MariMans! Blakussēdētāja saulessargs bija noņemts Plastmasa ar gaismām ir melna
KurBads! Kruīzs bija un turbīna arī. 3 stop lākturis - nē.
MariMans! Blakussēdētāja saulessargs bija noņemts Plastmasa ar gaismām ir melna
KurBads! Kruīzs bija un turbīna arī. 3 stop lākturis - nē.
Kāpēc lai nestrādātu? Nezinu, ar ko nodarbojas Vagonu ielas serviss, bet šādas šaizes gadījumā, viņš jau nu nebūtu nekāds glābējenģelis
Beidz DeaDMoroZZZ
Par 700 LVL es ar benzīnu varētu nobraukt aptuveni 10000 km. Uz šodienu ar metānu šā attāluma veikšanai vajag aptuveni 100 LVL. Nebūs pienācis vēl 2008 gads, ka viss jau būs sen atmaksājies
Sia ELPIGAZ. 700LVL (bez balona).Gāzes inžektors. Kamēr nebija uzlikts aizdedzei (priekš gāzes) variators, sāka normāli braukt tikai pie 2800 apgr. Chakars ir noregulēt. Patreiz regulēšana ir veikta stāvot uz vietas. Kļūs siltāk, tad pieslēgs laptopu un regulēšanu veiks gaitā pie dažādiem režīmiem.
Neesmu gan. Tas nemaz nav iespējams Cenu starpība starp gāzi un benzīnu bija, ir un būs vienmēr. Tad jau pareizāk ir: spriežot pēc solītā benzīna un dīzeļdegvielas cenas pieauguma ...... .
Biz!
Nav nekāds angļu variants.Virsbūves maiņa ir PĀRBŪVE. Pēc tās veikšanas ekspertīze un pēc tam RA maiņa. Par to vēl arī jāmaksā Par klapatām, visus loriņus uzkrāmēt uz tīras virsbūves, es nemaz nerunāju
Jā, tas ir OG. Virsbūve laikam ir garām, kaut arī rūsējusi minimāli. Auto ir nodots pārstrādes uzņēmumam un tur ar viņu īpaši neceremonējas. Pēc norakstīšanas virsbūve ir "jānopērk"no šī uzņēmuma. Pēc tam pārbūve. Vai tas ir to vērts
Tad nu tā. Beidzot esmu uzlicis metāna iekārtu SAAB 900 2.3 bez turbīnas. Nobraucis esmu 5000 kilometru. Pagaidām esmu apmierināts ar rezultātu.
P.S. Laikam vajadzēja rakstīt lielībnieku vācelītē. Jo esmu pirmais, pirmais un vēlreiz pirmais, kam uz SAAB ir metāns
to Nez!
Lielo radiatoru noņēmu. Cik saprotu, vajag mazo. Tas vēl ir uz auto. Noņemšu.
to keikei!
Plauktiņu zem radio izmetu kaudzē pie nevajadzīgajām plastmasām Ja viņš vēl tur būs, savākšu
Labrīt!
To Sviestnesis. Reste ne pārāk laba, apakšā ieplīsusi. Abas priekšējās durvis noņēmu komplektā .Auto lietojis melomāns, jo bagāžnieka plauktā izveidoti divi mega lieli caumuri. Ja tāds der, varu savākt? Klimatkontroles nav (bet ir lūka, nevajag?)Par ABS devējiem. Gan jau ir. Būs jānoņem, jo man viņi nav vajadzīgi (manam 9000 OG ABS naf un tas ir ļoti labi)
Saulessargs vadītāja pusē bija. Ja kāds nenočieps, noņemšu. Abi bamperi jau nebija. Un lūpa arī.
Sveiki!
Patreiz tiek sadalīts pirmreizinātājos 1991 gada SAAB 9000 2,3litri ar turbīnu. Balts. Ja kādam kaut kas interesē(tas kas neinteresē man ), varu noskrūvēt. Nākošajās brīvdienās turpināsim ... .
Agronoms! Ir interese. Vajag priekš 1986.gada auto. Dzinējs 2.0 ar turbīnu
Lūdzu piedāvāt 9000 OG SAABam manuālo ātrumkārbu. Var būt remontējama (skatoties kāds remonts)
Vaaāāiiīī, Nezinīt Vai tad mājās nakšņot nav labāk. Mīļumiņš un pie tik raupjiem tēvaiņiem
Ļoti jauki Derēs gan Bet kur tad viņas 99 mīļumiņš
Ļoti jauki Derēs gan Bet kur tad viņas 99 mīļumiņš
!!!!!!!!! Vajadzīgs stūrmanis vai stūrmane 1982 gadā dzimušam 99 SAABam. !!!!!!!!!!!!!!!!!
ZingZeng!
Tāpēc man vajag stipri lietotu, lai auto nebūtu šķībs
Veikt kaut kādas nopietnas investīcijas 1986 gada 9000 būtu ekonomisks neprāts.
walcc!
Skaidrs, kas tie par paneļiem. Svētdien paskatīšos kādā nolietojuma pakāpē viņi ir, kurām durvīm un kādā krāsā. Tad ziņošu.
Arnij, es ceru uz Tavu palīdzību. Manā pilsētā, uz šodienu, ne vienā auto kapsētā nav ne viena izjaukta SAABa. Ne OG ne NG.
Vajag priekšējo atsperi SAAB 9000 2.0 T (nolūza viens vijums). Jaunas un mazlietotas lūgtum nepiedāvāt. Vajag stipri lietotu, bet lai būtu vesela.
P.S. Arnij, varbūt Tev kaut kas ir aizķēries???
walcc!
Kā saprast, durvju paneļi? Man ir 99 durvis. Varu piedāvāt. Protams lietotas.
Pilnīgi nepuvušas var būt tikai jaunas.
Liels paldies Arnijam! Dzelzis no dežurantes jau ir savākts pēc piederības.
Paaaldies Sviestcam par atsūtīto numuru
Labdien!
Nezinīt! Saulessargs vadītāja pusē un kondicioniera radiators ir noņemts Jautājums, kā nogādāt uz Rīgu