Kārtot: Augošā secībā
1 2
Conqueror 26.10.2020 14:00

niknie autori lai paliek, tieši viņi izraisa vēlmi citiem parastajiem ne-niknajiem kaut ko nokomentēt un iAuto aktīvo biedru skaits aug

Conqueror 26.10.2020 13:57

nu ko tik šausmīgi pārdzīvojumi, kurš kuru cik nikni ir apdzinis? man tas ir smieklīgi. cik minūtes iegūsti savai dzīvei, ātrāk braukdams Latvijas teritorijas robežās? lai vētrainā un kriminālā brauciena-mauciena beigās apstātos pie degvielas stacijas stāvlaukumā (protams! tieši tur!) un uzsmēķētu? un ierītu superduperburgeru vai cīsiņu mērcē par vismaz 5 vai cik tur eiro? ha ha ha. pie psihiatra pa taisno, tiesības un auto labprātīgi uz covid-19 laiku vēlams nolikt malā un ieturēt pauzi, kamēr prātiņš atnāk mājā

Conqueror 25.10.2020 15:27

Liene Cipule: uz veikalu bez bērniem.

Tas pats attiecas uz bērnu ņemšanu līdzi veikalā - tas, ka viņiem var nebūt maskas, nenozīmē, ka tas ir droši. Sevišķi, ņemot vērā to, cik daudz bērni bāž rokas mutē, visu ķer un aptausta, arī ratu rokturus, kurus tikko turēja kāds cits ... Uz veikalu bez bērniem! Tiešām iesaku!

Conqueror 25.10.2020 15:17

ir kādi cilvēki, kurus uzaicināt par deputātu kandidātiem?

Conqueror 25.10.2020 7:03

Dīzeļus pērk, jo tos var atļauties, taču šīs mašīnas var slēpt milzu izdevumus. Vidējam latvietim dīzelis patīk pieejamās cenas dēļ. Kamēr citur Eiropā no smakojošajām automašīnām cenšas tikt vaļā, Latvijā dīzeļmašīnu skaits tikai palielinās. Rinda pie dīzeļauto pārbaudes boksiem tehniskās apskates stacijā jau no rīta ir gara un arī dūmu mākoņi - iespaidīgi. Apskates speciālisti norāda, ka Latvijā topā ir pamatīgi lietoti dīzeļautomobiļi, no kuriem Rietumeiropā mašīnu saimnieki grib tikt vaļā. Latvijas pircējs šādas mašīnas uzskata par labiem un uzticamiem auto, turklāt var tos arī atļauties.

hm - tiklīdz jānopērk kvēpu filtrs, kas var maksāt 2000 eiro...

Conqueror 24.10.2020 10:25

pac varēja pamēģināt pārdot, nevajadzēja slinkot, paskat kāda cenas starpība

Conqueror 24.10.2020 7:57

Ar interesi sekoju daudziem komentāru autoriem.

No jums sanāktu izcili jaunie rakstnieki, tik nevajag tos tizlos žargonus un no slāvu vides pārņemtos trīsstāvīgo atvasinājumus un izstrādājumus lietot. man arī jālabojas, jāmācās izteikties trāpīgāk un skaidrāk.

Var tik sulīgi ar latviešu vārdiem visu, ko domā, uzrakstīt! Jā, cūkcepures.

Conqueror 24.10.2020 7:51

Gzema kungs nav atrisinājums. tā būs tāda pati zīgerista, kaimiņa vai baltā zirga jājēja repšes partija. salīdīs visādi amatu un shēmu kārotāji, kuri pēc iekļūšanas saeimā pārmetīs kažoku uz otru pusi un sāks nodrošināt sevi ar amatiem un kukuļiem. un viss būs pa vecam, tikai jauni izbadējušies vēži veco trekno vietā.

risinājums - mažoritārā vēlēšanu sistēma. puse deputātu no sarakstiem, otra puse kā individuāli kandidāti.

Conqueror 24.10.2020 7:47

nu ta beidzot, visi ierēdņi strādās attālināti (mājās), sastrēgumi pazudīs, ielas būs brīvākas, sab. trans. tukšāks.

Conqueror 24.10.2020 7:45

jā, kad būs lauku cilvēkiem paredzēts elektromobilis? Zoe ir tikai pa pilsētu, mežā un laukā ar tādu neiebrauksi / neizbrauksi. el hummer no asv ir 112 taukšķus vērts un sāks ražot tikai pēc gada...

Conqueror 23.10.2020 13:42

bet vai vajag to iespēju? it kā latviešu valodā sulīgu vārdu trūktu

Conqueror 21.10.2020 10:35

gandrīz noticēju. uzliks arī saules paneļiem akcīzes nodokli. ja visi pāries uz saules baterijām.

