iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 03.01.2011 15:10

Gauss rakstīja:

Bet lūdzu, aun?

98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.

Tagad pasaki man, kā noteikt joslu skaitu uz piesniguša ceļa (nav redzamas līnijas)?

Un izskaidro terminu "aiņemta josla". Vai sniegs var aizņemt joslu, vai bedres var aiņemt joslu?

Daunis ar stāžu?

ja nespēj noteikt, cik joslas ir uz šosejas ar sadalošo joslu, bet spēj atrast maksimāli kreiso joslu, acu ārstam tiesības tev jāatņem MOMENTĀ!

Un ja nu berdes ir uz divvirzienu ceļa, varu droši ivilkt Tev purnā, jo mana josla ir aizņemta ar sniegu vai bedrēm?

Palaidniex 03.01.2011 15:02

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja: Tavi argumenti "par" ir tādi paši kā mani "pret". "pret" pat ir pamatots ar vairāk noteikumu punktiem nekā tavs "par". Tā kā samierinies, osti dūmus vai arī riskē un apdzen/apsteidz pa kuru pusi gribi. Un kā jau teicu, vari kāpt ārā un droši nākt klāt izskaidrot man savu taisnību...

Nu uzdziedi, kurš CSN punkts norāda, ka sliktos ceļa apstākļos drīkst braukt pa tīrāko joslu?

Esi rāms, es garām tieku kur un kad vajag.

Un kurš punkts norāda, ka jābrauc pa bedraināko, netīrāko (netīrīto) joslu? Un kā piesniguša ceļa apstākļos ir jānosaka, kurā joslā tu atrodies, spečuk?

Laikam ilgi bērnībā uz tevi ar taurēm pūta.

Nocitē man lūdzu CSN 98. punktu...

Palaidniex 03.01.2011 14:57

Gauss rakstīja: Tavi argumenti "par" ir tādi paši kā mani "pret". "pret" pat ir pamatots ar vairāk noteikumu punktiem nekā tavs "par". Tā kā samierinies, osti dūmus vai arī riskē un apdzen/apsteidz pa kuru pusi gribi. Un kā jau teicu, vari kāpt ārā un droši nākt klāt izskaidrot man savu taisnību...

Nu uzdziedi, kurš CSN punkts norāda, ka sliktos ceļa apstākļos drīkst braukt pa tīrāko joslu?

Esi rāms, es garām tieku kur un kad vajag.

Palaidniex 03.01.2011 14:47

Gauss rakstīja: A kurš te nesen kautko klārēja, ka, ja nav redzami horizontālie apzīmējumi, var braukt kā grib? Nebiju tu, palaidniek?

Nu nocitē tad...

Saprotu, ka Tev patīk būt principāli par traucēkli visiem.

Principiālā pozīcija "pret". Vienalga, pamatoti, argumentēti vai pilnīgi stulbi.

Gluži kā franču autobūve - ne kvalitatīvi, ne praktiski, ne droši, ne smuki, bet principiāli, lai būtu pretēji nekā citiem. Labi, vai galvenokārt slikti kā prakse rāda - ka tikai pret...

Savādāk pašapliecinājumu laikam nespēj gūt.

Palaidniex 03.01.2011 14:22

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja:

Labāk pieturēsimies pie CSN, tava slimības vēsture lai paliek tavā ziņā...

p.s. ātrums atbilsotšs laika apstākļiem arī ļauj braukt atbilstoši laika apstākļiem... tie ir noteikumi, nevis filosofiski apcerējumi par tēmu...

Pieturēsimies gan. Nav noteikumos punkta, ka sliktos laika apstākļos norāda vai ļauj pa šoseju braukt notīrīāko joslu.

Ar situācijai atbilsotošu ātrumu vispirms jābrauc pa pirmo brīvo joslu no labās puses.

Laikam galīgi bēdīgs gausa sindroma gadījums, ja neatšķir terminus "braukšanas josla" un "ātrums"...

Un ko tu darīsi, ja kreisā josla būs aizputināta vai nebūs redzami nekādi horizontālie apzīmējumi, tikai iebraukta viena špūre? Pīpināsies, lai palaiž tevi, braucot kupenās, kundziņ?

Vot ņi*******, vari savu patiesību salocīt un iebāzt sev vienā vietā. Vēl vari mēģināt izkāpt ārā un izskaidrot to patiesību klātienē....

esi redzējis tādu plesenes stāvokli, ka tas ir tā ieputināts, ka nevar pabraukt pa 1. joslu?

Tākā vair aiziet stūrī un pats sev openēt.

Runājam par ikdienu uz plesenes - visādi gausveidīgi muģiki iebrauc no siguldas līdz sēnītei mazliet tīrāku špūri pa 2. joslu un kaut ko spridžī.

Es ieteiktu CS īpaši pievērst uzmanību šādiem gausiem un kraut tiem pa gabatu ik pa 2-3 km.

Ziemā ar ātrumu pārkāpējiem švaki, bet uz šitajiem tiuliņiem mierīģi varētu uzvārī mēneša normu pāris stundās...

Palaidniex 03.01.2011 13:53

Gauss rakstīja:

Labāk pieturēsimies pie CSN, tava slimības vēsture lai paliek tavā ziņā...

p.s. ātrums atbilsotšs laika apstākļiem arī ļauj braukt atbilstoši laika apstākļiem... tie ir noteikumi, nevis filosofiski apcerējumi par tēmu...

Pieturēsimies gan. Nav noteikumos punkta, ka sliktos laika apstākļos norāda vai ļauj pa šoseju braukt notīrīāko joslu.

Ar situācijai atbilsotošu ātrumu vispirms jābrauc pa pirmo brīvo joslu no labās puses.

Laikam galīgi bēdīgs gausa sindroma gadījums, ja neatšķir terminus "braukšanas josla" un "ātrums"...

Palaidniex 03.01.2011 13:49

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

Pamodelēsim situāciju:

piem. es braucu ar 95km/h pa otro joslu (jo pirmā ir bedraina,) tad priekš kam man pārkārtoties uz pirmo bedraino, tikai tādēļ ka kāds ātrāks brauc aiz manis?? Sanāk ka man jālauž savs auto tādēļ ka arī kāds cits vēl vēlas pārkpat CSN.

Būtībā mēs abi pārkāpjam CSN -es braucu neievērojot izkārtojumu uz joslām, kāds cits pārsniedz ātrumu.

Kuram no mums ir taisnība?

Kura pārkāpumam ir prioritāte?

Domāju, ka daunis Nr. 1 ir tas kurš nebrauc pa pirmo brīvo joslu no labas puses, lai vai uz cik tas brauc.

Noteikumu pamatā ir kaut kādu uz satiksmes drošību balstītu argumentu kopums.

Jo brīvāk tos traktēsim, jo tuvak būšim anarhijai un debilismam.

Vāsījā uz bāņiem kur ir ierobežots ātrums arī ļoti daudzi pārkāpj, bet pat tur, ja bānis ir tukss, visi pārkārtojas uz pirmo brīvo joslu no labās, pat uz īsu brīdi...

Palaidniex 03.01.2011 13:40

Gauss rakstīja:

Seene rakstīja:

Gauss rakstīja:

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Nu ja - latvieša cienīga loģika. Pa bedrēm ir jābrauc citiem, tas ne ka, es pārkāpju CSN...

Noteikumos ir arī punkts par laika un ceļa apstākļiem atbilsotšu ātrumu.

Un ko tas nozīmē? Tev šķiet, ka ātrums atbilstošs laika apstākļirem ļauj:

a) braukt pa otro joslu, kad pirmā brīva

b) braukt pa pretējo kustības joslu un nikni visiem taurēt lai dod man ceļu

c) veikt bezmaksas pagriezienus, kuri citkārt ir aizliegt.

utt.

Laikam ir mirkļa vājumi, diagnozes, neārstējamība un gausa sindroms...

Palaidniex 03.01.2011 12:35

M77 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Ziemā vispār viss ir slikti

No Siguldas līdz sēnītei visādi bremzes ar baudāmiem 34,7 km/h velkās pa kreiso joslu. KAKOVA HRENA???

Ar tādu ātrumu var mierīgi braukt arī pa pirmo joslu un neko nesačakarēt, pie reizes iemācīies braukt pa 2 cm biezu sniegu

Šorīt kā reiz no Siguldas uz Rīgu braucu pa pirmo joslu ar "baudāmiem" 80-85 km/h - nav ne vainas (pāris bedres vairāk kā otrajā). Nevienu uz 34,7 gan nesatiku.

Nu par 34,8 mazliet jau pārspīlēju, bet ne reizi vien tur tādi bailīgie otrajā joslā mēdz gadīties, kuriem bail braukt...

Palaidniex 03.01.2011 12:18

Gauss rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Domāju, ka apsteigt pa labo pusi var tad, ja esi pietuvojies pa joslu, kura ir pa labi no "bremzes".

Pilsētā joslas ir vairāk un bieži vien joslu virzieni krustojumos atšķiras no taisnvirziena tāpēc pilsēta izvērtēs pēc tā, kurs tuvāk labajai malai, tam vairāk taisnības.

A likuma punkts ir pareizs, jo braucot aiz kāda, kurš brauc pa ne pirmo joslu un vēloties paiet garām pa labo pusi tiek ņemts vērā tāds fakts, ka josla pa labi ir aklajā - priekšā braucošā bremzes - aizsegtajā zonā. Un nevar droši zināt kāpēc tas "bremze" brauc pa kreiso joslu. Teorētiski tiek pieņemts, ka joslās pa labi brauc lēnāk, nekā joslās pa labi. Tāpēc pārkārtošanās pa labi var beigties ar sadursmi ar labajā joslā stāvošu vai būtiski lēnāk braucošu tr.līdzekli.

Vairāk besī cita lieta - bieži bremzes klaji ignorē un rupji pārkāpj 98. CSN punktu. Ja pirmajā joslā ir vairāk sniega, bet nav transporta līzekļu, tad kāda mārrutka pēc jābrauc pa 2. joslu uz plesenes???

A kāda mārrutka pēc būtu jāpiš auto pa pirmās joslas bedrēm vai netīrīto sniegu?

Interesanti gan - ko tu tur muģila vari safist?

Es miliču vieta vienkārši stāvētu un bezierunas veidā rakstītu protokolus. Kāds tur sliktais segums, itīpaši ziemā???

Ziemā vispār viss ir slikti

No Siguldas līdz sēnītei visādi bremzes ar baudāmiem 34,7 km/h velkās pa kreiso joslu. KAKOVA HRENA???

Ar tādu ātrumu var mierīgi braukt arī pa pirmo joslu un neko nesačakarēt, pie reizes iemācīies braukt pa 2 cm biezu sniegu

Palaidniex 03.01.2011 12:12

Domāju, ka apsteigt pa labo pusi var tad, ja esi pietuvojies pa joslu, kura ir pa labi no "bremzes".

Pilsētā joslas ir vairāk un bieži vien joslu virzieni krustojumos atšķiras no taisnvirziena tāpēc pilsēta izvērtēs pēc tā, kurs tuvāk labajai malai, tam vairāk taisnības.

A likuma punkts ir pareizs, jo braucot aiz kāda, kurš brauc pa ne pirmo joslu un vēloties paiet garām pa labo pusi tiek ņemts vērā tāds fakts, ka josla pa labi ir aklajā - priekšā braucošā bremzes - aizsegtajā zonā. Un nevar droši zināt kāpēc tas "bremze" brauc pa kreiso joslu. Teorētiski tiek pieņemts, ka joslās pa labi brauc lēnāk, nekā joslās pa labi. Tāpēc pārkārtošanās pa labi var beigties ar sadursmi ar labajā joslā stāvošu vai būtiski lēnāk braucošu tr.līdzekli.

Vairāk besī cita lieta - bieži bremzes klaji ignorē un rupji pārkāpj 98. CSN punktu. Ja pirmajā joslā ir vairāk sniega, bet nav transporta līzekļu, tad kāda mārrutka pēc jābrauc pa 2. joslu uz plesenes???

Palaidniex 03.01.2011 8:34

M77 rakstīja:

Kāds sakars Vācijai ar LV CSN?

Arī LV CSN nosaka, ka braukt pa 2 joslu, ja pirmā ir brīva ārpus apdzīvotām vietām nav atļauts...

Palaidniex 02.01.2011 19:23

interesanti gan - kā šāda ziema (vai ziemas, ja tādas sāks notikt eiropā biežāk) ietekmēs autoražotājus un to, ko tie ražos.

Jo izrādās - "wannabe bobiks" izrādās tikai augstāka un pircājam dārgāka konstrukcija, bet tik pat iesēsties spējīga/izbraukt nespējīga konstrukcija kā parasts vieglais auto...

Palaidniex 02.01.2011 18:41

nu jā - bieži vien senāki, ne tik šiki/jauni auto, kuri savā uzbūvē ir vienkāršāki izrādās ar daudz vērā ņēmamāku pārgājamību...

Palaidniex 02.01.2011 17:42

P.S.

Un kāda velna pēc ta jārīkojas???

Mums patīk turien es kārtība tikai tāpēc, ka tur cilvēki ievēro kaut kādu noteikumu kopumu. Un tur tik labi un forši ir tieši tāpēc.

Nevar spļaujot un čurājot savā liftā panākt tīru, spožu un nesmirdošu liftu savā kāpņu telpā...

Padomā par to...

Palaidniex 02.01.2011 17:40

EZ rakstīja: Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies

Glorificēts bulšics. Kādus gadus 10 atpakaļ tā bija. Austrumu robežas atvēršana ienes korekcijas. Un, pa lielam ņemot, kādu jau arī noķer un soda.

par viena auto apsteigšanu pa labo pusi, moš ar nesodīs, pabrauc garāku gabaliņu un izpildies tā regulārāk - būsi "ne"patīkami un "ne"lēti pārsteigts...

Palaidniex 02.01.2011 16:54

druknais1 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Vairāk vainīgs 100% būs tas, kurš ārpus apdzīvotām vietām brauc pa kreiso joslu. Interesanti, kā gan citādi, ja ne pa labo joslu lai tiek tādam tirliņam garām?...

tas skaidrs, ka bieži savādāk nevar...

Bet kāpēc tie, kas sakās tiesīgi braukt kā citi tikai tiesīgi to darīt lēnāk pa visiem un pa iebraukto otro joslu, nepamēģina ar vēl lēnāku ātrumu (daudz drošāku tā teikt) pabraukt pa to pirmo joslu, iegū tādējādi cik necik priekšstatu kā ir braukt ziemā pa ne tik notīrīu ceļu?

LV tādu ceļu ir tikai kādi 0,5%. Kas der uz jūrmalenes un vēl šur tur, tas neder pa pārējiem ceļiem. Ja kādam problemātiski pabraukt pa tiem vairākjoslu ceļiem, tad pārējā Latvija jāaizmirst!!!

Klau - druknais1, tad jau nebūtu jābū nekādām problēmām čunčināt ar baudāmajiem 29,2 vai elpu aizraujošajiem 37,3 km/h pa to pirmo joslu, saskaņā ar CSN, ja jau pārējā laikā tiek braukts pa atlikušajiem 99,5% ceļu, kuros nav vairāk par 1 joslu katrā virzienā?

Palaidniex 02.01.2011 15:53

BB rakstīja:

Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies

Pie mums ar to netikt galā, kamēr +20 ir noziegums, bet vilkties pa kreiso, taisīt aiz sevis kilometrīgu rindu, nepalaižot garām, speist uz gāzi, kad apdzen nekad netiek sodīts,

Vot, vot...

Palaidniex 01.01.2011 21:48

kasinsh79 rakstīja: Vairāk vainīgs 100% būs tas, kurš ārpus apdzīvotām vietām brauc pa kreiso joslu. Interesanti, kā gan citādi, ja ne pa labo joslu lai tiek tādam tirliņam garām?...

tas skaidrs, ka bieži savādāk nevar...

Bet kāpēc tie, kas sakās tiesīgi braukt kā citi tikai tiesīgi to darīt lēnāk pa visiem un pa iebraukto otro joslu, nepamēģina ar vēl lēnāku ātrumu (daudz drošāku tā teikt) pabraukt pa to pirmo joslu, iegū tādējādi cik necik priekšstatu kā ir braukt ziemā pa ne tik notīrīu ceļu?

Palaidniex 31.12.2010 11:49

Fan. Nu pie braukšanas kultūras pieder arī ir braukt tā, lai iespējami mazāk traucētu citiem satiksmes dalībniekiem, jo ar viņi grib braukt. Pamainīt joslas, lai ivieglāk ieikļauties plūsmā, palaist garām, ja aiz tevis rinda, necirst priekšā kādam, kurš ātrāk brauc, nespraukties garām rindai, neieslēgt kreiso pagriezienu reizē ar zaļo signālu...

Arī pārāk lēna vilkšanās un pārāka baile trauce citiem. Dieimžēl no 50 braucējiem ~45 brauc +/- vienādi un respēktē citus pārējie 5 ir 3 lidotāji un 2 neglābjami bremzes.

Kāpēc tiem 45 ir jārēķinās ar šiem 5 vairāk nekā viņi rēķiinās ar tiem 45???

Palaidniex 30.12.2010 19:12

druknais1 rakstīja:

Nu būs tādi braucēji, ar to jāsamierinās, vai varbūt tev padomā kāds mehānisms kā tādus braucējus uz ceļa neizlaist. Dienā nobraucu diezgan pulk un tāpat nākas sastapties ar tiem izteikti lēnajiem braucējiem, bet galamērķi sasniedzu tāpat. Nu bišku ātrāk, bišku vēlāk. Galvenais mieru, tikai mieru, nervu šūnas taču neatjaunojas.

Ja daudzās citās valstīs šādi izteikti lēnāk braucēji ir ievērojami mazāk - tātad var ar to kaut kā tikt galā. Iespējams jādara kā igaunijā, ja gribi dabūt pilnās tiesības ir jāliek eksāmens par iekļaušanos plūsmā un ekstremālā vadīšana. Un jāapjēdz kādas sekas ir braukt pārāk lēni...

VWfans rakstīja:

Nē, viss OK. Es braucu ar 77 km/h tur, kur ir atdalītas brauktuves un ar 70 km/h tur, kur viena josla katrā virzienā.

Paskatieties, kādas var būt sekas, ja brauc par ātru:

www.tvnet.lv/...

Njāaaa.

Bet tik pat iespējams ka tur brauca kāds fans kvadrātā, kurš brauca ar satraucošiem un andrenalīnu uzvārošioem 49,3 km/k un kura nevajadzīgā apzdzīšana ar nenormālajem 70,2 km/h noveda pe šāda iznākuma...

Padomā arīi par to.

Uz ceļa, ja gribi, lai Tevi ciena ir kaut mazlieit jācieina arī citi. Tas attiecas ne tikai uz skrējējiem, bet arī uz gribētājieim savu mašīnu stumt pa ideāli notīrītas šosejas vidu...

Palaidniex 30.12.2010 12:08

IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau izskatās, ka šis topiks šajā gadā bijis viens no populārākajiem. Tas apliecina, ka interese par vēsturiskajiem transporta līdzekļiem - tramvajiem lasītāju vidū ir ļoti liela. Protams, šo interesi kāpināja jaunā tramvaja ieviešanas process šogad Rīgā.

Kaut neesmu tramvaju pakalpojumus izmantojis vismaz 10 gadus, interese par šo transporta līdzekli man ir kopš bērnības . Liels paldies lasītājam Bamam, kurš ir sniedzis daudz interesantas informacijas tramvaju lietās. Žēl tikai, ka šajās diskusijās

nav iesaistījies neviens profesionals tramvaja vadītājs.

Lai nu kā, bet novēlu visiem tramvaju interesentiem un pašiem tramvaju braucējiem Priecīgu un laimīgu jauno gadu !

Tā jau drambuļa vadītājam nav daudz knibuļu ko aiztikt, stūres nav, ja vēl ieidos on-lain pieieja šiim topiikam ar postu iespējām - tas drošbu neuzlabos...

a 31. un 1. vari izbraukt pa freiju ar jauno džimbu...

Palaidniex 30.12.2010 9:11

nu bet par ko ir stāsts.

Daži mani te mēģina saprast tā, vai pārlecnāt ka es kāds baiss šumaheris...

Mani besī tas, ka daži brauc kā kretīni, bet citi saka, ka uz to viņiem visas tiesības.... oh:

Nekas tā nečakarē satiksmi un nebojā drošību, pie mūsu ne pārāk labi veidotajiem, uzturētajiem un apzīmētajiem ceļiem, kā tā dažu indivīdu vēlme braukt ar būtisku ātrumu starpību salīdzinot ar plūsmu un dažu bailīgo bremžu spaidšanas izsauktā plūsmas ātrumu raustošā braukšana...

Palaidniex 29.12.2010 22:33

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: …nevis jābrauc kā sanāk un reāli apzināti traucēt plūsmai ar vārdiem - kā sanāk kā braucu, man uz to ir tiesības.

No šīs vietas lūdzu smalkāk…

Ko nozīmē traucēt plūsmai?

Ko nozīmē kā sanāk?

Vai tikai ar šo jūs negribat pateikt ka visas ziemas riepas uzvedas vienādi uz ceļa un tāpēc visiem jābrauc ar vienādu ātrumu?

Ja +/- katri 21 no 21 braucēja ir gatavi braukt ar 75-80 km/h konkrētā ceļā posmā, tad cik būtiski ir jāatsķiras riepām un mašīnai (vai tomēr brauktprasmei) lai to pašu ceļa posmu veiktu ar satriecošiem 50 km/h???

Es arī neatbalstu tos 2, kuri pie kopējā plūsmas ātruma 75-80 grasās par katru cenu vilkt uz 100-120...

Abi šie, gan līdēj gan lidotāji bojā kopējo plūsmu.

Ja kāds brauc mazliet lēnāk un spriežot pēc uzvedības rīkojas cik necik prognozējami - tad pirmkārt nav pārāk jāvelkās veselam baram citu braucēju aiz viņa un nav jāgaida nezkādi pigori, kā piemēram uz labi notīrītas šosejas tūlīējs spēcīgs spediens uz bremzēm tiklīdz parādās preti braucoša mašīna utt.

Tīri teorētiski jau cilvēks neko nepārkāpj, bet šāda viena cilvēka dēļ veidojas rinda ar bailīgākajiem apdzīt, bet kuri būtu bez šī šķēršļa ar mieru braukt mazliet ātrāk, kā arī parādās tie, kuri nav tik bailīgi (reizēm pārām droši) un iet garām šādai rindai vai pa pa vienam apdzenot tādā veidā uz slidenā ceļa radot ļoti veselīgas, nebīstamas apdzīšanu rindas. Un pa burzmu pēriis pārdrošu liidotāju - esam kur esam - ar avārijām uz ceļa. Un pats smieklgākais - lelā daļā situāciju patesasi cēlonis retii kad iekļūst pašu rūpīgi noorganizēto avāriju iesasito skaitā...

Savulaik par šo tēmu arī runāja Zebra, pie kam runāja par vasaru, kad ceļa apstākļi ir n-reizes labāki un apdzīšana mazāk bīstama. Posmā Lilaste -Saulkrasti braucot at 80 un braucot ar 90. Apdzīšanas manevru skaits attiecība pret eksperimenta auto atķīrās DRAMATISKI. Priekš kam uz ceļa radīt liekus apdzīšanas manevrus???

Palaidniex 29.12.2010 16:05

druknais1 rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Speciiāli Dark_saidam, par sniega netīrīšanu no mašīnām...

www.tvnet.lv/...

jāteic, filmētāju bāleliņi, spriežot pēc valotiņas īsti kultūras darbinieki...

Bet tagad jautājums fanam. Kaut ko stāstīji par apstāšanos uz apledojuša ceļa vasarā uz ziemā. stāsīji par kaut kādiem 40 metriem vasarā pie 90, kurus var sasniegt ziemā braucot uz 65-70... Jutājums - ja alnis/mežakuils izlec mašīnai priekšā max 20 metrus, ko tad??

un otrs atjautības jautājums - ja ir pilnga atkala un slīd visos virzienos, ar ko mašīnas vadāmība ir BŪTISKI labāka pie 65-70? Ja slīd, tad slīd pie JEBKURA ātruma.

trešais jautājums, par to suzuki un 270° valsi uz Krastenes. Kāpēc vienam sanāk šāds manevrs, bet daudziem citiem nesanāk? Neesi domājis ka milzīgs iespaids šādam iznākumam ir tieši blīves kvalifikācijai... Nepietiekami noturēta stūre, pārāk vēla reakcija uz aprāviena vēstnešiem, nepareiza darbība ar stūri/gāzi utt...

P.S.

Zini kāpēc indijā, kad rāda dažus krustojumus ir pilnīgs bardaks, un katastrofa, bet nav avāriju? Tur vienkārši cilvēki "nemīž". Tiem uzskats - ja šodien lemts iet bojā - ies, ja nav lemts, tāpat nekas nenotiks. Necelies kājās, ja nu gadās nokrist...

Pilnīga demagoģija. Ne jau visi var aizlekt 5m., ne visi ir Šūmaheri, tātad visi nebrauc vienādi droši. Mizojot uz 110, tu tam sniega valnim izlidosi cauri un atjēgsies kaut kur, kur nu būs lemts, bet čunčinot uz 70 es tai valnī varētu arī iesprūst un mans krenķis būtu krietni mazāks.

Kas teica, ka visi ir šumaheri?

Vienkārši, ja galīgi inemāk braukt, tad vai nu nav jābrauc vai jāmācās.

Nezkāpēc zobus cilvēki viens otram nerauj ārā, bet iet piie zobārsta.

Vadīāja apliecība nozīmē to, ka tev jāspēj vadī transportlīdzeklis,un jāpilnveido savas prasmes, nevis jābrauc kā sanāk un reāli apzināti traucēt plūsmai ar vārdiem - kā sanāk kā braucu, man uz to ir tiesības.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti