iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 12.03.2012 16:43

GB12 rakstīja:

Tikai tāds mazs sīkums - tāds ļautiņš diezvai pēc tam gribēs atgriezties šeit, jo redzēs, ka to naudiņu viņš tīri labi varēs nopelnīt arī tur. Un, pat ja arī būs vairāk jārunā, apbižojiens uz valsti būs tik liels, ka ar katru nodzīvoto dienu tur mazināsies iespēja, ka viņš kādreiz atgriezīsies šeit. Un vēl, part tiem pāris gadiem, ko viņš tur būs novālējis vistu fermā, viņš no šejienes darba tirgus aprites būs ārā un pēc tam šeit būs grūtāk normālu darbu atrast.

Nu nemaz tādas avenes tur nav, jau kādu laiku un to pašu avēņu paliek aizvien mazāk...

Tiem, kuri aizbrauc šodien ir čum sūdīgāk nekā nekā tiem, kuri turp aizbrauca 8-12 gadus atpakaļ un tagad tur vairs nav melnstrādnieki un iesakņojušies mazuliet...

Palaidniex 12.03.2012 16:14

ar to biju domājis, ka pie esošās likumdošanas banka varēja vienlaicīgi uzturēt augstas peļņas kredītus faktiski ne ar ko neriskējot.

Kaut kas baumoja, ka pati SWED māte jau sen esot norakstījusi esošos krdītus zaudējumos (uz kopējā fona nemaz tik ļoti milzīgīu summu tas lielajai mammai nesastādija), toties lokālā iestāde atgūštot jebkuru "norakstīto" kredītu faktiski gūst tīru peļņu...

Palaidniex 12.03.2012 16:11

Pirmais rakstīja:

GB12 rakstīja:

Pirmais rakstīja: vidusmēra latvijas kredītņēmējs ir(bija) apmēram kā pēdējā referenduma pret balsotājs.... vienkārši palāvās masu spiedienam, bet slinkums bija izlasīt likumus....

Da labi, tādi viņi ir visur, letiņi šai ziņā ne ar ko neatšķiras ne no īriem, ne angļiem, ne zviedriem un ne jeņķiem. Šķirba ir tikai tā, ka citās valstīs ir lielāka aizsardzība no likumdošanas puses.

Piem., ASV darbojas nolikto atslēgu princips, Lielbritānijā ir labs maksātnespējas likums, kas tevi neizģērbj līdz pēdējam, Īrijā tāpat - nedrīkst tevi bez iztikas līdzekļiem atstāt. Par zviedriem 100% nemācēšu teikt, bet man nesen viena pazīstama Swedbankas darbiniece (vidēja ranga) teica, ka, ja zviedri tādā veidā, kā šeit, mēģinātu strādāt tur, sen jau būtu zaudējuši visās iespējamās tiesās.

nolikto atslēgu principa gadījumā tu dabūtu max 350 eiro par kvadrātmetru dzīvošanai gatavas platības- tas nozīmē ~20 000 par divistabu dzīvokli rīgā... nevis 100 kā tas gāja treknajos gados....

Nu re - te ir maza problēmiņa

Ja banka zināja ka aizdot santehniķim feģam 100K uz 30 gadiem ir augsts risks, tad bankai arī derēja rēķināties ar ieguldījumu ar augstu riska %... Jo Banka saglabājot zemu % likmi lielu % uzpūta ļaujot pārvērtēt NĪ reālās tigus izmaksas. Nepaņēm ar %, paņem graudā.

No otras puses - ja sāk baigi žmiegt VIENĪGĀS nekustamās mantas hipokredīts - aizbrauc uz UK, bik pastrādā un izmanto turienes maksātnespējas likumu un banka var šālēt dillēs.

Tikai tam vajag nedaudz uzņēmības... Kura visa iztērēta skrienot pēc MEGA"lētā" kredīta

Palaidniex 12.03.2012 10:05

redzi, kamēr ir cilvēki, kuri ir gatavi darba devēja uzdevumā pārkāpt CSN, attaisnojoties ar kredītu un to ka baigi gribas strādāt bez līguma ir tikai viens no iemesliem, kāpēc mēs esam tur, kur esam

Palaidniex 11.03.2012 23:11

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

informācijai neliels ieskats Grāmatā-

latvijā soc 35.09

iin 25% neapliekamais minimum spats zini kāds

pvn 22%

Nu Tu jau pat Latvijas visus nodokļus neuzrakstīji, pat ne visus Maximas kasieres nodokļus.

Neaizmirsti piemetināt, ka reti kura kasiere Latvijā reāli vairāk par 100 Ls uz rokas dabūn!! Tad brīnās, ko katru 2. mēnesi pilnīgi jauns personāls kasē sēž!!

ā, nu ja 0,25 santīmi riska nodeva mēnesī...

vairāk tieši par darbaspēku nav jāmaksā ne kapeikas

Palaidniex 10.03.2012 23:43

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

lielālākā daļa kablukistu, kas lido ar 120-140, ir nevis šefa triekti, bet gan personiskā laika organizācijas, vai aizvainojuma, par to, ka stūrē kabluku dzīti mazvērtības kompleksu nomākti tirliņi...

Šeit tev gan nav taisnība. Pats pirms laika divas dienas nostrādāju vienā kurjerfirmā. Visiem šoferiem bija pa kādiem 3-10 punktiem, jo viņi tā arī teica - ja brauc pēc noteikumiem, nevar paspēt visu izvadāt, jo darba specifika tāda, ka prece jāpiegādā no 9:00-18:00, bet piegādes adreses daudz. Pats arī uz savas ādas to izbaudīju. Viens bijušais kolēģis, kurš agrāk kurjerēja DHL, teica tieši to pašu.

Protams ir izņēumi, bet lielākai daļai tas ir krāna garināšanai, jo jābrauc ar kaut kādu kabluku...

Ļoti vienkārši - ja tas nav fiziski izdarāms, bet darba devējs prasa veikt pretlikumīgas darbības - apzināti pārkāpt CSN - viens iesniegums darba inspekcijā ātri atvēsina darba devēja vēlmi šitādi dzenāt...

Protams, ja strādājam bez līguma par konvertējamo algu, tad - bezkomentāriem...

Palaidniex 10.03.2012 17:16

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: dafai - sāksim ar pāreju uz privātu medicīnu un izglītību

nestādies cik desmitu tūkstošu mediķu un pedagogu būs nost no valsts kakla.

Ko tik sparīgi uzreiz ķeries pie demagoģijas, aizstāvot ierēdņus? Varbūt tomēr šīs ir nozares, kuras diemžēl realitātē jau ir maksas pakalpojumi, neskatoties uz valsts apgalvojumiem par pretējo, kurās budžeta tēriņi ir visvajadzīgākie. Un derētu tomēr padomāt par birokrātiskā un represīvā aparāta vajadzību un lietderību?

Interesanti gan zināt kā tieši tu to visu finansētu? Kam nemaksātu, kam maksātu?

kaut kā redzu no tevis tikai tukšu iršanu par viltojumiem un nelietīgu sodu piedzīšanu par faktiskiem pārkāpumiem, bet ietekumus kā darī to pareizāk tā arī neesmu saklausījis.

mr Tukšfļūtis, kas tukšfļūtis...

Palaidniex 10.03.2012 17:15

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

Un ja saņemt fotogrāfiju par ātruma pārsniegumu, tad būt vecim, nemeklēt utis citos, samaksāt un braukt tālāk.

Un ja fotogrāfija ir viltota? Arī būt vecim un samaksāt?

domāju Tavs avatars ir ļoti atbilstošs tavam tupumam!

Ta arī neatbildēji - kāda mārrutka pēc kādam ir jāņem un jātērē laiku un jāvilto tā jau bezcerīgs protokols to padarot nevis ticamāku bet vēl izmetamāku?

Cirvis, kas cirvis...

pagaidām reāli 100% nepatiesu protokolu neesmu redzējis. Kā arī pārkāpumi (JĀ PĀRKĀPUMI) ar +1 (juridiskais +1 ir tomēr faktiskais pat līdz +7) uz kopējā fona ir niecīgi maz.

Palaidniex 10.03.2012 16:45

dafai - sāksim ar pāreju uz privātu medicīnu un izglītību

nestādies cik desmitu tūkstošu mediķu un pedagogu būs nost no valsts kakla.

Palaidniex 10.03.2012 15:50

VWfans rakstīja: Latvijas celju apstaakljos ideaals ir jaunais KIA-Rio 1,1 CRDi ar 75 zirgspeeku diizeljmotoru un seshpakaapju mehaanisko aatrumkaarbu.

Fans, ko Tu pīpē un kour to var dabū?

Palaidniex 10.03.2012 15:29

P.S.

Un ja saņemt fotogrāfiju par ātruma pārsniegumu, tad būt vecim, nemeklēt utis citos, samaksāt un braukt tālāk.

Palaidniex 10.03.2012 15:28

msh rakstīja: Un tas būtu...?