Conqueror 18.10.2020 11:27

dodu priekšroku ūdeņraža degvielas auto, vēl desmit gadus pabraukāšu ar savu benzīnnieku un tad pārsēdīšos ū-auto (nupat izdomāju foršu nosaukumu ūdeņraža auto)

iAuto.lv redaktoram fiksi jānopatentē portāla nosaukums uAuto.lv

Conqueror 18.10.2020 11:23

iespējams, ka sejas maskas ir tikai sākums. nemaz nevajadzēs lidot uz marsu, tepat pa zemi staigāsim skafandros. nākotnes miljardieris ir tas, kas lielos daudzumos sāks ražot skafandrus. lūdzu, biznesa ideja par brīvu, kurš grib kļūt nevis miljonārs bet milardieris? būs arī latvijā sava nokia vai startups

Conqueror 17.10.2020 13:02

principā pēc desmit gadiem Latvija būs pirmrindas valsts, Briselei un ES pa priekšu, jau būs visi lietotie auto utilizēti, tolmetizēti

tad pārejam uz ūdeņraža vai elektroauto?

Conqueror 16.10.2020 20:48

Nuja, bija tā ka psrs laikos lietots žigulis bija dārgāks par jaunu žiguli

Conqueror 16.10.2020 13:46

Maz braucu tāpēc pārdodu. Sslv ir viens audi Rs4, ķipa, jūrnieks pārdod jo nebrauc

Conqueror 16.10.2020 13:44

Ne jau dievs slauc, mācītājs prasa 10%

Conqueror 16.10.2020 12:12

vēl viena klišeja - esmu jūrnieks

Conqueror 16.10.2020 11:11

Automašīnas Latvijā nolemtas iznīcināšanai

Ja Eiropas Savienība noturēsies vēl desmit gadus, tad benzīna un dīzeļdegvielas dzinēju automobiļus savā teritorijā tā iznīcināt pagūs.

Conqueror 16.10.2020 11:08

Šeit ir vietā saruna, kādu automobili pirkt. Vai braukšanai pilsētā pirkt automobili ar dīzeļdzinēju? Nē, tādā gadījumā nepērciet dīzeļauto, jums būs problēmas! Ja ikdienas maršrutos nebūs ārpuspilsētas posmi, kvēpu filtrs nespēs reģenerēties un ātri vien aizsērēs. Dīzeļauto jābūt kā vilcienam – liela krava un gari braukšanas posmi.

Daudzi autobraucēji ir kaut vai dzirdējuši, ka dīzeļdzinēja kvēpu jeb cieto daļiņu filtrs ir dārga detaļa. Bet cik tad īsti tā maksā? Piemēram, 2006. gada "VW Golf" ar dīzeļmotoru neoriģinālais (ķīniešu) filtrs maksā 550 eiro, bet oriģinālais – 2200 eiro. Savukārt 2012. gada "Mercedes-Benz GLK" dīzeļa versijai pieejams tikai oriģinālais filtrs, kas maksā 2300 eiro. Latvijā iecienītam "biznesa auto" – 2010. gada "Audi" ar trīslitru dīzeļdzinēju – neoriģinālais kvēpu filtrs maksās 500 eiro, bet oriģinālais 2500 eiro.

Conqueror 16.10.2020 11:07

Šeit ir vietā saruna, kādu automobili pirkt. Vai braukšanai pilsētā pirkt automobili ar dīzeļdzinēju? Nē, tādā gadījumā nepērciet dīzeļauto, jums būs problēmas! Ja ikdienas maršrutos nebūs ārpuspilsētas posmi, kvēpu filtrs nespēs reģenerēties un ātri vien aizsērēs. Dīzeļauto jābūt kā vilcienam – liela krava un gari braukšanas posmi.

Daudzi autobraucēji ir kaut vai dzirdējuši, ka dīzeļdzinēja kvēpu jeb cieto daļiņu filtrs ir dārga detaļa. Bet cik tad īsti tā maksā? Piemēram, 2006. gada "VW Golf" ar dīzeļmotoru neoriģinālais (ķīniešu) filtrs maksā 550 eiro, bet oriģinālais – 2200 eiro. Savukārt 2012. gada "Mercedes-Benz GLK" dīzeļa versijai pieejams tikai oriģinālais filtrs, kas maksā 2300 eiro. Latvijā iecienītam "biznesa auto" – 2010. gada "Audi" ar trīslitru dīzeļdzinēju – neoriģinālais kvēpu filtrs maksās 500 eiro, bet oriģinālais 2500 eiro.

Conqueror 15.10.2020 13:54

nākamajās vēlēšanās būs jauns rep...., tpu!, gobzems uz balta zirga. jās atkal stikla kalnā pēc saulcerītes, tpu!, nu, vismaz premjers būs,ja ne prezi dents

Conqueror 15.10.2020 11:43

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/mondeo/ghlod.html

pašam līdzīgs bija, kalpoja ļoti labi, ekonomisks, ietilpīgs

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti