par godu šodienas superatkalai uz ceļiem un ietvēm
par godu šodienas superatkalai uz ceļiem un ietvēm
oi, zirgu transports ir šausmas! kā agrāk smirdēja visas pilsētas ielas! zirgu āboli dažādās stadijās visur! ![]()
ja nāk miegs pie stūres, palaid šito ![]()
eidis rakstīja:
Motorolers rakstīja:
Manas šofera gaitas LV nu ir galā
Gan jau kādreiz atbraukšu ciemos un paripināšos pa Latvijas "lielceļiem", bet emigrēju prom uz silto galu
Turpmāk Iauto varēšu pastāstīt, kā lietas notiekas uz Itālijas ceļiem un neceļiem, kuri starp citu, galīgi nav tie gludākie un sakartotākie.
Paldies par iespējām patestēt jaunākos auto un paripināt bumbas (kas gan bija baigi sen
), kā saka turās tad te tie, kas palikuši ![]()
Itālija ļoti👍
Ar braukšanu gan tur pēdējā laikā nu tā. Kameras saliktas visur un soda pa labi un pa kreisi. Tikko samaksāju divus sodus par tām režīma ielām, kur neitālis nekā nevar saprast, vietējie braukā, bet tev nedrīkst kautkādos laikos.
Daudz cilvēki reportē daudz sodus no Itālijas pēdējā laikā. Francijā daudz mierīgāk.
Bet itāļu virtuve, daba un tradīcijas ir vnk fantastiskas
pārsēdies uz Ferrari - tad neviens itāļu policis tevi neturēs, tikai atzinīgi noskatīsies, kā mauc 50-100 virs atļautā ![]()
jocīgi, piesola 15 centu atlaidi, bet tai pašā laikā uzrauj augšā bāzes cenu pie pistoles, no kuras rēķina šo atlaidi
nepaspēju izbraukt pa pirmo sniedziņu, pēcpusdienā jau bija palicis tikai slapjums
nu re, pareizā krāsa ![]()
lai nenāk miegs pie stūres, vajag kaut ko enerģisku ![]()
ZZZZ rakstīja:
šitas gabals labs ![]()
Copilot labi painformēja par labākajām ziemas riepām 2026 testos, man patika
noskatījos trampa runas plūdus 22:00 tiešraidē - neviena pušplēsta vārda par Ukrainu un krieviju - kaut kāds baigi svarīgais paziņojums, par kuru visa pasaule gaida elpu aizturējusi, čiks, kaut kāds kosmosa vadības centrs tiek pārcelts uz alabamu un viss, tramps: paldies par uzmanību!
kādas iAuto komentātoru domas vai viedoklis par SASTRĒGUMA NODOKLI? Vai Rīgā tādu vajag ieviest?
skat. uz rakstu nra.lv Kaimiņvalstī plāno ieviest "sastrēguma nodokli". To paredzot ES direktīva
hm….
Nedaudz vairāk kā parasti - par Citroen C3 Aircross, jo papildus dalībai iAuto 2025 gada 22 gab. dažādu atšķirīgu auto testa braucienā, izmantoju iespēju izbraukt un vairāk iepazīties ar šo auto, jo tas tika piešķirts no piektdienas vakara līdz pirmdienas rītam, tātad kā auto nedēļas nogalei. kopumā tika nobraukts 780 km. Pēc veiktajiem testa braucieniem, salīdzinot arī ar citu marku un izmēru auto, ir radušies šādi secinājumi par Citroen C3 Aircross.
Pozitīvi:
1) ārējais dizains kopumā patīkams, labi nostrādāts, lukturi, slīpētie diski, krāsa arī tāda pieņemama - sudrabaini pelēka, cilvēkiem, kas nevēlas izcelties, pašā laikā, man personīgi šim auto gribētos kaut ko spilgtāku, lai izceļas, labāk pamanāms, dotu priekšroku sarkanai krāsai šim modelim – ir pieejama tāda izvēle katalogā;
2) svarīgākie rādījumi - kā ātrums, degvielas atlikums, ārējās apkārtnes temperatūra utt., izvietoti šaurā priekšējā spraugā tūlīt zem priekšējā stikla apakšējās malas - ļoti pārskatāmi, ērti, citus mazāk svarīgus rādījumus var meklēt un uzlikt uz ekrāna blakus pa vidu panelim;
3) gaitas īpašības pārbaudītas tikai pa asfaltu, pa gludu labu sošeju ripo teicami, protams, bet posmos, kur nav tik labas kvalitātes gluds segums, tomēr gāzelējas un šūpojas; nesanāca un nemeklēju iespēju pabraukt pa kādu grants ceļu, atklāti sakot, negribēju, pažēloju auto;
4) patīkami pārsteidza bagāžnieka ietilpība tik mazā auto, tā kā ir salīdzinoši stāva aizmugure, iekrāmēt mantas var daudz, un vēl, nolokot otrās rindas sēdekļus, jau ir pavisam pieklājīgi daudz vietas
Negatīvi:
1) aizdedzes atslēgas novietojums stūrei sānā – traucēja labajai kājai, visu laiku kāja bija jātur nedaudz ieslīpi uz viduskonsoles pusi, lai nesaskartos ar atslēgu, citiem Citroen modeļiem ir ieprojektētas start-stop pogas priekšējos paneļos, kur tās netraucē un neberžas gar kājām;
2) zem priekšējā paneļa atradu izolācijas lentā ietītu vadu kumšķi, kas nebija nostiprināts vai iebīdīts dziļāk zem paneļa, vadīt auto netraucēja, tomēr jocīgi, ka tāds vadu mudžeklis brīvi nokarājas zem priekšējā paneļa, virs pedāļiem, iespējams, servisā, kaut kāds vāciņš bija noņemts un neuzlikts atpakaļ;
3) degvielas patēriņš – hm, 6,2 litri uz simtu (rādījums, auto saņemot autocentrā), tas ir daudz, man izdevās ar eko braukšanu testa beigās nodzīt uz 5,9 litriem uz 100km, reklāmas bukletā rakstīts, ka 5,7 l uz 100 km, nu to jau laikam kaut kāds profesionāls auto izmēģinātājs acīmredzot izmēģinājumu poligonā sasniedzis…motors maziņš, ar turbīnu, un automātu, acīmredzot tā īsti neiet kopā šī kombinācija degvielas ekonomijas ziņā, šķiet kādu cilindru vajadzētu vairāk šī auto motoram, citādi diezgan palieli apgriezieni dzinējam, kamēr ieskrienas auto, uzsākot braukt; tā kā intereses pēc degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā braucu eko režīmā, nevienu pašu apdzīšanu visā testa laikā neveicu.
4) šim auto bagāžnieks jātver ar roku un jāaizver ar roku, kas pēc ilgākas braukšanas nav patīkami, jo bagāžnieka apakšējā mala ātri paliek netīra un putekļaina, rokas tiks sasmērētas garantēti, arī šim modelim nepieciešama bagāžnieka atvēršana un aizvēršana elektriski vai ar pogu aizdedzes atslēgā, vai ar kājas pavicināšanu zem bufera, nedomāju, ka mūsdienās tā būtu baigā ekstra
5) vēja troksnis paliels, sākas ar klusu šņākšanu jau pie 80km/st, Jūrmalas šosejas posmā uz īsu brīdi braucot 110km/st, jau paliela vēja šņākoņa; izskatās, ka ar aerodinamiku nav neko daudz inženieri projektētāji pastrādājuši, un tas arī varbūt viens no iemesliem palielajam degvielas patēriņam;
6) durvis – durvis šim auto veras ciet un vaļā neraksturīgi smagi, tādas pamatīgas durvis, kaut kā jāpiepūlas par daudz tās kustināt, esmu pieradis pie vieglāk kustināmām durvīm ikdienā savam auto.
Kopsavilkums – mierīgai braukšanai, uz veikalu un citās darīšanās – praktisks auto, salīdzinoši mazu izmēru, varēs atrast vietu stāvvietās, domāju, kā sākuma līmeņa auto, vai kā pirmais auto iesācējiem, lai iegūtu praktisku autobraukšanas pieredzi, pirms pārsēsties uz kādu jaudīgāku, sportiskāku auto.
Par Citroen C3 Aircross - vēl viena svarīga lieta, kas gan attiecas uz Latvijas ceļu projektētājiem: šis auto nolasa ceļa zīmes un attēlo tās priekšējā panelī, tas ir forši, bet, kas nav labi, un tas ir akmens projektētāju dārziņā, tas ir ceļa zīmju trūkums pēc ātruma ierobežojuma ceļazīmes, kā 50 vai 70, neseko ierobežojuma izbeigšanās ceļazīme vai 90, un Citroen visu laiku ziņo ka jābrauc ar 50 vai 70, lai gan sen nav šis ātruma ierobežojums, ir atļautie 90, acīmredzot, ka priekš Latvijas jāsaprogrammē savādāk ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, teiksim, pēc nākamā krustojuma auto saprot, ka 50 ierobežojums automātiski izbeidzas un nav ko pīkstēt un mirgot visu laiku, kamēr parādās ceļā nākamā ceļazīme. Paldies iAuto un “Auto Bassadone” par iespēju notestēt Citroen C3 Aircross!
par Citroen C3 Aircross - vēl viena svarīga lieta, kas gan attiecas uz Latvijas ceļu projektētājiem un būvētājiem: šis auto nolasa ceļa zīmes un attēlo tās priekšējā panelī, tas ir forši, bet, kas nav labi, un tas ir akmens ceļinieku dārziņā, tas ir ceļa zīmju trūkums pēc ātruma ierobežojuma ceļazīmes, kā 50 vai 70, neseko ierobežojuma izbeigšanās ceļazīme vai 90. un Citroen visu laiku ziņo ka jābrauc 50, lai gan sen nav ierobežojumu, ir atļautie 90. skaidrs, ka priekš Latvijas jāsaprogrammē savādāk ceļa zīmju atpazīšanas sistēma, teiksim, pēc nākamā krustojuma auto saprot, ka 50 ierobežojums automātiski izbeidzas un nav ko pīkstēt un mirgot visu laiku, kamēr parādās ceļā nākamā ceļazīme
4) šim auto bagāžnieks jātver ar roku un jāaizver ar roku, kas pēc ilgākas braukšanas nav patīkami, jo bagāžnieka apakšējā mala ātri paliek netīra un putekļaina, rokas tiks sasmērētas garantēti, arī šim modelim nepieciešama bagāžnieka atvēršana un aizvēršana elektriski vai ar pogu aizdedzes atlēgā, vai ar kājas pavicināšanu zem bufera, nedomāju, ka mūsdienās tā būtu baigā ekstra
5) vēja troksnis paliels, sākas ar klusu šņākšanu jau pie 80km/st, Jūrmalas šosejas posmā uz īsu brīdi braucot 110lm.st, jau paliela vēja šņākoņa; izskatās, ka ar aerodinamiku nav neko daudz inženieri projektētāji pastrādājuši, un tas arī varbūt viens no iemesliem palielajam degvielas patēriņam;
6) durvis – durvis šim auto veras ciet un vaļā neraksturīgi smagi, tādas pamatīgas durvis, kaut kā jāpiepūlas par daudz tās kustināt, esmu pieradis pie vieglāk kustināmām durvīm laikam J
Kopsavilkums – mierīgai braukšanai, uz veikalu un citās darīšanās – praktisks auto, salīdzinoši mazu izmēru, varēs atrast vietu stāvvietās, domāju, kā sākuma līmeņa auto, vai kā pirmais auto iesācējiem, lai iegūti praktisku autobraukšanas pieredzi, pirms pārsēsties uz kādu jaudīgāku, sportiskāku auto ![]()
Negatīvi:
1) aizdedzes atslēgas novietojums stūrei sānā – traucēja labajai kājai, visu laiku kāja bija jātur nedaudz ieslīpi uz vidus konsoles pusi, lai nesaskartos ar atslēgu, citiem Citroen modeļiem ir ieprojektētas start-stop pogas priekšējos paneļos, kur tās netraucē un neberžas gar kājām;
2) zem priekšējā paneļa atradu izolācijas lentā ietītu vadu kumšķi, kas nebija nostiprināts vai iebīdīts dziļāk zem paneļa, vadīt auto netraucēja, tomēr jocīgi, ka tāds vadu mudžeklis brīvi nokarājas zem priekšējā paneļa, virs pedāļiem, iepējams, servisā, kaut kāds vāciņš bija noņemts un neuzlikts atpakaļ;
3) degvielas patēriņš – hm, 6,2 litri uz simtu (rādījums, auto saņemot dīlercentrā), tas ir daudz, man izdevās ar eko braukšanu testa beigās nodzīt uz 5,9 litriem uz 100km, reklāmas bukletā rakstīts, ka 5,7 l uz 100 km, nu to jau laikam kaut kāds superprofesionālis auto izmēģinātājs acīmredzot izmēģinājumu poligonā sasniedzis…motors maziņš, ar turbīnu, un automātu, acīmredzot tā īsti neiet kopā šī kombinācija degvielas ekonomijas ziņā, šķiet kādu cilindru vajadzētu vairāk šī auto motoram, citādi diezgan palieli apgriezieni dzinējam, kamēr ieskrienas auto, uzsākot braukt; tā kā intereses pēc degvielas patēriņa samazināšanas nolūkā braucu eko režīmā, nevienu pašu apdzīšanu visā testa laikā neveicu ![]()
Nedaudz vairāk kā parasti - par Citroen C3 Aircross, jo papildus dalībai iAuto 2025 gada 22 gab. dažādu atšķirīgu auto testa braucienā, papildus izmantoju iespēju izbraukt un vairāk iepazīties ar šo auto, jo tas tika piešķirts no piektdienas vakara līdz pirmdienas rītam, tātad kā auto nedēļas nogalei. kopumā tika nobraukts 780 km. Pēc veiktajiem testa braucieniem, salīdzinot arī ar citu marku un izmēru auto ir radušies šādi secinājumi par Citroen C3 Aircross.
Pozitīvi:
1) ārējais dizains kopumā patīkams, labi nostrādāts, lukturi, slīpētie diski, krāsa arī tāda pieņemama - sudrabaini pelēka, cilvēkiem, kas nevēlas izcelties, pašā laikā, man personīgi šim auto gribētos kaut ko spilgtāku, lai izceļas, labāk pamanāms, dotu priekšroku sarkanai šim modelim – ir pieejama tāda izvēle katalogā;
2) svarīgākie rādījumi - kā ātrums, degvielas atlikums, ārējās apkārtnes temperatūra utt., izvietoti šaurā priekšējā spraugā tūlīt zem priekšējā stikla apakšējās malas - ļoti pārskatāmi, ērti, citus mazāk svarīgus rādījumus var meklēt un uzlikt uz ekrāna blakus pa vidu panelim;
3) gaitas īpašības pārbaudītas tikai pa asfaltu, pa gludu labu sošeju ripo teicami, protams, bet posmos, kur nav tik labas kvalitātes gluds segums, tomēr gāzelējas un šūpojas; nesanāca un nemeklēju iespēju pabraukt pa kādu grants ceļu, atklāti sakot, negribēju, pažēloju auto;
4) patīkami pārsteidza bagāžnieka ietilpība tik mazā auto, tā kā ir salīdzinoši stāva aizmugure, iekrāmēt mantas var daudz, un vēl , nolokot otrās rindas sēdekļus, jau ir pavisam pieklājīgi daudz vietas
nav viedoklis par šo auto - braukšanas īpašībām - arī testu dienā nesanāca izbraukt, kā stāvošu izvērtēju, iesēdos, apskatījos salonu, kloķus utt. krāsa pareizā, virsbūvei, par priekšējo paneli - savdabīgs, atšķirīgs no citiem testa auto, testu biedrs pēc izkāpšanas teica, ka sēdeklis foršs, ērti braukt, bet tā nekas īpašs, fiats kā fiats
nav viedoklis par šo - nesanāca izbraukt testu dienā, no ārpuses, tā neko, samērā glīts, ar samērīgām formām
Piesakos!
nerakstīju, ka nepatīk - vienkārši skudriņas pa muguru nekad nav skrējušas, klausoties šo BS
nekas īpašs, paklausījos, neredzu tur neko tai viņa mūzikā
būtu labāk izdalījuši ar rokām darbināmus ratiņus, uzliec uz sliedēm un airējies no zasulauka uz bolderāju
nav slikti, nav slikti, ir pat labāk, nekā bija gaidīts, ar 10 miljardiem var izsist atlikušos zobus tam kr-lācim
Aptauja: autovadītājiem rudens un ziemas mijā uz ceļiem visbīstamākais šķiet apledojums un meža dzīvnieki
5
Francijas pilsētā Dūe izgatavoti 100 000 Renault 5 E-tech elektroauto: Uzmanības centrā: "Ražots Francijā"
cik silts ūdens vidusjūrā tagad? peldēties var?