Palaidniex rakstīja:

Pri čom te seenes un Recluze teksti????

TOč jāsāk izvirzīt diagnozes

Kas teica, ka es rekomendējiu pilsētā brauk uz 30 vai pa šoseju uz 70???

Citātu studijā! laikam lauku depresija smadzenes iespaido kā ietiepība seenem.

Tu visu laiku atbalsti fotoradarus un stāsti ka vidējā ātruma samazināšana neesot nekas. Tātad tu arī netieši atbalsti sēnes uzrakstītās sekas...

Braukt maksimāli tuvu (gan + gan -) un maksimāli maz lietojot bremzi var panāk daudz lielāku vidējo ātrumu un ātrāk nonākt galapunktā nekā rīkot dragreisu līdz katram nākamajam fotoradaram/luksoforam ar sarkano gaismu.

Gan zupa mazāk iet, gan pašam prāts mierīgāks...

Palaidniex 10.03.2012 15:27

msh rakstīja: īedgars vainīgs. Šis izlasot trešo postu no augšas sāka par kuļmašīnām cepties.

mhm - un tu pats rozā un pūkains...

Palaidniex 10.03.2012 14:34

msh rakstīja: Un kāds sakars ar dīzeli? Cik garāmejot sanācis palasīt, ja grib gazificēt dīzeli, tad to vispirms ir jāuztaisa līdzīgu benzīnniekam - drosele, zemāka kompresija, sveces...

Un ko tu šiten raksti???

otrajā teikumā tak pats raksti°: "... ja grib gazificēt dīzeli..."

Palaidniex 10.03.2012 14:28

msh rakstīja: Vistu smadzenes vari iet pirkt pats. Jāiecitē viens teksts, kuru augstāk vari izlasīt pats:

Seene rakstīja:

Cits jautājums - ar šādu ātrumu nācās uz ceļa (Ventspils šoseja) regulāri apdzīt (un ne jau ar +3km/h). Brīdī, kad pa priekšu ar tādu pat ātrumu braucošais ieraudzīja tālumā zilās bākugunis, ātrums tika nomests līdz ~70km/h, pie joprojām atļautā 90... Kur joprojām rodas sodi kaudzēm, ja cilvēki ir panikā un brauc ar -20km/h, radot būtiskus zaudējumus valsts ekonomikai?!

Kā arī no cita tofika, kuru tu droši vien nelasi:

recluse rakstīja:

VWfans rakstīja: Recluse, nepareizi. Braucot ar 85-88 km/h, temps ir vienaads ar fuureem. Ne es taas panaaku, ne taas mani. Brauciens ir vienmeeriigs, kluss un baudaams...

Tad jau man gps melo (dažādi), spidometri un pazīstamie fūristi, kas saka, ka tādus pimpjus apdzīt nevar, jo smagajam maksimālais ir 90-92, kas arī tiek izmantots, nevis 85-88. Vācijā aiz smagajiem spidometrs nesasniedz 100, bet gps vidēji 91. Tev varbūt tas ir sīkums un sani iepis, bet padomā no citām pozīcijām, 8 stundas reiz 5 km ir 40km starpība maiņā un droši apdzīt tādu krahaboru nevar.

Un tagad savieno tos abus postus un savu "gudro" tekstu kopā. Kaut kas neklapē, vai ne?

Vai nu līdz, vai nu nedaudz pēc TA mans konstruktors tiks aprīkots arī ar kruīzu. Pa mana gala šosejām vajadzētu būt labi, bet baidos ka uz šosejām ar blīvāku satiksmi nāksies pārāk bieži to kruīzu slēgt atkal iekšā...

Kāpēc tev patīk nemotori? Nu tas tak skaidri redzams gan pēc tā, ka tev patīk marka, kurai lielāks motors par diviem litriem ir ārkārtīgs retums, gan arī tāpēc, ka tu atbalsti braukšanu pilsētā uz 30 kmph un uz šosejas ar 70 kmph. Tādiem ātrumiem tak trīs litrus zem haubes nevajag!

Pri čom te seenes un Recluze teksti????

TOč jāsāk izvirzīt diagnozes

Kas teica, ka es rekomendējiu pilsētā brauk uz 30 vai pa šoseju uz 70???

Citātu studijā! laikam lauku depresija smadzenes iespaido kā ietiepība seenem.

Palaidniex 10.03.2012 14:23

Nortel rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: padomaa pac kas ir svariigaak, svariigaak ir lai tu neteeree vairaak kaa ieņem. Ja tu ielej bākā 100 latus vērtu benzīnu, tad kādi 40 lati ir jānopelnna eksportējot koka gabalu, un ja tu benzīnu nelej, tad koks paliek pašam.

Lēnāka un saraustītāka satiksme tērē vairāk benzīna, ja kas... Pašlaik uz ceļa ir panākta daudz lielāka raustīšanās, lieka bremzēšāna, dīvaini manevru un viss cits, kas degvielas patēriņu tikai palielina. 90-100km/h.

nespēju vien beigt brīnīties cīk stūrgalvīgi idioti mēdz būt!

Kas teica, ka lēnāka satiksme uzreiz ir saraustīāka?

Satiksmes ātrumem nav nekāda sakara ar saraustītību!

Un vēljoprojām neatbildēji uz manu jautajumu kāda velna pēc cilvēkam ir jāfalsificē jau ta apstrīdāmi dati, pie kam nevis ticamības virzienā, bet vēl tālāk no taisnības?

P.S.

Un es pilnība piekrītu smaidīgajam - uz VID vari nebraukt, vari vienkārši izmantot elektronisko deklarēšanos un to stundu (divas?), ko tagad izmanto VID apmeklējumam daudz ražīgāk būtu pavadot ko ražojot...

Šonedēļ biju VIDā, iesniedzu 2 deklarācijas. Ceļā (turp un atpakaļ pavadīju mazāk par 30 min). Pašā VIDā kādas 15 min. Piecas no tām gaidot kamēr atslēgs ārdurvis.

Cik reiz Tu gadā turp brauc? un nafiga nelieto Elektronisko deklarēšanos?

Palaidniex 10.03.2012 13:54

P.S.

Un ar saprašanu bez tām kaut vistas smadzenēm ir slikti

Kur es teicu, ka man patīk mazmotori?

Atgādināšu - tikai tādi kā mešalkas spēj nopirkt mazmotoru lai to pārskrūvētu uz lielmotoru, nevis uzreiz nomirk mašīnu ar motoru...

Palaidniex 10.03.2012 13:53

msh rakstīja: Kāpēc saraustītāka? Nu, par tevi viss skaidrs no citām diskusijām - dīkdienis kas fano par nemotoru alfām, jo priekš kam tad vajag motoru... Bet, tici vai nē, ir vēl divas braucēju grupas, ne tikai dīkdieņi - 1) cilvēki, kuriem diena nesastāv no 48 stundām 2) cilvēki, kuri uz ceļa atrodas saistībā ar saviem darba pienākumiem un kuriem priekšniecība neatļauj braukt nezcik ilgi.

Tātad, ja tavos darba pienākumos ietilps braukāt ar 1.6 nemotora alfu, bet tavs priekšnieks tevi fisīs, ja tu no punkta A līdz punktam B nokļūsi laikā kas ir stipri lielāks par to, kādam jābūt braucot ar 90 kmph - bet šoseja pilna ar taviem radiniekiem, kuri ar savām alfām dročī uz 70 kmph - kā tu darīsi - dročīsi līdzi uz 70 kmph un galapunktā izcietīsi priekšnieka drāzienu? Vai centīsies katru apdzīt?

Kaut gan 90 kmph ir maz - es domāju ne jau personīgas baudas vai apsēstības ar ātrumu dēļ ir redzēti pa šosejām uz 120-140 lidojam kabluki ar nemotoriem. Un ko lai dara fūristi? Stumt nost no ceļa tos dročītājus?

Par pirmo grupu nerunāšu, gandrīz tas pats kas otrā, tikai motori parasti ir jaudīgāki, līdz ar to apdzīšanas manevri ir vieglāk izpildāmi.

tik daudz purgenta izraisīas caurejas nebiju lasījis...

lielālākā daļa kablukistu, kas lido ar 120-140, ir nevis šefa triekti, bet gan personiskā laika organizācijas, vai aizvainojuma, par to, ka stūrē kabluku dzīti mazvērtības kompleksu nomākti tirliņi...

Un ko darī ar megalēni velkošajām fūºām. Viņas pat vācijā gāž uz maz 91 km/h... Un kāpēc te tām būtu jāļauj braukt ātrāk?

Aizej uz tirgu un nopērc smadzenes, kaut vistu smadzenes.

Visu laiku plūdeni braucot ar atļautajiem 90 ir ātrāk nekā atvilkt 140, lai redzot fotoradaru mestu nažus uz 40... Raustīties kā puņķim uz drāts tā vietā lai pēc iespējas mazāk spiestu bremzes un noturētu lielu vidējo ātrumu...

et tev jau nesaprast, lauka vidū tak auģiks pūst...

Palaidniex 10.03.2012 13:29

P.S.

Stoklolmā katrs pilsētas satiksmes dīžeļbuss gāzē ar pašu stokholmiešu lokālo getliņu un kleistu izpirdieniem...

Palaidniex 10.03.2012 13:26

msh rakstīja: Paga, paga - tu te runā par to variantu, kur ar mikroskopisku daudzumu paceļ mīzeļdegvielas sadedzināšanas efektivitāti bet es par to, kur atsakās no mīzeļdegvielas un ekonomijas nolūkos vienīgi saglabā motora pamatdzelžus tā vietā lai visu dīzeli nodotu tolmetā un ieliktu benzīnnieku un to gazificētu

Vēlreiz atkārtoju, kopš izstrādāja veco kantaino ļurbokvetru ir dikti daudz jaunu, dikti dažādu konstrukciju un principu izstrādāti.

Pat Rīgas satiksmes meršos patestētas gazifikācijas versijas. Vienīgā reālā šaize bija ilgstoša uzpilde ar CNG - nav kā ar solāriju - ielēji un brauc...

Palaidniex 10.03.2012 13:05

msh rakstīja: Un kāds sakars ar dīzeli? Cik garāmejot sanācis palasīt, ja grib gazificēt dīzeli, tad to vispirms ir jāuztaisa līdzīgu benzīnniekam - drosele, zemāka kompresija, sveces...

Kopš tā laika, kad 80-to gadu sākumā oooo izstrādāja veco kantainu ļurbokvatrolamatu ir daudz laika pagājis.

Teorētiski jau noemālam cilvēkam, kurš interesējās par tehniku ir mazliet vairāk zināšanu šajā jomā, ka gazivicējot dīzeli nevajag ne sveces, ne zemāku kompresiju, ne droseli...

Palaidniex 10.03.2012 11:25

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: padomaa pac kas ir svariigaak, svariigaak ir lai tu neteeree vairaak kaa ieņem. Ja tu ielej bākā 100 latus vērtu benzīnu, tad kādi 40 lati ir jānopelnna eksportējot koka gabalu, un ja tu benzīnu nelej, tad koks paliek pašam.

Lēnāka un saraustītāka satiksme tērē vairāk benzīna, ja kas... Pašlaik uz ceļa ir panākta daudz lielāka raustīšanās, lieka bremzēšāna, dīvaini manevru un viss cits, kas degvielas patēriņu tikai palielina. 90-100km/h.

nespēju vien beigt brīnīties cīk stūrgalvīgi idioti mēdz būt!

Kas teica, ka lēnāka satiksme uzreiz ir saraustīāka?

Satiksmes ātrumem nav nekāda sakara ar saraustītību!

Un vēljoprojām neatbildēji uz manu jautajumu kāda velna pēc cilvēkam ir jāfalsificē jau ta apstrīdāmi dati, pie kam nevis ticamības virzienā, bet vēl tālāk no taisnības?

P.S.

Un es pilnība piekrītu smaidīgajam - uz VID vari nebraukt, vari vienkārši izmantot elektronisko deklarēšanos un to stundu (divas?), ko tagad izmanto VID apmeklējumam daudz ražīgāk būtu pavadot ko ražojot...

Palaidniex 05.03.2012 8:27

SEA rakstīja: Lab, pie lietas... Kāds ir mēģinājis Masserati pielikt piekabis āķi, gribas praktiskumu...

labāk ar fleksi pārtaisīt par pikapu...

Palaidniex 04.03.2012 12:57

Nu tad jānopērk vismaz divi auto...

Lai ir no kur izoperēt 1,2, tas ekonomiskāks...

P.S.

www.m5board.com/...

Palaidniex 04.03.2012 12:42

SEA rakstīja: Moš man šeit pajautāt, skatos te zolīdi eksperti savākušies...

Gribu pirkt Masserati Quattroporte 2005-06 gada. Kurš pret? Kāpēc?

Bembistiem nepatiks...

kaut kādā vācu žurčikā gānījās, ka tas mēsla itālis, kaut 100 gk smagāks un 100 zs švakāks par tālaika M5, pamanījās kaut kā trasē nočītot un ielikt tam, kā arī M3 Alpinu arī esot piesmējis

Tāpēc slikts

Noteikti nepērc!

Pacani no rayona nesapratīs.

Un mešalka būš pikts, par nepareizo izvēli...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti