespējams, jo pats vēl negrasos tā darīt. Viela pārdomām in general
Noteikti pērk, ļoti ticams, ka statuss liek pirkt arī atlaižu vakuuma laikos
Vienmēr esmu aizdomājies, kāda mega cemme varētu būt situācijā, kad esi tikko iegādājies savu kāroto jauno auto ar pieticīgu atlaidi (bonusiem), pēc mirkļa sākoties grandiozai dīlera stock sell-out akcijai vai ražotāja specpiedāvājumam utt.
Iesmeju par 1.sērijas labumu. Visaktuālāk - patlaban, sniegos. Tas auto vispār nepārvietojas, bet eksistē. Mani savulaik stūma visur, pie vecākiem ārpilsētā (toreiz garām brauca VISI, plati smaidot), gan pie Arēna Rīga, nespējot izbraukt ārā uz ielas, jo tur neliels kāpums utt. Totāla miza, ja vienīgi xDrive. Ibio peso, kā ar tādu esmu sipies 5 gadu garumā. Toreiz dzīvoju 30km no Rīgas, Plakanciema pusē. Lai izbrauktu uz lielā ceļa, ar lāpstu bija jānotīra (katru dienu vismaz 2 x) apmēram 100m ceļa
![]()
Toreiz gadus divus-trīs laikam braucām. Ja pareizi atminos, pārdevām, lai iegūtu starpību starp pārd. cenu un līzinga atlikumu - citām vajadzībām. Auto gan bija labs, pozitīvas atmiņas joprojām. Starp citu, brīnos, kādēļ tik feinu modeli MAZDA vairs neražo. Toreiz principā vēl Vācijā varēja atrast pēdējos JAUNUS Mazda 5 minivenus, bet visticamāk, ka ar manuālajām kārbām (totāli neaktuāli mums jau ilgu laiku). Secinājums. Krosoveri > kompaktie miniveni ![]()
Es tiešām apbrīnoju tos, kuru pacietība ir ar vienu auto braukt tik ilgi. Bravo! Un arī ekonomiski lietderīgi. Es tā neprotu. Vien ar savu vienīgo mīļoto sievieti jau kopā 21 gadu - te gan pacietīgs un nosvērts ![]()
Patīk degvielas cenas pēdējā laikā ![]()
Autors taču jau izlēmis, ja reiz reāli viedokļi viņam neinteresē. Bembists ![]()
Ja jau citi atjauno info, arī es pavisam mazliet. Passat kalpo godam, jau ilgāku laiku arī bez gļukiem. Viss liekas tik pierasti, ka pat nedomāju neko izcelt. Aukstā laikā 1,8Tsi patērē pilsētas īsajos pārbraucienos max 10l (pēc bākas metodes - 9,7), automāts DSG ir bauda un slēdzas nemanāmi, ziemā VISA elektronika strādā (atceroties P508, kam daļa ekstru aizmiga līdz pavasarim)
Jā, tāds auto ir vērts arī, tērējot savu naudu pirkumam.
Eļļu mainu, kad auto panelī iedegas indikators - pirmā apkope bija pie 28tkm
Tagad 42tkm, vēl nenāk ne prātā domāt par eļļas maiņu.
Neteiktu, ka nekādas sajēgas, taču tehnikas guru neesmu gan
Esmu labs spečuks citās jomās, man ar to ir gana.
Mans uzskats tāds, tā kā principiāli atzīstu tikai auto iegādi līzingā. Kur nu vēl JAUNU auto pērkot. Katrs pats rēķina savu budžetu, piemēram, man zināmā mērā pat vienalga, kāda iegādes cena - es rēķinu tikai plānoto ikmēn.maksājuma summu. Patika arī Nomika kalkulācija - cik tad tāds auto REĀLI izmaksā - tur brīnums daudziem. Kas svarīgi - līzinga auto var jebkurā brīdī arī pārdot, labākajā gadījumā var saņemt atpakaļ pirmo iemaksu, kas izmantojama citam auto utt. Tagad līzinga procenti nav vairs drakoniski, nevajg jau uz mogo.lv iet formēt ![]()
Nav tas stulbums tā apgalvot, noteikti nē. Bet, lai paliekam katrs pie saviem uzskatiem, miers mājās
P.S. Jau reiz rakstīju te, absolūts vairums Domeniks dārgā gala auto pērk līzingā (virs 80%) - to man dīlera cilvēks stāstīja no savas pieredzes.
Man bija jauns BM Auto salonā iegādāts BMW 118d automāts. Kārtējais darba auto
Tas bija pats nelaimīgākais un tehniski briesmīgākais auto, kāds jebkad lietots
Garantijas laikā 5 reizes (!!!) tika vests uz dīlerservisu ar evakuatoru. Plīsa viss iespējamais. Bet, pie 125tkm nograbēja arī dzinējs. Salūza kloķenes skrūve un dzinēju samala lupatās
Tas notika 3 auto no vienas partijas toreiz. Man kāds gribēja piekabināt smagu ekspluatāciju, bet toreiz es biju uzreiz pēc traumas, knapi dzīvs vispār + vēl 2 identisku auto identiskas ķibeles situāciju atrisināja galu galā. Atbrauca uz BM Auto ražotāja liels pārstāvis, rezultātā visiem auto tika nomainīti jauni dzinēji arī pēc garantijas uz BMW rēķina (citādi - ap 6,5k eur par dzinēja maiņu prasīja).
Nekad mūžā konkrēto 2008.gada modeli NEPIRKTU ![]()
Ja ražotājs norādījis mainīt eļļu katrus 30tkm, mani tas nemaz nesatrauktu - bez starpības. Mazums kādam nekā darāma un gribas čakarēties un tērēties liekām eļļas maiņām utt.
Apbrīnojami ir personāži, kuriem tīk norādīt "tas jau līzingā". So what? Galu galā cilvēks tik un tā to iegādājas, tas, ka dārgāk - katra paša darīšana. Normāla mūsdienu pasaule, drīzāk stulbums ir iztērēt savu naudu no konta uzreiz, pilnīgi neadekvāts ieguldījums.
Varu tikai piekrist, ja ražotājs (un attiecīgi - auto kompis displejā, uzrādot prasību pēc eļļas maiņas) paredzējis reizi 30tkm, tad tā arī tiks mainīts. Kas par sviestu, ka kādam liekas, labāk ik pa 10-15tkm? Tur jau sāls, ja tikai garie gabali un mierīgā režīmā, iespējams, ka auto prasīs eļļas maiņu pat pēc 30tkm, ja daudz pilsētā utt. - piem., pie 27tkm Un nekas tādam auto nenotiks, varat nesatraukties ![]()
Secinu no komentāriem. Nekā jauna, esi savos uzskatos paredzams
Kā te, tā par ātrumu utt.
Pussy atkal aizstāv noziedziniekus? Ahoj, tāds tādam brālis ![]()
Redz, kur pluss CP darbības lauciņā, kad noķēra AUDI, reibumā pie stūres nesamies ziemai anormālā ātrumā Latvijā utt. ![]()
Man ir izcila pieredze: Amserv Krasta Toyota, Forum Auto, Wess Select, agrāk - BM Auto (tagad laikam Inchape BMW), tad arī Inchape Mazda utt.
Tādu joku, piestādot rēķinu par neprasītu darbību, nuuuu ![]()
Man būs kas interesants tēmas sakarā. Manai sievai darba auto Hyundai i20 - pirmā apkope pie 2tkm (arī nedaudz diskutabli, bet varbūt, ka vajag gan). Vakar aizbraucām abi divi uz Autobrava, palūdzām noņemt riepu spiediena rādījuma kļūdu panelī un veikt pirmo apkopi. Paēdām super gardas pusdienas (iesaku, goda vārds
) un ejam pēc auto. Kas noskalots un tīrs gaida lejā zem jumta
Bet, kas tad rēķinā - īsts WTF, maksa par patīkamo ekstru - auto skalošanu (! - 4,09 eur + PVN)
Pirmo reizi mūžā redzēju ko tādu, kad dīleris labvēlīgi noskalo klienta auto, par to prasot maksāt
Pilnīgi visur tas bijis patīkams bonuss - bez maksas. Ak jā, pirmā apkope pie 2tkm Hyundai izmaksāja 90,66 eur...
Ātri - ss.com
Lēnāk un varbūt pat būs līdz Lietuvai jāaizbrauc - autoplius.lt
Lietuva vispār ir Baltijas auto metropole, patīk tas vai nē. Tur var atrast teju vai visu. Starp citu, nesalīdzināmi lētāk (vismaz "dārgās detaļas") nekā pie mums, jo arī rezerves daļu tirgus tur mega liela apmēra.
P.S. Man Prius savulaik lietotu dārgu detaļu sagādāja dīleris
